Zeg!ati, wat ben je toch mooi!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Zegati het volgende:
Zeg! Ik heb er een dag over gedaan om een foto ergens op internet te kwakken, maar hier is ie dan...
moi
[afbeelding]
Komt er een "publiek" gedeeltequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef Sanne het volgende:
oe oe!
ik wil online!
wil mijn landje bekijken.
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:47 schreef Aventura het volgende:
San, je ondertitel
Maar hoezo je landje, heb je gekocht???
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet opquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.
zie ik eruit als een n00b?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet op![]()
Nee, maar ik welquote:
Nee dit is nog niet het bordeel. Eerst een plek om mijn bed neer te kwakken, het bordeel komt later.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef longinus het volgende:
[..]
Komt er een "publiek" gedeelte
en zo ja, komt er een "keldertje"![]()
Oe oe! Het wordt steeds leuker!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:55 schreef Zegati het volgende:
We gaan gewoon kijken of er een bundeltjes prims overblijft![]()
Wat vervelend, nou moeten we nog meer shoppen.quote:Oh, San, de 3000l jurk gaat niet door, ik heb hem ingame gezien en om het kort en krachtig te zeggen, hij was lelijk
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Vergeet de nieuwe software niet, anders kom je er niet op![]()
Koop een biertap, zit je huis zo vol met Fok!kersquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef Zegati het volgende:
Ik ga me echt een breuk shoppen, er moet een huis van 1500m2 ingericht wordenWaar zit ikea op SL?
Wat betaal je per week/maand en hoeveel grond heb je dan ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga huren! Maar ik geloof dat het wel rond is.
Dat bed krijgen jullie natuurlijk nooooit meer terug.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Zegati het volgende:
daar is de basin toch voorhet huis is voor andere dingen, zoals een nieuw bed en zo
En daarbij, ik ga er niet alleen wonen.
Het staat ook online.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Sanne het volgende:
Voor wie interesse heeft; ik heb het artikel uit de Volkskrant.
Het stond in de banen editie, we hebben gisteren tevergeefs gezocht.
Stuur me even een mailtje als je het wil lezen dan stuur ik het door.
we kopen gewoon een nieuwequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat bed krijgen jullie natuurlijk nooooit meer terug.![]()
Laat ik je later weten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat betaal je per week/maand en hoeveel grond heb je dan ?
Gewoon permanent proberen in te loggen, ik wil mijn goedbetalende stoel niet kwijt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:58 schreef Sanne het volgende:
Ja hij was hier ook even groen het grid.
Heeeel even maar...
Lol. Heb je wel een 2nd leven als allee in zo'n stoel rond hangtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon permanent proberen in te loggen, ik wil mijn goedbetalende stoel niet kwijt.
Bij gebrek aan een eerste leven stort ik me helemaal in het tweede leven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Lol. Heb je wel een 2nd leven als allee in zo'n stoel rond hangt
We zijn helemaal niet verslaafd. Welnee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Gewoon permanent proberen in te loggen, ik wil mijn goedbetalende stoel niet kwijt.
merciquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:08 schreef longinus het volgende:
http://secondlife.com/community/downloads.php
Ik mis mijn kleren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |