en wat moet jij met Ratelslangetje bespreken?!?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Bericht voor Selmie Laszlo. Check je IM af en toe. Dan kan ik met je praten.
Vrouwenpraat he?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
en wat moet jij met Ratelslangetje bespreken?!?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef longinus het volgende:
Fokkers die hebben aangegeven wie ze zijn:
Aventura = Aventura Zanetti
Badabingea = Juniah Brando
Ch0as = Ch0as Cydrome
Cinnamongirl = Cinnamon Dailey
danielluh = danielluh ashton
DeHovenier = Hans Grier
EvilDucky = Draakje Dailey
Fresta = Fresta Arad
Googolplexian = Don Duke
HenkBenzinetank = Fontanel Ffapp
HenkieVdV = Migiel Moo
Incolumis = Incolumis Lancaster
Longinus = Longinus Ffap
LotjeB = Lotje Lemmon
Mei_stiertje = Kimberley Ashton
Metsel = Metsel Gemini
NordicBlue = Nordic Ah
Piovan = Piovan Alonzo
pomtiedom = Zeromark Vanbeeck
PussyDeLuxe = Milou Redgrave
RatelSlangetje = Selmie Laszlo
Riffey4 = Riffey4 DeGroot
Samsonneke = Faia Mitra
Sanne = Sanshine Stardust
Smalfilm = Michelle Schertzinger
Tha_Mars = Santa Barrymore
Tommeh = Thomas Medusa
vamos1 = Vamos Braun
Weasel85 = Miss Obscure
xibalba = Xibalba Nedkov
XiChico = xxrb1 gunawan
Zegati = Atikin Quadrifoglio
Fokkers die aktief zijn op SL:
roooosje = Rosalie Morico![]()
Ciscus
XIB
Roellie80
DuchessX
MissJ.
TechXP
Aanvullingen welkom
Nee, ik geloof van niet. Dit zou wel mooiere renders maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef TechXP het volgende:
Een vraagje nog. Is het mogelijk in second life buiten second life dingen te maken en te importeren?
Dus bijvoorbeeld met een 3d programma een model/avatar maken en importeren?
Of een gebouw maken en dan importeren?
Het is hier geen Games & Consoles vrouwentoiletquote:
En eerst een doos om hem heen bouwenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Aventura het volgende:
Dat was een naakte n00b, om hem te straffen hebben we hem een beetje 'aangekleed'.
Whehehequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef Sanne het volgende:
en weet ie wel hoe hij die lul af moet krijgen?
anders wordt ie overal waar ie komt gebanned.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Aventura het volgende:
Dat was een naakte n00b, om hem te straffen hebben we hem een beetje 'aangekleed'.
Waarom ben jij niet on-line in mijn Friends list?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Whehehedaar had ik nog niet eens aan gedacht
.
Idd, dan kan ik het welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef TechXP het volgende:
Een vraagje nog. Is het mogelijk in second life buiten second life dingen te maken en te importeren?
Dus bijvoorbeeld met een 3d programma een model/avatar maken en importeren?
Of een gebouw maken en dan importeren?
Prim.Blenderquote:Yet again Blender's powerful Python API bears fruit.
Prim.Blender is script to get your Blender meshes into Second Life. While I haven't tried it myself, this apparently makes a great alternative to Google's Sketchup, whose primitives are well... a bit too primitive in game. Unlike Blender and Second Life, Sketchup also doesn't run on a Linux machine.
Apparently the Prim importer on the SL side is currently disfunctional but keep a tab open on this project anyway, while they sort it out.
quote:3D for Everyone
Developed for the conceptual stages of design, Google SketchUp is a powerful yet easy-to-learn 3D software. It combines a simple, yet robust tool-set with an intelligent drawing system that streamlines and simplifies 3D design. From simple to complex, conceptual to realistic, Google SketchUp enables you to build and modify 3D models quickly and easily. If you use Google Earth, Google SketchUp allows you to place your models using real-world coordinates and share them with the world using the Google 3D Warehouse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |