Ja...als je mooi wilt zijn dan moet je pijjn leiden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef Sylvana het volgende:
Damn, de nieuwe is echt zwaaaaaaaar
Vooral borst, triceps, schouders en lunges, damn, wat ga ik een spierpijjn krijgen
Die nieuwe move met de schouders vind ik maar irri, raak steeds in de war
Ja elke drie maanden een nieuwe heequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:15 schreef sproetjes het volgende:
een nieuw logo! wel mooi opzich
wat gaat het snel man met de nieuwe programma's
ik ga waarschijnlijk zelf zeer binnenkort de bodystep geven dus ik word ook een echt les miller
Ja klopt de I've got the power meezingen geeft je genoeg power om het vol te houden. Jammer dat veel clubs maar haltertjes hebben die tot 2 KG gaan. Ik doe het nummer liever met halters dan met schijven. (nu op 4KG auw auwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:15 schreef MikelenniuM het volgende:
Met de muziek is het wel een heel gaaf stuk in de schouders! Bijna complete stilte!![]()
Hee hartelijk bedankt, daar was ik nu echt al een tijdje naar op zoek!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:53 schreef sproetjes het volgende:
niet over de pumples zelf maar:
misschien een tip voor instructeurs (en de rest natuurlijk)
www.lesmillsboutique.com
les mills kleding, mooie goede kwaliteit, snelle levering
en stúkken goedkoper
(vriendin van mij heeft er laatst besteld, vandaag even gepast voor de maat en zelf ook de bestelling net de deur uit gedaan)
hahah ja weet ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:51 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ja elke drie maanden een nieuwe hee![]()
goede kwaliteit ook enzo, heb het inmiddels al lang en breed allemaal binnen en draag het vaakquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:12 schreef marcston het volgende:
Hee hartelijk bedankt, daar was ik nu echt al een tijdje naar op zoek!!!!
Les Mills rules
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |