....doe niet zo stom!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb de dvd zelf dus waarom zou ik de versie hebben van internet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef Sethje het volgende:
wie is er vanavond bij, 013?
Ik hang met mijn dikke lichaam aan de bar rechtsonder met bierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
In een jumping is not a crime shirt
Er lopen wel meer dikke mensen met bier rondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik hang met mijn dikke lichaam aan de bar rechtsonder met bier
Jumping op een hardstyle feest waar amper ruimte is is wel een crimequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
In een jumping is not a crime shirt
DJ Coone komt ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jumping op een hardstyle feest waar amper ruimte is is wel een crime
Jaaah, ook effe een foto posten dus!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:24 schreef Koepert het volgende:
Vanavond uiteraard ZakWel even zin in. D-Block & S-Te-Fan
![]()
Even helemaal los....
http://xseno.nl/profile_pics.php?u=Koepertquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaah, ook effe een foto posten dus!!![]()
Nog nooit van gehoord!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:54 schreef Koepert het volgende:
http://xseno.nl/profile_pics.php?u=Koepert
(en ja idd ik heb Xseno)
Hahahquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef jovink het volgende:
ben jij die blonde?
Yes maybe....bij mij wordt alles pas op het laatste moment geregeld; dus ook over vanavond is nog niets bekend!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga ook naar Zak toetoch nog wat geregeld
http://i22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/E-Fect.jpg
ik ben bovenste rij, 2e van links, met dat witte ding, heb ik vanavond waarschijnlijk ook aananders een wit mouwloos shirt met een zwarte draak erop...
dus misschien tot vanavond mensen
Yes...best grappig!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah er gaan er vanavond meer naar Zak dan volgende week na Zany...![]()
Donkere G-star broek, blauw G-start t shirt...
Donkere uitstraling en kort kapsel!
Ga je wel naar zany? Dacht dat je niet ging omdat je moest voetballen.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah er gaan er vanavond meer naar Zak dan volgende week na Zany...![]()
Dadelijk me vader ff ophalen van heracles... Dan snel ff wat borrels naar binnen werken en dan zeer waarschijnlijk naar zak...![]()
Donkere G-star broek, blauw G-start t shirt...
Donkere uitstraling en kort kapsel!
Neejoh, ik kan er helaas niet bij zijn... achteraf dus echt te dom voor woorden, omdat we die zondag gewoon vriendschappelijk moeten... Mjah nu ben ik een beetje laat en ik wil ook niet het driedubbele voor een kaarte betalen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga je wel naar zany? Dacht dat je niet ging omdat je moest voetballen.....
In zak vermaak je je altijd wel jah (althans ik welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Yes...best grappig!
Maar ja...Zak is ook wel the place to be!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |