abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53897517
Op mijn website heb ik de nieuwe bodypump 64 tracklist geplaatst dus als je nieuwsgierig bent kom ff langs, ook de nieuwe combat heb ik al geplaatst!
pi_54439332
Bodypumpen was echt zweten, was al lang niet meer geweest. Meeste oefeningn kon ik wel op zelfde gewicht, paar oefeningen kilootje lichter gedaan. Lekker gezweet, en voldaan na afloop Arthur had allemaal nieuwe muziekjes uitgezocht, leuk! Die oefening bij de triceps dat je met je handen op de step moet leunen en dan naar beneden moet zakken is wel zwaar. Maar iig beter dan opdrukken
pi_54941571
*schopt topic omhoog*

Vorige week Pump 64 gedaan... mijn god... die chest track! Denk je dat je klaar bent Begin je gewoon weer van onder aan!
pi_55080070
Hahaha ja hij is lekker de borst maar de muziek is zo waardeloos ervan slechtste nummer van de cd de rest klinkt wel lekker en ook leuk om te doen

En goed initatief om het topic nieuw leven in te brengen
pi_55094742
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef kluivie het volgende:
Hahaha ja hij is lekker de borst maar de muziek is zo waardeloos ervan slechtste nummer van de cd de rest klinkt wel lekker en ook leuk om te doen

En goed initatief om het topic nieuw leven in te brengen
T was de laatste tijd wel erg stil in dit topic.
Ben een paar weken geleden begonnen met mixen. California voor de triceps (met de dips op het eind)
Wat blijft dat toch een lekker nummer
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:38:52 #156
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_55095006
oeh ja idd MikelenniuM, california voor de triceps was
pi_55155275
Maar was dat wel de lekkerste triceps? Persoonlijk vond ik die boys of summer ook heerlijk om te doen! of the chemical brothers? Nou ja ieder zijn favoriet natuurlijk
pi_56176155
de nieuwe sizzler voor bp 65

BODYPUMP 65 is all about challenging strength endurance. Right from the word go Track 2, Just Like Paradise, is BIG. It has a driving beat that automatically hooks the class into BIG work mode. The hard work starts with a unique training effect in the Squats Track when the legs are hit by a reverse sequence of work.

Don't expect any breaks in the Chest Track but do look forward to lots of Bottom Halves (auwwwwww)! The slower-tempo choreography keeps the muscles engaged and moving under load with no time to rest. And there are no breaks in the Biceps Track either, so the intensity is maintained from start to finish.

The Forward & Backward-Stepping Lunge is back after making its debut in BODYPUMP 64, targeting the legs, glutes and hamstrings. The Seated Overhead Extension is also back in the Triceps Track, accompanied by funky tunes from Groove Armada. DJ Aligator and the Mac Raise both make a welcome return in the super intense Shoulders Track which is all about strong, controlled work.

There's loads of energizing music to help with the workout. Kanye West's Stronger provides the inspiration needed to endure the new Moving Hover and Side Plank in the Abdominals Track. Airbourne's Too Much, Too Young, Too Fast is massive and Breakaway will fill the room with intense energy.
pi_56179238
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:41 schreef kluivie het volgende:
de nieuwe sizzler voor bp 65
*knip*
Gast... ben pas net 2 weken bezig met 64... (en een spierpijn dat k heb! )
pi_56229547
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:35 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Gast... ben pas net 2 weken bezig met 64... (en een spierpijn dat k heb! )

Tja ik kan het ook niet helpen....het had nog erger geweest dat ik hier de tracklist had neer gezet, trouwens zo erg is het niet hoor een nieuwe cd want behalve de triceps en schouders is 64 echt een waardeloze cd maar wel lekker zwaar
pi_56262646
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef kluivie het volgende:

[..]

Tja ik kan het ook niet helpen....het had nog erger geweest dat ik hier de tracklist had neer gezet, trouwens zo erg is het niet hoor een nieuwe cd want behalve de triceps en schouders is 64 echt een waardeloze cd maar wel lekker zwaar
Muziek is idd niet zo heel speciaal deze keer, maar zwaar is ie zeker!
pi_56478269
Dit is hem dan de nieuwe bodypump 65
Warmup: Way Of Life (Slinkee Minx)
Legs/Squats: Just Like Paradise (Skitz Clubb Mixx) (Nick Skitz)
Chest: Breakaway (Chris Fraser Radio Edit) (Inaya Day)
Back/Gluteals/Hamstrings: Wanna Be Free (Paradise)
Arms/Triceps: Get Down Feat. Stush (Groove Armada)
Arms/Biceps: Too Much, Too Young, Too Fast (Airbourne)
Legs/Lunges: Blinded By The Light (Michael Mind feat. Manfred Mann's Earth Band)
Shoulders/Arms: Meet Her At The Love Parade 2007 (Club Mix) (DJ Aligator)
Abdominals: Stronger (Radio Edit) (Kanye West)
Cooldown/Stretch: Like The Sun (RyanDan
pi_57805711
Pumpt het topic omhoog
Gister voor de 1e keer Pump 65 gegeven. Aan de reacties te zien waren de lunges en schouders verassend zwaar
pi_57806266
Hahaha ja die zijn zeker zwaar ...... maar wat een gaaf nummer van de schouders heerlijk gewoon!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:12:01 #165
88233 Steve
Still the best.
pi_58514358
Too Much
Too Young
Too Fast
....

Die ben ik echt helemaal beu.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_58647870
Nieuwe tracklist staat nu op me website
pi_58950805
Wowwwww de nieuwe pump is zo goed echt niet normaal hoor deze is zo lang geleden!!!!! LEKKER HOOR bereid je maar voor hij is top!
pi_58952100
Mwah, vond 'm wel meevallen. Triceps is eindelijk wel weer heftig met al die dips!!
pi_58999420
Nou borst is ook weer lekker hoor met opdrukken op het eind ..... maar goed smaken verschillen dan?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:29:06 #170
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_59036329
Ik had een keer Pilates en Body Pump achter elkaar gedaan. Was daarna helemaal kapot en sindsdien heb ik pijn aan mijn schouders
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:58:33 #171
88233 Steve
Still the best.
pi_59314880
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef kluivie het volgende:
Nou borst is ook weer lekker hoor met opdrukken op het eind ..... maar goed smaken verschillen dan?
Wat heeft dat 'lopend opdrukken' eigenlijk voor nut?

Maar lekkere muziek wel weer, al hebben we volgens mij niet alle officiële muziek.
pi_59328476
Meer spiervezeltjes gebruiken waardoor het nog zwaarder wordt
pi_59789652
Gisteren de eerste 4 oefeningen voor BP66 voor mijn kiezen gekregen. Wat een tempo zeg! Wordt nog zwaar als de hele les zo is. Ben al benieuwd naar woensdag, dan weet ik het.
pi_59789946
Hier een half jaar niet gepumped omdat ik toen 3-5 keer in de week zwom ( aquarobics/aquajoggen/banenzwemmen). Maar nu in de vakantie is er maar 1 keer in de week zwemmen, dus heb ik er maar een sportschoolabo bij genomen. Dus vanaf deze week ga ik ook weer lekker pumpen
  maandag 30 juni 2008 @ 12:58:14 #175
88233 Steve
Still the best.
pi_59791819
De muziek is echt lekker deze keer . Cisko Disko, Time after time, On your way to the disco, Show me heaven.... erg tof. Dippen valt na een paar keer ook wel weer mee. Twee keer opdrukken.... sja, niet mijn favoriete onderdeel .
pi_59792309
Opdrukken kan ik echt niet, ik doe altijd gewoon buikspieroefeningen als er opgedrukt moet worden
  maandag 30 juni 2008 @ 13:21:39 #177
88233 Steve
Still the best.
pi_59792409
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Sylvana het volgende:
Opdrukken kan ik echt niet, ik doe altijd gewoon buikspieroefeningen als er opgedrukt moet worden
Dan doen best veel mensen volgens mij. Ik doe ze altijd maar op mijn knieën, dan is het nog vol te houden.

Ook dat ding op het laatst, die side-plank (?) is niet erg populair. Ik was laatst de enige die hem deed.
pi_59802192
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Sylvana het volgende:

Blijven oefenen op die push-ups! Echt, na een tijd kan je er zelfs een enkeling op de tenen
pi_59862306
BP66 is leuk, zelfs in de warmte van gisteren. (airco werkt niet echt waar ik train) Schoudernummer is echt heel leuk, ik vind hem wel minder zwaar dan in BP65.
De push-ups aan het einde van de borst oefening zijn erg zwaar. Heb je net alles gegeven om die gewichten in de lucht te houden, kun je opeens push-ups gaan doen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:29:02 #180
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_59863103
Opdrukken is the best. In het begin viel ik na één keer ook slapjes op de grond, maar als het steeds beter gaat, is dat je ultieme 'verdorie wat ben ik sterk' moment
pi_59914799
Ja klopt de schouders zijn volgens mij ook is een keer lichter maar ja je hebt ook al opdrukken in de borst

Owja mocht je het gewend zijn de muziek alvast voor augustus/september Bodypump 67!
Warmup: Bleeding Love (Jamie Knight)
Legs/Squats: Piece Of My Heart (Jan Wayne)
Chest: Paralyzer (Finger Eleven)
Back/Gluteals/Hamstrings: Eurofighter (E-Type)
Arms/Triceps: Cuz I Can (P!nk)
Arms/Biceps: We Got It Going On (Bon Jovi)
Legs/Lunges: I Need A Miracle (KLM)
Shoulders/Arms: Now You're Gone (DJ Alex) (Basshunter)
Abdominals-Core: B Boy Baby (Mutya Buena)
Cooldown/Stretch: Angel (Aerosmith)
  maandag 7 juli 2008 @ 08:02:06 #182
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_59941046
yay weer e-type for de clean and press
pi_60030171
Pfff, voor het eerst sinds november ongeveer weer bodypump gedaan, en dat was best wel ff wennen weer. Kon meeste oefeningen wel met hetzelfde gewicht, paar heb ik een kilootje minder opgedaan en dan ging het ook wel. Ik zit nu bij een andere sportschool, en daar hebben ze ook gewichten van 0.25 en 0.50 kg ( bij mn vorige was lichtste 1 kg) dus dan kan ik misschien eindelijk eens een paar oefeningen waar ik al eeuwen op hetzelfde gewicht zit gaan proberen te verhogen. Vooral bij de armoefeningen zat ik toch wel echt aan mn max, was een extra kilo erbij echt teveel, maar nu kan ik dus eens kijken of 0.25 of 0.50 kg wel gaat

Al dat opdrukken vind ik maar niks in deze pump, heb het bij 2 oefeningen braaf meegedaan ( en zelfs het triceps dippen redelijk volgehouden) maar bij de schouders kon ik op een gegeven moment echt niet meer.

Het was iig wel weer lekker om weer gepumpt te hebben
pi_60154039
*spierpijn heb*

Vanmorgen voor t eerst gepumpd!!
t ging nog aardig goed ook...
*poef* nu is het weg
pi_60305424
Het zal vast wel niet, maar is er ergens aan een lijst te komen van de work-out van BP? Dus bij elke oefening een lijst met hoevaak 2-2 sec, hoeveel singles, hoevaak 3-1 sec enzo?

Sinds begin deze maand pump ik weer minimaal 1 keer in de week, en is toch wel weer erg lekker

Ik heb thuis ook een barbell met gewichten en een step, dus als ik die work-outs weet, kan ik als ik geen tijd/zin heb om naar de sportschool te gaan, zelf thuis wat oefeningen doen ( kan natuurlijk thuis wel gewoon bijvoorbeeld 3x12 reps doen van alles, maar das minder leuk natuurlijk
pi_60443619
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef Sylvana het volgende:
Het zal vast wel niet, maar is er ergens aan een lijst te komen van de work-out van BP? Dus bij elke oefening een lijst met hoevaak 2-2 sec, hoeveel singles, hoevaak 3-1 sec enzo?

Sinds begin deze maand pump ik weer minimaal 1 keer in de week, en is toch wel weer erg lekker

Ik heb thuis ook een barbell met gewichten en een step, dus als ik die work-outs weet, kan ik als ik geen tijd/zin heb om naar de sportschool te gaan, zelf thuis wat oefeningen doen ( kan natuurlijk thuis wel gewoon bijvoorbeeld 3x12 reps doen van alles, maar das minder leuk natuurlijk
De instructeurs hebben de choreo van alle oefeningen, dus moet je Arthur een keer lief aan kijken wie weet krijg je hem wel? Ik heb ze alleen op papier niet op digitaal dus ja kan ik niks voor je doen helaas

Heb er ook weer zin in alleen sportschool is weekje dicht helaas nou ja is toch te warm
pi_60443649
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:02 schreef sproetjes het volgende:
yay weer e-type for de clean and press
Dat was idd heel lang geleden hahaha nou ja ben benieuwd hoe het klinkt zal vast wel op you tube te vinden zijn
pi_60445653
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef kluivie het volgende:

[..]

De instructeurs hebben de choreo van alle oefeningen, dus moet je Arthur een keer lief aan kijken wie weet krijg je hem wel? Ik heb ze alleen op papier niet op digitaal dus ja kan ik niks voor je doen helaas

Heb er ook weer zin in alleen sportschool is weekje dicht helaas nou ja is toch te warm
Ik ben van sportschool geswitched, dus pump niet meer bij Arthur, maar zal mn instructrice van nu eens lief aankijken dan
pi_60452048
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben van sportschool geswitched, dus pump niet meer bij Arthur, maar zal mn instructrice van nu eens lief aankijken dan
Tja dat kon ik niet weten natuurlijk maar idd kijk ze lief aan hahaha kopietje maken is zo gebeurd hoor
pi_60838439
Dat kon jij idd niet weten. Ben het weer vergeten te vragen vanavond :S

Had eerst een uur BBB gedaan vanavond, en toen met bodypump ALLE oefeningen met 1 kg ( totaal, dus 2x0.5 aan beide kanten) verzwaard. Zelfs de triceps ( die ik normaal met totaal 2 kg doe) en de biceps ( die ik met 4 kg deed) Dus dat was best pittig, maar het ging allemaal net Dus was best trots op mezelf na afloop

Nieuwe gewichten ( totaal)

Warming-up: 6 kg
Squads: 11 kg
Borst: 6 kg
Rug: 7 kg
Triceps: 3 kg
Biceps: 5 kg
Lunges: 11 kg
Schouders: 2 schijven van 1 kg ( groter kan niet, heb maar kleine handjes )
stang: 5 kg
Buik: geen gewicht
Cooling down: geen gewicht
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:00:15 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_60839167
Wat bedoel je met stang?
pi_60839217
stang, barbell, stok, dat ding waar je gewichten aan vastmaakt Dat hoort dus nog bij schouders, soms moet je oefeningen met losse gewichten doen dan, en soms dus met de stang/barbell/stok enzovoort
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:07:07 #193
88233 Steve
Still the best.
pi_60839368
Oh ok. Ik pump waarschijnlijk nog niet lang genoeg, ik kan me alleen losse gewichten herinneren. edit: oh wacht, ik kan het me wel herinneren.

Voor de mensen die het interessant vinden, de gewichten die ik gebruik:
Warming-up: 9 kg
Squats: 17 kg
Borst: 7 kg
Rug: 14 kg
Triceps: 10 kg (dippen met extra gewicht)
Biceps: 9 kg
Lunges: 7 kg
Schouders: 2 schijven van 2,5 kg
Buik: 2,5

[ Bericht 18% gewijzigd door Steve op 14-08-2008 23:51:07 ]
pi_60839478
Bij de pump die nu is kun je op het eind kiezen, of losse gewichten omhoog tillen, of met de stang ( wat ik dan weer makkelijker vind)

Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht ( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij ) En hoezo kun je squads met 17 kg en doe je lunges maar met 7 Dat moet toch makkelijk met hetzelfde gewicht kunnen

Of was je de 1 ervoor vergeten ofzo?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:13:29 #195
88233 Steve
Still the best.
pi_60839546
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht ( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij )
Gewicht in je schoot leggen.
pi_60839560
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Gewicht in je schoot leggen.
Pfff, ik denk dat ik dan niet meer omhoog kom, vind het zonder gewicht al keizwaar
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:25:20 #197
88233 Steve
Still the best.
pi_60839856
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pfff, ik denk dat ik dan niet meer omhoog kom, vind het zonder gewicht al keizwaar
De eerste keer lukte hij me ook niet helemaal. Gewoon elke keer een stapje verder gaan. En de goede techniek natuurlijk, ook jezelf goed omhoog hijsen en dicht bij de step blijven.
Opdrukken doe ik nu ook steeds iets vaker op mijn voeten i.p.v. mijn knieën. Voelt toch best goed als dat steeds beter gaat.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:28:08 #198
88233 Steve
Still the best.
pi_60839939
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht ( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij ) En hoezo kun je squads met 17 kg en doe je lunges maar met 7 Dat moet toch makkelijk met hetzelfde gewicht kunnen
Ik vind die lunges echt vreselijk! Alsof mijn been bovenaan open scheurt ofzo. Overigens doet zover ik gezien heb niemand dat hier met erg veel gewicht.
pi_60840140
Bij mij in de sportschool doet zo'n beetje iedereen wel met zelfde gewicht als met squads. Ik vind het ook niet de meest fijne oefening. Maarja, het is wel een erg goeie oefening voor mn probleemzones

Dippen doe ik trouwens niet vanaf de step, maar of vanaf het podium of een bank. Heb nogal korte armen, dus dan kun je vanaf de step gewoon niet diep genoeg gaan. En opdrukken doe ik alleen bij de schouders, bij de rest blijf ik gewoon lekker mn buikspieroefeningen doen ipv opdrukken.
pi_60982735
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh ok. Ik pump waarschijnlijk nog niet lang genoeg, ik kan me alleen losse gewichten herinneren. edit: oh wacht, ik kan het me wel herinneren.

Voor de mensen die het interessant vinden, de gewichten die ik gebruik:
Warming-up: 9 kg
Squats: 17 kg
Borst: 7 kg
Rug: 14 kg
Triceps: 10 kg (dippen met extra gewicht)
Biceps: 9 kg
Lunges: 7 kg
Schouders: 2 schijven van 2,5 kg
Buik: 2,5

Ah, leuk! Lijstjes!

Ik doe mee:
Gewichten zijn totaal gewichten (dus schijven links + recht + stang van 2kg)

Warmup: 12 kg.
Squats:27 kg.
Borst: 17 kg.
Rug: 17 kg.
Triceps: 14 kg. (dippen zonder gewicht, al zwaar genoeg )
Biceps: 14 kg.
Lunges: 27 kg.
Schouders: los: 2,5kg schijven, barbell 12 kg.
Buik: zonder gewicht, gewoon ver omhoog komen

Toch de borst en rug maar eens wat zwaarder proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')