10 februari misschien weer naar Speakerfreaxz.quote:
Lady Tom draait daar ook....hmmm misschien kijken of ik iets kan regelen om in Rotterdam te overnachtenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:22 schreef mstx het volgende:
[..]
10 februari misschien weer naar Speakerfreaxz.
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:52 schreef Koepert het volgende:
Wordt ik stelselmatig geweerd uit de OP ofzo![]()
Donequote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
der zijn hier toch mensen die hun eigen cd in mekaar hebben gemixed? kunnen die cd's niet in de OP komen
Dit icoon is veel beterquote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
tvpeee
en waag het niet nu iets anders onder die link te krijgen!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit icoon is veel beter![]()
[afbeelding]
Of je slaat 'm zelf op en upload 'm via naar naar je eigen profielquote:Op zondag 14 januari 2007 17:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en waag het niet nu iets anders onder die link te krijgen!![]()
thnx
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58quote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Archiee het volgende:
heeft iemand nog een leuk icoontje voor mij? deze is zo stom![]()
Bij het maken komt er toch meer kijken. De samples hebben is al een lastig punt denk ik....quote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef CrustyClown het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die zelf wat muziek proberen te maken, of houden de meeste het bij het in elkaar mixen van cdtjes?
Ik knutsel wel is wat, maar dat blijft het ook bij omdat alleen fruity loops gewoon niet genoeg is om een complete track te maken...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef CrustyClown het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die zelf wat muziek proberen te maken, of houden de meeste het bij het in elkaar mixen van cdtjes?
en nu?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:26 schreef Houniet het volgende:
fruity loops gebruikte ik vroeger altijd
handjes op het toetsenbord hequote:Op maandag 15 januari 2007 11:07 schreef Archiee het volgende:
haha, die grote is toch wat leuker hoor![]()
==>Vooruit, met een beetje hulp is het gelukt!!! Nu nog 30 minuten wachtenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
effe kijken hoe dat werkt!!
quote:
waarom moet dat stomme filter hier op stage nou alles van PF blokkenquote:
Dat je zo ff naar de toilet rent met een uitgeprinte versiequote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef Archiee het volgende:
[..]
haha, naja zeg, ik zit op m'n werk wat denk je wel niet van me![]()
Sorry.....mijn broertje heeft al twee jaar een vriendin!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat je zo ff naar de toilet rent met een uitgeprinte versie![]()
mjah neem me laptop wel mee naar de wc danquote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat je zo ff naar de toilet rent met een uitgeprinte versie![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:35 schreef Archiee het volgende:
[..]
mjah neem me laptop wel mee naar de wc dan![]()
Zal ook eens tijd worden!!........quote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
En ik ga vanmiddag is ff voor de Fok'rs mixen!![]()
Ik sidderquote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef miss.cutie4you het volgende:
11 minuten!
...t schiet nog niet echt op!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, ze was iets van een mix aan het uploaden
hoe lang duurt die mix dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:42 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...t schiet nog niet echt op!![]()
42 minuten ongeveer; oude nummersquote:Op maandag 15 januari 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe lang duurt die mix dan?en vol met lekkere nummertjes?
als hij klaar is met uploaden, download ik hem wel ff, ben toch benieuwdquote:Op maandag 15 januari 2007 11:45 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
42 minuten ongeveer; oude nummers![]()
Oude nummers ga ik er vanmiddag ook doorheen gooien, niks beter dan wat oude hits van de technoboy, zany en de beholder...!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:45 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
42 minuten ongeveer; oude nummers![]()
Hoe ga je mixen????quote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Oude nummers ga ik er vanmiddag ook doorheen gooien, niks beter dan wat oude hits van de technoboy, zany en de beholder...!![]()
unknown vocal to me, sorryquote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe heet dat nummer met de tekst " i got the speed, the speed the speed, it's ace to bass " ofzo en dan zo' n lekker melodietje. HOor ' m net of hardFm maar kom niet op de naam....
Downloading!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef miss.cutie4you het volgende:
Yippie, hij is up-ge-load!!!!
Gefixt door Neutron K (alias meine bruder) Gemixt met mixers.....ofzoiets!
Moest er effe bij zeggen: Tis voor de LoL effe snel gedaan![]()
http://www.megaupload.com/?d=RLXQYXJN
Geen idee dit keer!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe heet dat nummer met de tekst " i got the speed, the speed the speed, it's ace to bass " ofzo en dan zo' n lekker melodietje. HOor ' m net of hardFm maar kom niet op de naam....
Tis een wat ouder nummer....met zo' n heel herkenbare melodie....quote:
Zing het nummer eens voor me dan....dan herken ik de melodie vast wel!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis een wat ouder nummer....met zo' n heel herkenbare melodie....
Thuis maar ff opzoeken
Vet irri als ik niet op de naam kom...
heb ik ook wel eens, als ik de melodie dan hoor, denk ik van: oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh...die!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
met zo' n heel herkenbare melodie....
....had ik met een nummer van TB; into the blue!!! ( dankzij Boy heb ik t nummer nuquote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens, als ik de melodie dan hoor, denk ik van: oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh...die!
je bedoelt Technoboy - Into Deep / Into Dub...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
....had ik met een nummer van TB; into the blue!!! ( dankzij Boy heb ik t nummer nu)
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt Technoboy - Into Deep / Into Dub...
hoe heet het origineel ook alweer??? ben de naam kwijt
Je hoort een lichte ruis erdoorquote:Op maandag 15 januari 2007 11:57 schreef miss.cutie4you het volgende:
Yippie, hij is up-ge-load!!!!
Gefixt door Neutron K (alias meine bruder) Gemixt met mixers.....ofzoiets!
Moest er effe bij zeggen: Tis voor de LoL effe snel gedaan![]()
http://www.megaupload.com/?d=RLXQYXJN
Mega-Upload wordt geblokt door het filter hier, downloaden is sowieso niet echt een goed idee, met mensen die op je dataverkeer zitten te lettenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Je hoort een lichte ruis erdoor
Hij heeft hem zelf gemixt en via zijn pc opgenomen!! ( vaag, dan moet ik de ruis ook horen!!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Je hoort een lichte ruis erdoor
T kan ook aan megaupload, of mijn pc ofzo liggen!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf gemixt en via zijn pc opgenomen!! ( vaag, dan moet ik de ruis ook horen!!)
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T kan ook aan megaupload, of mijn pc ofzo liggen!![]()
...vind hem eigenlijk te soft (maar goed, dat is MIJN persoonlijke mening)quote:Op maandag 15 januari 2007 12:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het einde van de mix wel vaag...niet echt hardstyle
Hij staat iig bij de OP
wat een vocals...wat een track !!!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef Trax het volgende:
This is what I love and can't stop loving.
Get wasted on parties from 9 till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feeling high, getting loaded or take some pills and go to LaLa land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saturday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I LIVE FOR HARDSTYLE BABY!
tvp
* Koepert agreesquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een vocals...wat een track !!!![]()
![]()
waarom worden er nou niet meer van zulke dikke tracks gemaaktquote:
Mja, dat vraag ik me ook wel eens af.....k heb nog geen antwoord gevonden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom worden er nou niet meer van zulke dikke tracks gemaakt(niet dat die er niet zijn, maar in veels te kleine aantallen...)
je hebt wel platen waar je los op gaat, waarop je echt tekeer MOET gaan, maar er zijn weinig platen waarbij je gewoon flipt, waarbij je helemaal waus wordt zeg maarquote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja, dat vraag ik me ook wel eens af.....k heb nog geen antwoord gevonden eerlijk gezegd.
Maar het aantal superdikke tracks is idd niet echt enorm hoog.
ja, die is ook dik............dik slechtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
wil je goeie lyrics dan moet je ff naar Rammelluh luisteren![]()
![]()
Heb jij ook so'n Sin....![]()
dat geeft ook weer ff aan waarom ik die platen in m'n kast heb staan, die M!D!FY 001 is echt top (kameraad vind het 3x niksquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het nummer waar ik los op ga is "MF Go " unknown Analoq. Die opbouw ......en dan helemaal los
Ow leuk feitje, mocht ik nu doodgaan dan wil ik david sonar - techno boheme op mijn begrafenis
Mja Our Way, Techno Boheme , NRG land , Hardminded , The Sacrifice en Sigaret doen het ook wel voor mijquote:Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt wel platen waar je los op gaat, waarop je echt tekeer MOET gaan, maar er zijn weinig platen waarbij je gewoon flipt, waarbij je helemaal waus wordt zeg maarik denk bij mezelf aan Existence (D-Block & S-te-Fan Remix), Natte Asbak, FTS, Immeasurably, Furybox...
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Donkey roller nrtjes? Atrocity is al geript door Boy en the fusion of sound staat op hardbass chapter 10 (puike cd trouwens) ik vind dat ze weer lekker doorrammellen (om maar ff in de stijl van rammelluuh te blijven) zoals het hoort
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:13 schreef mstx het volgende:
Donkey Rollers - Atrocity is best wel een vet nummer, ik hoop dat die snel gereleased wordt.
2e nummer op de Qlimax DVD, na Followers.
hoe heet dit nummer? mvgquote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef Trax het volgende:
This is what I love and can't stop loving.
Get wasted on parties from 9 till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feeling high, getting loaded or take some pills and go to LaLa land.
Spending all my money on dope and extreme hot price tickets.
But in the end its all worth it!
I like to live in my own world.
Fuck regular life, fucking nine to five jobs.
I told to enjoy every moment, every hour, every minute.
That is what I do at friday's and saturday's.
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do.
Being far from reality, because I cant stand society.
This is my own world, I just wanna hear the music...
I LIVE FOR HARDSTYLE BABY!
tvp
Hardbass 10? ff checkuh als ik weer thuis ben....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Donkey roller nrtjes? Atrocity is al geript door Boy en the fusion of sound staat op hardbass chapter 10 (puike cd trouwens) ik vind dat ze weer lekker doorrammellen (om maar ff in de stijl van rammelluuh te blijven) zoals het hoort
![]()
Donequote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef miss.cutie4you het volgende:
...waarom staat Partyflock niet tussen de links in de OP?????![]()
Donequote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
inderdaad netjes hoorMag ik je dan nu ook vriendelijk verzoeken of mijn naam ook in de OP mag?
![]()
Staat voor vanavond op de agernda om te downenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
OP ziet er strak uit, goed bezigHardbass Chapter 10 al wel gedownd, nog ff keertje gaan luisteren
Boehoeoeoeoe, ik wil dat nummer ook hebben!!!! (denk dat ik die strakkies maar voor mijn broertje ga kopen......)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb geen zin om zo'n "Hoe-heet-dit-nummer"-topic door te spitten, dus wie kan mij vertellen hoe het origineel heet van Technoboy - Into Deep???heb zelf hier ergens een mix van Pulsedriver, met dezelfde vocals, maar denk niet dat dat het origineel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je de vinyl?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:21 schreef miss.cutie4you het volgende:
(denk dat ik die strakkies maar voor mijn broertje ga kopen......)
die heb ik ook geluisterd, heb Davide Sonar ook, ook zeer lekkere setquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben nou Zatox live at Screamer Italian Hardstyle Night 2 aan het luisteren. Hij opent echt alleen met Zany plaatjes
Erg goede set inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
wat een lekkere tracklist
![]()
Josh & Wesz Live at Hard FM 09-01-2007
01. Urisk & Vitani vs. Glowiej - Vibes (First Mix)
02. Dutch Jumperz - Kick The Bass
03. Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-te-fan Remix)
04. Noisecontrollers - Furybox (Re-Edit)
05. Abject - In Our Memories (Re-Build)
06. Southstylers - Pwoap (Scope DJ Ruff remix)
07. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
08. Dutch Master - Get up
09. Abject - Dejected
10. Chickz On Fire - Smokin'
11. Pau DJ - Addicted 2 Da Bass (Newstyle Version)
12. Chicks On Fire - Natte Asbak
13. Xavi & Calypso - Unforgettable
http://depositfiles.com/en/files/523123
Speedyshare / Filefactory / Megaupload / Rapidshare(.com), ben wel benieuwd wat je in elkaar geflanst hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke, wanneer er belang bij is wil ik mijn setje best uploaden (net als de rest)...
Hij is een goed uur en zon 70 mb, waar ken ik nu het makkelijkst deze zooi uploaden?
Ik hoorde die zelfs een keer op skyradio...de vocal is een doodnormaal nummer. Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
nog iemand die weet hoe het origineel van Technoboy - Into Deep heet???
ik bedoel het nummer waar de vocals vandaan komen, waarvan ze 'gejat' zijn... (misschien dat de titel wel Under The Water isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik hoorde die zelfs een keer op skyradio...de vocal is een doodnormaal nummer. Of bedoel je iets anders?
Ja van een doodnormaal nummer wat je dus op sky radio kan horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel het nummer waar de vocals vandaan komen, waarvan ze 'gejat' zijn... (misschien dat de titel wel Under The Water is)
we komen er wel, maar het ging mij meer om een titel/artiestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja van een doodnormaal nummer wat je dus op sky radio kan horen
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we komen er wel, maar het ging mij meer om een titel/artiest
quote:Brother Brown - Under The Water (Starecase Remix)
I can´t breath here anymore.
It´s been like that for a while.
Ev´rything seems strange to me.
I feel like a newborn child.
And I know I don´t belong down here,
I guess it always be the same.
I wish I wouldn´t have to fear.
Under the water, under the water,
ou, you left me drowning.
I tried to grow a mermaids tail,
´caus here´s a lot of danger.
The grey big sharks with long sharp teeth,
would love to catch a stranger.
And I know I don´t belong down here,
I guess it always be the same.
I wish I wouldn´t have to fear.
Can´t you see, can´t you see,
that I was left to drown.
That I was left to drown,
can´t you see, can´t you see,
that I went deep down under,
can´t you see, can´t you see,
that I am deep down under.
That I was left to drown, left to drown, left to drown (OH!)
Can´t you see, can´t you see,
that I am deep down under.
I am deep down under,
can´t you see.
ik heb m ook wel,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]eens ff kijken of ik ergens downloadlinkje kan vinden, thnx
Er is ook een topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Guerra het volgende:
Okee vraagje:
http://events.q-dance.nl/2006-25_11-november_qlimax/dvd/
Bij trailer vijf zijn de Donkey Rollers als ik het goed heb. Dat nummer wat ze daar draaien welke is dat?
Is zo fokking lekker nummer.
G-Shock - Demons( Promo Remix) is echt zoo mooi in het zesde filmpje. Ik ga die dvd zeker halen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Alle tracklists staan bij de aftiteling.
Donkey Rollers - Followers
Donkey Rollers - Atrocity
Donkey Rollers - No One Can Stop Us
Donkey Rollers - Silver Bullet
Donkey Rollers - Immeasurably
HB10 vind ik een ENORME afknapper..... cd 2 gaat nog, maar 1, huilen met de pet opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:50 schreef Sethje het volgende:
Hier nu ook Hardbass 10 en Qlimax 2006 mixed by Alpha Twins binnen! Straks even luisteren, ziet er goed ui!
Idd wilde het net posten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
HB10 vind ik een ENORME afknapper..... cd 2 gaat nog, maar 1, huilen met de pet op
Qlimax 2006 is welOndanks weinig vernieuwend (wat ook logisch is en niet zo erg) wel erg strak.
De Hardbass "Chapter ..."-serie bestaat altijd al voor de helft uit harddance... beetje raar als je dan alleen hardstyle verwacht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd wilde het net posten.
Die cd van Zany en Pavo is gewoon lekker. Maar die 1e is echt debiel, begint met hardstyle dan weer een soort ahrdhouse ofzo van rocco en ze holmaat.
Cd 2 is tof, qlimax is ook lekker..... Midnight blijft zo'n lekker nummerrrrr![]()
Mag mijn setje ook in de OP?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.filefactory.com/file/bd69aa/
Zo nu ook mijn gemixte setje..., stel je er niet teveel van voor heb um vanmiddag even snel gemixt en er zitten dus wel wat kromme overgangetjes bij![]()
Grootte 75,0 MB
Duur 1.05.34
De tracklist is
1) Dj zany - Pilz
2) Speedwave - Junior (first switch mix)
3) A-Lusion - Re-vera
4) A*S*Y*S - CHeers (orginal mix)
5) Dj activator VS Mani - We are the bass 2006
6) A-Lusion - Drummer beat
7) Dj Luna - Cut the break
8) Dj thilo VS Dj Luna - Existence (orginal mix)
9) Dj Walt - Let the music play
10) Zatox - Bad time
11) Builder - Hardbeat market (the orginal soundmachine mix)
12) Italian playboys - Storia di musica (trance generators remix)
13) Dj Activator feat K-project - Domination (original rave mix)
Max enforcer - Catchin Up is trouwens ook een ENORME energyboost voor mijquote:Op maandag 15 januari 2007 17:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja Our Way, Techno Boheme , NRG land , Hardminded , The Sacrifice en Sigaret doen het ook wel voor mij
Maar als de sfeer in n toko goed is ga ik sowieso wel snel los. Goed hard beukend zonder pijn aan je oren te doen, en platen die aansluiten (goede opbouw en mix enzo) met een goede vibe in het publiek.
helaas kan ik de OP niet wijzigen naar 48 uur.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Mag mijn setje ook in de OP?![]()
No one can compete with the boys in the hoodquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Weet er iemand de hele tekst van ''No one can compete with the boys from the hood''
Kwil geen spelfouten maken![]()
Deze reeks gaat zo hard.... over 2 dagen staat ie in de nieuwe OPquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef Tomhoog het volgende:
Sensation Black 14-07-2007 - Toegangskaarten
Aanvang: 22.00 Prijs: ¤ 105.00 Euro (¤) : 105.00
GBP (£) : 73.68
USD ($) : 137.46
Aantal:
wtf
''Gewoon''quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zeker van zo'n website die uitverkochte kaarten voor dikke prijzen verkopen.
Zal wel weer gewoon 60/65 euri zijn, gewoon halen bij Ticketbox
Qlimax is gewoon bijna 20 euro goedkoper....quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Gewoon''
Is nog veel geld daarvoor hoor![]()
antwoord van Boy_Snakeye klopt niet echt, jij bedoelt die Previews van de DVD denk ik, op de DVD-site die je noemt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Guerra het volgende:
Okee vraagje:
http://events.q-dance.nl/2006-25_11-november_qlimax/dvd/
Bij trailer vijf zijn de Donkey Rollers als ik het goed heb. Dat nummer wat ze daar draaien welke is dat?
Is zo fokking lekker nummer.
G-Shock - Demons( Promo Remix) is echt zoo mooi in het zesde filmpje. Ik ga die dvd zeker halen.
owja, die was ik bijna vergeten, die is ook super!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Koepert het volgende:
Max enforcer - Catchin Up is trouwens ook een ENORME energyboost voor mij![]()
Wij zijn juist niet gegaan omdat de lineup zo matig was.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het was dat de line up in 2006 zo goed was maar anders was het toen al klaar geweest..
ik vond de line-up wel redelijk, maar niet super, hopen dat hij dit jaar beter is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Wij zijn juist niet gegaan omdat de lineup zo matig was.
Thnx kerel. Hoop dat ze hem draaien op X-Qlusive.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
antwoord van Boy_Snakeye klopt niet echt, jij bedoelt die Previews van de DVD denk ik, op de DVD-site die je noemt...het nummer dat je bij Trailer 5 hoort is Donkey Rollers - Immeasurably
[..]
owja, die was ik bijna vergeten, die is ook super!!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zany_And_Duro_-_Back_Again__Hasta_La_Pasta-Vinyl-2007-QMI
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo ik tune net in, neem aan dat thilo nu aan het draaien is?
daar twijfel ik ook nog overquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:37 schreef NrSiX het volgende:
hmz.. toch maar eventjes over nadenken aangezien Defqon niet doorgaat (voor mij althans).
staan ze er alle 2 op dan, of hebben ze MFG er neergezet i.p.v. Blackout?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zit trouwens een dikke fout op het hoesje van hardbass 10
Op cd1 hebben ze Unknown Analoq - MFG en Blackout omgedraaid....hoe dom
Ja staan er allebei op en dus omgedraaid op het hoesjequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staan ze er alle 2 op dan, of hebben ze MFG er neergezet i.p.v. Blackout?![]()
wss gaat Flockers voor mij dit jaar niet door, heb Defqon.1 / Hard Bass / In Qontrol en natuurlijk de 1e Live-Act van Noisecontrollers (zelfde dag als Flockers...) op de agenda staan![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja staan er allebei op en dus omgedraaid op het hoesje
Hasta La Pasta vind ik maar matig. Maar het schijnt ergens een diss op te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zany_And_Duro_-_Back_Again__Hasta_La_Pasta-Vinyl-2007-QMI
Op jimmy the sound omdat hij veel samples jat van andermans platenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:24 schreef Trax het volgende:
[..]
Hasta La Pasta vind ik maar matig. Maar het schijnt ergens een diss op te zijn.
doet me denken aan " Our 'McDonalds' Way ;-) " van D-Block & S-te-Fan --> doe mij maar een D-Block & S-te-Fan Poppetjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:47 schreef RemcoW85 het volgende:
Die sample van Hasta La Pasta, is die van JTS - M.O.D.U.L.U "terug'" gejat?
Haha die DJ-Tool is echt gaaf..
"Die was goed" .. "Dat denk ik ook".
"Een beetje scheef, maar leuk zat" als ze in de handen klappen.
Die geluidjes en vocalen die dan volgen!!
"Nou jongens, suc6 met een plaatje maken"
fuck wij zijn vorige week geweest, met roy gates en john marksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog mensen die morgen naar Zak gaan?
Prophet en D-Block & S-Te-Fan dacht ik...
Ik ga er nog ff over nadenken...![]()
Ik waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond naar arnhem naar Alpha twins en A-lusion
WATquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als het maar geen joodse vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:24 schreef Houniet het volgende:
oe dan ga ik eventjes wat mensen bellen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als het maar geen joodse vriendjes zijn.
ik wou echt supergraag heen alleen het word hem niet, 3 febr weer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Prophet en D-Block & S-Te-Fan dacht ik...
Ik ga er nog ff over nadenken...![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vanavond niks doen qua goede feestjes...ga denk ik maar naar de bios met m'n vriendin
Duh...ofcourse!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heujjj, misschien zie ik dan toch nog eens een FoK'r!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Duh...ofcourse!! The Prophet![]()
.....ga daar maar vanuit!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heujjj, misschien zie ik dan toch nog eens een FoK'r!!![]()
......WTF: wie mag dat dan zijn??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als ik ga (en dat zit er dik in) Ga ik toch heel stiekum voor ut talent!![]()
Dat klopt jah... Die jongens zijn echt goed... Als ze dit jaar niet op qlimax staan is het sowieso volgend jaar!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
......WTF: wie mag dat dan zijn??
==>D-Block & S-te-Fan!?!?Die stonden tog ook op E-fect?
En natuurlijk af en toe naar Xtra!! shake that ass!![]()
Grrrrr, ben helemaal fan van deze zaal/muziek!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Haha, daar kom ik niet (lees: Nauwelijks)... Veels te veel foute Duitsers, met te enge kapsels!
Ohw jeetje, ik ben bagger slecht in mensen herkennen op feestjes!! Heb je een vast plekkie @Zak????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[afbeelding]
Links onderin, blauwe shirt met witte eronder~!
Is al wel wat oud, maar nog goed herkenbaar!![]()
Ben net wakker heurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Staat dus ook gewoon in me fotoboek!![]()
Uhm jah maar weet niet hoe dat gedoe heet... Als je de zaal hebt waar de de prophet vanavond dus draait... Heb je daar recht tegenover zon bar... Links of rechts daarvan zit nog zon klein kroeg achtig iets... Of ik zit daar wat te drinken, of ik sta dus in de zaal waar de DJ draait (zeer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw jeetje, ik ben bagger slecht in mensen herkennen op feestjes!! Heb je een vast plekkie @Zak????
,,,,anders herken je mij wel![]()
Hahaha, zit je in Route66 altijd???? (loop ik snel doorheen....)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Uhm jah maar weet niet hoe dat gedoe heet... Als je de zaal hebt waar de de prophet vanavond dus draait... Heb je daar recht tegenover zon bar... Links of rechts daarvan zit nog zon klein kroeg achtig iets... Of ik zit daar wat te drinken, of ik sta dus in de zaal waar de DJ draait (zeer waarschijnlijk)...
Magoed ik denk dat ik jouw wel herken, dus als je ineens een nekslag krijgt, its me!![]()
Nee het is neit route66.... Het is echt iets heel kleins... Zitten veel mensen uit Almelo altijd, je kunt vanaf die kroeg doorlopen en dan kom je boven de ingang uit zegmaar...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:27 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Hahaha, zit je in Route66 altijd???? (loop ik snel doorheen....)
Gaat je wel lukken; mij herkennen!! Heb vanavond voor de verandering mijn Scantraxx niet aan, maar mijn bruine toppie met doodskoppen erop!!(wel een beetje onder voorbehoud)
Euhm.....de cocktailbar????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nee het is neit route66.... Het is echt iets heel kleins... Zitten veel mensen uit Almelo altijd, je kunt vanaf die kroeg doorlopen en dan kom je boven de ingang uit zegmaar...
Maar ik moet weer werken (had ff pauze), hattjeee!
....groot genoeg om telkens langs elkaar heen te lopen!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:47 schreef jovink het volgende:
zo groot is zak toch niet.. zo moeilijk kan t niet zijn
Zeker weten jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
....groot genoeg om telkens langs elkaar heen te lopen!!![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:37 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Issie al te fixen op internet??????
Heb de dvd zelf dus waarom zou ik de versie hebben van internet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
....wanneer ben je op MSN????![]()
....doe niet zo stom!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb de dvd zelf dus waarom zou ik de versie hebben van internet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef Sethje het volgende:
wie is er vanavond bij, 013?
Ik hang met mijn dikke lichaam aan de bar rechtsonder met bierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
In een jumping is not a crime shirt
Er lopen wel meer dikke mensen met bier rondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik hang met mijn dikke lichaam aan de bar rechtsonder met bier
Jumping op een hardstyle feest waar amper ruimte is is wel een crimequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
In een jumping is not a crime shirt
DJ Coone komt ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jumping op een hardstyle feest waar amper ruimte is is wel een crime
Jaaah, ook effe een foto posten dus!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Koepert het volgende:
Vanavond uiteraard ZakWel even zin in. D-Block & S-Te-Fan
![]()
Even helemaal los....
http://xseno.nl/profile_pics.php?u=Koepertquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaah, ook effe een foto posten dus!!![]()
Nog nooit van gehoord!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:54 schreef Koepert het volgende:
http://xseno.nl/profile_pics.php?u=Koepert
(en ja idd ik heb Xseno)
Hahahquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef jovink het volgende:
ben jij die blonde?
Yes maybe....bij mij wordt alles pas op het laatste moment geregeld; dus ook over vanavond is nog niets bekend!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga ook naar Zak toetoch nog wat geregeld
http://i22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/E-Fect.jpg
ik ben bovenste rij, 2e van links, met dat witte ding, heb ik vanavond waarschijnlijk ook aananders een wit mouwloos shirt met een zwarte draak erop...
dus misschien tot vanavond mensen
Yes...best grappig!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah er gaan er vanavond meer naar Zak dan volgende week na Zany...![]()
Donkere G-star broek, blauw G-start t shirt...
Donkere uitstraling en kort kapsel!
Ga je wel naar zany? Dacht dat je niet ging omdat je moest voetballen.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah er gaan er vanavond meer naar Zak dan volgende week na Zany...![]()
Dadelijk me vader ff ophalen van heracles... Dan snel ff wat borrels naar binnen werken en dan zeer waarschijnlijk naar zak...![]()
Donkere G-star broek, blauw G-start t shirt...
Donkere uitstraling en kort kapsel!
Neejoh, ik kan er helaas niet bij zijn... achteraf dus echt te dom voor woorden, omdat we die zondag gewoon vriendschappelijk moeten... Mjah nu ben ik een beetje laat en ik wil ook niet het driedubbele voor een kaarte betalen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga je wel naar zany? Dacht dat je niet ging omdat je moest voetballen.....
In zak vermaak je je altijd wel jah (althans ik welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Yes...best grappig!
Maar ja...Zak is ook wel the place to be!!![]()
Me to; ORGASMUS!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In zak vermaak je je altijd wel jah (althans ik wel)
Ik zie nu pas dat ik te maken heb met n Emmenaar hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef NrSiX het volgende:
lol ik ga ook heen, nog op het laatste moment geregeld. Dat word nogal wat foto's onthoudenmn foto staat @ fobo
1ste foto -> 5e van links (shirt heb ik vanavond ook aan)
2de foto -> 4e van links
@Zak zijn zowiezo wel veel luitjes uit Emmen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik te maken heb met n Emmenaar hier![]()
(Studie Groningen, Thuisthuis = Emmen)
Represent that Emmer Styloquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
@Zak zijn zowiezo wel veel luitjes uit Emmen!
Waar woon je in emmen? ik ga gekleed zoals ik net aangaf: (fobo: 1ste foto -> 5e van links (shirt heb ik vanavond ook aan))quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik te maken heb met n Emmenaar hier![]()
(Studie Groningen, Thuisthuis = Emmen)
LoL!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Waar woon je in emmen? ik ga gekleed zoals ik net aangaf: (fobo: 1ste foto -> 5e van links (shirt heb ik vanavond ook aan))
Miss.cutie waar ben jij aan te herkennen? rest heb ik foto's van
Saaie donder!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Plannen gewijzigd![]()
We gaan vanavond bij me thuis het (alweer) over vakantie hebben...!
Ook leuk!![]()
Zwart topje, spijkerbroek, zwarte laarzen!! Lekker simpel; want ga zuipen vanavond!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
==>Zal zo nog wel effe posten!!
Vooruit...om het je makkelijk te maken:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:52 schreef NrSiX het volgende:
euhh oke das duidelijknouja we zien wel! wij peren hem zo die kant op
Deed je iets niet goed, ik vond 'm echt de topper van de avondquote:Op zondag 21 januari 2007 05:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Net terug van de Zinc. Was wel leuk, alleen ik vond dat A-Lusion een beetje teveel tussenstukjes draaide waardoor je vaak stil stond.
Zou ik ook zeggen van me buurjonge!quote:Op zondag 21 januari 2007 05:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deed je iets niet goed, ik vond 'm echt de topper van de avond![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 08:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen van me buurjonge!![]()
Jup...quote:
Daar heb ik ook gestaan.......quote:Op zondag 21 januari 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat verschrikkelijk dreunen daar recht voor de subwoofers met Aanstekkaaah en Natte Asbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |