Met pijn in mijn hart heb ik afscheid genomenvan de Audi. Ondertussen de garagehouder nog overtuigd over de kwaliteit van die auto. Hij wil m zelf misschien gaan rijdenquote:Op zondag 14 januari 2007 10:52 schreef vlad het volgende:
[..]
had een nachtmerrieover iemand die z'n mooie auto had ingeruild tegen een italiaanse volbloed
"ril"
![]()
hij bevalt ie?![]()
tis geen Audiquote:
eentje hoger dan Bojo, Alfisti en PimpingPeuquote:Op zondag 14 januari 2007 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
Lipje, popje van me, wat voor blik heb je aangeschaft?
nog een nieuw vrouwtje gescoord?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
16 uur in de bus gezeten waarvan 13 geslapen
Ik heb al een nieuw vrouwtje.quote:
een AM italiaan, ik dacht dat het een engels dropje wasquote:
puik Nu nog je rijbewijsquote:
Dat zit ook in de pijplijn.quote:
en je bent nu ook iets van mod toch?quote:
daar gaat zijn levenquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:05 schreef lipje het volgende:
[..]
een AM italiaan, ik dacht dat het een engels dropje was
Welk leven?quote:
ja dat levenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Welk leven?M'n vriendin is een Fokker en ik woon in een kelder. Daar is modden een prima aanvulling op
middag of vandaag, aan u de keuzequote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef Paladijn het volgende:
'morgen
je leest terug?quote:
FBG roddelmail 14.gifquote:
nou ja.... mokkel... bijna mokkel, of meer van.. hij denkt dat zij hem leuk vindt en een soort van zijn vriendin wil zijn, maar hij weet niet of ie dat doen zal ofzoietsquote:
Jehquote:Op zondag 14 januari 2007 13:05 schreef vlad het volgende:
[..]
nou ja.... mokkel... bijna mokkel, of meer van.. hij denkt dat zij hem leuk vindt en een soort van zijn vriendin wil zijn, maar hij weet niet of ie dat doen zal ofzoietshet is in ideder geval een vriendin die hij zijn vriendin noemt, die eigelijk dat niet is
![]()
Toppertje gehad 14.gifquote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
SjoeGoede vakantie gehad? Lag er een beetje sneeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |