abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45410904
Lelijke wagens cq saaie wagens stuk voor stuk!!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:29:17 #102
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45411028
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Lelijke wagens cq saaie wagens stuk voor stuk!!
Nu ja, ik ben Honda (&Button) fan.., maar ik kan die Renault toch niet saai noemen..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_45413056
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:23 schreef alwaysleft het volgende:
De nieuwe Renault is weer een meesterwerk
Op de baan ziet hij er echt mooi uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Check die spiegels
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ik deze foto's zie moet ik zeggen dat het er toch wel zeer mooi uit ziet.

En Heidfeld. Ziet er echt niet uit met die baard.
pi_45413425
quote:
Shakedown R27 verloopt niet vlekkeloos

Giancarlo Fisichella is tevreden na de shakedown van de Renault R27, hoe gek dat misschien ook mag klinken. De Italiaan reed in Jerez immers slechts 33 ronden, spinde en blies zijn motor op.

Nadat testcoureur Nelsinho Piquet vorige week vanwege slechte weersomstandigheden in Silverstone de officieuze shakedown al voortijdig moest afbreken, kenden de wereldkampioenen opnieuw een dag met problemen.

Vanmorgen ging het allemaal nog goed, toen de systeemchecks werden gedaan. Daarna was het de bedoeling om steeds langere runs te rijden, maar daar kwam niet veel van terecht. Eerst spinde 'Fisico', daarna stopte de Renault-motor ermee. ,,De auto ziet er agressief uit en voelde vanaf het eerste moment prima aan”, vertelt hij naderhand.

,,Het circuit was behoorlijk vies en er was maar weinig grip, dus het is moeilijk in te schatten hoe de auto zich gedraagt en hoe goed 'ie werkelijk is. Dat werd al helemaal lastig toen we te maken kregen met een motorprobleem.”

Toch denkt de Renault-coureur over genoeg aanwijzingen te beschikken om een positief oordeel te vellen. ,,De auto reageerde zoals verwacht en gaf me hetzelfde comfortabele gevoel als de R25 en R26. Dat is een goed teken zo vroeg in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.”

Technisch-directeur Bob Bell doet de problemen af als kinderziekten. ,,Niks bijzonders, dit overkomt wel meer teams tijdens een shakedown. Ik hecht veel meer waarde aan de feedback van Giancarlo, want dat klonk allemaal positief. De komende drie dagen willen we dat uitbouwen.”

Vanaf morgen gaat de Frans/Engelse renstal met twee nieuwe bolides testen als ook Heikki Kovalainen in actie komt. ,,Ongekende luxe”, aldus Bell.

Fisichella's snelste rondetijd, voorzover dat er toe doet, was naar verluidt 1:20.683. Zo'n vier seconden langzamer dan het baanrecord van Michael Schumacher.
Bron
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:40:06 #105
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45413442
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef ElmarO het volgende:


En Heidfeld. Ziet er echt niet uit met die baard.
Mooi is anders, maar hij komt zo wel erg Duits over (oke, wel jaren 70/80 duits.., maar toch )
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:26:24 #106
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45417286
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En Heidfeld. Ziet er echt niet uit met die baard.
idd!
Hoewel ik Kubica ook nog altijd een merkwaardig hoofd vind hebben.
pi_45417832
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Mooi is anders, maar hij komt zo wel erg Duits over (oke, wel jaren 70/80 duits.., maar toch )
Weet je wat het erge is. Ik zie hem nu ook gewoon helemaal voor me in één of andere foute Duitse pornofilm uit die jaren. Dus ik hoop dat hij die baard snel afscheert.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:46:06 #108
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45422473
Misschien toch maar hopen dat Heidfeld nog dit jaar naar Williams mag?

(wordt gesponsord door Philips Shavers)
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_45427829
quote:
Doornbos heeft getest voor Forsythe
Dubbelrol nog altijd mogelijk

[17-01] Robert Doornbos heeft half december in het geheim getest voor het Champcar-team Forsythe Racing. Tot een contract komt het alleen als er ook een Formule 1-testcontract is.

Er is ook nog een kleine kans op onderdak bij Toro Rosso
Het is duidelijk dat alle aandacht van Harry Muermans en Doornbos uitgaat naar een vervolg in de Formule 1. Maar dat sluit allerminst een tussentijds avontuur in de Champcar uit. Aldus staat in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport.

Muermans: ,,Het is belangrijk dat Robert races rijdt in 2007. Het heeft alleen zin als ik er vol kan scoren. Races winnen. Alleen dan kun je laten zien dat je eigenlijk in de Formule 1 thuishoort”, voegt Doornbos daar aan toe.

De Champcar-test werd angstvallig geheim gehouden. ,,Het leek ons met het oog op de onderhandelingen in de Formule 1 niet verstandig om dat bekend te maken.”

Er blijkt nog een link te zijn tussen de Rotterdamse coureur en Champcar. Muermans: ,,We hebben geprobeerd om Red Bull hoofdsponsor te laten worden van de Champcar-races in Assen en Zolder, maar dat is niet gelukt. We proberen ze er nog wel bij te betrekken.”

Een voor de hand liggende oplossing lijkt een deal met Minardi Team USA. Muermans is immers aandeelhouder en daardoor mede-eigenaar van het team, maar volgens hem is Doornbos niet in beeld. ,,Katherine Legge gaat daar rijden, en hopelijk Jos Verstappen, maar voor Robert kijken we ergens anders.”

Bij Forsythe dus, al willen Doornbos en Muermans het niet met zoveel woorden zeggen. ,,Kijk, komend seizoen krijgen alle teams die nieuwe auto”, zegt Doornbos. ,,Het is dan nog maar de vraag of de huidige topteams dan nog steeds topteams zijn. Newman-Haas reed het afgelopen jaar iedereen zoek, maar in 2007 beginnen alle teams weer opnieuw.”

Wat betreft Formule 1: Scuderia Toro Rosso heeft nog altijd geen coureur bevestigd voor aankomend seizoen. Daar ligt dus een kans voor Doornbos. ,,Kansje”, verbetert Muermans. ,,Een klein kansje, meer niet. Maar natuurlijk praten we erover.”
Bron


Zou TJDoornbos dit ook geweten hebben?
Jammer, maar begrijpelijk dat je wilt racen als je nog een carriere moet opbouwen.
pi_45428604
Nee dit wist ik niet, staat geheim en niet elk geheim ken ik. Ik wist niet beter of in 2007 zou RD bij STR gepresenteerd worden
pi_45434007
Ik dacht dat Trust Spyker zou gaan sponsoren?
Lees net op F1racing dat Medion nu sponsor is geworden van Spyker.
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:24:39 #112
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45435311
Medio n is persoonlijke sponsor van Sutil. Vewrder zijn het wel concurenten, maar waarom zouden ze niet beiden kunnen sponsoren?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45436173
Omdat het concurenten zijn.
Er zijn zoveel sponsoren die in zo'n geval niet bij elkaar op 1 auto willen.
Intel en AMD bijvoorbeeld ook en zo zijn er vast nog wel wat.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:46 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45436599
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Omdat het concurenten zijn.
Er zijn zoveel sponsoren die in zo'n geval niet bij elkaar op 1 auto willen.
Intel en AMD bijvoorbeeld ook en zo zijn er vast nog wel wat.
Toch hebben beiden getekent
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45436788
Ja dat zal zo zijn i guess.
Het lijkt mij alleen raar om samen met een concurrent op dezelfde auto te staan.
Maar we zien het allemaal wel.
pi_45450222
En weer een sponsor voor Spyker.
quote:
Exact Software nieuwe sponsor Spyker

Spyker heeft er wéér een sponsor bij. Exact Software heeft een tweejarige overeenkomst met het team van Michiel Mol en Viktor Muller gesloten.

Dat is woensdag middels een persbericht bekendgemaakt. De overeenkomst is met hulp van Gr8industries.com tot stand gekomen.

Exact Software heeft zijn hoofdkantoor in Delft en is gespecialiseerd in de ontwikkeling van software-oplossingen voor grote en kleine bedrijven.
Bron
quote:
Problemen en snelste tijd voor Alonso in Valencia

Een dag met gemengde gevoelens voor McLaren en Fernando Alonso: de nieuwe MP4-22 is iets sneller dan de BMW Sauber F1.07, maar ook onbetrouwbaar. Op de eerste echte testdag in Valencia althans.

Onder het toeziend oog van maar liefst 7800 toeschouwers mocht de tweevoudig wereldkampioen vandaag de eerste test met de MP4-22 uitvoeren. De Spanjaard kwam tot 57 ronden, maar dat ging niet bepaald vlekkeloos.

In de middag begon de achterkant van de McLaren te roken en moest Alonso noodgedwongen terug worden gebracht naar de pit. Het euvel was een uur later verholpen, waarna hij zijn werk kon hervatten. Het probleem betrof of de motor, of er waren problemen met de koeling.

Naar verluidt waren er vanmorgen ook problemen met de bolide, maar bevestiging hiervan ontbreekt. Uiteindelijk kon Alonso in de middag nog twee langere runs rijden, in één van die runs liet hij ook zijn snelste dagtijd noteren: 1:12.053.

Ook BMW was aanwezig met de nieuwe bolide, met achter het stuur Nick Heidfeld. De Duitser kwam tot een totaal van 52 ronden en moest in de F1.07 een fractie van een seconden toegeven op de tijd van Alonso. 'Quick Nick' viel eveneens een keer stil.

Robert Kubica reed in de interim-BMW, hij mag donderdag en vrijdag de F1.07 uitproberen als BMW het circuit heeft afgehuurd voor een exclusieve testsessie. Sebastian Vettel neemt dan plaats in de F1.06B.

McLaren test volgende week weer drie dagen in Valencia.

De tijden:
1. Alonso McLaren-Mercedes (B) 1:12.053 57
2. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:12.169 52
3. Kubica BMW-Sauber (B) 1:12.571 123
Bron
pi_45451544
En nog de tijden uit Jerez. Renault lijkt de snelheid er nog niet echt in te hebben zitten.

  woensdag 17 januari 2007 @ 22:12:51 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45453638


De Renault kleuren voor 2007. Ook al een aardige indicatie welke kant de livery op gaat lijkt me.
Geen lichtblauw meer, maar juist ruimte voor het wit en oranje van ING?
  donderdag 18 januari 2007 @ 00:09:03 #119
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45458321
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]

De Renault kleuren voor 2007. Ook al een aardige indicatie welke kant de livery op gaat lijkt me.
Geen lichtblauw meer, maar juist ruimte voor het wit en oranje van ING?
Goede zaak
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:12:35 #120
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45464759
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:18 schreef ElmarO het volgende:
En nog de tijden uit Jerez. Renault lijkt de snelheid er nog niet echt in te hebben zitten.

[afbeelding]
alvast een disclaimer: tijden in het winterseizoen zeggen natuurlijk nix.
Maarrr....
zo'n tijd van zo'n Super Aguri valt toch wel op he! ergens tussen die 100+ rondjes gaat zo'n coureur er wel een keer voor zitten om door te karren, en als die dan zo dicht bij de tijd van Fisi komt...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:14:59 #121
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45464832
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja dat zal zo zijn i guess.
Het lijkt mij alleen raar om samen met een concurrent op dezelfde auto te staan.
Maar we zien het allemaal wel.
Is het niet zo dat Medion complete systemen levert, en Trust alleen randapparatuur? not sure, maar dat d8 ik.
In dat geval zitten ze niet heel erg in elkaars vaarwater, toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:16:48 #122
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45464878
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]

De Renault kleuren voor 2007. Ook al een aardige indicatie welke kant de livery op gaat lijkt me.
Geen lichtblauw meer, maar juist ruimte voor het wit en oranje van ING?
dit biedt perspectieven... met dat geelachtige en het wit kunnen ze een jaren-tachtig-retro kleurstelling maken zoals Renault dus in de 80's had...!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45465023
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Medion complete systemen levert, en Trust alleen randapparatuur? not sure, maar dat d8 ik.
In dat geval zitten ze niet heel erg in elkaars vaarwater, toch?
Medion levert ook wel randapparatuur.
Misschien gaan ze wel samenwerken nu ze allebei sponsor zijn.
pi_45482029
En weer wat testtijden:



  donderdag 18 januari 2007 @ 19:39:23 #125
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45484061
een Super Aguri op P1 al zegt dit geen fuck
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:45:29 #126
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45484370
Het zegt geen fuck, maar het staat wel leuk
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_45484742
Het zegt wel iets... dat de andere teams niet voor snelle rondes gingen.
pi_45484800
Gaat Spyker nog een keer testen?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:37:28 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45486765
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaat Spyker nog een keer testen?
in februari
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45494935
Randstad gaat Williams voor 3 jaar sponsoren.
quote:
Randstad ups the game

The employment company Randstad has expanded its involvement in Formula 1 with a three-year sponsorship deal with the AT&T Williams team. The company had a successful time with Williams last year and decided to expand its activities to include on-car branding. The aim of the programme is to build up the brand, which is one of the biggest employment firms in the world but remains little known. The company places around 300,000 people every day through its 2637 branches and is active in 12 of the 17 countries visited by F1. The company is listed on the Euronext exchange in Amsterdam.
http://www.grandprix.com/ns/ns17963.html
pi_45497814
Honda 2006 sneller dan de 2007 Renault dat is enige wat we zeggen kunnen over die test van gisteren
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:54:41 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45499221
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:17 schreef roelofjan het volgende:
Randstad gaat Williams voor 3 jaar sponsoren.
[..]

http://www.grandprix.com/ns/ns17963.html
Jezus... lijkt wel alsof het Nederlandse bedrijfsleven de Formule 1 ineens gevonden heeft
pi_45499766
Randstad was al sponsor van Williams, ze hebben alleen het contract verlengd.
pi_45499936
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Randstad was al sponsor van Williams, ze hebben alleen het contract verlengd.
Ze hebben niet alleen het contract verlengd..
quote:
The company had a successful time with Williams last year and decided to expand its activities to include on-car branding.
Ze komen ook op de auto.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:31:52 #135
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45499975
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Jezus... lijkt wel alsof het Nederlandse bedrijfsleven de Formule 1 ineens gevonden heeft
Maar het grootste deel daarvan lijkt Spyker over te slaan......helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45502682
En Spyker gaat Red Bull na-apen.
quote:
Spyker F1 lanceert eigen magazine

Spyker F1 lanceert een eigen magazine met de titel 'Spyker F1 Digital Magazine'. Het betreft een gratis interactief magazine dat door Media Republic gemaakt zal worden.

Spyker F1 heeft grote plannen met het blad. "Het is de bedoeling dat dit het grootste F1-magazine ter wereld wordt", zei Spyker F1-directeur Michiel Mol tegen F1Racing.net. "Het streven is om over enkele jaren een paar miljoen abonnees te hebben. In eerste instantie zal het magazine in drie talen verschijnen; Nederlands, Engels en Duits. Het is het eerste blad dat een dag na elke race verschijnt en alleen daarom al uniek."

"Naast nieuws, achtergrondreportages, columns en andere min of meer standaardonderdelen in een tijdschrift, maakt dit digitale tijdschrift vanzelfsprekend gebruik van de mogelijkheden die het internet biedt", vervolgt Mol. "Interactieve onderdelen, streaming video, geluid en communities zullen van het blad een unieke belevenis maken. Ondanks dat het blad vanuit Spyker F1 gepubliceerd wordt, zal het interessant zijn voor iedereen die Formule 1-minded is."

Voor een gratis abonnement kan men terecht op www.spykerf1magazine.com. Spyker F1 is niet enige het Formule 1-team met een eigen magazine. Red Bull Racing en Scuderia Toro Rosso hebben sinds de Grand Prix van Monaco in 2005 het beruchte Red Bulletin, dat tijdens elk Grand Prix-weekend vier keer verschijnt.
Bron
pi_45503620
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar het grootste deel daarvan lijkt Spyker over te slaan......helaas.
Komt grotendeels door zichzelf in een iets wat aparte manier te profileren met hun kakuitstraling (truitjes/magazines) . En natuurlijk is het aantrekkelijker om bij een meer bekend merk als renault, toyota, ferrari, honda te sponsoren door hun grotere naamsbekendheid en ze zijn stuk voor stuk multinationals.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:09:42 #138
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45504294
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Komt grotendeels door zichzelf in een iets wat aparte manier te profileren met hun kakuitstraling (truitjes/magazines) . En natuurlijk is het aantrekkelijker om bij een meer bekend merk als renault, toyota, ferrari, honda te sponsoren door hun grotere naamsbekendheid en ze zijn stuk voor stuk multinationals.
Misschien.......

Wel jammer. Als ING die $40 in Spyker had gepompt dan had je een middenmotor/subtopper gehad......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45504443
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef sanger het volgende:

[..]
dan had je een middenmotor/subtopper gehad......
Na een tijdje misschien ja.

In de tussentijd zou die ING wagen achteraan rondrijden.

Dat Nederlandse multinationals liever een topteam sponsoren i.p.v. een Nederlands achterhoede team lijkt me niet meer dan logisch.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:16:33 #140
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45504537
Inspelend op de geruchten rondom Super Aguri en Honda:

Honda 2006


Super Aguri 2007 tests


Er zit verschil in de voorvleugel uiteinden en vleugeltjes), maar let eens op de "ronde vleugel" die de lucht de sidepods in moet blazen! En de positie van de wishbones enzo.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:19:25 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45504637
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Na een tijdje misschien ja.

In de tussentijd zou die ING wagen achteraan rondrijden.

Dat Nederlandse multinationals liever een topteam sponsoren i.p.v. een Nederlands achterhoede team lijkt me niet meer dan logisch.
Als je het zo zou zeggen zou ik het kunnen begrijpen. Afkomst verloochend zich niet.

Als NL bedrijf moet je toch eigenlijk genegen zijn om een NL team te helpen ipv de concurrentie? Maar misschien komt dit ook wel omdat het om multinationals gaat. Afkomst verloochend zich schijnbaar dus wel.

Ik vraag me trouwens af hoe je merk in de publiciteit komt als je samen met een achterhoede team je opwerkt tot een subtopper.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45504922
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef sanger het volgende:
Als NL bedrijf moet je toch eigenlijk genegen zijn om een NL team te helpen ipv de concurrentie?
Nee natuurlijk niet.

Aandeelhouders steken geen geld in een multinational om andere Nederlandse bedrijven te helpen. Die streven gewoon een zo hoog mogelijke winst na.
pi_45504923
Kijk eens naar Telefonica.
Die sponsorde eerst Minardi toen Marc Gene er zat.
En ging daarna naar Renault omdat Alonso daar ging rijden.

Zo hoort dat, restecpa voor zo'n bedrijf.
pi_45504983
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je het zo zou zeggen zou ik het kunnen begrijpen.
Sommigen vinden dat ING een achterhoede team moet gaan sponsoren juist omdat dat achterhoede team toevallig Nederlands is...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:54:23 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45505473
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Kijk eens naar Telefonica.
Die sponsorde eerst Minardi toen Marc Gene er zat.
En ging daarna naar Renault omdat Alonso daar ging rijden.

Zo hoort dat, restecpa voor zo'n bedrijf.
Maar vaderlandsliefde is in dat soort landen nu eenmaal vele malen hoger dan in het nuchtere Nederland. Helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:21:59 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45506876
Vergeet ook niet dat je door een top-team te sponsoren veel meer screen-time krijgt. (Kost wat meer maar dan heb je ook wat)
Paar jaar geleden zag ik een staatje met daarin het aantal minuten screentime dat elk team gekregen had in race weekends gedurende het hele seizoen. Dat verschil is enorm.

Ik snap ING ook wel dat ze voor Renault kiezen, Spyker is geen optie omdat die eerst maar eens moeten bewijzen dat ze thuis horen in de Formule 1.
pi_45506909
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar vaderlandsliefde is in dat soort landen nu eenmaal vele malen hoger dan in het nuchtere Nederland. Helaas.
Ja zonde is dat.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:44:19 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45507554
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:23 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ja zonde is dat.
Telefonica is Spaans, een bekende merknaam, maar met name groot in Spanje en Latijns Amerika.
Daarnaast hebben ze veel andere merknamen in bezit zoals O2 en Movistar.
Het heeft voor Telefonica dus helemaal geen zin om bijvoorbeeld een Engelse coureur te gaan sponsoren want Telefonica is geen brand in Engeland.

ING daarintegen heeft 60 miljoen klanten in 50 landen onder de naam ING Group. ING heeft kantoren in oa. Canada, Peru, Spanje, Frankrijk, Italië, Mexico, de VS, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Australië en België. Daarnaast staat ING op de 11de plaats in de Forbes Global 2000 van grootste bedrijven wereldwijd (Telefonica staat hier niet eens op).
ING is een merknaam die wereldwijd bekend is, de markt die ze willen bereiken is stuk een groter dan Telefonica die met name bekend is in Spanje.
Renault sponsoren levert ING veel meer op. Telefonica stapt de F1 denk ik in met net zo weinig vaderlands liefde als ING, het zal altijd om het maximale resultaat gaan uit de sponsoring. Voor Telefonica ligt dat met name in Spanje en Latijns Amerika. Voor ING geldt dat wereldwijd.

Ik had ook liever gezien dat Spyker een paar dikke NL'se multinationals achter zich had. Maar laat Spyker nou maar eerst eens bewijzen dat ze serieus zijn en thuis horen in het F1 circus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-01-2007 11:25:29 ]
pi_45522431
Je hebt je huiswerk goed gedaan, Kleffe_Dop! Je zou haast zeggen dat je een collega van me bent
* LeXX krijgt hopelijk korting op GP-bezoek als medewerker van ING komend seizoen
  zondag 21 januari 2007 @ 16:47:21 #150
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 21 januari 2007 @ 16:58:19 #151
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45564029
Als Spyker eenmaal bewezen heeft in de F1 thuis te horen, zullen de Nederlandse multinationals serieus overwegen bij dat team in te stappen. Maar dat moment is voorlopig nog niet aan de orde, dat lijkt me ook vrij logisch. Een bedrijf kijkt met commerciële overwegingen naar sponsoring, als sponsoring van bv Renault of Williams meer opbrengt, is het niet gek dat ze daar in investeren...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_45588858
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:11:39 #153
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45589153
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
oe, heeftie ook een nieuw design? goeie zaak, ben ik ook benieuwd!
de nieuwe helm van Alonso lijkt trouwens wel veel op dat tot-nu-toe-design van Raikkonen, of hadden we dat al gesignaleerd?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:15:40 #154
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45589236
O, en inmiddels ook het nieuws gezien dat de rode wang op de zachte compounds niet doorgaat?
jammer... was interessant geweest voor ons kijkers, denk ik. wat vinden jullie?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:22:24 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45589383
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
Nog niet gevonden nee.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:20:08 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45590767
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????


pi_45591083
RD naar amerika aldus F1/RR en mijn bron..........die ineens dus wat anders zegt (staat in hetzelfde stuk trouwens)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:36:37 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45591272
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
RD naar amerika aldus F1/RR en mijn bron..........die ineens dus wat anders zegt (staat in hetzelfde stuk trouwens)
[CCWS] Doornbos weer naar Amerika

Ik had hem al klaar voordat jij hem submitte
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45591307
ja jemig......... zal je nog is helpen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:38:51 #160
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45591334
Voor doornbos zou het niet gek zijn, zeker nu ze volgend jaar met allemaal nieuwe chassis gaan rijden dus voor iedereen is alles nieuw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45591395
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..

  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:42:14 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45591443
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..

[afbeelding]
Hij rijdt in de F248 om te wennen aan de eigenschappen van een Ferrari.....

Ik denk dat hij vanaf morgen in de nieuwe zal rijden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45591546
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Hij rijdt in de F248 om te wennen aan de eigenschappen van een Ferrari.....

Ik denk dat hij vanaf morgen in de nieuwe zal rijden.
Wat heb jij nou ook al een bron bij Ferrari?!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:52:40 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45591771
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Wat heb jij nou ook al een bron bij Ferrari?!
Nee, maar wel toegang tot het officiele persgedeelte
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:53:11 #165
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45591786
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..

[afbeelding]
jou supergeheime bron heet zeker F1racing.net
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:06:12 #166
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_45595360



FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_45595421
doet die wagen van kimi het nog?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:51:05 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45596754
Hallo! Het is geen McLaren!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:10:21 #169
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45601813
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef sanger het volgende:
Hallo! Het is geen McLaren!
Japan 2006
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 januari 2007 @ 17:11:26 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45601851
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Japan 2006
in al die jaren een keer op een criciaal moment kapot daar kun je vast nog jaren op teren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:21:16 #171
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45602162
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in al die jaren een keer op een criciaal moment kapot daar kun je vast nog jaren op teren
japan 1998
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 januari 2007 @ 17:39:17 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45602749
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef WEST het volgende:

[..]

japan 1998
steeds 8 jaar terug.............. dus het volgende is de kamikaze actie van Senna op Prost in 1990 in Japan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:15:28 #173
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45604000
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Japan 2006
Wil je nu echt dat ik alle McLaren momenten van 2005 ga opnoemen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:17:15 #174
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_45604071
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef WEST het volgende:

[..]

japan 1998
West
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_45604345
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Wil je nu echt dat ik alle McLaren momenten van 2005 ga opnoemen
We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:34:58 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45604614
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.
Er staat me iets van bij dat het ook de duurste F1 bolide ooit was? Mede vanwege de aanpassingen enzo?

Overigens ontworpen door Adrian Newey..............
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45605128
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Er staat me iets van bij dat het ook de duurste F1 bolide ooit was? Mede vanwege de aanpassingen enzo?

Overigens ontworpen door Adrian Newey..............
Dat zou ik dan niet weten, maar het zou best kunnen. Ze zijn toen best lang door gegaan met de ontwikkeling van die wagen. Volgens mij hebben ze het toen bij de GP van Italië definitief opgegeven.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:00:19 #178
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45605557
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.
Mooi is 'ie wel nog steeds.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:00:33 #179
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45605568
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

steeds 8 jaar terug.............. dus het volgende is de kamikaze actie van Senna op Prost in 1990 in Japan?
we hadden het over ferrari he die stuk ging
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45608005
Waarom zoveel wit op de auto van Kimi.
pi_45608091
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zoveel wit op de auto van Kimi.
Is nog de 248 F1. Dus ik gok dat ze weinig zin hadden om alles aan te passen aan de nieuwe kleurstelling.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElmarO op 23-01-2007 20:37:23 ]
pi_45609126
quote:
Oerlikon nieuwe technische partner Red Bull Racing

Het Zwitserse Oerlikon is toegevoegd aan de lijst technische partners van Red Bull Racing. Beide partijen hebben een overeenkomst voor de komende vijf jaar afgesloten.

Dat werd vanmiddag bekendgemaakt tijdens een persbijeenkomst in Hangar-7, de evenementenhal van Red Bull-baas Dietrich Mateschitz naast het vliegveld van het Oostenrijkse Salzburg. David Coulthard en technisch-directeur Adrian Newey waren present, alsmede Thomas Limberger, directeur van Oerlikon.

Oerlikon heeft het hoofdkantoor in Pfäffikon (nabij Zürich) en moet de energiedrankjesfabrikant vooruit helpen in de Formule 1. De samenwerking spitst zich toe op de gebieden versnellingsbak, banden en materiaalsamenstelling.
Bron
quote:
Oris en Williams verlengen sponsorcontract

Williams heeft het slim aangepakt en weet zich ook in de toekomst verzekerd van mooie horloges. Dit hangt samen met de aankondiging dat het team en Oris de samenwerking voortzetten.

Oris associeerde zich in 2003 voor het eerst met Williams als official watch supplier en sindsdien is de deal na verschillende upgrades uitgegroeid tot daadwerkelijke sponsoring.

,,Ik ben blij aan te kunnen kondigen dat Oris en Williams de samenwerking, waar we in het verleden beiden al de vruchten van hebben geplukt, met opnieuw een seizoen hebben verlengd”, vertelt teambaas Frank Williams.

Sponsoruitingen van het Zwitserse horlogemerk zullen te zien zijn op de voorvleugel, overalls en handschoenen van de coureurs en op de kleding van de pitstopcrew.

Er wordt gefluisterd dat ook Reuters het team blijft sponsoren.
Bron
pi_45612195
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef WEST het volgende:

[..]

we hadden het over ferrari he die stuk ging
Sla de foto's er anders even op na
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_45612663
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is nog de 248 F1. Dus ik gok dat ze weinig zin hadden om alles aan te passen aan de nieuwe kleurstelling.
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ze lijken wel verdacht veel op elkaar.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:41:22 #185
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45614826
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ze lijken wel verdacht veel op elkaar.
Ze zijn allebei rood he?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 januari 2007 @ 02:11:25 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45620242
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef WEST het volgende:

[..]

we hadden het over ferrari he die stuk ging
die ging ook stuk door die lomperd uit Brazilië
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45622113
[CCWS] Waar dit jaar veel Nederlanders willen rijden voor al uw CCWS nieuws en discussies zodat het hier over F1 kan blijven gaan

Weet iemand wie deze week allemaal testen in F1, en dan bedoel ik coureurs en teams
pi_45622861
Stukje van r27 livery:

pi_45623629
Wat ik ook opvallend vind is dat het lettertype van ING nog groter is dan Renault, in het nieuwe logo...
Om 14:00 uur worden de eerste beelden getoond op de website geloof ik
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:47:13 #190
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45625164
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 02:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die ging ook stuk door die lomperd uit Brazilië
Barrichello? Massa? welke brazo heb je nog meer
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:48:00 #191
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45625186
waar wordt die launch eigenlijk gedaan?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45625331
Factory in amsterdam.... Maar hij staat ook onder doeken in het ing Hoofdkantoor... die laars langs de a10 in zuid.... ff kijken of ik nog naar binnen kan glippen als fotograaf
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:59:38 #193
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45625518
jammer dat A'dam net te ver reizen is voor mij anders was ik wel naar binnen geglipt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45625589
Ik vind het ook net ff te ver om erheen te gaan

was het Honda of het team waar RD gaat rijden (CCWS) dan wask wel gegaan maar Fisico en Heikki boeien me weinig
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:06:31 #195
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45625691
zodra de presentatie gedaan is zullen de foto op fok!sport komen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:45:29 #197
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45626806
14:30 zijn de foto's beschikbaar Sanger
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45629013
Dit moet het jaar van Kimi gaan worden .

Ik ben nu voor Ferrari .
pi_45629589
Ze maken er iig een mooie show van

  woensdag 24 januari 2007 @ 14:32:01 #200
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45629897

wat een gedrocht!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')