abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:14:59 #121
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45464832
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja dat zal zo zijn i guess.
Het lijkt mij alleen raar om samen met een concurrent op dezelfde auto te staan.
Maar we zien het allemaal wel.
Is het niet zo dat Medion complete systemen levert, en Trust alleen randapparatuur? not sure, maar dat d8 ik.
In dat geval zitten ze niet heel erg in elkaars vaarwater, toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:16:48 #122
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45464878
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]

De Renault kleuren voor 2007. Ook al een aardige indicatie welke kant de livery op gaat lijkt me.
Geen lichtblauw meer, maar juist ruimte voor het wit en oranje van ING?
dit biedt perspectieven... met dat geelachtige en het wit kunnen ze een jaren-tachtig-retro kleurstelling maken zoals Renault dus in de 80's had...!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45465023
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Medion complete systemen levert, en Trust alleen randapparatuur? not sure, maar dat d8 ik.
In dat geval zitten ze niet heel erg in elkaars vaarwater, toch?
Medion levert ook wel randapparatuur.
Misschien gaan ze wel samenwerken nu ze allebei sponsor zijn.
pi_45482029
En weer wat testtijden:



  donderdag 18 januari 2007 @ 19:39:23 #125
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45484061
een Super Aguri op P1 al zegt dit geen fuck
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:45:29 #126
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45484370
Het zegt geen fuck, maar het staat wel leuk
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_45484742
Het zegt wel iets... dat de andere teams niet voor snelle rondes gingen.
pi_45484800
Gaat Spyker nog een keer testen?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:37:28 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45486765
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaat Spyker nog een keer testen?
in februari
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45494935
Randstad gaat Williams voor 3 jaar sponsoren.
quote:
Randstad ups the game

The employment company Randstad has expanded its involvement in Formula 1 with a three-year sponsorship deal with the AT&T Williams team. The company had a successful time with Williams last year and decided to expand its activities to include on-car branding. The aim of the programme is to build up the brand, which is one of the biggest employment firms in the world but remains little known. The company places around 300,000 people every day through its 2637 branches and is active in 12 of the 17 countries visited by F1. The company is listed on the Euronext exchange in Amsterdam.
http://www.grandprix.com/ns/ns17963.html
pi_45497814
Honda 2006 sneller dan de 2007 Renault dat is enige wat we zeggen kunnen over die test van gisteren
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:54:41 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45499221
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:17 schreef roelofjan het volgende:
Randstad gaat Williams voor 3 jaar sponsoren.
[..]

http://www.grandprix.com/ns/ns17963.html
Jezus... lijkt wel alsof het Nederlandse bedrijfsleven de Formule 1 ineens gevonden heeft
pi_45499766
Randstad was al sponsor van Williams, ze hebben alleen het contract verlengd.
pi_45499936
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Randstad was al sponsor van Williams, ze hebben alleen het contract verlengd.
Ze hebben niet alleen het contract verlengd..
quote:
The company had a successful time with Williams last year and decided to expand its activities to include on-car branding.
Ze komen ook op de auto.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:31:52 #135
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45499975
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Jezus... lijkt wel alsof het Nederlandse bedrijfsleven de Formule 1 ineens gevonden heeft
Maar het grootste deel daarvan lijkt Spyker over te slaan......helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45502682
En Spyker gaat Red Bull na-apen.
quote:
Spyker F1 lanceert eigen magazine

Spyker F1 lanceert een eigen magazine met de titel 'Spyker F1 Digital Magazine'. Het betreft een gratis interactief magazine dat door Media Republic gemaakt zal worden.

Spyker F1 heeft grote plannen met het blad. "Het is de bedoeling dat dit het grootste F1-magazine ter wereld wordt", zei Spyker F1-directeur Michiel Mol tegen F1Racing.net. "Het streven is om over enkele jaren een paar miljoen abonnees te hebben. In eerste instantie zal het magazine in drie talen verschijnen; Nederlands, Engels en Duits. Het is het eerste blad dat een dag na elke race verschijnt en alleen daarom al uniek."

"Naast nieuws, achtergrondreportages, columns en andere min of meer standaardonderdelen in een tijdschrift, maakt dit digitale tijdschrift vanzelfsprekend gebruik van de mogelijkheden die het internet biedt", vervolgt Mol. "Interactieve onderdelen, streaming video, geluid en communities zullen van het blad een unieke belevenis maken. Ondanks dat het blad vanuit Spyker F1 gepubliceerd wordt, zal het interessant zijn voor iedereen die Formule 1-minded is."

Voor een gratis abonnement kan men terecht op www.spykerf1magazine.com. Spyker F1 is niet enige het Formule 1-team met een eigen magazine. Red Bull Racing en Scuderia Toro Rosso hebben sinds de Grand Prix van Monaco in 2005 het beruchte Red Bulletin, dat tijdens elk Grand Prix-weekend vier keer verschijnt.
Bron
pi_45503620
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar het grootste deel daarvan lijkt Spyker over te slaan......helaas.
Komt grotendeels door zichzelf in een iets wat aparte manier te profileren met hun kakuitstraling (truitjes/magazines) . En natuurlijk is het aantrekkelijker om bij een meer bekend merk als renault, toyota, ferrari, honda te sponsoren door hun grotere naamsbekendheid en ze zijn stuk voor stuk multinationals.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:09:42 #138
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45504294
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef MIster911 het volgende:

[..]

Komt grotendeels door zichzelf in een iets wat aparte manier te profileren met hun kakuitstraling (truitjes/magazines) . En natuurlijk is het aantrekkelijker om bij een meer bekend merk als renault, toyota, ferrari, honda te sponsoren door hun grotere naamsbekendheid en ze zijn stuk voor stuk multinationals.
Misschien.......

Wel jammer. Als ING die $40 in Spyker had gepompt dan had je een middenmotor/subtopper gehad......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45504443
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef sanger het volgende:

[..]
dan had je een middenmotor/subtopper gehad......
Na een tijdje misschien ja.

In de tussentijd zou die ING wagen achteraan rondrijden.

Dat Nederlandse multinationals liever een topteam sponsoren i.p.v. een Nederlands achterhoede team lijkt me niet meer dan logisch.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:16:33 #140
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45504537
Inspelend op de geruchten rondom Super Aguri en Honda:

Honda 2006


Super Aguri 2007 tests


Er zit verschil in de voorvleugel uiteinden en vleugeltjes), maar let eens op de "ronde vleugel" die de lucht de sidepods in moet blazen! En de positie van de wishbones enzo.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:19:25 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45504637
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Na een tijdje misschien ja.

In de tussentijd zou die ING wagen achteraan rondrijden.

Dat Nederlandse multinationals liever een topteam sponsoren i.p.v. een Nederlands achterhoede team lijkt me niet meer dan logisch.
Als je het zo zou zeggen zou ik het kunnen begrijpen. Afkomst verloochend zich niet.

Als NL bedrijf moet je toch eigenlijk genegen zijn om een NL team te helpen ipv de concurrentie? Maar misschien komt dit ook wel omdat het om multinationals gaat. Afkomst verloochend zich schijnbaar dus wel.

Ik vraag me trouwens af hoe je merk in de publiciteit komt als je samen met een achterhoede team je opwerkt tot een subtopper.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45504922
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef sanger het volgende:
Als NL bedrijf moet je toch eigenlijk genegen zijn om een NL team te helpen ipv de concurrentie?
Nee natuurlijk niet.

Aandeelhouders steken geen geld in een multinational om andere Nederlandse bedrijven te helpen. Die streven gewoon een zo hoog mogelijke winst na.
pi_45504923
Kijk eens naar Telefonica.
Die sponsorde eerst Minardi toen Marc Gene er zat.
En ging daarna naar Renault omdat Alonso daar ging rijden.

Zo hoort dat, restecpa voor zo'n bedrijf.
pi_45504983
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je het zo zou zeggen zou ik het kunnen begrijpen.
Sommigen vinden dat ING een achterhoede team moet gaan sponsoren juist omdat dat achterhoede team toevallig Nederlands is...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:54:23 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45505473
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Kijk eens naar Telefonica.
Die sponsorde eerst Minardi toen Marc Gene er zat.
En ging daarna naar Renault omdat Alonso daar ging rijden.

Zo hoort dat, restecpa voor zo'n bedrijf.
Maar vaderlandsliefde is in dat soort landen nu eenmaal vele malen hoger dan in het nuchtere Nederland. Helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:21:59 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45506876
Vergeet ook niet dat je door een top-team te sponsoren veel meer screen-time krijgt. (Kost wat meer maar dan heb je ook wat)
Paar jaar geleden zag ik een staatje met daarin het aantal minuten screentime dat elk team gekregen had in race weekends gedurende het hele seizoen. Dat verschil is enorm.

Ik snap ING ook wel dat ze voor Renault kiezen, Spyker is geen optie omdat die eerst maar eens moeten bewijzen dat ze thuis horen in de Formule 1.
pi_45506909
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar vaderlandsliefde is in dat soort landen nu eenmaal vele malen hoger dan in het nuchtere Nederland. Helaas.
Ja zonde is dat.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:44:19 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45507554
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:23 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ja zonde is dat.
Telefonica is Spaans, een bekende merknaam, maar met name groot in Spanje en Latijns Amerika.
Daarnaast hebben ze veel andere merknamen in bezit zoals O2 en Movistar.
Het heeft voor Telefonica dus helemaal geen zin om bijvoorbeeld een Engelse coureur te gaan sponsoren want Telefonica is geen brand in Engeland.

ING daarintegen heeft 60 miljoen klanten in 50 landen onder de naam ING Group. ING heeft kantoren in oa. Canada, Peru, Spanje, Frankrijk, Italië, Mexico, de VS, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Australië en België. Daarnaast staat ING op de 11de plaats in de Forbes Global 2000 van grootste bedrijven wereldwijd (Telefonica staat hier niet eens op).
ING is een merknaam die wereldwijd bekend is, de markt die ze willen bereiken is stuk een groter dan Telefonica die met name bekend is in Spanje.
Renault sponsoren levert ING veel meer op. Telefonica stapt de F1 denk ik in met net zo weinig vaderlands liefde als ING, het zal altijd om het maximale resultaat gaan uit de sponsoring. Voor Telefonica ligt dat met name in Spanje en Latijns Amerika. Voor ING geldt dat wereldwijd.

Ik had ook liever gezien dat Spyker een paar dikke NL'se multinationals achter zich had. Maar laat Spyker nou maar eerst eens bewijzen dat ze serieus zijn en thuis horen in het F1 circus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-01-2007 11:25:29 ]
pi_45522431
Je hebt je huiswerk goed gedaan, Kleffe_Dop! Je zou haast zeggen dat je een collega van me bent
* LeXX krijgt hopelijk korting op GP-bezoek als medewerker van ING komend seizoen
  zondag 21 januari 2007 @ 16:47:21 #150
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 21 januari 2007 @ 16:58:19 #151
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45564029
Als Spyker eenmaal bewezen heeft in de F1 thuis te horen, zullen de Nederlandse multinationals serieus overwegen bij dat team in te stappen. Maar dat moment is voorlopig nog niet aan de orde, dat lijkt me ook vrij logisch. Een bedrijf kijkt met commerciële overwegingen naar sponsoring, als sponsoring van bv Renault of Williams meer opbrengt, is het niet gek dat ze daar in investeren...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_45588858
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:11:39 #153
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45589153
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
oe, heeftie ook een nieuw design? goeie zaak, ben ik ook benieuwd!
de nieuwe helm van Alonso lijkt trouwens wel veel op dat tot-nu-toe-design van Raikkonen, of hadden we dat al gesignaleerd?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:15:40 #154
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45589236
O, en inmiddels ook het nieuws gezien dat de rode wang op de zachte compounds niet doorgaat?
jammer... was interessant geweest voor ons kijkers, denk ik. wat vinden jullie?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:22:24 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45589383
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????
Nog niet gevonden nee.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:20:08 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45590767
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef leroytje het volgende:
ff een vraagje: Heeft iemand de nieuwe helm van Raikonnen ergens????


pi_45591083
RD naar amerika aldus F1/RR en mijn bron..........die ineens dus wat anders zegt (staat in hetzelfde stuk trouwens)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:36:37 #158
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45591272
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
RD naar amerika aldus F1/RR en mijn bron..........die ineens dus wat anders zegt (staat in hetzelfde stuk trouwens)
[CCWS] Doornbos weer naar Amerika

Ik had hem al klaar voordat jij hem submitte
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45591307
ja jemig......... zal je nog is helpen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:38:51 #160
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45591334
Voor doornbos zou het niet gek zijn, zeker nu ze volgend jaar met allemaal nieuwe chassis gaan rijden dus voor iedereen is alles nieuw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')