Have funquote:01. Love Changes (Everything) (Original Radio Edit) - Musikk feat John Rock
02. Walk On Water (Flip & Fill Remix) - Milk Inc
03. I'm Not Dead - Pink
04. Miracle (Extended Mix) - Cascada
05. Sexyback (Clean Version) - Justin Timberlake
06. Audioslave - Original Fire
07. Somebody's Watching Me (Hi_Tack Radio Edit) - BeatFreakz
08. Uprocking Beats - Bomfunk MCs
09. Déjà vu - Beyonce feat Jay Z
10. Chasing Cars - Snow Patrol
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef PowerPoes het volgende:
@ MikelenniuM: is het de bedoeling dat je deze spiergroepen gaat trainen?
Warm-up: Rise
Rug: Here I Am
Je keuze voor de squats is perfect! Love it! Baby, baby, baby...
Dank voor de reacties!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:29 schreef kluivie het volgende:
@MikelenniuM:
Warm up: Rise van safri duo goede keuze powerpoes
Squats: Ja voodoochild
rug: everytime we touch (is alleen van BP 57) of Heaven (BP 44)
Buik: Yeah van Usher
Cooling down: angels
Ga kijken of ik hem nog liggen heb ::::Wordt vervolgd::quote:Op maandag 15 januari 2007 23:24 schreef MikelenniuM het volgende:
Is overtikken van papier geen optie?![]()
Ligt aan je sportschool! Elke release van LesMills duurt 3maanden...mijn sportschool heeft de release van BP60 op 18december gedaan, dus rond 18maart zal ik BP61 krijgen, maar sommige sportschool hebben 'm ook op 1dec gepresenteerd, waardoor die mensen de nieuwe pump al op 1maart kunnen hebben!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef Ilske het volgende:
BTW: goeie tracklist voor 61, maar hoe snel komt ie dan eigenlijk? Dacht dat 60 er net was?
Sorry voor late reactie....heb me rot gezocht kan hem niet meer vinden dus zal moeten luisteren en dan even opschrijven.....weet nog wel dat die vrij makkelijk isquote:
We moeten zaterdag pasquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef Videopac het volgende:
Instructeurs: Hoe is de nieuwe release???
Wat is leuk / minder leuk??
Wat is zwaar / minder zwaar??
52 is een van de beste BP releases ooit, mijn favo iig.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef MikelenniuM het volgende:
Scheelt dat ik het laatste half uur heb van de avond, dus kan wel iets uitlopen.
Phantom of the Opera heb ik ook wel eens wat van gehoord ja dat deze best wel goed was. Jammer dat k m niet ken![]()
Ik heb geen MSN meer inderdaad mijn email staat op mijn website dus is altijd te vinden hoor, maar kan het nog wel even melden hoor....info@kluivie.nlquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Scighera het volgende:
Heb de meeste choreografien gewoon digitaal staan, dus voor mij is het zo doorgemailed
De meeste 40ers waren idd super, dat waren releases van 9 van de 10 tracks goedmis in de huidige releases de motiverende factor in de muziek. Dit in tegenstelling tot combat die nu keer op keer top is
Oh ja, ik had je op MSN Mario, maar zie dat je al een tijd niet meer online bent geweest, mail me even jouw email door dan stuur ik hem gelijk door naar jou
ik geef zelf (nog geen) les mills les maarrr weet wel dat de normale launch op 1 april gebeurd (in de sportschool waar ik nu nog sport doen we em nu al, dus wij lopen enorm voor)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef Ilske het volgende:
Verder hoorde ik dat onze release (Groningen) op 7 april zal zijn, klopt dit met de normale datum of lopen wij als noorderlingen weer hopeloos achter?
Bij ons van alles een half uur met alle instructeurs op het podium altijd gezelligquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef MikelenniuM het volgende:
Nou, vondt Pump 60 toch ook wel heel goed! Maar 61 mag er zeeer zeker ook wel zijn (behalve dat stukje 4/4 bij de biceps met die gitaren... mijn god... wat een dom stukje is dat zeg)
Woensdag gaan we alles releasen! Heb er al best wel zin in! (Alleen nog ff zorgen dat ik Combat en Pump goed uit elkaar kan houden met allebei Pink)
Brengt mij meteen tot de volgende vraag: hoe worden bij de diverse sportscholen de releases georganiseerd?
Bij ons krijgt ieder programma gewoon een uur waarbij 2 (of meer) instructors op een podium staan. Verder weinig bijzonders.
op de sportschool waar ik betaal om te sporten (nog wel) is er op een zondag "launch workout" oftewel: gewoon de nieuwe lessen achter elkaar (gewoon een vol uur, en dan pump en balance) soms met 2 instructeurs op het podium, laatste keer stond er gewoon 1quote:[b]Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef
Brengt mij meteen tot de volgende vraag: hoe worden bij de diverse sportscholen de releases georganiseerd?
Bij ons krijgt ieder programma gewoon een uur waarbij 2 (of meer) instructors op een podium staan. Verder weinig bijzonders.
nee, verkeerde beweging gemaakt bij het afstappen van de fietsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef MikelenniuM het volgende:
Aiii! Beterschap dan maar!! (beetje te zwaar getraind ofzo??)
Heb vanmiddag nog geBS-ed, omdat de instructrice vertrok hebben we de eerste release gedaan die in onze (redelijk nieuwe) sportschool gegeven werd, was super-uptempo, wel heel erg leuk! De nieuwe binnenkort ook maar even proberen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef PowerPoes het volgende:
party-step is leuk in deze BS 67!
thnx en dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Ilske het volgende:
[..]
@Sylvana: beterschap meis, hoop dat je er niet te lang mee rondloopt en vooral geen gedoe aan overhoudt!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Videopac het volgende:
*knip* triceps is ongeveer gelijk *knip*
thnx, maar het was niet mn eigen fiets, maar gewoon nog de hometrainer in de sportschool, en maakte gewoon verkeerde beweging, beetje moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:01 schreef kluivie het volgende:
@sylvana beterschap vraag me af hoe jij van je fiets afstapt (of zat je op een herenfiets?)
Vandaag weer gedaan: triceps is idd lichter. Volgende keer maar wat meer gewicht op de stang, maar evenveel als met de rug: nou nee; ik doe de rug met 15kg per kant (daar kan ook wel wat bij, kwam ik vanavond achter) en de triceps met 8,5kg per kant: die triceps gaat mij echt niet lukken met 2 x 15 kg! En v.w.b. de zwaarte van de triceps in BP 61: het maakt natuurlijk wel uit met hoeveel kg je die kick-backs doet.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
In vergelijking met de vorige is dit nog geen eens een warm-up! (niet alleen mijn mening, maar ook die van de meeste deelnemers in de les)
Oooh ja! En die heb je zeker heeeeel legaal gekregenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef Scighera het volgende:
heb hem inmiddels al in de CD speler zitten![]()
ik moet eerlijk bekennen: hij is erg goed; ook qua choreo
doe dan eens lief en gooi eens wat naar mijn gmail account (gwoon mn username ervoor plakkenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
doe dan eens lief en gooi eens wat naar mijn gmail account (gwoon mn username ervoor plakken)
Of doe ik nu iets wat niet mag?
ben je een collega dan?quote:
Bodypump is echt voor iedereen. of je nou beginner bent of gevordende, jong of oud, maakt niet uit, want je kunt zelf bepalen hoeveel gewicht je op de barbell doetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Étoile het volgende:
Hee Bodypumpers. Ik zag dat dit ook bij een sportschool bij mij in de buurt gegeven wordt en ik vraag me af voor wie dit nou geschikt is? Moet je al over een goede basisconditie beschikken of is het ook voor beginners leuk. Als je tussen allemaal op-zichzelf-geilende kerels () staat hoeft het voor mij niet zo. Liever een beetje een gemengd publiek, jong, ouder, dik, dun, man, vrouw.
Het werken met gewichten vond ik toen ik (alweer een tijd geleden) nog fitnesste wel leuk en effectief. Ook dingen op muziek spreken me altijd wel aan.
Agree! Naar mijn mening was de meeste muziek uit die release waardeloos. (maar smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 21 mei 2007 07:25 schreef PowerPoes het volgende:
You're all of that is vre-se-lijk! Gut, wat een kutsong. Borsttrack is daarentegen super! Lunges ook! En de cooldown is een van de beste!
Nou meis, hoe heb je het ervaren?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef Sylvana het volgende:
ik ga vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer pumpen, ben benieuwd
Ja...als je mooi wilt zijn dan moet je pijjn leiden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef Sylvana het volgende:
Damn, de nieuwe is echt zwaaaaaaaar
Vooral borst, triceps, schouders en lunges, damn, wat ga ik een spierpijjn krijgen
Die nieuwe move met de schouders vind ik maar irri, raak steeds in de war
Ja elke drie maanden een nieuwe heequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:15 schreef sproetjes het volgende:
een nieuw logo! wel mooi opzich
wat gaat het snel man met de nieuwe programma's
ik ga waarschijnlijk zelf zeer binnenkort de bodystep geven dus ik word ook een echt les miller
Ja klopt de I've got the power meezingen geeft je genoeg power om het vol te houden. Jammer dat veel clubs maar haltertjes hebben die tot 2 KG gaan. Ik doe het nummer liever met halters dan met schijven. (nu op 4KG auw auwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:15 schreef MikelenniuM het volgende:
Met de muziek is het wel een heel gaaf stuk in de schouders! Bijna complete stilte!![]()
Hee hartelijk bedankt, daar was ik nu echt al een tijdje naar op zoek!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:53 schreef sproetjes het volgende:
niet over de pumples zelf maar:
misschien een tip voor instructeurs (en de rest natuurlijk)
www.lesmillsboutique.com
les mills kleding, mooie goede kwaliteit, snelle levering
en stúkken goedkoper
(vriendin van mij heeft er laatst besteld, vandaag even gepast voor de maat en zelf ook de bestelling net de deur uit gedaan)
hahah ja weet ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:51 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ja elke drie maanden een nieuwe hee![]()
goede kwaliteit ook enzo, heb het inmiddels al lang en breed allemaal binnen en draag het vaakquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:12 schreef marcston het volgende:
Hee hartelijk bedankt, daar was ik nu echt al een tijdje naar op zoek!!!!
Les Mills rules
En ik hoorde gister al dat een stel leden de nieuwe Pump al hebben gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef kluivie het volgende:
wij vanaf de 15de septemberlekker hoor
Het traplopen blijft nog wat moeizaam gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Wel grappig, het traplopen vlak na het bodypumpen voelde echt heel vreemd.![]()
Dat neem ik aan.quote:
Nou op den duur heb je wel last maar ben je het ook weer snel vergeten hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef Natha-- het volgende:
Kluivieinderdaad, mijn armen kan ik bijna niet optillen
Ik zie hier meer ervaren bodypumpers mailen dat ze nog steeds spierpijn hebben, blijft dat na iedere les?!
T was de laatste tijd wel erg stil in dit topic.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef kluivie het volgende:
Hahaha ja hij is lekker de borst maar de muziek is zo waardeloos ervan slechtste nummer van de cd de rest klinkt wel lekker en ook leuk om te doen
En goed initatief om het topic nieuw leven in te brengen
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:35 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Gast... ben pas net 2 weken bezig met 64... (en een spierpijn dat k heb!
)
Muziek is idd niet zo heel speciaal deze keer, maar zwaar is ie zeker!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef kluivie het volgende:
[..]
Tja ik kan het ook niet helpen....het had nog erger geweest dat ik hier de tracklist had neer gezet, trouwens zo erg is het niet hoor een nieuwe cd want behalve de triceps en schouders is 64 echt een waardeloze cd maar wel lekker zwaar
Wat heeft dat 'lopend opdrukken' eigenlijk voor nut?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef kluivie het volgende:
Nou borst is ook weer lekker hoor met opdrukken op het eind ..... maar goed smaken verschillen dan?
Dan doen best veel mensen volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Sylvana het volgende:
Opdrukken kan ik echt niet, ik doe altijd gewoon buikspieroefeningen als er opgedrukt moet worden
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Sylvana het volgende:
Opdrukken kan ik echt niet, ik doe altijd gewoon buikspieroefeningen als er opgedrukt moet worden
De instructeurs hebben de choreo van alle oefeningen, dus moet je Arthur een keer lief aan kijken wie weet krijg je hem wel? Ik heb ze alleen op papier niet op digitaal dus ja kan ik niks voor je doen helaasquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef Sylvana het volgende:
Het zal vast wel niet, maar is er ergens aan een lijst te komen van de work-out van BP? Dus bij elke oefening een lijst met hoevaak 2-2 sec, hoeveel singles, hoevaak 3-1 sec enzo?
Sinds begin deze maand pump ik weer minimaal 1 keer in de week, en is toch wel weer erg lekker
Ik heb thuis ook een barbell met gewichten en een step, dus als ik die work-outs weet, kan ik als ik geen tijd/zin heb om naar de sportschool te gaan, zelf thuis wat oefeningen doen ( kan natuurlijk thuis wel gewoon bijvoorbeeld 3x12 reps doen van alles, maar das minder leuk natuurlijk
Dat was idd heel lang geleden hahaha nou ja ben benieuwd hoe het klinkt zal vast wel op you tube te vinden zijnquote:
Ik ben van sportschool geswitched, dus pump niet meer bij Arthur, maar zal mn instructrice van nu eens lief aankijken danquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef kluivie het volgende:
[..]
De instructeurs hebben de choreo van alle oefeningen, dus moet je Arthur een keer lief aan kijken wie weet krijg je hem wel? Ik heb ze alleen op papier niet op digitaal dus ja kan ik niks voor je doen helaas
Heb er ook weer zin in alleen sportschool is weekje dicht helaas nou ja is toch te warm
Tja dat kon ik niet weten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben van sportschool geswitched, dus pump niet meer bij Arthur, maar zal mn instructrice van nu eens lief aankijken dan
Gewicht in je schoot leggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij
)
Pfff, ik denk dat ik dan niet meer omhoog kom, vind het zonder gewicht al keizwaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewicht in je schoot leggen.
De eerste keer lukte hij me ook niet helemaal. Gewoon elke keer een stapje verder gaan. En de goede techniek natuurlijk, ook jezelf goed omhoog hijsen en dicht bij de step blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfff, ik denk dat ik dan niet meer omhoog kom, vind het zonder gewicht al keizwaar
Ik vind die lunges echt vreselijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij
) En hoezo kun je squads met 17 kg en doe je lunges maar met 7
Dat moet toch makkelijk met hetzelfde gewicht kunnen
Ah, leuk! Lijstjes!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh ok.Ik pump waarschijnlijk nog niet lang genoeg, ik kan me alleen losse gewichten herinneren.
edit: oh wacht, ik kan het me wel herinneren.
![]()
Voor de mensen die het interessant vinden, de gewichten die ik gebruik:
Warming-up: 9 kg
Squats: 17 kg
Borst: 7 kg
Rug: 14 kg
Triceps: 10 kg (dippen met extra gewicht)
Biceps: 9 kg
Lunges: 7 kg
Schouders: 2 schijven van 2,5 kg
Buik: 2,5
Geef al 3 jaar 1x p/w Pump en af en toe nog wat krachttraining in de fitness.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, ik had de stang nog niet meegeteld.![]()
Wat een gewichten joh.![]()
Hoe lang pump je al?
Ja die doet meer dan alleen pump dat weet ik zeker! Wel mooi lijstje zeker als hij weet dat de techniek belangrijk is!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:48 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Geef al 3 jaar 1x p/w Pump en af en toe nog wat krachttraining in de fitness.
Maar als ik het lijstje van Videopac zie...
Meedoen in de les is zwaarder dan de les gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:46 schreef Videopac het volgende:
Ik doe tegenwoordig ca. 1x per week Pump en daarnaast nog krachttraining en spinning/racefietsen/mountainbiken. En ja: ik probeer wel goed op mijn techniek te letten, inderdaad.
Eigenlijk zegt hoeveel kg je bij een oefening doet niet zoveel. Het gaat er natuurlijk om:
- dat je de oefeningen goed uitvoert.
- dat je het niet te makkelijk maakt: de laatste herhalingen moet je wel echt voelen!!
Maar dat is niet makkelijk te meten/vergelijken.
Wat zijn jullie ervaringen als instructeurs? (ik ben geen instructeur; en wat gewichten betreft: no-way dat ik kan praten / motiveren met bovengenoemde gewichten; dat scheelt ook wel wat denk ik).
Het was ook weer de eerste keer de nieuwe hè.quote:Op zondag 14 december 2008 08:53 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Maar voer ze maar eens goed uit. Vooral de biceps. Goeie techniek is alles.
Pump 70 is idd erg zwaar! Geef 'm nu al 3 weken en hij blijft gemeen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:07 schreef Sylvana het volgende:
Ze zijn bij Les Mills wel gek op Pink he?
Wij krijgen de nieuwe 27 juni geloof ik, dus ben benieuwdInstructrice zei idd dat hij wel redelijk zwaar was ja.
Ondanks er gezegd wordt dat het voor iedereen toegankelijk is, denk ik dat het met slechte knieen juist niet zo is. Het beste kan je het gewoon proberen, niet te zwaar en vooraf aangeven bij de instucteur. Indien iets niet lukt kan je een vervangende oefening doen. (zo heb ik een hekel aan de huidige buikspier oefening en blijk ik gewoon op de step liggen tov de rest).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:13 schreef GotC het volgende:
Hallo!
Ik heb even een vraagje.. Ik las dat Bodypump wel goed te doen is voor iedereen, ook beginners. Nou top, lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maarrrrr, ik heb slechte knieën en ben bang dat sommige oefeningen gewoon niet te doen zijn. Iemand tips daarvoor?
En wat voor gewichten zijn jullie mee begonnen? Gewoon echt het minste of..?
Thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |