quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef longinus het volgende:
Fokkers die hebben aangegeven wie ze zijn:
Aventura = Aventura Zanetti
Badabingea = Juniah Brando
Ch0as = Ch0as Cydrome
Cinnamongirl = Cinnamon Dailey
danielluh = danielluh ashton
DeHovenier = Hans Grier
EvilDucky = Draakje Dailey
Fresta = Fresta Arad
Googolplexian = Don Duke
HenkBenzinetank = Fontanel Ffapp
HenkieVdV = Migiel Moo
Incolumis = Incolumis Lancaster
Longinus = Longinus Ffap
LotjeB = Lotje Lemmon
Mei_stiertje = Kimberley Ashton
Metsel = Metsel Gemini
NordicBlue = Nordic Ah
Piovan = Piovan Alonzo
pomtiedom = Zeromark Vanbeeck
PussyDeLuxe = Milou Redgrave
RatelSlangetje = Selmie Laszlo
Riffey4 = Riffey4 DeGroot
Samsonneke = Faia Mitra
Sanne = Sanshine Stardust
Smalfilm = Michelle Schertzinger
Tha_Mars = Santa Barrymore
Tommeh = Thomas Medusa
vamos1 = Vamos Braun
Weasel85 = Miss Obscure
xibalba = Xibalba Nedkov
XiChico = xxrb1 gunawan
Zegati = Atikin Quadrifoglio
Fokkers die aktief zijn op SL:
roooosje = Rosalie Morico![]()
Ciscus
XIB
Roellie80
DuchessX
MissJ.
TechXP
Aanvullingen welkom
Nee, ik geloof van niet. Dit zou wel mooiere renders maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef TechXP het volgende:
Een vraagje nog. Is het mogelijk in second life buiten second life dingen te maken en te importeren?
Dus bijvoorbeeld met een 3d programma een model/avatar maken en importeren?
Of een gebouw maken en dan importeren?
Het is hier geen Games & Consoles vrouwentoiletquote:
En eerst een doos om hem heen bouwenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Aventura het volgende:
Dat was een naakte n00b, om hem te straffen hebben we hem een beetje 'aangekleed'.
Whehehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef Sanne het volgende:
en weet ie wel hoe hij die lul af moet krijgen?
anders wordt ie overal waar ie komt gebanned.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Aventura het volgende:
Dat was een naakte n00b, om hem te straffen hebben we hem een beetje 'aangekleed'.
Waarom ben jij niet on-line in mijn Friends list?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Whehehedaar had ik nog niet eens aan gedacht
.
Idd, dan kan ik het welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef TechXP het volgende:
Een vraagje nog. Is het mogelijk in second life buiten second life dingen te maken en te importeren?
Dus bijvoorbeeld met een 3d programma een model/avatar maken en importeren?
Of een gebouw maken en dan importeren?
Prim.Blenderquote:Yet again Blender's powerful Python API bears fruit.
Prim.Blender is script to get your Blender meshes into Second Life. While I haven't tried it myself, this apparently makes a great alternative to Google's Sketchup, whose primitives are well... a bit too primitive in game. Unlike Blender and Second Life, Sketchup also doesn't run on a Linux machine.
Apparently the Prim importer on the SL side is currently disfunctional but keep a tab open on this project anyway, while they sort it out.
quote:3D for Everyone
Developed for the conceptual stages of design, Google SketchUp is a powerful yet easy-to-learn 3D software. It combines a simple, yet robust tool-set with an intelligent drawing system that streamlines and simplifies 3D design. From simple to complex, conceptual to realistic, Google SketchUp enables you to build and modify 3D models quickly and easily. If you use Google Earth, Google SketchUp allows you to place your models using real-world coordinates and share them with the world using the Google 3D Warehouse.
http://blog.secondlife.co(...)m-12pm-pst/#more-700quote:
Second Life 1.13.2 Release, Scheduled Downtime 01/17/07 from 7am - 12pm PST
Tuesday, January 16th, 2007 at 7:03 PM PST by: jesselinden
In our continuing effort to improve the Second Life experience, we will be taking the Grid down for maintenance from 7am - 12pm (noon) PST (15:00-20:00 GMT) . During this time Second Life will be unavailable as we update to v1.13.2. New client software will be required to access the Grid after the update. The release notes for v1.13.2 are posted below. At this time, we are aware of one new known issue introduced with this version of the client. The Focus tool on the Edit floater doesn’t correctly activate. We expect to release a fix for this issue in an upcoming viewer.
As always, thank you for your continued patience and understanding as we work to improve your Second Life experience. The release notes for v1.13.2 are as follows:
New features:
* Added ‘Copy SLURL to clipboard’ command in World Map
Changes:
* Improved search performance
* Linux: Flash icon when new IM arrives
* Sandbox region deletion now operates using parcel auto-return t
** Non-copyable objects will be returned to inventory
* ‘Report Bug’ command moved to Tools menu
* Added ‘BETA’ indicator to languages to reflect the status
* Rights dialog on Friends list now shows the friend whose rights are
being edited
* Searching all Classifieds returns 100 results at a time (with Next
and Prev buttons to flip through)
* ‘Show Online Status in Search’ renamed to ‘Make my Online Status
Visible in Search’
* Restored ability to use Alt to control camera, while still enabling
menu access
** Holding down Alt and pressing WASD (etc) moves the camera
** Tapping Alt places focus on the menus.
* Added PickerContextOpacity to settings.xml
Bug fixes:
* Fixed estate ban failing if more than 63 names are on the list
* Fixed ability to type accented characters using Option (Alt) as a
modifier key on Mac
* Fixed capabilities under MacOS 10.3.9 (region crossings now work)
* Alt+Tab no longer activates the menus
* Menu no longer converts mouse hover into focus
* Menus now only show access key underlines when menu is invoked by
the keyboard
* Double-clicking within an object’s inventory now sets focus to the
opened floater
* Hover tip for llMessageLinked() now lists LINK_ROOT and LINK_THIS
* Fixed incorrect sizing of button images in several floaters
* Purging an item from the trash now closes any associated preview
windows
* Attempting to delete (not purge) an item from the trash no longer
changes selection
* Fixed a bug where objects could not be reattached after being dropped
* Fixed viewer crash when deleting a playing animation
* Fixed viewer crash when opening/closing textures in object contents
* ‘Xyz is typing…’ no longer causes IM tab to flash
* Profiles opened from other UI now select correct tab
* Added more specific messages for cases where llSetPos() fails
* Ctrl+Arrow keys now move insertion point a word at a time in text
fields
* ESC reverts text entry in all fields except Chat/IM (was commiting
changes)
* Searching for people now correctly respects offline/online setting
* Texture and color picker ’shadow’ only shown when dragging the picker
* Floaters will now dock above any media controls
* Arrow keys will now refresh Search tab contents
* Parcel selection now cleared when closing the Edit Terrain floater
* Parcel name is now updated in the database when changed
* Gesture steps now save correctly
* Fixed a messaging bug causing scripts to be truncated
* Fixed missing spaces in Korean translations
* Fixed a crash when using Search > All
* Fixed a crash after right-clicking
* Fixed a crash when closing the snapshot window before postcard is sent
* Fixed IM windows resizing to default on open/closing of sessions
* Fixed land buying error indicating nothing is selected
* Fixed several client crashes
* Fixed multiple selection in friends list vanishing if friend rights
are changed
* Fixed About Land showing info only for the parcel the avatar is over
* Fixed changes to ‘Show Online Status in Search’ failing after the
first change
* Fixed a bug that prevented selecting Buy Land in the pie menu when
land is for sale
* Fixed toggling inventory closes all folders except the active one
* Fixed client crash when dragging object on Z-axis while using
vertically-oriented llSetCameraEyeOffset
* Fixed receiving inventory from an object steals focus
* Fixed erroneous entry in Mac Start Location field
* Fixed texture repeats being applied to other prims upon linking
* Fixed ability to move focus to Estate window tabs via keyboard
* Fixed object contents only displaying one item
* Fixed truncated land types in Search -> Land Sales
Ok.. dus het is in principe wel mogelijk iets te importeren. Maar dat lijkt wel beperkt. Ik zie jammer genoeg vanuit Second Life daar niet echt goede info over. Ik zal ook eens op die fora daar rondvragen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ikzelf heb het nooit geprobeerd ... maar voor degenen die geen 3D pakket hebben, probeer eens de gratis open source versie van 3D Max (sort of)
loopt hier goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:38 schreef lizzyames het volgende:
hai!!!
Klopt het dat SL traag is momenteel? Ik kom niet meer vooruit, hellup!!
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef longinus het volgende:
Nu heb ik helemaal geen second life meer
Teleports werken altijd . gedwongen vast zitten kan niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef longinus het volgende:
er zat er hier een te klooien met een lichtsabel, zetten ze er een kooi omheen waar hij niet meer uitkomt.
Je moet echt een kapsel kopen , ga eens naar pazzas of zoiets en koop een fatsoenlijke pruik en ook de skin moet je wat aan doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:45 schreef Badabingea het volgende:
Hier loopt die ook lekker...
[afbeelding]
genietend van me sigaartje
Coolquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag wezen duikenerg cool om te doen
![]()
Hij had er anders behoorlijk moeite mee, misschien TPde hij naar dezelfde locatiequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Teleports werken altijd . gedwongen vast zitten kan niet.
Als de zooi het weer doet zal ik de links er neer zetten. de duikuitrusitng kost 125L$ maar dat is helemaal compleet met geluiden de zwemanimatie en snorkelbubbels en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |