rechtermuisknop > Create ...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef TechXP het volgende:
Ok bedankt. Nog een vraag. Als je dus een stuk land gekocht hebt. Hoe kan je dan bouwen? Is dat iets wat intern gebeurd of moet je in een modeling programma iets maken? Of is daar weer een apart programma voor?
thanks.. kan je trouwens ook je echte naam op een of andere manier gebruiken in second life?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
rechtermuisknop > Create ...
en dan maar experimenteren
Jup.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Is je naam van Spinvis?
Ik niet, wat heb je gemaakt dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:21 schreef Samsonneke het volgende:
Hmmm, ik heb een paar kunstwerken op Slex geplaatst. Ik hoop dat het wat geld oplevert.
Iemand ervaringen met SLEX?
Nou, ik heb gewoon wat oude werkjes die ik ooit met Photosohop heb gemaakt geupload naar SL als texture. Daarna heb ik er een lijst omheen gedaanquote:Op maandag 15 januari 2007 18:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik niet, wat heb je gemaakt dan?
Vamos Braunquote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Kun je toch beter in zo'n geldstoeltje gaan zitten?.
Trouwens, voeg mij ook maar toe in de OP lijst met FOK!ers: Faia Mitra.
En ik had nog een vraagje, dat waarschijnlijk een echte n00bvraag is maargoed. Ik heb skates gekregen, en die wil ik graag aandoen. Ze staan onder de tab "objects" en wanneer ik op "wear" klik, draagt mijn pop deze in de hand in plaats van aan mijn voet, en ik zie ook geen skates maar alleen een doosje waarop staat "Free Skates".
Paaldansen, stoelzittenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Mei_stiertje het volgende:
Weet iemand hoe ik geld kan verdienen?![]()
Zitten is meestal 2L$ / 10 min, geduld hebben in het begin.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:33 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat paaldansen lukt me niet,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |