thanks.. kan je trouwens ook je echte naam op een of andere manier gebruiken in second life?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
rechtermuisknop > Create ...
en dan maar experimenteren
Jup.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Is je naam van Spinvis?
Ik niet, wat heb je gemaakt dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:21 schreef Samsonneke het volgende:
Hmmm, ik heb een paar kunstwerken op Slex geplaatst. Ik hoop dat het wat geld oplevert.
Iemand ervaringen met SLEX?
Nou, ik heb gewoon wat oude werkjes die ik ooit met Photosohop heb gemaakt geupload naar SL als texture. Daarna heb ik er een lijst omheen gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 18:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik niet, wat heb je gemaakt dan?
Vamos Braunquote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?.
Trouwens, voeg mij ook maar toe in de OP lijst met FOK!ers: Faia Mitra.
En ik had nog een vraagje, dat waarschijnlijk een echte n00bvraag is maargoed. Ik heb skates gekregen, en die wil ik graag aandoen. Ze staan onder de tab "objects" en wanneer ik op "wear" klik, draagt mijn pop deze in de hand in plaats van aan mijn voet, en ik zie ook geen skates maar alleen een doosje waarop staat "Free Skates".
Paaldansen, stoelzittenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Mei_stiertje het volgende:
Weet iemand hoe ik geld kan verdienen?![]()
Zitten is meestal 2L$ / 10 min, geduld hebben in het begin.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat paaldansen lukt me niet,,
Ik heb veel mooiere kleding dan die lelijke, ordinaire lingerie die je daar aan moet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef longinus het volgende:
De KL*******n, restten ze de server en ben ik het geld kwijt
En pussy, ze dansen niet meer![]()
Waarschijnlijk omdat je de bedrijfskleding niet aanhad
PS, je zusje staat ook stil![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat je er als een slons uitzag, heeft mijn vriendin geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb veel mooiere kleding dan die lelijke, ordinaire lingerie die je daar aan moet..
Ben benieuwd of ik wat geld heb verdiend..
Hoeveel geld ben jij kwijtgeraakt?
edit het item en dan onder de more-knop staan er allemaal tabjes, het laatste of één-na-laatste tabje geeft aan welke scripts er op het item draaien..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef longinus het volgende:
Even een vraagje voor de techneuten, hoe kan je zien welke scripts er draaien, tijdens een vastloper zag ik weer zo'n wit reclameding maar nu verborgen onder de kleding![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:04 schreef longinus het volgende:
Ben jij Draakje
Het plezier is geheel aan onze kant
tnx voor de tipquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
edit het item en dan onder de more-knop staan er allemaal tabjes, het laatste of één-na-laatste tabje geeft aan welke scripts er op het item draaien..
(ik kan er ff niet opkomen hoe het precies heet namelijk en zit op me werk)
voor mensen die dingen willen proberen te verkopen, zoek op places naar dutch, daar kun je een Nederlandse club vinden (Molen heet het geloof ik) en daarbij aangesloten zit een markt met kraampjes waar je gratis je items mag verkopen..het is even zoeken maar best te vinden..(veel freebies te krijgen btw)
Gewoon zoeken naar een goede penis, ik heb er al verschillende uitgeprobeertquote:
quote:[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar een goede penis, ik heb er al verschillende uitgeprobeert![]()
Echte mooie ben ik nog niet tegengekomen, sommige plassen normaal en anderen lijken meer op een brandweerspuit.
Ik wist niet dat je skins kan uitproberen. Ga ik ook eens doen voor mijn zusje.quote:en verschillende skins proberen, ik heb er nu een van 4000 L$, althans het demomodel (1L$) met in het klein demo erop geschreven, vind ik eigenlijk wel stoer.
Dat heb je goed gezien.quote:Het valt mij op dat vrouwen makkelijker kunnen inkopen, of ze zijn gewoon koopzuchtiger
Dat is nummer 3.quote:
Ik heb leuke spullen gezien voor in het keldertjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is nummer 3.
We hebben de crew eigenlijk wel bijna compleet, nu de plek nog.:D
en wat moet jij met Ratelslangetje bespreken?!?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Bericht voor Selmie Laszlo. Check je IM af en toe. Dan kan ik met je praten.
Vrouwenpraat he?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
en wat moet jij met Ratelslangetje bespreken?!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |