lol ... ziek worden kan nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef roooosje het volgende:
Nou, ik lijk wel ziek in het spel. Ik loop de hele tijd met mijn handen over mijn maag en als ik even stil sta dan ga ik vanzelf zitten
Boulevard Mystique ~~Shops and More! ~~quote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Samsonneke het volgende:
Goeiemorgen.
Weet iemand nog een goeie plek voor Freebies? (en dan vooral leuke kleding)
Hoeveel kost een gemiddelde skin dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
O.k. ik heb mijn creditcard er maar bijgepakt.
Als ik een skin koop dan wel een hele goede.
quote:Ben je nog geen 30 dagen lid van SL?
En wil je graag wat Lindon Dollars?
Ga dan naar de money tree op Atlas...
(Zelf was ik helaas net te lang lid, maar net hingen er heel wat te plukken biljetjes in de boom... alleen ik mocht ze niet pakken...:-(
Je vind de boom op coordinaten: 189,175,56
uitloggen, en dan in plaats van je laatste lokatie de Sim opgeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Aventura het volgende:
Jammer, de search is uitgezet. En omdat ik van identiteit ben veranderd, kan ik nu nergens naartoe- want nog geen landmarks
Aha. Wel jammer dat ik niet een tijdje niet 'mag' inloggen. Irritant is dat, gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
uitloggen, en dan in plaats van je laatste lokatie de Sim opgeven.
Eriu in mijn geval. Klein stukje vliegen en je zit weer in de Basin.
Dat loopt nogal uiteen, van een paar honderd tot een paar duizend Linden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef apensnot het volgende:
[..]
Hoeveel kost een gemiddelde skin dan?
Kwam vanmiddag een heuse Angelina Jolie-skin tegen, die was 1500 Lquote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat loopt nogal uiteen, van een paar honderd tot een paar duizend Linden.
Maar je hebt ook freebies. FF zoeken.
Awww wat moooi!!!quote:
Gmta.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef Riffey4 het volgende:
Dit is ook mooi... iemand heeft een nieuw kontje[afbeelding]
Ik noem geen namen
en een lekker ding!quote:
Nee nog steeds niet. Maar ik moet wel bekennen dat ik een keer in een club was, waar veel mensen op dancepads stonden die waren gecrashed. Ik ging op zo'n pad staan, meteen weer overeind en ik had het geldquote:Op zondag 14 januari 2007 23:34 schreef Aventura het volgende:
Vastberaden blik...Had je nou je geld al terug Pussy? Van die ene crash?
Nee hoor, valt best mee....quote:Op maandag 15 januari 2007 00:15 schreef longinus het volgende:
Ben je verslaafd als je een derde personage wilt maken in SL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |