abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 11:33:59 #51
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_47428763
quote:
[b]Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef
Brengt mij meteen tot de volgende vraag: hoe worden bij de diverse sportscholen de releases georganiseerd?
Bij ons krijgt ieder programma gewoon een uur waarbij 2 (of meer) instructors op een podium staan. Verder weinig bijzonders.
op de sportschool waar ik betaal om te sporten (nog wel) is er op een zondag "launch workout" oftewel: gewoon de nieuwe lessen achter elkaar (gewoon een vol uur, en dan pump en balance) soms met 2 instructeurs op het podium, laatste keer stond er gewoon 1

op mn stage plaats: zou het nog niet weten haha, maak ik wel mee binnenkort denk ik
pi_47448629
Thnx, dacht dat andere sportscholen elke keer weer zo'n MEGA workout gingen organiseren, maar dat valt zo te lezen wel mee dus
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:39:30 #53
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_47530183
bij ons :

1x half uur voor : BodyPump, BosyStep, BodyCombat, BodyBalance, BodyJam, BodyVive en X-Co
2x half uur voor RPM (ivm grotere vraag en beperkt aantal fietsen)

per les (half uur) 2-3 instructeurs
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_47555487
GIsteravond release gedaan van Combat 31 en meteen daarna Pump 61. 2 uur achter elkaar volop knallen. Was helemaal gaar, maar het was weer onwijs leuk!
De meesten vonden deze Pump trouwens niet veel zwaarder (of helemaal niet zwaarder) dan de vorige Pump.
pi_47583577
voorlopig wordt er hier niet meer gepumped, van de week met fitness mn hamstring gescheurd
pi_47589618
Aiii! Beterschap dan maar!! (beetje te zwaar getraind ofzo??)
pi_47590412
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef MikelenniuM het volgende:
Aiii! Beterschap dan maar!! (beetje te zwaar getraind ofzo??)
nee, verkeerde beweging gemaakt bij het afstappen van de fiets

thnx
pi_47592001
Ik vind de nieuwe pump i.h.a. ook niet zwaarder. Squats worden pas op het eind zwaar, borst vond ik i.t.t. de berichten niet zwaarder, rug ook niet (kan de volgende keer wel wat gewicht bij), triceps is ongeveer gelijk, biceps iets lichter, lunges is vooral een betere track/choreo, schouders vond ik wel zwaarder. (NB: ik heb nu 2x Pump 61 gedaan.)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_47594422
party-step is leuk in deze BS 67!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_47598542
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef PowerPoes het volgende:
party-step is leuk in deze BS 67!
Heb vanmiddag nog geBS-ed, omdat de instructrice vertrok hebben we de eerste release gedaan die in onze (redelijk nieuwe) sportschool gegeven werd, was super-uptempo, wel heel erg leuk! De nieuwe binnenkort ook maar even proberen.

Verder komt bij ons de nieuwe BP-release geloof ik op zaterdag 7 april, na al jullie verhalen heb ik zo'n zin om zelf weer te gaan

@Sylvana: beterschap meis, hoop dat je er niet te lang mee rondloopt en vooral geen gedoe aan overhoudt!

Komt er overigens direct van alles een nieuwe release? Ik wil BodyAttack ook wel eens proberen, maar dan het liefst aan het begin van een release omdat ik anders zo heerlijk voor l*l sta
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_47598602
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Ilske het volgende:

[..]

@Sylvana: beterschap meis, hoop dat je er niet te lang mee rondloopt en vooral geen gedoe aan overhoudt!
thnx en dat hoop ik ook
pi_47653351
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Videopac het volgende:
*knip* triceps is ongeveer gelijk *knip*
In vergelijking met de vorige is dit nog geen eens een warm-up! (niet alleen mijn mening, maar ook die van de meeste deelnemers in de les)
  zondag 25 maart 2007 @ 22:17:00 #63
43276 Scighera
pi_47654324
na ,echt zwaar is ie niet, vind hem wel mee vallen. Is een beetje in de stijl van Rise Up.

Morgen geef ik nog gewoon meen 100% mix (based on 54). woensdagochtend 50% BP61 en 50% oude releases. en dan is woensdagavond de herlancering

@Sylvana, en ik dacht ik een stomme blessure had toen ik uit een vrachtwagen sprong en een vd hamstring spieren inscheurde en de pezen bi jde knie irriteerde
pi_47743517
Je mag inderdaad meer gewicht bij de squates doen, doe je dat dan is die natuurlijk zwaarder maar hij is ook vol te houden, borst is even lekker zwaar hoor maar is zo super nummer dat je vanzelf meer kan!
Rug tja die zeven is toch effe bijten hoor.....triceps moet je gewoon het gewicht van de rug eraan laten op je stang dan is die tenminste zwaar.
biceps is goed te doen en lunges ja die branden weer hoor maar goed doorzaken he dus flink die voorste been aanspannen rug is zo lekker weer en vergeet de buik niet luitjes die kan bijten hoor........en wat een cooling down lekker hoor!

@sylvana beterschap vraag me af hoe jij van je fiets afstapt (of zat je op een herenfiets?)
pi_47743604
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:01 schreef kluivie het volgende:

@sylvana beterschap vraag me af hoe jij van je fiets afstapt (of zat je op een herenfiets?)
thnx, maar het was niet mn eigen fiets, maar gewoon nog de hometrainer in de sportschool, en maakte gewoon verkeerde beweging, beetje moeilijk uit te leggen
pi_47770418
Oei, die BS met Cha Cha blijft toch wel erg hangen!
pi_47775805
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

In vergelijking met de vorige is dit nog geen eens een warm-up! (niet alleen mijn mening, maar ook die van de meeste deelnemers in de les)
Vandaag weer gedaan: triceps is idd lichter. Volgende keer maar wat meer gewicht op de stang, maar evenveel als met de rug: nou nee; ik doe de rug met 15kg per kant (daar kan ook wel wat bij, kwam ik vanavond achter) en de triceps met 8,5kg per kant: die triceps gaat mij echt niet lukken met 2 x 15 kg! En v.w.b. de zwaarte van de triceps in BP 61: het maakt natuurlijk wel uit met hoeveel kg je die kick-backs doet.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  zondag 1 april 2007 @ 13:17:14 #68
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_47889461
Met de kickbacks kreeg ik vandaag een tip om het wat zwaarder te maken: bij het uitstrekken je pols richting vloer draaien. Dan pak je de triceps net in een wat andere hoek.

Verder vind ik deze BP lekker snel gaan. Uurtje vliegt voorbij.
pi_48223293
Er is al een zogenoemde sizzler voor bodypump 62 wel in engels maar oke no problem toch
New variations in the moves and huge diversity in the music for a standout class that members will not want to miss. Instructors too will love to teach this complete package of work and fun.

Jackie Rawes I believe in Dreams is a happy inspirational song to connect you to your workout and wet your appetite for what's to come - you just know from the get go that this one is gonna be huge. Then we hit the legs with four working sets and the big sing along sound of Nick Skitz and Run to Paradise. Watch out for the sting in the tail with a swarm of bottom halves. Bob Sinclair's funky Rock This Party brings a change of tone for the chest work. Then the innovations kick in with the deadlift focused back track with three working phases and two bar down recoveries. The pullover move makes a welcome return in a great tricep track to the quirky sound of Gwen Stefani Wind it Up and the mood changes again as we go dark and gothic with Evanescence in the biceps. A backward stepping lunge off the bench is another effective innovation in BODYPUMP® 62 with a modified arnold press adding spice and intensity in the shoulder work. Then the new class winds up with a couple of mega-hits in the shape of Justin's My Love in the Abdominals track (the new leg extension work with crunches is really intense.) and Hinders Lips of an Angle is the Cooldown.
pi_49021081
Inmiddels nu ook bekend de tracklist:
01 I Believe In Dreams (Full On Vocal Radio Edit) - Jackie Rawe
02 Run To Paradise - Nick Skitz vs The Choirboys
03 Rock This Party (Everybody DanceNow) (Original) - Bob Sinclar & Cutee B feat. Dollarman, Big Ali & Makedah
04 How Long (Radio Edit) - Jessy
05 Wind It Up (Main Mix) - Gwen Stefani
06 Weight Of The World Evanescence
07 I Go Crazy (Giuseppe D.'s Euro Madness Mix) - DHT feat. Edmée
08 The Power Of Bhangra 2003 (Club Extended Mix) - Snap! Vs Motivo
09 My Love feat. T.I. - Justin Timberlake
10 Lips Of An Angel - Hinder

Have fun
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:41:09 #71
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_49030895
Ben zeer benieuwd!!
Hopelijk op hetzelfde niveau als BP61 (awesome release!)
pi_49079036
Gwen Stefani voor triceps! Ben benieuwd!! (nog een klein maandje wachten...)
  zondag 6 mei 2007 @ 21:45:33 #73
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_49079316
Gwen ja
Jodelahiti!
  zondag 6 mei 2007 @ 21:50:44 #74
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49079617
ik merk altijd aan de bodypump releases dat het jaar omvliegt, vaak dan begint er alweer een nieuwe terwijl ik net het idee heb dat ik em pas een paar weken doe

edit: nieuwe release ziet er weer goed uit trouwens
al is deze toch echt weer een topper sinds lange tijd
  maandag 7 mei 2007 @ 17:20:47 #75
43276 Scighera
pi_49107473
heb hem inmiddels al in de CD speler zitten

ik moet eerlijk bekennen: hij is erg goed; ook qua choreo
pi_49109085
Hij klinkt lekker inderdaad, alleen warm up gaat wel maar ja is bekend ........
Ben tot nu toe benieuwd naar choreo nog even afwachten voor ons ........
pi_49262161
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef Scighera het volgende:
heb hem inmiddels al in de CD speler zitten

ik moet eerlijk bekennen: hij is erg goed; ook qua choreo
Oooh ja! En die heb je zeker heeeeel legaal gekregen
pi_49285817
Hahaha nee hoor
pi_49311429
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:01 schreef kluivie het volgende:
Hahaha nee hoor
doe dan eens lief en gooi eens wat naar mijn gmail account (gwoon mn username ervoor plakken )
Of doe ik nu iets wat niet mag?
  zondag 13 mei 2007 @ 22:49:52 #80
43276 Scighera
pi_49347017
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

doe dan eens lief en gooi eens wat naar mijn gmail account (gwoon mn username ervoor plakken )
Of doe ik nu iets wat niet mag?
pi_49441758
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef Scighera het volgende:

[..]

pi_49443447
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef Scighera het volgende:

[..]

Doe es ff collegiaal
pi_49521271
Hee Bodypumpers. Ik zag dat dit ook bij een sportschool bij mij in de buurt gegeven wordt en ik vraag me af voor wie dit nou geschikt is? Moet je al over een goede basisconditie beschikken of is het ook voor beginners leuk. Als je tussen allemaal op-zichzelf-geilende kerels ( ) staat hoeft het voor mij niet zo. Liever een beetje een gemengd publiek, jong, ouder, dik, dun, man, vrouw.

Het werken met gewichten vond ik toen ik (alweer een tijd geleden) nog fitnesste wel leuk en effectief. Ook dingen op muziek spreken me altijd wel aan.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_49549568
Ik kan alleen uit eigen evaring spreken natuurlijk maar patsers zie je niet bij bodypump. Jong en oud dik en dun maakt niet uit over het algemeen meer vrouwen dan mannen. Het is veel leuker dan gewoon fitness.
  maandag 21 mei 2007 @ 00:00:08 #85
43276 Scighera
pi_49591058
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Doe es ff collegiaal
ben je een collega dan? :D, kijk, dat werpt dan een ander licht op de zaak

mixing time btw

de komende vijf weken wordt:

01 – 41 – Let me love you
02 – 57 – You’re all of that
03 – 52 – Phantom of the opera
04 – 43 – Never Surrender
05 – 50 - Jump
06 – 48 – Bring me to life
07 – 53 – Love comes again
08 – 48c – Tribal dance
09 – 53 – Yeah!
10 – 54 – A thousand years

een week later dan gepland, maar ben weer van mijn fiets gestuiterd, vandaar
  maandag 21 mei 2007 @ 07:25:50 #86
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_49594649
You're all of that is vre-se-lijk! Gut, wat een kutsong. Borsttrack is daarentegen super! Lunges ook! En de cooldown is een van de beste!
pi_49595883
Hoe krijg je het voor elkaar om van je fiets te stuiteren ????? en ja ben het wel beetje met powerpoes eens de rest s wel lekker hoor ckr die buikspieren
pi_49605526
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Étoile het volgende:
Hee Bodypumpers. Ik zag dat dit ook bij een sportschool bij mij in de buurt gegeven wordt en ik vraag me af voor wie dit nou geschikt is? Moet je al over een goede basisconditie beschikken of is het ook voor beginners leuk. Als je tussen allemaal op-zichzelf-geilende kerels ( ) staat hoeft het voor mij niet zo. Liever een beetje een gemengd publiek, jong, ouder, dik, dun, man, vrouw.

Het werken met gewichten vond ik toen ik (alweer een tijd geleden) nog fitnesste wel leuk en effectief. Ook dingen op muziek spreken me altijd wel aan.
Bodypump is echt voor iedereen. of je nou beginner bent of gevordende, jong of oud, maakt niet uit, want je kunt zelf bepalen hoeveel gewicht je op de barbell doet En mijn ervaring is ook dat er niet echt van die macho types rond lopen die stoer doen met hoeveel gewicht ze er de barbell hebben of hoe goed ze eruit zien. De deelnemers zijn dus echt heel divers, en dat vind ik ook zeker een pluspunt
pi_49872766
quote:
Op maandag 21 mei 2007 07:25 schreef PowerPoes het volgende:
You're all of that is vre-se-lijk! Gut, wat een kutsong. Borsttrack is daarentegen super! Lunges ook! En de cooldown is een van de beste!
Agree! Naar mijn mening was de meeste muziek uit die release waardeloos. (maar smaken verschillen gelukkig )

Iemand al de nieuwe gedaan? Weet ik wat me zaterdag in Zwolle staat te wachten
pi_49886887
Hou rekening mee dat die zwaar is hoor zeker borst triceps lunges en schouders!

Maar hij is super leuk om te doen, ckr na de schouders ga je half dood
pi_50082360
Schouders is idd zwaar! Maar wel erg gaaf met de nieuwe move!
Vond de release wel aardig. Had er slechte verhalen over gehoord. Muziek is wel heavy! (zeker de biceps)
  maandag 11 juni 2007 @ 10:46:07 #92
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_50323692
Morgen de nieuwe pump! Ben zeer benieuwd naar borst, tricep en schouders!
pi_50326182
Nou succes powerpoes
pi_50343509
ik ga vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer pumpen, ben benieuwd
  maandag 11 juni 2007 @ 21:53:19 #95
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_50350100
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef Sylvana het volgende:
ik ga vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer pumpen, ben benieuwd
Nou meis, hoe heb je het ervaren?
pi_50353888
Hijg hijg puf puf zweet zweet

Maar het was wel lekker

Alleen diegene die die oefening met die hoover en dan nog je benen opzij heeft bedacht mogen ze afschieten
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:44:58 #97
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_50366617
T/M de triceps de nieuwe pump gedaan... Warming-up en squats zullen me de komende weken tegenstaan, ben ik bang. Wat een doffe muziek voor de squats! Waarom zijn de warming-ups altijd zo matig bij BP?
Borst vond ik heavy op het eind met die combinatie! De laatste pauze bij de rug snap ik niet zo goed? Wel minder zwaar, dus volgende keer de barbell volgooien en de tricep voelde ik ook wel. Eerste oefening duurt wel vrij lang.
pi_50368021
Ik vind die oude tricep oefening wel fijn, ik vind dat naar het voorhoofd echt niks, en gewoon kickbacks lukt me een stuk beter

Heb nu wel spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat er spieren zaten
pi_50405457
Warmup is deze keer ook vrij standaard. Jammer dat ze bijna nooit een krachtiger nummer doen (iets met meer power erin ofzo)
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:24:37 #100
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_50418848
Spierpijn in me triceps!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')