Keeenker, ik ben echt vet blij nooooh, tnx m4nquote:Op maandag 15 januari 2007 09:23 schreef Alexxxxx het volgende:
wees blij dat ik de MC niet exact dezelfde titel heb gegeven(Wat ik wel serieus in overweging heb genomen
)
integratiebevorderende linkse kuthippiemods
je bent verbreezerd de laatste paar maandenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Keeenker, ik ben echt vet blij nooooh, tnx m4n [afbeelding] hatseflats![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster, morgenochtend openen mensen deze pagina op hun werk
het is dat ik vind dat je op je wekr niet hoort te fokken, anders had ik m zelf weg gehaald
Hmmm, ik heb vannacht ernstig getwijfeld om te stoppen als mod, maar je hebt me overtuigd, ik blijf blauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan bel je toch even als professioneel consultant van Adecco.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet met Adecco gebeld. Ze denken dat dat van Visser, de ambulancebouwer niet door gaat, want die hebben dus al weken niks van zich laten horen (ook niet aan hun).
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, wat vet veel actief postende leden.![]()
Goed voor de Fok! MC clubkas. Vanochtend was er alleen nog niet gestort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja Sjoewe, doe eens, van het projecten sticky bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 10:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zet eens een print screen van hoe edit history eruit ziet ...
Je gaat een leven ontwikkelen?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb vannacht ernstig getwijfeld om te stoppen als mod, maar je hebt me overtuigd, ik blijf blauw
Als ik dat forum van je bekijk, vermoed ik het ookquote:Zonet met Adecco gebeld. Ze denken dat dat van Visser, de ambulancebouwer niet door gaat, want die hebben dus al weken niks van zich laten horen (ook niet aan hun). Maar ze hebben wel een ander leuk klusje. Ze zoeken iemand die alles in het magazijn op de foto gaat zetten, bij Lasaulec (Technische groothandel) in Leeuwarden. Dus artikel uit schap pakken, foto maken, artikel terug leggen. Begint woensdag.
Ze hebben om 3 CVs gevraagd, waar ze dan de beste uit kiezen. Mijn CV is één van die drie. Maar ik denk niet dat er nog veel meer fotograferende magazijnmedewerkers zijn, dus ik schat mn kansen hoog in
Ik heb m'n Tenaslip aan, ik lek niet vandaagquote:Op maandag 15 januari 2007 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja Sjoewe, doe eens, van het projecten sticky bijvoorbeeld
Woonplaats: Zuid Hollandquote:Op maandag 15 januari 2007 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, ik ga als fotograaf maar even bij Adecco kijken.![]()
![]()
Vet hendig dit dubbeltopic..
Ja toch!
Lasaulec zit ook in Hoogvliet.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel succes met de reis elke ochtend
Kwaliteitspostquote:Op maandag 15 januari 2007 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
.
,quote:Op maandag 15 januari 2007 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
.
Bier!. Oh nee. Essay! Laatste dag, laatste loodjes.quote:
Leeg quoten is ook zoiets....quote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
altijd net een pixeltje meer willen dan herman he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |