Ik mis mijn kleren.quote:
Straks hon, straks gaan we dansen.quote:
Dan ga je toch naar het beta grid.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:36 schreef danielluh het volgende:
ik trek dit niet meer
veeeels te lang offline
[afbeelding]
Ik sta toch niet op je tenen he, met die stiletto's?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
ik ben erin!!! Basin!! Dansen!! NU!!
Jij ook weer nieuwe schoenenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik sta toch niet op je tenen he, met die stiletto's?
Excitequote:Op donderdag 18 januari 2007 01:07 schreef XiChico het volgende:
ey, waar kan ik een pik + testikels kopen? Ik miste iets tijdens het ballen.
We kunnen wel een keer in SL afspreken en dan leid ik je er wel door heen. Tis niet heel moeilijk, je moet je gewoon aan een aantal dingen houden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef danielluh het volgende:
heeft nog iemand een goede tutorial site waarop staat hoe je kleding kan designen?
Ik heb alle topics doorgelezen hiero en wel wat gezien, maar kom er niet echt veel wijs
en als ik doe google kom ik elke keer wel weer op sites uit die veel beloven, maar elke keer ook weer naar forum van second life verwijzen, waar je dus premium voor nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:33 schreef Metsel het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer in SL afspreken en dan leid ik je er wel door heen. Tis niet heel moeilijk, je moet je gewoon aan een aantal dingen houden.
Ik zal je vanavond even toevoegen. Ik verwacht niet dat ik voor half 11 online ben.. En anders vast wel in het weekendquote:
Even een slurl chatter vragen. Als je me ff IM't geef ik je wel 1.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de LC groep de links kan doorgeven?
Hoe kom je nou weer aan een tweekamerappartement?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb het hartstikke druk met de Lucky Chairs! Ik heb gave kleding, een 2-kamerappartement (
) en een fontijn bij elkaar.
Weet iemand hoe ik aan de LC groep de links kan doorgeven?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef Sanne het volgende:
een hele mooie voor de Wall of Shame!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |