Hij rijdt in de F248 om te wennen aan de eigenschappen van een Ferrari.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..
[afbeelding]
Wat heb jij nou ook al een bron bij Ferrari?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij rijdt in de F248 om te wennen aan de eigenschappen van een Ferrari.....
Ik denk dat hij vanaf morgen in de nieuwe zal rijden.
Nee, maar wel toegang tot het officiele persgedeeltequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat heb jij nou ook al een bron bij Ferrari?!![]()
jou supergeheime bron heet zeker F1racing.netquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..
[afbeelding]
Japan 2006quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef sanger het volgende:
Hallo! Het is geen McLaren!
in al die jaren een keer op een criciaal moment kapotquote:
japan 1998quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in al die jaren een keer op een criciaal moment kapotdaar kun je vast nog jaren op teren
quote:
Wil je nu echt dat ik alle McLaren momenten van 2005 ga opnoemenquote:
We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik alle McLaren momenten van 2005 ga opnoemen
Er staat me iets van bij dat het ook de duurste F1 bolide ooit was? Mede vanwege de aanpassingen enzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.
Dat zou ik dan niet weten, maar het zou best kunnen. Ze zijn toen best lang door gegaan met de ontwikkeling van die wagen. Volgens mij hebben ze het toen bij de GP van Italië definitief opgegeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat het ook de duurste F1 bolide ooit was? Mede vanwege de aanpassingen enzo?
Overigens ontworpen door Adrian Newey..............
Mooi is 'ie wel nog steeds.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.
we hadden het over ferrari he die stuk gingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]steeds 8 jaar terug.............. dus het volgende is de kamikaze actie van Senna op Prost in 1990 in Japan?
Is nog de 248 F1. Dus ik gok dat ze weinig zin hadden om alles aan te passen aan de nieuwe kleurstelling.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zoveel wit op de auto van Kimi.
Bronquote:Oerlikon nieuwe technische partner Red Bull Racing
Het Zwitserse Oerlikon is toegevoegd aan de lijst technische partners van Red Bull Racing. Beide partijen hebben een overeenkomst voor de komende vijf jaar afgesloten.
Dat werd vanmiddag bekendgemaakt tijdens een persbijeenkomst in Hangar-7, de evenementenhal van Red Bull-baas Dietrich Mateschitz naast het vliegveld van het Oostenrijkse Salzburg. David Coulthard en technisch-directeur Adrian Newey waren present, alsmede Thomas Limberger, directeur van Oerlikon.
Oerlikon heeft het hoofdkantoor in Pfäffikon (nabij Zürich) en moet de energiedrankjesfabrikant vooruit helpen in de Formule 1. De samenwerking spitst zich toe op de gebieden versnellingsbak, banden en materiaalsamenstelling.
Bronquote:Oris en Williams verlengen sponsorcontract
Williams heeft het slim aangepakt en weet zich ook in de toekomst verzekerd van mooie horloges. Dit hangt samen met de aankondiging dat het team en Oris de samenwerking voortzetten.
Oris associeerde zich in 2003 voor het eerst met Williams als official watch supplier en sindsdien is de deal na verschillende upgrades uitgegroeid tot daadwerkelijke sponsoring.
,,Ik ben blij aan te kunnen kondigen dat Oris en Williams de samenwerking, waar we in het verleden beiden al de vruchten van hebben geplukt, met opnieuw een seizoen hebben verlengd”, vertelt teambaas Frank Williams.
Sponsoruitingen van het Zwitserse horlogemerk zullen te zien zijn op de voorvleugel, overalls en handschoenen van de coureurs en op de kleding van de pitstopcrew.
Er wordt gefluisterd dat ook Reuters het team blijft sponsoren.
Sla de foto's er anders even op naquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef WEST het volgende:
[..]
we hadden het over ferrari he die stuk ging![]()
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ze lijken wel verdacht veel op elkaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is nog de 248 F1. Dus ik gok dat ze weinig zin hadden om alles aan te passen aan de nieuwe kleurstelling.
Ze zijn allebei rood he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ze lijken wel verdacht veel op elkaar.
die ging ook stuk door die lomperd uit Braziliëquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef WEST het volgende:
[..]
we hadden het over ferrari he die stuk ging![]()
Barrichello? Massa? welke brazo heb je nog meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die ging ook stuk door die lomperd uit Brazilië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |