zoals na de meeste uitstapjesquote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
na een Alfa meeting komt een Mac diner![]()
wanneer het niet regent en ik nieuwe voorbanden hebquote:Op zondag 14 januari 2007 22:27 schreef lipje het volgende:
[..]
zoals na de meeste uitstapjes
ps wanneer gaan we weer richting Ring?
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer het regent en ik m'n zomerbanden er weer op heb![]()
dus je gaat voor je 3e awardquote:Op zondag 14 januari 2007 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet eerst voor de APK en de Koni's waren niet gratis.![]()
Misschien. Zo lang het nog niet bekend is wie, wanneer en hoe mijn situatie dan is weet ik het nog niet zekerquote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef lipje het volgende:
M5 gaat mee !!
als ze door Alfa of door BMW gemaakt worden welquote:
Alles komt wel uit italie is dat ook goed?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
als ze door Alfa of door BMW gemaakt worden wel
Ga je nu weer fulltime in de Maser155 rijden?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd
Maar ik wil ook eerst nog mijn gerammel fix0rzen![]()
jupquote:Op zondag 14 januari 2007 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je nu weer fulltime in de Maser155 rijden?
Jaaaa. Ik weet het ook wel. Nu ben ik uitgespeeldquote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, was je al toegekomen aan het lezen van de policy over gastmodden door newbiemods?![]()
Serieus, die policy.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, was je al toegekomen aan het lezen van de policy over gastmodden door newbiemods?![]()
Krijg ik dan een tagje?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga een week op vakantie denk ik, Sjoewe, ijsmeis en klonk modden toch meer in PTA dan ikzelf
Ik heb nog niks gedaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga een week op vakantie denk ik, Sjoewe, ijsmeis en klonk modden toch meer in PTA dan ikzelf
Vorig jaar rond deze tijd was ze ook pleittequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |