Met pijn in mijn hart heb ik afscheid genomenvan de Audi. Ondertussen de garagehouder nog overtuigd over de kwaliteit van die auto. Hij wil m zelf misschien gaan rijdenquote:Op zondag 14 januari 2007 10:52 schreef vlad het volgende:
[..]
had een nachtmerrieover iemand die z'n mooie auto had ingeruild tegen een italiaanse volbloed
"ril"
![]()
hij bevalt ie?![]()
tis geen Audiquote:
eentje hoger dan Bojo, Alfisti en PimpingPeuquote:Op zondag 14 januari 2007 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
Lipje, popje van me, wat voor blik heb je aangeschaft?
nog een nieuw vrouwtje gescoord?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
16 uur in de bus gezeten waarvan 13 geslapen
Ik heb al een nieuw vrouwtje.quote:
een AM italiaan, ik dacht dat het een engels dropje wasquote:
puik Nu nog je rijbewijsquote:
Dat zit ook in de pijplijn.quote:
en je bent nu ook iets van mod toch?quote:
daar gaat zijn levenquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:05 schreef lipje het volgende:
[..]
een AM italiaan, ik dacht dat het een engels dropje was
Welk leven?quote:
ja dat levenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Welk leven?M'n vriendin is een Fokker en ik woon in een kelder. Daar is modden een prima aanvulling op
middag of vandaag, aan u de keuzequote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef Paladijn het volgende:
'morgen
je leest terug?quote:
FBG roddelmail 14.gifquote:
nou ja.... mokkel... bijna mokkel, of meer van.. hij denkt dat zij hem leuk vindt en een soort van zijn vriendin wil zijn, maar hij weet niet of ie dat doen zal ofzoietsquote:
Jehquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef vlad het volgende:
[..]
nou ja.... mokkel... bijna mokkel, of meer van.. hij denkt dat zij hem leuk vindt en een soort van zijn vriendin wil zijn, maar hij weet niet of ie dat doen zal ofzoietshet is in ideder geval een vriendin die hij zijn vriendin noemt, die eigelijk dat niet is
![]()
Toppertje gehad 14.gifquote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
SjoeGoede vakantie gehad? Lag er een beetje sneeuw?
Je kan ook wel zien dat ijsmeis d'r PMS op mij botviertquote:Op zondag 14 januari 2007 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
Je mag wel weer wat meer rellen idd Herm
Dan heb je mijn notes nog niet gezienquote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kan ook wel zien dat ijsmeis d'r PMS op mij botviert
ah, dit is dus haar kloontje.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis heeft heel erg auw nu, doe eens even lief
Dat kloptquote:Op zondag 14 januari 2007 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb je mijn notes nog niet gezien
Wat nou weer?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis heeft heel erg auw nu, doe eens even lief
wens haar maar beterschap danquote:Op zondag 14 januari 2007 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat arme ding is gewoon zo ziek als een hond nu.
'bahplaatjesban'?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das jammer. We hebben wel een keer voor hetzelfde een note btw
Euhn, nee voor mn goatse heb ik een leukere text gekregenquote:
Minimal Techno, chillllquote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmmm, Vanessa Mae in mn spelertje gestopt, lekker rustgevend
Er waren meer andere Alfa's heurquote:Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
155's
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
bij de nieuwjaarsrecepte met sleuteldag van de Visaclub heb ik al andere plannen
Gewoon de versnellingsbak omdraaien en 24/7 achteruitrijden is ook RWD.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er waren meer andere Alfa's heur![]()
Op het laatst omringd door Q4s![]()
Ik ga volgende week waarschijnlijk inderdaad mn deur vervangen door een bruinequote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Lekker samen een dagje sleutelen, en sloop onderdelen wisselen.
Bruine deur voor een blauwe?
Mja toen wij nog een Eend hadden ruilden we dan dus door.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga volgende week waarschijnlijk inderdaad mn deur vervangen door een bruine
Ahquote:Op zondag 14 januari 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euhn, nee voor mn goatse heb ik een leukere text gekregendenk meer in de richting van dure kleding
En dat nummer zocht ik dus al een tijdje. Dank.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef ook_gek het volgende:
en voor wie van ouwe jazz in een nieuw jasje houd moet even luisteren naar dit nummer,
http://www.dieselmusic.se/koop/videobig/
Dit is personelijk 1 van de beste nummers die ik op heb staan![]()
"Doorruilen"?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja toen wij nog een Eend hadden ruilden we dan dus door.
eendendeurenbevestiging is ook wat gemakkelijker toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja toen wij nog een Eend hadden ruilden we dan dus door.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ff wat onrust veroorzaakt in het dakar topic
Naja dat wel, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Het blijven allebei goedkope franse anarchistenbarrelsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eendendeurenbevestiging is ook wat gemakkelijker toch?
mja, het leukst zou ik een custom paint job vinden, dan makat de kleur van de deur geen zier uit. nu alleen nog een spuiter vinden die dat wil doen in ruil voor zn naam op mn barrelquote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja dat wel, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Het blijven allebei goedkope franse anarchistenbarrels
Ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, het leukst zou ik een custom paint job vinden. nu alleen nog een spuiter vinden die dat wil doen in ruil voor zn naam op mn barrel
Ik ben de koning met Motipquote:Op zondag 14 januari 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iemand met verstand van zaken graag
Geen zin in sexquote:
Nee.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zin in sex![]()
@herman; thanks, nog 12u wachten dus
Klopt.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, dan komt er ten minste Fryske lak op dus
Geen zin?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zin in sex![]()
@herman; thanks, nog 12u wachten dus
Heb de fabriek mogen bezichtigen, tof pandje wel. Altijd interessant een kijkje nemen bij dat soort bedrijven.quote:
Dit in combinatie met Peu zn reacties laten me denken dat Peu als enige niet uitgenodigd was voor de receptiequote:Op zondag 14 januari 2007 20:17 schreef BoJo het volgende:
shit is dit geweldige weekend alweer bijna voorbij? Duurde hij maar eeuwig![]()
Absoluut. Fabrieksbezoeken zijn überhaupt interessantquote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb de fabriek mogen bezichtigen, tof pandje wel. Altijd interessant een kijkje nemen bij dat soort bedrijven.
Wel uitgenodigd, geen tijd, achteraf beter wel kunnen gaan. Maar dat is niet de reden dat ik een kut weekend heb gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit in combinatie met Peu zn reacties laten me denken dat Peu als enige niet uitgenodigd was voor de receptie
Behalve als jij degene bent die in vol ornaat koeken in staat te pakken, en er groep van 70 kutpubers langs komtquote:Op zondag 14 januari 2007 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut. Fabrieksbezoeken zijn überhaupt interessant.
Zuip je maar flink vol, in Finland kun je het je niet veroorloven om dronken te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel uitgenodigd, geen tijd, achteraf beter wel kunnen gaan. Maar dat is niet de reden dat ik een kut weekend heb gehad.
Ik ga pleitte, kijken of dr nog iets te zuipen valt
Whehehequote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Behalve als jij degene bent die in vol ornaat koeken in staat te pakken, en er groep van 70 kutpubers langs komt
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxxx > leef je uit, hij is nog aan het uploaden
http://62.194.131.120/gallery-artc155/main.php?g2_itemId=7496
"Dit is je toekomst als je je school niet afmaakt"quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Behalve als jij degene bent die in vol ornaat koeken in staat te pakken, en er groep van 70 kutpubers langs komt
Nee, ze kwamen allemaal uit het dorp zelf, dus:quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Dit is je toekomst als je je school niet afmaakt"
"Zorg dat je in de WIA komt, anders word je een koekepakker net als die flapdrol met de witte muts."quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze kwamen allemaal uit het dorp zelf, dus:
"dit is je toekomst, hoe dan ook. Zorg er voor dat het bij een vakantiebaantje blijft!"
Mja, boerendorp, wil je in de WIA ga je gewoon aan een draaiende bietenrooier lopen sleutelen of zoquote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Zorg dat je in de WIA komt, anders word je een koekepakker net als die flapdrol met de witte muts."
geen dankquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah
[..]
En dat nummer zocht ik dus al een tijdje. Dank.
Conversation, xchat Aqua, Colloquy.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Alfisti het volgende:
Heb jij nog tips voor een fijne IRC client voor OSX Hugo? Snak trial is helaas al afgelopen en ik kan iets niet vinden waar ik het hier niet over mag hebben
OMFGquote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Hugster het volgende:
Ik zat gister even met mijn Oostenrijkse huisgenootje te praten en ze vertelde me dat ze wel eens is gevallen in de douche doordat ze met nuchtere maag langs mijn kamer liep richting badkamer
Instant stonedZe hebben zich ook afgevraagd of ik misschien zelf aan het kweken was in mijn kamer omdat de lucht ZO sterk was.
Prachtig
Colloguy crasht continu bij de laatste versie, ik ga conversation eens proberen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Conversation, xchat Aqua, Colloquy.
Heeft ze wel, daarna was het verboden binnenshuis te doenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je moeder het ook nooit gemerkt heeft
Ik heb geen idee, ik gebruik nooit ircquote:Op zondag 14 januari 2007 21:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Colloguy crasht continu bij de laatste versie, ik ga conversation eens proberen.
tnx!
oew!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zal wel even een gecrackz0rde Snak voor je fix0rren.![]()
Is er niet, iets met rechten en bla bla showview niet wil op internet bla bla...........quote:Op zondag 14 januari 2007 21:08 schreef ook_gek het volgende:
Weet iemand een site met de tv gids net zoals www.tvgids.nl maar dan ook de showview nummers er bij?
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:08 schreef ook_gek het volgende:
Weet iemand een site met de tv gids net zoals www.tvgids.nl maar dan ook de showview nummers er bij?
quote:Vraag: Waarom zie ik geen ShowViewcodes bij de programma’s?
Antwoord: Het is helaas nog niet mogelijk ShowViewcodes te publiceren op TVGids.nl. Dat heeft vooral te maken met de rechten op het aanmaken van deze codes. Het streven is in 2006 over te gaan tot het publiceren van dynamische codes, d.w.z. ShowViewcodes die automatisch veranderen wanneer een programmawijziging in de database van TVGids.nl wordt aangebracht.
ik zit het net te lezen. Zwaar kut gewoon. Moet ik maar een TV gids nemen.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef PANZ3R het volgende:
Oh ja, dit is de laatste keer dat ik de SC bezoek..
Want iedere keer dat ik hier vertoonde, werd ik gelijk geband. Kennelijk doet een van de mods steeds een seintje naar de Admins. De ban gebeurt vrijwel altijd meteen na m'n aanwezigheid hier.
Dus jullie begrijpen wel dat ik mij hier niet meer vertoon, zodat ik nog steeds gerust kan doorklonen.
Adieu.
en u bent?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef PANZ3R het volgende:
Oh ja, dit is de laatste keer dat ik de SC bezoek..
Want iedere keer dat ik hier vertoonde, werd ik gelijk geband. Kennelijk doet Ijshoer/Alex[..]x/Die italiaanse facist een seintje naar de Admins.
Dus jullie begrijpen wel dat ik mij hier niet meer vertoon, zodat ik nog steeds gerust kan doorklonen.
Adieu.
Marathon sessie aan het houdenquote:
Sorry, nieuwe knopjes enzoquote:Op zondag 14 januari 2007 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
en zit niet met de topic titel te kutten![]()
waar is de pizzaquote:
zoals na de meeste uitstapjesquote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
na een Alfa meeting komt een Mac diner![]()
wanneer het niet regent en ik nieuwe voorbanden hebquote:Op zondag 14 januari 2007 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
zoals na de meeste uitstapjes
ps wanneer gaan we weer richting Ring?
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer het regent en ik m'n zomerbanden er weer op heb![]()
dus je gaat voor je 3e awardquote:Op zondag 14 januari 2007 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet eerst voor de APK en de Koni's waren niet gratis.![]()
Misschien. Zo lang het nog niet bekend is wie, wanneer en hoe mijn situatie dan is weet ik het nog niet zekerquote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef lipje het volgende:
M5 gaat mee !!
als ze door Alfa of door BMW gemaakt worden welquote:
Alles komt wel uit italie is dat ook goed?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
als ze door Alfa of door BMW gemaakt worden wel
Ga je nu weer fulltime in de Maser155 rijden?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
Maar ik wil ook eerst nog mijn gerammel fix0rzen![]()
jupquote:Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je nu weer fulltime in de Maser155 rijden?
Jaaaa. Ik weet het ook wel. Nu ben ik uitgespeeldquote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, was je al toegekomen aan het lezen van de policy over gastmodden door newbiemods?![]()
Serieus, die policy.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, was je al toegekomen aan het lezen van de policy over gastmodden door newbiemods?![]()
Krijg ik dan een tagje?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga een week op vakantie denk ik, Sjoewe, ijsmeis en klonk modden toch meer in PTA dan ikzelf
Ik heb nog niks gedaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga een week op vakantie denk ik, Sjoewe, ijsmeis en klonk modden toch meer in PTA dan ikzelf
Vorig jaar rond deze tijd was ze ook pleittequote:
maar hey, je hebt wel je GT gekregenquote:Op maandag 15 januari 2007 02:21 schreef M5 het volgende:
[..]
sjoewe was aan het spelen met z'n nieuwe knopjes hier...![]()
ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 02:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar hey, je hebt wel je GT gekregen
Nog zo'n Friese kneus als mod, wat een incest boel bij de leiding zegquote:Op maandag 15 januari 2007 02:21 schreef M5 het volgende:
[..]
sjoewe was aan het spelen met z'n nieuwe knopjes hier...![]()
't voor 'n paar mods uit het zuiden zou ik zeggenquote:Op maandag 15 januari 2007 02:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog zo'n Friese kneus als mod, wat een incest boel bij de leiding zeg
begin maar vast met inlikken danquote:Op maandag 15 januari 2007 02:27 schreef M5 het volgende:
[..]
't voor 'n paar mods uit het zuiden zou ik zeggen![]()
Eenschquote:Op maandag 15 januari 2007 02:27 schreef M5 het volgende:
[..]
't voor 'n paar mods uit het zuiden zou ik zeggen![]()
lekker boeiend. mn wielen zijn toch te klein voor die klemmen van hunquote:Op maandag 15 januari 2007 02:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon wielklem en co op je af
quote:Op maandag 15 januari 2007 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker boeiend. mn wielen zijn toch te klein voor die klemmen van hun
idd, de hele auto past gewoon tussen de klemquote:Op maandag 15 januari 2007 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker boeiend. mn wielen zijn toch te klein voor die klemmen van hun
Ja, niet dus. Zelfs dan zie je ze.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:33 schreef Hugster het volgende:
De mensen die werken hebben dan mazzel dat ze hotlinking niet zo tof vinden.
Keeenker, ik ben echt vet blij nooooh, tnx m4nquote:Op maandag 15 januari 2007 09:23 schreef Alexxxxx het volgende:
wees blij dat ik de MC niet exact dezelfde titel heb gegeven(Wat ik wel serieus in overweging heb genomen
)
integratiebevorderende linkse kuthippiemods
je bent verbreezerd de laatste paar maandenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Keeenker, ik ben echt vet blij nooooh, tnx m4n [afbeelding] hatseflats![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster, morgenochtend openen mensen deze pagina op hun werk
het is dat ik vind dat je op je wekr niet hoort te fokken, anders had ik m zelf weg gehaald
Hmmm, ik heb vannacht ernstig getwijfeld om te stoppen als mod, maar je hebt me overtuigd, ik blijf blauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan bel je toch even als professioneel consultant van Adecco.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet met Adecco gebeld. Ze denken dat dat van Visser, de ambulancebouwer niet door gaat, want die hebben dus al weken niks van zich laten horen (ook niet aan hun).
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, wat vet veel actief postende leden.![]()
Goed voor de Fok! MC clubkas. Vanochtend was er alleen nog niet gestort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja Sjoewe, doe eens, van het projecten sticky bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 10:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zet eens een print screen van hoe edit history eruit ziet ...
Je gaat een leven ontwikkelen?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb vannacht ernstig getwijfeld om te stoppen als mod, maar je hebt me overtuigd, ik blijf blauw
Als ik dat forum van je bekijk, vermoed ik het ookquote:Zonet met Adecco gebeld. Ze denken dat dat van Visser, de ambulancebouwer niet door gaat, want die hebben dus al weken niks van zich laten horen (ook niet aan hun). Maar ze hebben wel een ander leuk klusje. Ze zoeken iemand die alles in het magazijn op de foto gaat zetten, bij Lasaulec (Technische groothandel) in Leeuwarden. Dus artikel uit schap pakken, foto maken, artikel terug leggen. Begint woensdag.
Ze hebben om 3 CVs gevraagd, waar ze dan de beste uit kiezen. Mijn CV is één van die drie. Maar ik denk niet dat er nog veel meer fotograferende magazijnmedewerkers zijn, dus ik schat mn kansen hoog in
Ik heb m'n Tenaslip aan, ik lek niet vandaagquote:Op maandag 15 januari 2007 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja Sjoewe, doe eens, van het projecten sticky bijvoorbeeld
Woonplaats: Zuid Hollandquote:Op maandag 15 januari 2007 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, ik ga als fotograaf maar even bij Adecco kijken.![]()
![]()
Vet hendig dit dubbeltopic..
Ja toch!
Lasaulec zit ook in Hoogvliet.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel succes met de reis elke ochtend
Kwaliteitspostquote:Op maandag 15 januari 2007 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
.
,quote:Op maandag 15 januari 2007 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
.
Bier!. Oh nee. Essay! Laatste dag, laatste loodjes.quote:
Leeg quoten is ook zoiets....quote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
altijd net een pixeltje meer willen dan herman he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bier!. Oh nee. Essay! Laatste dag, laatste loodjes.
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:44 schreef Tjabbo het volgende:
ehhhh
sjoewe blaauw? damn ik mis wat tegenwoordig
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ah, je hoort dus bij die Breezer Motormuizen.
Het Romeinse rijk begon ook ooit als een klein dorpje...quote:
jeah en daar is ook niets van over.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het Romeinse rijk begon ook ooit als een klein dorpje...![]()
dat moet ook want ze gooien niet je oude motorolie er weer op 14.gifquote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef M5 het volgende:
fok. blijkt dat er een half jaar geleden verkeerde motorolie in m'n auto gepleurd is
nou ja. verkeerd.. 't is iets anders dan wat er al in zat.![]()
Ach het heeft 1000 jaar gestaanquote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah en daar is ook niets van over.
10W40 is geen 5W40, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat moet ook want ze gooien niet je oude motorolie er weer op 14.gif
en dat merk je nu door...??quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef M5 het volgende:
fok. blijkt dat er een half jaar geleden verkeerde motorolie in m'n auto gepleurd is
nou ja. verkeerd.. 't is iets anders dan wat er al in zat.![]()
gooi jij er 5w40 in?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef M5 het volgende:
[..]
10W40 is geen 5W40, dat bedoel ik eigenlijk.Maar goed, nu zit er een gratis litertje in van 't goede soort.
hoe bedoel je merken? 'k stond ergens met 'n laag olie pijl en had geen idee wat de garage waar ik ehm gekocht heb er in had gepleurd, dus ging er 10W40 in. Vandaag stond het pijl weer aan de lage kant en blijkbaar hadden ze er dus 5W40 in gedaan. Aan de auto merk je het verder niet, maar ik heb het niet zo op het mengen van verschillende oliesoorten.quote:
ja juist. ik rij dus op volsyntheetquote:Op maandag 15 januari 2007 12:43 schreef BoJo het volgende:
10W40 half syntheet is standaard heur.
is niets mis meequote:
ah zo. mja, zou best kunnen. maar 't was gratis van de keerquote:Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef vlad het volgende:
[..]
is niets mis meevind het alleen onnodig in nederland, en daarom te duur. Als je bij de garage komt wordt er standaard 10W40 ingegooid, en soms zelfs 15W40.
mja, wordt wel afgeraden, omdat de dopes elkaar kunnen gaan bijtenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:44 schreef BoJo het volgende:
wat voor de W staat kan je ook mixen zonder al te veel problemen.
oeh dat is wel fout ja als ze van vol synth terug gaan naar half.quote:
no shitquote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef M5 het volgende:
[..]
10W40 is geen 5W40, dat bedoel ik eigenlijk.![]()
mooi meegenomenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ah zo. mja, zou best kunnen. maar 't was gratis van de keer
niet dat ik weet.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef vlad het volgende:
[..]
mooi meegenomenmaar is 5W niet vrij dun voor je tor van het zomer?
nope, geen probleemquote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef vlad het volgende:
[..]
er is dus een keer iets minder dan een liter 10W40 in gegaan. ruim een half jaar geleden. tot nu toe iig nog nergens last van gehad.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb aardig wat blokken stuk zien gaan waar eerst half syntheet in zat en daarna vol.
Elke motorolie moet mengbaar zijn met andere motorolie. Anders krijg een fabrikant problemen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:48 schreef vlad het volgende:
mja, wordt wel afgeraden, omdat de dopes elkaar kunnen gaan bijten![]()
Dit slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef vlad het volgende:
klopt, bedacht me net ook al dat er iets achter stond. was weer te gehaastquote:Op maandag 15 januari 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Elke motorolie moet mengbaar zijn met andere motorolie. Anders krijg een fabrikant problemen.![]()
Er blijft ook bij het verversen zeker meer dan een halve liter achter in je blok.
Zou toch jammer zijn als hij daardoor in de soep liep.![]()
[..]
Dit slaat gewoon nergens op.Het getal achter de W is de index voor de olie op bedrijfstemperatuur.
Zou dit een W30 zijn, dan kom je wat kort.......![]()
[afbeelding]
wordt nog steeds niet aangeraden, maar je tor gaat er niet stuk doorquote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Vol- en halfsyntheet olie kunnen NIET bij elkaar, de een tast de filmlaag van de ander aan ofzo, ik weet ook niet precies waarom, maar ik heb al 10.000 keer gehoord dat dat niet gaat....
10W40 en 5 of 15W40 kan wel gewoon bij elkaar, als het maar hetzelfe type olie is.....
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:53 schreef vlad het volgende:
klopt, bedacht me net ook al dat er iets achter stond. was weer te gehaastben de laatste tijd nogal bezig met single grade olie, vandaar
![]()
Een maat van mij werkt bij het testlaboratorium van olie in Nederland.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Vol- en halfsyntheet olie kunnen NIET bij elkaar, de een tast de filmlaag van de ander aan ofzo, ik weet ook niet precies waarom, maar ik heb al 10.000 keer gehoord dat dat niet gaat....
10W40 en 5 of 15W40 kan wel gewoon bij elkaar, als het maar hetzelfe type olie is.....
mja, olie is een vak apart inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij deze gerectificeerd.
![]()
[..]
Een maat van mij werkt bij het testlaboratorium van olie in Nederland.
En die zegt dat ook volsyntheet gemengd kan worden.(en alle verschillende diktes..)
Heeft er ook voor op school gezeten.
Ik wist zelf al aardig wat van olie als olie fetisjist, maar als hij gaat praten verlies ik al gevoel voor werkelijkheid.![]()
En nog zo'n misverstand.. de filmlaag van minerale olie is zelfs veel iets sterker dan die van synthetische.quote:
ik zelf niet zoveel. Maar we zijn momenteel wat tests aan het uitvoeren met een generator die normaal gesproken in het noorden van Canada staan. En daar wordt singlegrade olie in toegepastquote:Op maandag 15 januari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nog zo'n misverstand.. de filmlaag van minerale olie is veel sterker dan die van synthetische.![]()
Alleen degradeert het veel sneller.![]()
Wat moet jij met single grade olie?![]()
![]()
Leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:34 schreef vlad het volgende:
ik zelf niet zoveel. Maar we zijn momenteel wat tests aan het uitvoeren met een generator die normaal gesproken in het noorden van Canada staan. En daar wordt singlegrade olie in toegepast![]()
Dank.quote:( En als ik je juist heb ingeschat, hoef ik de reden daarvan niet uit te leggen)
Op zoek naar een parkeerplaats date?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
rij je met je brakke kop een rondje door de provincie, om dingen te zoeken die er niet zijn, ligt eer vlak bij je huis ineens een fietser midden op de weg met ambulance en twee pliesies er bij
...die jij aangereden hebt of..??quote:Op maandag 15 januari 2007 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
rij je met je brakke kop een rondje door de provincie, om dingen te zoeken die er niet zijn, ligt eer vlak bij je huis ineens een fietser midden op de weg met ambulance en twee pliesies er bij
Nee, op zoek naar wat kratten voor opslagg van mn tijdschriften, en mn navigatrice was gewoon meequote:Op maandag 15 januari 2007 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op zoek naar een parkeerplaats date?![]()
Verder kan dat overal gebeuren. Ook als je gewoon koffiedrinkend aan het fokken bent.
Of misschien is het jouw schuld.. was het niet gebeurd als je gewoon thuis gebleven was.![]()
Ik zie het al, je hebt een boxter dan zou ik ook gemeen doen tegen motormuizen hoor. Telkens uitgelachen worden bij stoplichtsprintjes is best kut lijkt mequote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ah, je hoort dus bij die Breezer Motormuizen.
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zie het al, je hebt een boxter dan zou ik ook gemeen doen tegen motormuizen hoor. Telkens uitgelachen worden bij stoplichtsprintjes is best kut lijkt me![]()
gelukkig niet... maar is toch een dorp waarin je iedereen kent, en ik vraag me af wie het was...quote:
Blij toequote:Op maandag 15 januari 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
nepfries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |