abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:33:01 #201
88233 Steve
Still the best.
pi_60983032
Oh, ik had de stang nog niet meegeteld.

Wat een gewichten joh. Hoe lang pump je al?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_60983440
De zwaarte van de lunges is erg afhankelijk van hoe netjes je die uitvoert. Als je zorgt dat er continu spanning op je benen blijft staan (en je je bovenste been niet volledig strekt bij het omhoog komen) wordt hij veel zwaarder. Persoonlijk vind ik in deze release de lunges best zwaar.

(mijn gewichten (per kant, stang niet meegerekend): warming-up 8,5, squats, 21, borst 11-12,5, rug 15, triceps 10, biceps 8,5, lunges 5-15, schouders 4kg dumbbells + 7,5 barbell).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_61004775
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, ik had de stang nog niet meegeteld.

Wat een gewichten joh. Hoe lang pump je al?
Geef al 3 jaar 1x p/w Pump en af en toe nog wat krachttraining in de fitness.

Maar als ik het lijstje van Videopac zie...
pi_61085354
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:48 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Geef al 3 jaar 1x p/w Pump en af en toe nog wat krachttraining in de fitness.

Maar als ik het lijstje van Videopac zie...
Ja die doet meer dan alleen pump dat weet ik zeker! Wel mooi lijstje zeker als hij weet dat de techniek belangrijk is!
pi_61140963
Ik doe tegenwoordig ca. 1x per week Pump en daarnaast nog krachttraining en spinning/racefietsen/mountainbiken. En ja: ik probeer wel goed op mijn techniek te letten, inderdaad.

Eigenlijk zegt hoeveel kg je bij een oefening doet niet zoveel. Het gaat er natuurlijk om:
- dat je de oefeningen goed uitvoert.
- dat je het niet te makkelijk maakt: de laatste herhalingen moet je wel echt voelen!!
Maar dat is niet makkelijk te meten/vergelijken.

Wat zijn jullie ervaringen als instructeurs? (ik ben geen instructeur; en wat gewichten betreft: no-way dat ik kan praten / motiveren met bovengenoemde gewichten; dat scheelt ook wel wat denk ik).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_61161036
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:46 schreef Videopac het volgende:
Ik doe tegenwoordig ca. 1x per week Pump en daarnaast nog krachttraining en spinning/racefietsen/mountainbiken. En ja: ik probeer wel goed op mijn techniek te letten, inderdaad.

Eigenlijk zegt hoeveel kg je bij een oefening doet niet zoveel. Het gaat er natuurlijk om:
- dat je de oefeningen goed uitvoert.
- dat je het niet te makkelijk maakt: de laatste herhalingen moet je wel echt voelen!!
Maar dat is niet makkelijk te meten/vergelijken.

Wat zijn jullie ervaringen als instructeurs?
(ik ben geen instructeur; en wat gewichten betreft: no-way dat ik kan praten / motiveren met bovengenoemde gewichten; dat scheelt ook wel wat denk ik).
Meedoen in de les is zwaarder dan de les geven Dat praten kost toch wel wat energie
en om loodzwaar te gaan Pumpen om vervolgens halverwege de trek buiten adem op te moeten geven zie ik eigenlijk ook niet zo zitten als iedereen je aankijkt...
pi_62068755
*kick*
The painnnn of all those squats!!!
En vanaaf weer!
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:54:19 #208
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_62175443
Ik zou wel een foto willen zien van Videopack Ik pump nu ook zo'n 4 maanden, maar kom zeker niet aan deze waardes. En ik doe het sinds 2 maanden 2x per week ! Maar wel effectief idd. Ik ben aan het eind van zo'n les echt helemaal kapot.

Wat ik neem per kant: warming-up 5, squats 10, borst 7.5, rug 8.75, triceps 6.25, biceps 6.25-7.5, lunges 0-5, schouders 2,5 (schijven) + aan het eind 5 incl. barbell.

Lekkerste vind ik de triceps. Die doe ik nu helemaal tot het einde mee incl. de dips dus. Opdrukken doe ik mee met alles op mijn tenen
pi_62197903
Nou na vier maanden zijn dat al mooie gewichten hoor, als je maar goed op de techniek blijft letten want dat is nog altijd belangrijk .......
Triceps met de dips jullie lopen nog achter dan de nieuwe is met de kickback heerlijk nummer trouwens!!! En daar kan je echt diep mee gaan ........
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:54:12 #210
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_62197968
De nieuwe komt bij ons over 2 weken heb ik begrepen. Ben benieuwd
pi_62202396
De nieuwe is deze week bij ons begonnen! Echter ik kan vanavond niet dus nu proberen of ik vrijdag lesje mee kan pakken!! Doe het nog niet zo lang, dus ook nog niet veel gewicht.. Maar kvind het heerlijk!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_62205350
Bij ons is de nieuwe afgelopen zondag gelanceerd. Ik ben alleen al 2 weken griepierg, en verder keidruk met school, dus al een paar weken niet naar de sportschool geweest. Maar na volgende week heb ik een week vakantie, daarna herkansingsweek, maar ik heb geen herkansingen, dan toetsweek, maar heb maar 1 toets, en daarna begint de nieuwe periode en hebben we die week alleen een introbijeenkomst. Dus na volgende week heb ik iig weer 4 weken dat ik weer tijd genoeg heb om te sporten
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:15:38 #213
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_62363666
Nr. 67 is dat alweer toch? Bij ons wordt hij dus deze week geintroduceerd. Ik ga hem morgenavond meemaken. Ben wel heel benieuwd. Begin er toch stiekem een beetje verslaafd aan te raken

Zijn er hier nog meer die in Gouda bij Living Well sporten?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:00:15 #214
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_62583342
10 jaar geleden heb ik eens een jaartje elke week ge-body-pumped.
Vanavond ga ik mijn eerste les weer in. spannend!! ik vond het toentertijd zó ontzettend leuk.
Denk da'k maar gewoon met 1 kg'tje begin hè ....
Ben benieuwd of ik het weer net zó leuk ga vinden als toen.
Daarna nog een lesje bodybalance erachteraan (mits ik dat ga redden na 1 uurtje pump).
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:06:20 #215
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_62798195
Al een paar keer nr. 67 keer gedaan. En ik moet zeggen toch makkelijker dan de vorige serie. Je kan wat meer gewicht pakken. Alleen de squad is echt een stukkie zwaarder met die 4x 2 onderwater en 4x 4 tellen onder water (halfjes). Maar het blijft een leuk programma

Ik begin er al een beetje verslaafd aan te raken...
pi_62866678
67 is weer al ruim een maand bezig ....... daarom 68 is weer al bekend ......staat op me website weer leuke en aparte muziek maar 67 blijft toch nog leuk hoor niet echt zwaar inderdaad ook de benen vallen mee hoor!
pi_63342853
De lunges vallen wel mee, maar ik vind die squats nog steeds zwaar (en dat merk je helemaal als je 3 weken niet hebt gepumpt )
pi_63349584
Hoe zwaar denk je dat die squats zijn als je 2 maanden niet gesport hebt en zware griep en een zware longontsteking hebt gehad?

Gisteren dus voor het eerst sinds 2 maanden weer een lesje bodypump gedaan, en na de squats was ik al helemaal kapot, terwijl ik al 1,5 kg minder aan elke kant had gedaan. Met de rest van de oefeningen 0.5-1 kg minder aan elke kant gedaan, maar damn, na 2 maanden merk je echt wel hoe veel je achteruit bent gegaan. Maar weer even rustig opbouwen dus...

Wel leuke muziek iig, vooral van Bon Jovi
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:45:12 #219
88233 Steve
Still the best.
pi_63995555
Wat een gedoe dat gewissel van oefeningen bij de triceps. De biceps leken erg kort. Buikoefening is ook weer eens wat anders, en gelukkig niet meer dat plankgedoe. En even wennen aan 4 keer achter elkaar die barbell omhoog, ik wilde steeds omlaag. De lunges voelden niet echt als lunges Komt vast nog wel.
  zondag 14 december 2008 @ 08:53:56 #220
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_64001436
De oefeningen zijn inderdaad een stukje korter als het vorige programma. Maar voer ze maar eens goed uit. Vooral de biceps. Goeie techniek is alles. Probeer maar eens bij de "rows" je polsen omhoog te trekken en je armen voor de rest stil te houden. Dan ga je dus echt alleen je biceps trainen

En zo is het eigenlijk met alles. Ga eens 1 cm dieper met de squats. En je merkt opeens dat het voor je bovenbenen veel zwaarder wordt.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe. Bij ons komt hij half januari uit.
pi_64011411
De nieuwe is best wel weer leuk ....... inderdaad die lunges is even wennen maar ook dat zal wel goed komen denk ik
En tja is weer is wat anders bij de triceps heee.....Rug is ook leuk weer met de 4 clean and press achtereen

Succes
  zondag 14 december 2008 @ 18:54:42 #222
88233 Steve
Still the best.
pi_64011459
quote:
Op zondag 14 december 2008 08:53 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Maar voer ze maar eens goed uit. Vooral de biceps. Goeie techniek is alles.
Het was ook weer de eerste keer de nieuwe hè. Dan zit je meer op te letten op wat je moet doen.
pi_64617423
Alvast voor de fanatieke dit is de sizzler voor BP 69:
BODYPUMP® 69 is a strong, intense release that you%u2019re going to learn fast and have fun with! The music is pumping with awesome tracks from Fall Out Boy, Pink and Rihanna, motivating you to really challenge yourself %u2013 and your class. The squats track is tough but, as the song suggests, it really gets the party started! There are three blocks of work and in each block the legs are pre-fatigued with bottom halves before the singles.
The chest track is short, simple and hard. Fall Out Boy%u2019s rocking track I Don%u2019t Care provides the momentum needed to get through more killer bottom halves before you start the good, honest, back work in track 4. Its a classic track with three sets of identical work.
Pinks huge hit So What ensures the biceps track is oozing attitudethis song is definitely the fun peak of this release! Its another short, intense track but you%ull feel the burn in the bottom halves. Theres a new move in the lunges track the three quarters squat. Coming up threequarters of the way in the squats means the load is kept on the leg muscles and boy, does it hurt!
And theres no relenting of the pain in the massive shoulders track which features two supersets. You do three exercises back-to-back to challenge the shoulders in a slightly different way. Don%u2019t be fooled with the cool feel of Kid Rocks All Summer Long in the abdominals track as theres a strong core challenge ahead, before you catch your breath and cool down to the smooth sounds of Let Me Be Myself by 3 Doors Down.

Vanmorgen trouwens voor het eerst BP 68 gegeven en ze waren enthousiast dus goed teken!
pi_65896145
Vanavond eindelijk weer eens gepumped en damn, wat was het weer lekker

Leuke combinaties 1,5 bij squads en borst enzo en leuke buikspieroefeningen Alleen triceps dat opdrukken heb ik een hekel aan en biceps was wel zwaar met die halfjes. En ook de rug was wel zwaar met die clean-and-press zonder roeien. Wel weer erg leuke muziek
pi_65945331
owja dit is weeral bodypump 69
01. Better In Time - Jamie Knight
02. Get This Party Started - Dan Winter
03. I Don’t Care - Fall Out Boy
04. Castles In The Sky - Liz Kay
05. Shut Up & Drive - Rihanna
06. So What - Pink
07. Stand Alone - Dyce
08. All I Ever Wanted - Basshunter
09. All Summer Long - Kid Rock
10. Let Me Be Myself - 3 Doors Down

ook te zien op mijn website al een week
pi_69401999
Jeetje wat is hier al lang niet meer gepost zeg.

Pumpen jullie niet meer ofzo? Ik probeer toch wel elke maandag te gaan.

Inmiddels al weer ruim 1,5 maand de nieuwe release, met echt lekkere muziek vind ik. Squads zijn wel zwaar met zo weinig pauze en de halfjes bij de biceps en de weinige pauzes zijn ook wel zwaar. De buikspieren zijn veel hoovers en planken, waar ik een ontzettende hekel aan heb, dus ik doe gewoon situps dan En verder is hij goed te doen vind ik
  maandag 25 mei 2009 @ 23:12:18 #227
88233 Steve
Still the best.
pi_69402164
Ik heb nu even twee weken niet gepumpd, maar ga vanaf volgende week weer wat vaker. Vind die van nu heel erg leuk, lekkere muziek, lekkere oefeningen.
pi_69437755
Zaterdag de nieuwe BP 70 gedaan ook weer super hoor met goede muziek

Dit is trouwens de tracklist
Warmup: Don't Leave Me With The Light On (Danzel)
Legs/Squats: It's All Your Fault (P!nk)
Chest: Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit) (Guru Josh Project)
Back/Gluteals/Hamstrings: True Believer (E-Type)
Arms/Triceps: Keeps Gettin' Better (Christina Aguilera)
Arms/Biceps: Gotta Be Somebody (Nickelback)
Legs/Lunges: Raindrops (Encore Une Fois Part II) (Kindervater Remix) (Sash! feat. Stunt )
Shoulders/Arms: Thunderstruck (Hinder)
Abdominals-Core: Love Lockdown (Kanye West)
Cooldown/Stretch: If I Were A Boy (Beyoncé )
pi_69443957
Ik hoorde dat ie weer goed zwaar is; is dat ook jouw mening?
pi_69444485
Ze zijn bij Les Mills wel gek op Pink he?

Wij krijgen de nieuwe 27 juni geloof ik, dus ben benieuwd Instructrice zei idd dat hij wel redelijk zwaar was ja.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:59:06 #231
88233 Steve
Still the best.
pi_70270509
Wat een irritante buikspieroefeningen zeg.
pi_70271356
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:07 schreef Sylvana het volgende:
Ze zijn bij Les Mills wel gek op Pink he?

Wij krijgen de nieuwe 27 juni geloof ik, dus ben benieuwd Instructrice zei idd dat hij wel redelijk zwaar was ja.
Pump 70 is idd erg zwaar! Geef 'm nu al 3 weken en hij blijft gemeen!
Muziek is wel heel erg goed
pi_70647887
Pump 70 is cool maar heavy van de week pas de release gedaan maar hij wordt goed ontvangen tot nu toe leuke release....schijnt dat 71 nog beter is qua release dan!
pi_70947354
Damn, wat is die nieuwe release super zeg! Maar wel zwaar, vooral de borst ( alleen maar superslow of singles), lunges en schouders. Maar wel erg lekker om weer eens gepumped te hebben
  zondag 3 januari 2010 @ 15:27:32 #235
88233 Steve
Still the best.
pi_76360325
Dat dansje bij Beat it!
pi_76903173
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:27 schreef Steve het volgende:
Dat dansje bij Beat it!
Welk dansje?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:13:17 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_78938734
Hallo!

Ik heb even een vraagje.. Ik las dat Bodypump wel goed te doen is voor iedereen, ook beginners. Nou top, lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maarrrrr, ik heb slechte knieën en ben bang dat sommige oefeningen gewoon niet te doen zijn. Iemand tips daarvoor?
En wat voor gewichten zijn jullie mee begonnen? Gewoon echt het minste of..?

Thanks
pi_78977421
Ja hoor bodypump is er voor iedereen en gewichten zijn er al vanaf 1 kilo ..... en wat je knieen betreft daar weet je instructeur zeker een oplossing voor, maar hij/zij zal zeker zeggen dat je niet te diep mag doorzakken bij de squats en lunges maar daar werk je dan aan op den duur!

Succes en laat ff weten wanneer je begonnen bent (en waar ook altijd leuk)
pi_79102826
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:13 schreef GotC het volgende:
Hallo!

Ik heb even een vraagje.. Ik las dat Bodypump wel goed te doen is voor iedereen, ook beginners. Nou top, lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maarrrrr, ik heb slechte knieën en ben bang dat sommige oefeningen gewoon niet te doen zijn. Iemand tips daarvoor?
En wat voor gewichten zijn jullie mee begonnen? Gewoon echt het minste of..?

Thanks
Ondanks er gezegd wordt dat het voor iedereen toegankelijk is, denk ik dat het met slechte knieen juist niet zo is. Het beste kan je het gewoon proberen, niet te zwaar en vooraf aangeven bij de instucteur. Indien iets niet lukt kan je een vervangende oefening doen. (zo heb ik een hekel aan de huidige buikspier oefening en blijk ik gewoon op de step liggen tov de rest).
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:50:08 #240
294077 Woessj
Imperija na sonceto
pi_79344976
hier ook weer sinds 2 jaar aan de pump... even weer inkomen hoor....!
Yo, the sun don't shine forever
But as long as it's here then we might as well shine together
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')