![]()
Beste mede-fokkers,
Tijdens een hevige vrijpartij met mijn vriend, kwamen wij erachter dat er iets niet goed ging. Tijdens de seks hoorden we een soppend geluid, waardoor we eerst vanuit gingen dat we beide gewoon echt geil waren. Echter bleef het soppen maar doorgaan, waardoor we besloten eens voor de gien het licht aan te doen.
Resultaat: heel bed (lakens, kussens) onder het bloed, mijn vriend zat letterlijk vanaf zijn borstkas tot aan zijn knieen onder bloed en ikzelf zat ook helemaal onder. EN als dat nog niet erg genoeg was, bleek ik ook nog een gigangtische wond bij mijn binnenste schaamlippen te hebben "gekregen". Ik heb een foto bij deze post gezet ter verduidelijking van wat ik bedoel met mijn wond. De zwarte getekende lijn in verhouding tot de realiteit net zo groot; als een grote wonddie daar beneden heb zitten nu (inkoppers achterlaten svp).
Ik heb eerder een scheurtje gehad (precies op hetzelfde plek en toen bloedde het een kleeeein beetje), maar sinds deze keer is het hek van dam (nu kwam er ongelovig veeeeeel bloed uit). MIjn vriend omschrijft het als een grote wond van ong 2 a 3 cm lang en hij zegt ook dat de wond best diep is. En dat de wond groot is wil ik best geloven gezien ik 3 washandjes heb moeten opofferen.
Kortom, help! Hoe kan ik z'n wond nou hebben gekregen en wat misschien belangerijker is; Hoe kom ik er vanaf? Ik loop nu met 2x ondergoed aan als voorzorg.