Geef al 3 jaar 1x p/w Pump en af en toe nog wat krachttraining in de fitness.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, ik had de stang nog niet meegeteld.![]()
Wat een gewichten joh.![]()
Hoe lang pump je al?
Ja die doet meer dan alleen pump dat weet ik zeker! Wel mooi lijstje zeker als hij weet dat de techniek belangrijk is!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:48 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Geef al 3 jaar 1x p/w Pump en af en toe nog wat krachttraining in de fitness.
Maar als ik het lijstje van Videopac zie...
Meedoen in de les is zwaarder dan de les gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:46 schreef Videopac het volgende:
Ik doe tegenwoordig ca. 1x per week Pump en daarnaast nog krachttraining en spinning/racefietsen/mountainbiken. En ja: ik probeer wel goed op mijn techniek te letten, inderdaad.
Eigenlijk zegt hoeveel kg je bij een oefening doet niet zoveel. Het gaat er natuurlijk om:
- dat je de oefeningen goed uitvoert.
- dat je het niet te makkelijk maakt: de laatste herhalingen moet je wel echt voelen!!
Maar dat is niet makkelijk te meten/vergelijken.
Wat zijn jullie ervaringen als instructeurs? (ik ben geen instructeur; en wat gewichten betreft: no-way dat ik kan praten / motiveren met bovengenoemde gewichten; dat scheelt ook wel wat denk ik).
Het was ook weer de eerste keer de nieuwe hè.quote:Op zondag 14 december 2008 08:53 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Maar voer ze maar eens goed uit. Vooral de biceps. Goeie techniek is alles.
Pump 70 is idd erg zwaar! Geef 'm nu al 3 weken en hij blijft gemeen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:07 schreef Sylvana het volgende:
Ze zijn bij Les Mills wel gek op Pink he?
Wij krijgen de nieuwe 27 juni geloof ik, dus ben benieuwdInstructrice zei idd dat hij wel redelijk zwaar was ja.
Ondanks er gezegd wordt dat het voor iedereen toegankelijk is, denk ik dat het met slechte knieen juist niet zo is. Het beste kan je het gewoon proberen, niet te zwaar en vooraf aangeven bij de instucteur. Indien iets niet lukt kan je een vervangende oefening doen. (zo heb ik een hekel aan de huidige buikspier oefening en blijk ik gewoon op de step liggen tov de rest).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:13 schreef GotC het volgende:
Hallo!
Ik heb even een vraagje.. Ik las dat Bodypump wel goed te doen is voor iedereen, ook beginners. Nou top, lijkt me wel een keer leuk om te doen. Maarrrrr, ik heb slechte knieën en ben bang dat sommige oefeningen gewoon niet te doen zijn. Iemand tips daarvoor?
En wat voor gewichten zijn jullie mee begonnen? Gewoon echt het minste of..?
Thanks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |