oe, heeftie ook een nieuw design? goeie zaak, ben ik ook benieuwd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
Nog niet gevonden nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
[CCWS] Doornbos weer naar Amerikaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
RD naar amerika aldus F1/RR en mijn bron..........die ineens dus wat anders zegt (staat in hetzelfde stuk trouwens)
Hij rijdt in de F248 om te wennen aan de eigenschappen van een Ferrari.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..
[afbeelding]
Wat heb jij nou ook al een bron bij Ferrari?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij rijdt in de F248 om te wennen aan de eigenschappen van een Ferrari.....
Ik denk dat hij vanaf morgen in de nieuwe zal rijden.
Nee, maar wel toegang tot het officiele persgedeeltequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat heb jij nou ook al een bron bij Ferrari?!![]()
jou supergeheime bron heet zeker F1racing.netquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef roelofjan het volgende:
Volgens mijn supergeheime bron in het Ferrari team heeft Kimi vanochtend z'n eerste meters in de Ferrari gemaakt..
[afbeelding]
Japan 2006quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef sanger het volgende:
Hallo! Het is geen McLaren!
in al die jaren een keer op een criciaal moment kapotquote:
japan 1998quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in al die jaren een keer op een criciaal moment kapotdaar kun je vast nog jaren op teren
quote:
Wil je nu echt dat ik alle McLaren momenten van 2005 ga opnoemenquote:
We kunnen ook nog die flop genaamd de MP4-18 opnoemen. Heeft geen enkele GP gereden, zo goed was die.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik alle McLaren momenten van 2005 ga opnoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |