op de sportschool waar ik betaal om te sporten (nog wel) is er op een zondag "launch workout" oftewel: gewoon de nieuwe lessen achter elkaar (gewoon een vol uur, en dan pump en balance) soms met 2 instructeurs op het podium, laatste keer stond er gewoon 1quote:[b]Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef
Brengt mij meteen tot de volgende vraag: hoe worden bij de diverse sportscholen de releases georganiseerd?
Bij ons krijgt ieder programma gewoon een uur waarbij 2 (of meer) instructors op een podium staan. Verder weinig bijzonders.
nee, verkeerde beweging gemaakt bij het afstappen van de fietsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef MikelenniuM het volgende:
Aiii! Beterschap dan maar!! (beetje te zwaar getraind ofzo??)
Heb vanmiddag nog geBS-ed, omdat de instructrice vertrok hebben we de eerste release gedaan die in onze (redelijk nieuwe) sportschool gegeven werd, was super-uptempo, wel heel erg leuk! De nieuwe binnenkort ook maar even proberen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef PowerPoes het volgende:
party-step is leuk in deze BS 67!
thnx en dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Ilske het volgende:
[..]
@Sylvana: beterschap meis, hoop dat je er niet te lang mee rondloopt en vooral geen gedoe aan overhoudt!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Videopac het volgende:
*knip* triceps is ongeveer gelijk *knip*
thnx, maar het was niet mn eigen fiets, maar gewoon nog de hometrainer in de sportschool, en maakte gewoon verkeerde beweging, beetje moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:01 schreef kluivie het volgende:
@sylvana beterschap vraag me af hoe jij van je fiets afstapt (of zat je op een herenfiets?)
Vandaag weer gedaan: triceps is idd lichter. Volgende keer maar wat meer gewicht op de stang, maar evenveel als met de rug: nou nee; ik doe de rug met 15kg per kant (daar kan ook wel wat bij, kwam ik vanavond achter) en de triceps met 8,5kg per kant: die triceps gaat mij echt niet lukken met 2 x 15 kg! En v.w.b. de zwaarte van de triceps in BP 61: het maakt natuurlijk wel uit met hoeveel kg je die kick-backs doet.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
In vergelijking met de vorige is dit nog geen eens een warm-up! (niet alleen mijn mening, maar ook die van de meeste deelnemers in de les)
Oooh ja! En die heb je zeker heeeeel legaal gekregenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef Scighera het volgende:
heb hem inmiddels al in de CD speler zitten![]()
ik moet eerlijk bekennen: hij is erg goed; ook qua choreo
doe dan eens lief en gooi eens wat naar mijn gmail account (gwoon mn username ervoor plakkenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
doe dan eens lief en gooi eens wat naar mijn gmail account (gwoon mn username ervoor plakken)
Of doe ik nu iets wat niet mag?
ben je een collega dan?quote:
Bodypump is echt voor iedereen. of je nou beginner bent of gevordende, jong of oud, maakt niet uit, want je kunt zelf bepalen hoeveel gewicht je op de barbell doetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:14 schreef Étoile het volgende:
Hee Bodypumpers. Ik zag dat dit ook bij een sportschool bij mij in de buurt gegeven wordt en ik vraag me af voor wie dit nou geschikt is? Moet je al over een goede basisconditie beschikken of is het ook voor beginners leuk. Als je tussen allemaal op-zichzelf-geilende kerels () staat hoeft het voor mij niet zo. Liever een beetje een gemengd publiek, jong, ouder, dik, dun, man, vrouw.
Het werken met gewichten vond ik toen ik (alweer een tijd geleden) nog fitnesste wel leuk en effectief. Ook dingen op muziek spreken me altijd wel aan.
Agree! Naar mijn mening was de meeste muziek uit die release waardeloos. (maar smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 21 mei 2007 07:25 schreef PowerPoes het volgende:
You're all of that is vre-se-lijk! Gut, wat een kutsong. Borsttrack is daarentegen super! Lunges ook! En de cooldown is een van de beste!
Nou meis, hoe heb je het ervaren?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef Sylvana het volgende:
ik ga vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer pumpen, ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |