T was de laatste tijd wel erg stil in dit topic.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef kluivie het volgende:
Hahaha ja hij is lekker de borst maar de muziek is zo waardeloos ervan slechtste nummer van de cd de rest klinkt wel lekker en ook leuk om te doen
En goed initatief om het topic nieuw leven in te brengen
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:35 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Gast... ben pas net 2 weken bezig met 64... (en een spierpijn dat k heb!
)
Muziek is idd niet zo heel speciaal deze keer, maar zwaar is ie zeker!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef kluivie het volgende:
[..]
Tja ik kan het ook niet helpen....het had nog erger geweest dat ik hier de tracklist had neer gezet, trouwens zo erg is het niet hoor een nieuwe cd want behalve de triceps en schouders is 64 echt een waardeloze cd maar wel lekker zwaar
Wat heeft dat 'lopend opdrukken' eigenlijk voor nut?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef kluivie het volgende:
Nou borst is ook weer lekker hoor met opdrukken op het eind ..... maar goed smaken verschillen dan?
Dan doen best veel mensen volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Sylvana het volgende:
Opdrukken kan ik echt niet, ik doe altijd gewoon buikspieroefeningen als er opgedrukt moet worden
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Sylvana het volgende:
Opdrukken kan ik echt niet, ik doe altijd gewoon buikspieroefeningen als er opgedrukt moet worden
De instructeurs hebben de choreo van alle oefeningen, dus moet je Arthur een keer lief aan kijken wie weet krijg je hem wel? Ik heb ze alleen op papier niet op digitaal dus ja kan ik niks voor je doen helaasquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef Sylvana het volgende:
Het zal vast wel niet, maar is er ergens aan een lijst te komen van de work-out van BP? Dus bij elke oefening een lijst met hoevaak 2-2 sec, hoeveel singles, hoevaak 3-1 sec enzo?
Sinds begin deze maand pump ik weer minimaal 1 keer in de week, en is toch wel weer erg lekker
Ik heb thuis ook een barbell met gewichten en een step, dus als ik die work-outs weet, kan ik als ik geen tijd/zin heb om naar de sportschool te gaan, zelf thuis wat oefeningen doen ( kan natuurlijk thuis wel gewoon bijvoorbeeld 3x12 reps doen van alles, maar das minder leuk natuurlijk
Dat was idd heel lang geleden hahaha nou ja ben benieuwd hoe het klinkt zal vast wel op you tube te vinden zijnquote:
Ik ben van sportschool geswitched, dus pump niet meer bij Arthur, maar zal mn instructrice van nu eens lief aankijken danquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef kluivie het volgende:
[..]
De instructeurs hebben de choreo van alle oefeningen, dus moet je Arthur een keer lief aan kijken wie weet krijg je hem wel? Ik heb ze alleen op papier niet op digitaal dus ja kan ik niks voor je doen helaas
Heb er ook weer zin in alleen sportschool is weekje dicht helaas nou ja is toch te warm
Tja dat kon ik niet weten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben van sportschool geswitched, dus pump niet meer bij Arthur, maar zal mn instructrice van nu eens lief aankijken dan
Gewicht in je schoot leggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij
)
Pfff, ik denk dat ik dan niet meer omhoog kom, vind het zonder gewicht al keizwaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewicht in je schoot leggen.
De eerste keer lukte hij me ook niet helemaal. Gewoon elke keer een stapje verder gaan. En de goede techniek natuurlijk, ook jezelf goed omhoog hijsen en dicht bij de step blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfff, ik denk dat ik dan niet meer omhoog kom, vind het zonder gewicht al keizwaar
Ik vind die lunges echt vreselijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je trouwens dippen met extra gewicht( dat dippen mogen ze sowieso wel afschaffen van mij
) En hoezo kun je squads met 17 kg en doe je lunges maar met 7
Dat moet toch makkelijk met hetzelfde gewicht kunnen
Ah, leuk! Lijstjes!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh ok.Ik pump waarschijnlijk nog niet lang genoeg, ik kan me alleen losse gewichten herinneren.
edit: oh wacht, ik kan het me wel herinneren.
![]()
Voor de mensen die het interessant vinden, de gewichten die ik gebruik:
Warming-up: 9 kg
Squats: 17 kg
Borst: 7 kg
Rug: 14 kg
Triceps: 10 kg (dippen met extra gewicht)
Biceps: 9 kg
Lunges: 7 kg
Schouders: 2 schijven van 2,5 kg
Buik: 2,5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |