Betaalt dat nog een beetje dat dweilen?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Aventura het volgende:
I know, of ik moet dat mijn (nog niet bestaande) slaaf laten doen.
2L per 10 minuten. Oftewel 0,06 dollarcentjes per uurquote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Betaalt dat nog een beetje dat dweilen?
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
2L per 10 minuten. Oftewel 0,06 dollarcentjes per uur
Je moet dat doosje eerst naast je op de grond neerleggen, en dan haal je de objecten die erin zitten eruit. Die kun je dan of meteen wearen of in je inventory stoppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?.
Trouwens, voeg mij ook maar toe in de OP lijst met FOK!ers: Faia Mitra.
En ik had nog een vraagje, dat waarschijnlijk een echte n00bvraag is maargoed. Ik heb skates gekregen, en die wil ik graag aandoen. Ze staan onder de tab "objects" en wanneer ik op "wear" klik, draagt mijn pop deze in de hand in plaats van aan mijn voet, en ik zie ook geen skates maar alleen een doosje waarop staat "Free Skates".
Doos op de grond gooien > rechtermuis > open > copy to inventory ...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
En ik had nog een vraagje, dat waarschijnlijk een echte n00bvraag is maargoed. Ik heb skates gekregen, en die wil ik graag aandoen. Ze staan onder de tab "objects" en wanneer ik op "wear" klik, draagt mijn pop deze in de hand in plaats van aan mijn voet, en ik zie ook geen skates maar alleen een doosje waarop staat "Free Skates".
Werken in een tent?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef longinus het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een Tipjar
En deze functie is nog vacant?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Aventura het volgende:
I know, of ik moet dat mijn (nog niet bestaande) slaaf laten doen.
The Free Dove is een leukequote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Samsonneke het volgende:
Goeiemorgen.
Weet iemand nog een goeie plek voor Freebies? (en dan vooral leuke kleding)
Wat heb je nodig en waat is je budget?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef XIB het volgende:
Wie kan er helpen bij het ontwikkelen van een gebouw of weet een goede ontwerper binnen sl ?
Ik heb je msn toegevoegdquote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heb je nodig en waat is je budget?
En wat is de beschikbare ruimte / prims?
Heb ik ook tig keer gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Kut zeg, heb net SL gedownload en geïnstalleerd, maar elke keer als ik hem op wil starten komt er een wit beeld waar je daar linksonder kunt inloggen, dan gaat ie laden, komt er vervolgens een zwart beeld, en dan crasht ie.![]()
Zal wel aan mijn computer liggen?
lol ... ziek worden kan nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef roooosje het volgende:
Nou, ik lijk wel ziek in het spel. Ik loop de hele tijd met mijn handen over mijn maag en als ik even stil sta dan ga ik vanzelf zitten
Boulevard Mystique ~~Shops and More! ~~quote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Samsonneke het volgende:
Goeiemorgen.
Weet iemand nog een goeie plek voor Freebies? (en dan vooral leuke kleding)
Hoeveel kost een gemiddelde skin dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
O.k. ik heb mijn creditcard er maar bijgepakt.
Als ik een skin koop dan wel een hele goede.
quote:Ben je nog geen 30 dagen lid van SL?
En wil je graag wat Lindon Dollars?
Ga dan naar de money tree op Atlas...
(Zelf was ik helaas net te lang lid, maar net hingen er heel wat te plukken biljetjes in de boom... alleen ik mocht ze niet pakken...:-(
Je vind de boom op coordinaten: 189,175,56
uitloggen, en dan in plaats van je laatste lokatie de Sim opgeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Aventura het volgende:
Jammer, de search is uitgezet. En omdat ik van identiteit ben veranderd, kan ik nu nergens naartoe- want nog geen landmarks
Aha. Wel jammer dat ik niet een tijdje niet 'mag' inloggen. Irritant is dat, gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
uitloggen, en dan in plaats van je laatste lokatie de Sim opgeven.
Eriu in mijn geval. Klein stukje vliegen en je zit weer in de Basin.
Dat loopt nogal uiteen, van een paar honderd tot een paar duizend Linden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef apensnot het volgende:
[..]
Hoeveel kost een gemiddelde skin dan?
Kwam vanmiddag een heuse Angelina Jolie-skin tegen, die was 1500 Lquote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat loopt nogal uiteen, van een paar honderd tot een paar duizend Linden.
Maar je hebt ook freebies. FF zoeken.
Awww wat moooi!!!quote:
Gmta.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Riffey4 het volgende:
Dit is ook mooi... iemand heeft een nieuw kontje[afbeelding]
Ik noem geen namen
en een lekker ding!quote:
Nee nog steeds niet. Maar ik moet wel bekennen dat ik een keer in een club was, waar veel mensen op dancepads stonden die waren gecrashed. Ik ging op zo'n pad staan, meteen weer overeind en ik had het geldquote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef Aventura het volgende:
Vastberaden blik...Had je nou je geld al terug Pussy? Van die ene crash?
Nee hoor, valt best mee....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:15 schreef longinus het volgende:
Ben je verslaafd als je een derde personage wilt maken in SL
rechtermuisknop > Create ...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef TechXP het volgende:
Ok bedankt. Nog een vraag. Als je dus een stuk land gekocht hebt. Hoe kan je dan bouwen? Is dat iets wat intern gebeurd of moet je in een modeling programma iets maken? Of is daar weer een apart programma voor?
thanks.. kan je trouwens ook je echte naam op een of andere manier gebruiken in second life?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
rechtermuisknop > Create ...
en dan maar experimenteren
Jup.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Is je naam van Spinvis?
Ik niet, wat heb je gemaakt dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:21 schreef Samsonneke het volgende:
Hmmm, ik heb een paar kunstwerken op Slex geplaatst. Ik hoop dat het wat geld oplevert.
Iemand ervaringen met SLEX?
Nou, ik heb gewoon wat oude werkjes die ik ooit met Photosohop heb gemaakt geupload naar SL als texture. Daarna heb ik er een lijst omheen gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 18:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik niet, wat heb je gemaakt dan?
Vamos Braunquote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Paaldansen, stoelzittenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Mei_stiertje het volgende:
Weet iemand hoe ik geld kan verdienen?![]()
Zitten is meestal 2L$ / 10 min, geduld hebben in het begin.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat paaldansen lukt me niet,,
Ik heb veel mooiere kleding dan die lelijke, ordinaire lingerie die je daar aan moet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef longinus het volgende:
De KL*******n, restten ze de server en ben ik het geld kwijt
En pussy, ze dansen niet meer![]()
Waarschijnlijk omdat je de bedrijfskleding niet aanhad
PS, je zusje staat ook stil![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat je er als een slons uitzag, heeft mijn vriendin geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb veel mooiere kleding dan die lelijke, ordinaire lingerie die je daar aan moet..
Ben benieuwd of ik wat geld heb verdiend..
Hoeveel geld ben jij kwijtgeraakt?
edit het item en dan onder de more-knop staan er allemaal tabjes, het laatste of één-na-laatste tabje geeft aan welke scripts er op het item draaien..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje voor de techneuten, hoe kan je zien welke scripts er draaien, tijdens een vastloper zag ik weer zo'n wit reclameding maar nu verborgen onder de kleding![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:04 schreef longinus het volgende:
Ben jij Draakje
Het plezier is geheel aan onze kant
tnx voor de tipquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
edit het item en dan onder de more-knop staan er allemaal tabjes, het laatste of één-na-laatste tabje geeft aan welke scripts er op het item draaien..
(ik kan er ff niet opkomen hoe het precies heet namelijk en zit op me werk)
voor mensen die dingen willen proberen te verkopen, zoek op places naar dutch, daar kun je een Nederlandse club vinden (Molen heet het geloof ik) en daarbij aangesloten zit een markt met kraampjes waar je gratis je items mag verkopen..het is even zoeken maar best te vinden..(veel freebies te krijgen btw)
Gewoon zoeken naar een goede penis, ik heb er al verschillende uitgeprobeertquote:
quote:[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een goede penis, ik heb er al verschillende uitgeprobeert![]()
Echte mooie ben ik nog niet tegengekomen, sommige plassen normaal en anderen lijken meer op een brandweerspuit.
Ik wist niet dat je skins kan uitproberen. Ga ik ook eens doen voor mijn zusje.quote:en verschillende skins proberen, ik heb er nu een van 4000 L$, althans het demomodel (1L$) met in het klein demo erop geschreven, vind ik eigenlijk wel stoer.
Dat heb je goed gezien.quote:Het valt mij op dat vrouwen makkelijker kunnen inkopen, of ze zijn gewoon koopzuchtiger
Dat is nummer 3.quote:
Ik heb leuke spullen gezien voor in het keldertjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is nummer 3.
We hebben de crew eigenlijk wel bijna compleet, nu de plek nog.:D
en wat moet jij met Ratelslangetje bespreken?!?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Bericht voor Selmie Laszlo. Check je IM af en toe. Dan kan ik met je praten.
Vrouwenpraat he?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
en wat moet jij met Ratelslangetje bespreken?!?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef longinus het volgende:
Fokkers die hebben aangegeven wie ze zijn:
Aventura = Aventura Zanetti
Badabingea = Juniah Brando
Ch0as = Ch0as Cydrome
Cinnamongirl = Cinnamon Dailey
danielluh = danielluh ashton
DeHovenier = Hans Grier
EvilDucky = Draakje Dailey
Fresta = Fresta Arad
Googolplexian = Don Duke
HenkBenzinetank = Fontanel Ffapp
HenkieVdV = Migiel Moo
Incolumis = Incolumis Lancaster
Longinus = Longinus Ffap
LotjeB = Lotje Lemmon
Mei_stiertje = Kimberley Ashton
Metsel = Metsel Gemini
NordicBlue = Nordic Ah
Piovan = Piovan Alonzo
pomtiedom = Zeromark Vanbeeck
PussyDeLuxe = Milou Redgrave
RatelSlangetje = Selmie Laszlo
Riffey4 = Riffey4 DeGroot
Samsonneke = Faia Mitra
Sanne = Sanshine Stardust
Smalfilm = Michelle Schertzinger
Tha_Mars = Santa Barrymore
Tommeh = Thomas Medusa
vamos1 = Vamos Braun
Weasel85 = Miss Obscure
xibalba = Xibalba Nedkov
XiChico = xxrb1 gunawan
Zegati = Atikin Quadrifoglio
Fokkers die aktief zijn op SL:
roooosje = Rosalie Morico![]()
Ciscus
XIB
Roellie80
DuchessX
MissJ.
TechXP
Aanvullingen welkom
Nee, ik geloof van niet. Dit zou wel mooiere renders maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef TechXP het volgende:
Een vraagje nog. Is het mogelijk in second life buiten second life dingen te maken en te importeren?
Dus bijvoorbeeld met een 3d programma een model/avatar maken en importeren?
Of een gebouw maken en dan importeren?
Het is hier geen Games & Consoles vrouwentoiletquote:
En eerst een doos om hem heen bouwenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Aventura het volgende:
Dat was een naakte n00b, om hem te straffen hebben we hem een beetje 'aangekleed'.
Whehehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef Sanne het volgende:
en weet ie wel hoe hij die lul af moet krijgen?
anders wordt ie overal waar ie komt gebanned.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Aventura het volgende:
Dat was een naakte n00b, om hem te straffen hebben we hem een beetje 'aangekleed'.
Waarom ben jij niet on-line in mijn Friends list?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Whehehedaar had ik nog niet eens aan gedacht
.
Idd, dan kan ik het welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef TechXP het volgende:
Een vraagje nog. Is het mogelijk in second life buiten second life dingen te maken en te importeren?
Dus bijvoorbeeld met een 3d programma een model/avatar maken en importeren?
Of een gebouw maken en dan importeren?
Prim.Blenderquote:Yet again Blender's powerful Python API bears fruit.
Prim.Blender is script to get your Blender meshes into Second Life. While I haven't tried it myself, this apparently makes a great alternative to Google's Sketchup, whose primitives are well... a bit too primitive in game. Unlike Blender and Second Life, Sketchup also doesn't run on a Linux machine.
Apparently the Prim importer on the SL side is currently disfunctional but keep a tab open on this project anyway, while they sort it out.
quote:3D for Everyone
Developed for the conceptual stages of design, Google SketchUp is a powerful yet easy-to-learn 3D software. It combines a simple, yet robust tool-set with an intelligent drawing system that streamlines and simplifies 3D design. From simple to complex, conceptual to realistic, Google SketchUp enables you to build and modify 3D models quickly and easily. If you use Google Earth, Google SketchUp allows you to place your models using real-world coordinates and share them with the world using the Google 3D Warehouse.
http://blog.secondlife.co(...)m-12pm-pst/#more-700quote:
Second Life 1.13.2 Release, Scheduled Downtime 01/17/07 from 7am - 12pm PST
Tuesday, January 16th, 2007 at 7:03 PM PST by: jesselinden
In our continuing effort to improve the Second Life experience, we will be taking the Grid down for maintenance from 7am - 12pm (noon) PST (15:00-20:00 GMT) . During this time Second Life will be unavailable as we update to v1.13.2. New client software will be required to access the Grid after the update. The release notes for v1.13.2 are posted below. At this time, we are aware of one new known issue introduced with this version of the client. The Focus tool on the Edit floater doesn’t correctly activate. We expect to release a fix for this issue in an upcoming viewer.
As always, thank you for your continued patience and understanding as we work to improve your Second Life experience. The release notes for v1.13.2 are as follows:
New features:
* Added ‘Copy SLURL to clipboard’ command in World Map
Changes:
* Improved search performance
* Linux: Flash icon when new IM arrives
* Sandbox region deletion now operates using parcel auto-return t
** Non-copyable objects will be returned to inventory
* ‘Report Bug’ command moved to Tools menu
* Added ‘BETA’ indicator to languages to reflect the status
* Rights dialog on Friends list now shows the friend whose rights are
being edited
* Searching all Classifieds returns 100 results at a time (with Next
and Prev buttons to flip through)
* ‘Show Online Status in Search’ renamed to ‘Make my Online Status
Visible in Search’
* Restored ability to use Alt to control camera, while still enabling
menu access
** Holding down Alt and pressing WASD (etc) moves the camera
** Tapping Alt places focus on the menus.
* Added PickerContextOpacity to settings.xml
Bug fixes:
* Fixed estate ban failing if more than 63 names are on the list
* Fixed ability to type accented characters using Option (Alt) as a
modifier key on Mac
* Fixed capabilities under MacOS 10.3.9 (region crossings now work)
* Alt+Tab no longer activates the menus
* Menu no longer converts mouse hover into focus
* Menus now only show access key underlines when menu is invoked by
the keyboard
* Double-clicking within an object’s inventory now sets focus to the
opened floater
* Hover tip for llMessageLinked() now lists LINK_ROOT and LINK_THIS
* Fixed incorrect sizing of button images in several floaters
* Purging an item from the trash now closes any associated preview
windows
* Attempting to delete (not purge) an item from the trash no longer
changes selection
* Fixed a bug where objects could not be reattached after being dropped
* Fixed viewer crash when deleting a playing animation
* Fixed viewer crash when opening/closing textures in object contents
* ‘Xyz is typing…’ no longer causes IM tab to flash
* Profiles opened from other UI now select correct tab
* Added more specific messages for cases where llSetPos() fails
* Ctrl+Arrow keys now move insertion point a word at a time in text
fields
* ESC reverts text entry in all fields except Chat/IM (was commiting
changes)
* Searching for people now correctly respects offline/online setting
* Texture and color picker ’shadow’ only shown when dragging the picker
* Floaters will now dock above any media controls
* Arrow keys will now refresh Search tab contents
* Parcel selection now cleared when closing the Edit Terrain floater
* Parcel name is now updated in the database when changed
* Gesture steps now save correctly
* Fixed a messaging bug causing scripts to be truncated
* Fixed missing spaces in Korean translations
* Fixed a crash when using Search > All
* Fixed a crash after right-clicking
* Fixed a crash when closing the snapshot window before postcard is sent
* Fixed IM windows resizing to default on open/closing of sessions
* Fixed land buying error indicating nothing is selected
* Fixed several client crashes
* Fixed multiple selection in friends list vanishing if friend rights
are changed
* Fixed About Land showing info only for the parcel the avatar is over
* Fixed changes to ‘Show Online Status in Search’ failing after the
first change
* Fixed a bug that prevented selecting Buy Land in the pie menu when
land is for sale
* Fixed toggling inventory closes all folders except the active one
* Fixed client crash when dragging object on Z-axis while using
vertically-oriented llSetCameraEyeOffset
* Fixed receiving inventory from an object steals focus
* Fixed erroneous entry in Mac Start Location field
* Fixed texture repeats being applied to other prims upon linking
* Fixed ability to move focus to Estate window tabs via keyboard
* Fixed object contents only displaying one item
* Fixed truncated land types in Search -> Land Sales
Ok.. dus het is in principe wel mogelijk iets te importeren. Maar dat lijkt wel beperkt. Ik zie jammer genoeg vanuit Second Life daar niet echt goede info over. Ik zal ook eens op die fora daar rondvragen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ikzelf heb het nooit geprobeerd ... maar voor degenen die geen 3D pakket hebben, probeer eens de gratis open source versie van 3D Max (sort of)
loopt hier goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef lizzyames het volgende:
hai!!!
Klopt het dat SL traag is momenteel? Ik kom niet meer vooruit, hellup!!
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef longinus het volgende:
Nu heb ik helemaal geen second life meer
Teleports werken altijd . gedwongen vast zitten kan niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef longinus het volgende:
er zat er hier een te klooien met een lichtsabel, zetten ze er een kooi omheen waar hij niet meer uitkomt.
Je moet echt een kapsel kopen , ga eens naar pazzas of zoiets en koop een fatsoenlijke pruik en ook de skin moet je wat aan doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:45 schreef Badabingea het volgende:
Hier loopt die ook lekker...
[afbeelding]
genietend van me sigaartje
Coolquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag wezen duikenerg cool om te doen
![]()
Hij had er anders behoorlijk moeite mee, misschien TPde hij naar dezelfde locatiequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Teleports werken altijd . gedwongen vast zitten kan niet.
Als de zooi het weer doet zal ik de links er neer zetten. de duikuitrusitng kost 125L$ maar dat is helemaal compleet met geluiden de zwemanimatie en snorkelbubbels en zo.quote:
Zeg!ati, wat ben je toch mooi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Zegati het volgende:
Zeg! Ik heb er een dag over gedaan om een foto ergens op internet te kwakken, maar hier is ie dan...
moi
[afbeelding]
Komt er een "publiek" gedeeltequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
oe oe!
ik wil online!
wil mijn landje bekijken.
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:47 schreef Aventura het volgende:
San, je ondertitel
Maar hoezo je landje, heb je gekocht???
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet opquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.
zie ik eruit als een n00b?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet op![]()
Nee, maar ik welquote:
Nee dit is nog niet het bordeel. Eerst een plek om mijn bed neer te kwakken, het bordeel komt later.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Komt er een "publiek" gedeelte
en zo ja, komt er een "keldertje"![]()
Oe oe! Het wordt steeds leuker!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:55 schreef Zegati het volgende:
We gaan gewoon kijken of er een bundeltjes prims overblijft![]()
Wat vervelend, nou moeten we nog meer shoppen.quote:Oh, San, de 3000l jurk gaat niet door, ik heb hem ingame gezien en om het kort en krachtig te zeggen, hij was lelijk
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet op![]()
Koop een biertap, zit je huis zo vol met Fok!kersquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef Zegati het volgende:
Ik ga me echt een breuk shoppen, er moet een huis van 1500m2 ingericht wordenWaar zit ikea op SL?
Wat betaal je per week/maand en hoeveel grond heb je dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.
Dat bed krijgen jullie natuurlijk nooooit meer terug.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Zegati het volgende:
daar is de basin toch voorhet huis is voor andere dingen, zoals een nieuw bed en zo
En daarbij, ik ga er niet alleen wonen.
Het staat ook online.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Sanne het volgende:
Voor wie interesse heeft; ik heb het artikel uit de Volkskrant.
Het stond in de banen editie, we hebben gisteren tevergeefs gezocht.
Stuur me even een mailtje als je het wil lezen dan stuur ik het door.
we kopen gewoon een nieuwequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat bed krijgen jullie natuurlijk nooooit meer terug.![]()
Laat ik je later weten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat betaal je per week/maand en hoeveel grond heb je dan ?
Gewoon permanent proberen in te loggen, ik wil mijn goedbetalende stoel niet kwijt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef Sanne het volgende:
Ja hij was hier ook even groen het grid.
Heeeel even maar...
Lol. Heb je wel een 2nd leven als allee in zo'n stoel rond hangtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon permanent proberen in te loggen, ik wil mijn goedbetalende stoel niet kwijt.
Bij gebrek aan een eerste leven stort ik me helemaal in het tweede leven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Lol. Heb je wel een 2nd leven als allee in zo'n stoel rond hangt
We zijn helemaal niet verslaafd. Welnee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon permanent proberen in te loggen, ik wil mijn goedbetalende stoel niet kwijt.
merciquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef longinus het volgende:
http://secondlife.com/community/downloads.php
Ik mis mijn kleren.quote:
Straks hon, straks gaan we dansen.quote:
Dan ga je toch naar het beta grid.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:36 schreef danielluh het volgende:
ik trek dit niet meer
veeeels te lang offline
[afbeelding]
Ik sta toch niet op je tenen he, met die stiletto's?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
ik ben erin!!! Basin!! Dansen!! NU!!
Jij ook weer nieuwe schoenenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik sta toch niet op je tenen he, met die stiletto's?
Excitequote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef XiChico het volgende:
ey, waar kan ik een pik + testikels kopen? Ik miste iets tijdens het ballen.
We kunnen wel een keer in SL afspreken en dan leid ik je er wel door heen. Tis niet heel moeilijk, je moet je gewoon aan een aantal dingen houden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef danielluh het volgende:
heeft nog iemand een goede tutorial site waarop staat hoe je kleding kan designen?
Ik heb alle topics doorgelezen hiero en wel wat gezien, maar kom er niet echt veel wijs
en als ik doe google kom ik elke keer wel weer op sites uit die veel beloven, maar elke keer ook weer naar forum van second life verwijzen, waar je dus premium voor nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:33 schreef Metsel het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer in SL afspreken en dan leid ik je er wel door heen. Tis niet heel moeilijk, je moet je gewoon aan een aantal dingen houden.
Ik zal je vanavond even toevoegen. Ik verwacht niet dat ik voor half 11 online ben.. En anders vast wel in het weekendquote:
Even een slurl chatter vragen. Als je me ff IM't geef ik je wel 1.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de LC groep de links kan doorgeven?
Hoe kom je nou weer aan een tweekamerappartement?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb het hartstikke druk met de Lucky Chairs! Ik heb gave kleding, een 2-kamerappartement (
) en een fontijn bij elkaar.
Weet iemand hoe ik aan de LC groep de links kan doorgeven?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef Sanne het volgende:
een hele mooie voor de Wall of Shame!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |