Geen zin?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zin in sex![]()
@herman; thanks, nog 12u wachten dus
Heb de fabriek mogen bezichtigen, tof pandje wel. Altijd interessant een kijkje nemen bij dat soort bedrijven.quote:
Dit in combinatie met Peu zn reacties laten me denken dat Peu als enige niet uitgenodigd was voor de receptiequote:Op zondag 14 januari 2007 20:17 schreef BoJo het volgende:
shit is dit geweldige weekend alweer bijna voorbij? Duurde hij maar eeuwig![]()
Absoluut. Fabrieksbezoeken zijn überhaupt interessantquote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb de fabriek mogen bezichtigen, tof pandje wel. Altijd interessant een kijkje nemen bij dat soort bedrijven.
Wel uitgenodigd, geen tijd, achteraf beter wel kunnen gaan. Maar dat is niet de reden dat ik een kut weekend heb gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit in combinatie met Peu zn reacties laten me denken dat Peu als enige niet uitgenodigd was voor de receptie
Behalve als jij degene bent die in vol ornaat koeken in staat te pakken, en er groep van 70 kutpubers langs komtquote:Op zondag 14 januari 2007 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut. Fabrieksbezoeken zijn überhaupt interessant.
Zuip je maar flink vol, in Finland kun je het je niet veroorloven om dronken te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel uitgenodigd, geen tijd, achteraf beter wel kunnen gaan. Maar dat is niet de reden dat ik een kut weekend heb gehad.
Ik ga pleitte, kijken of dr nog iets te zuipen valt
Whehehequote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Behalve als jij degene bent die in vol ornaat koeken in staat te pakken, en er groep van 70 kutpubers langs komt
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:30 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxxx > leef je uit, hij is nog aan het uploaden
http://62.194.131.120/gallery-artc155/main.php?g2_itemId=7496
"Dit is je toekomst als je je school niet afmaakt"quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Behalve als jij degene bent die in vol ornaat koeken in staat te pakken, en er groep van 70 kutpubers langs komt
Nee, ze kwamen allemaal uit het dorp zelf, dus:quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Dit is je toekomst als je je school niet afmaakt"
"Zorg dat je in de WIA komt, anders word je een koekepakker net als die flapdrol met de witte muts."quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze kwamen allemaal uit het dorp zelf, dus:
"dit is je toekomst, hoe dan ook. Zorg er voor dat het bij een vakantiebaantje blijft!"
Mja, boerendorp, wil je in de WIA ga je gewoon aan een draaiende bietenrooier lopen sleutelen of zoquote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Zorg dat je in de WIA komt, anders word je een koekepakker net als die flapdrol met de witte muts."
geen dankquote:Op zondag 14 januari 2007 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah
[..]
En dat nummer zocht ik dus al een tijdje. Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |