Hey Ekdom! Die LUCHT!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Ekdom het volgende:
HEEEEY GASTEN!! Daar ben ik dan weer...
Hoi Ceequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Cee het volgende:
Heyyy Hans!![]()
Heb gisteren niet de hele Ekstra weekend meegekregen maar wel nageluisterd, en ik ben niet zo'n nachtbraker dus ik heb de Freaknacht voorbij laten gaan. Aan de topics na te lezen heb ik met Giel niet veel gemist.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Is Giel hier afgelopen nacht ook nog geweest trouwens?
Die had het te druk met de dames.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Hooguit even om wat nieuws op te zoeken, maar tijdens zijn overvolle uitzending gaat hij niet op het gemak Fok!kenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Lurken is zo 2006quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Hooguit even om wat nieuws op te zoeken, maar tijdens zijn overvolle uitzending gaat hij niet op het gemak Fok!ken
Net even Windows Media Player 11 geinstalleerd en nu lukt het weer iig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:35 schreef IedeK. het volgende:
TVP, Ik kan in één keer niet meer luisteren en kijken.![]()
Zal wel aan Windows Media Player liggen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zou ook wel weer eens leuk vinden om The Proclaimers te horen met I would walk....
meen je dat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zou ook wel weer eens leuk vinden om The Proclaimers te horen met I would walk....
Serieusquote:
ik ben er ook geen fan vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef D.Rose het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik die Tessel een *censuur* vindt?
Toen jij dus ff weg was van de radio..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieuswanneer dan
was effe weg van de radio
Da's dan toevallig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieuswanneer dan
was effe weg van de radio
Het was toch de 3e of 4e plaat dit uur, hij was iig. aangevraagd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Toen jij dus ff weg was van de radio..![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben even weg van de PC.
Doet bij jullie msn trouwens ook stom?
haha ja zo kun je het idd ook bekijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Depeche Mode is goed, Jamilia een profiteur
Goed idee als request zijndequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Dat laatste stukje gitaar deed me denken aan Yes - Owner of a lonely heart
Ik kan ook geen seconde wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's dan toevallig!Ik dacht al, waarom wil je die nog een keer horen binnen 'n uur? Ik bedoel, leuke plaat hoor, maar...
![]()
Dus Gerard Ekdom?! Yes - Owner of a lonely heart graagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe hier alsmaar goede requests, maar Gerard pikt ze niet op, of negeert ze bewust
* Zhukov stemt voor!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:04 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dus Gerard Ekdom?! Yes - Owner of a lonely heart graag![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind die Tessel niet zo heel veel aan eigenlijk..![]()
Ik ook niet, die zal hier ook wel niet gaan posten als ik de reacties zo inventariseerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind die Tessel niet zo heel veel aan eigenlijk..![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef Cee het volgende:
Haal die glowsticks maar uit de kast!
[afbeelding]
Dat pik je toch mooi even mee!quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:30 schreef Cee het volgende:
"Ze keek 'm aan als een aangespoelde walvis die net menthol-sigaretten heeft gerookt."
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks het mooiste Coldplay-nummer van de afgelopen jaren!
Op de een of andere manier ben ik me gaan irriteren aan Coldplay in de afgelopen jaren... kan er de vinger niet op leggen maar ik ben er een beetje op uitgekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks het mooiste nummer van de afgelopen jaren!
Het is misschien wat veel van hetzelfde geworden, iets wat ik ook heb met Keane en de RHCP (die zijn echt irritant geworden). Toch mag ik graag naar de muziek luisteren, maar Clocks is toch wel een juweeltje hoor. Een klassieker.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik me gaan irriteren aan Coldplay in de afgelopen jaren... kan er de vinger niet op leggen maar ik ben er een beetje op uitgekeken
Ik heb dat ook met Keane en de RHCP... die laatste zijn veel te veel mainstream en braaf geworden... net als Bon Joviquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is misschien wat veel van hetzelfde geworden, iets wat ik ook heb met Keane en de RHCP (die zijn echt irritant geworden). Toch mag ik graag naar de muziek luisteren, maar Clocks is toch wel een juweeltje hoor. Een klassieker.
hahahha misschien denk ie wel " ze hebben helemaal gelijk".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Ekdom die dat dan buiten haar zich allemaal hier leest.
welkom terugquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:33 schreef Toad het volgende:
Awww arme Tessel.
Bon Jovi doet al jaren hetzelfde kunstje, vroeger was het nog enigzins rock and roll maar van de laatste singles druipt het commerciële gehalte er echt af. Misschien is het daarom ook wel zo stil rond Bon Jovi. Had Gerard niet een soort van aanvaring(?) met die gasten gehad? Het had volgens mij te maken met een jingle ofzo iets. Weet het niet precies meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Keane en de RHCP... die laatste zijn veel te veel mainstream en braaf geworden... net als Bon Jovi
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bon Jovi doet al jaren hetzelfde kunstje, vroeger was het nog enigzins rock and roll maar van de laatste singles druipt het commerciële gehalte er echt af. Misschien is het daarom ook wel zo stil rond Bon Jovi. Had Gerard niet een soort van aanvaring(?) met die gasten gehad? Het had volgens mij te maken met een jingle ofzo iets. Weet het niet precies meer.
Da's alles wat ik erover terug kon vinden, maar ik hoor natuurlijk graag 't hele verhaal.quote:Vriend van de sterren
De uitzondering op de regel is Jon Bon Jovi, door wie een verbouwereerde Gerard werd uitgefoeterd (“My name is not Bon, it’s Jon! You stupid f*ck!"), maar zijn jeugdheld Bruce is wel aardig voor hem. In 2003 mag Gerard The Boss interviewen èn hem een gouden plaat overhandigen (en Gerard krijgt er zelf ook een). Verder heeft Gerard Ekdom handjes geschud met Sting, Will Smith, Justin Timberlake, Meat Loaf, Christina Milian, Joe Jackson en…Prins Willem-Alexander (zijn naamplaat: ‘We Are The Champions’ van Queen).
Telefoneren en internetten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:43 schreef D.Rose het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen/kunnen om op de stoel van die Tessel te mogen zitten?
Ik heb 't idee dat dat niet zoveel hoeft te zijn ... Ik bedoel: meer dan de helft van de tijd zitten ze naar het scherm te turen en tussen plaatjes in mag er een woord (of 5) geroepen worden ....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:43 schreef D.Rose het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen/kunnen om op de stoel van die Tessel te mogen zitten?
Oja, dat was het idd!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Da's alles wat ik erover terug kon vinden, maar ik hoor natuurlijk graag 't hele verhaal.![]()
quote:"My name is not Bon, it’s Jon! You stupid f*ck!"),
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet toegeven dat deze megahit wel verdomd lekker klinkt.
idd hoe moeilijk kan het zijn als zelfs Tessel dit kan..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat dat niet zoveel hoeft te zijn ... Ik bedoel: meer dan de helft van de tijd zitten ze naar het scherm te turen en tussen plaatjes in mag er een woord (of 5) geroepen worden ....
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
idd hoe moeilijk kan het zijn als zelfs Tessel dit kan..![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wandel es ff de stad in. Tot later allemaal
.
6 maanden zwanger en dan naar Di-Rect, ik denk dat dat kind er nooit meer uit gaat willen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
'Samen naar Di-rect?!?!'
.......WAT EEN BLINDLEGGGGGGGGGUUUURR.
het is 1,5 uur rijden, dus zolang ik niet in de spitsuren de auto in moet vind ik het primaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:48 schreef Zhukov het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog goeie requests!!
Ik zou toch eens bellen als ik jou was!!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
6 maanden zwanger en dan naar Di-Rect, ik denk dat dat kind er nooit meer uit gaat willen.
bestaan die nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Het zou leuk zijn als ie een keertje I AM van TRAIN draait.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
6 maanden zwanger en dan naar Di-Rect, ik denk dat dat kind er nooit meer uit gaat willen.
Nou hup bellen dan!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is 1,5 uur rijden, dus zolang ik niet in de spitsuren de auto in moet vind ik het prima
owja, boodschappenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wandel es ff de stad in. Tot later allemaal
.
Geen idee maar vind het een mooi liedje..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bestaan die nog?
Geweldige cd waar Drops of Jupiter op staat maar daarna niets meer van gehoord
Ah, u wilt dus side-kicken in de Freaknacht??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is 1,5 uur rijden, dus zolang ik niet in de spitsuren de auto in moet vind ik het prima
"Hoi Tessel, ik ga je baan afpakken"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu niet, dan krijg ik Tessel aan de telefoon
gewoon allebei doen joh..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ga vanmiddag weer een cd aanschaffen maar ik twijfel nog tussen The Frattelis en The Automatic... iemand tips, misschien de alwijze Ekdom zelf? Of zal ik ze gewoon allebei doen
Ik weet niet of ik al teveel eisen moet gaan stellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:54 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Ah, u wilt dus side-kicken in de Freaknacht??
Ach je kan het proberen he..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al teveel eisen moet gaan stellen
Dan luister ik naar de kennerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:00 schreef Ekdom het volgende:
Ik zou voor de fratellis gaan! Goeie plaat hoor!
Zeg dan eens;quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
Ik heb wel een radiostem (zegt men)
Alleen ook een beetje een zachte g![]()
toen ik Journalistiek studeerde zeiden ze tegen mij dat ik van mijn accent af moest om uberhaupt op de radio te kunnen en ik heb niet eens zo'n erg Brabants accent... vind het ook maar flauwekul... Brabants klinkt gezelliger dan plat Amsterdamsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
*het zegtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Zeg dan eens;
een Geile Goedemorgen Giel![]()
Zachte G daar is niks mis mee. Beterrrr dan die strottehoofdverruïnerende g van, ik noem een voorbeeld, Tessel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:00 schreef Ekdom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:04 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dus Gerard Ekdom?! Yes - Owner of a lonely heart graag![]()
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:08 schreef Cee het volgende:
Damn, Nelly Furtado hoe kon ik die op m'n lijstje vergeten?
Ik stem ook voor Yes!
Da's ook weer zo jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toen ik Journalistiek studeerde zeiden ze tegen mij dat ik van mijn accent af moest om uberhaupt op de radio te kunnen en ik heb niet eens zo'n erg Brabants accent... vind het ook maar flauwekul... Brabants klinkt gezelliger dan plat Amsterdamsen als iedereen ABN praat wordt het zo'n enorme eenheidsworst
Ach een beetje logopedie kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
quote:La la la la la la la la la la
I wrote her off for the tenth time today
And practiced all the things I would say
When she came over
I lost my nerve
I took her BACK and made her dessert
Now I know I'm being used
That's okay man cause I like the abuse
I know she's playing with me
That's okay cause I've got no self esteem
chorus:
Oh wayo, yeah, yeah
Ohhhhhhh, yeah, yeah (Repeat two times)
We make plans to go out at night
I wait till 2 then I turn out the light
this rejection’s got me so low
If she keeps it up I just might tell her so
Chorus
When she's saying, all that she want's only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she saying, that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess, I should stick up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care Right? Yeah!
Now I'll relate, this little bit
That happens more than I'd like to admit
Late at night, she knocks on my door
She's drunk again and, looking to score
Now I know, I should say no, but
That's kind of hard when she's ready to go
I may be dumb, but I'm not a dweeb
I'm just a sucker with no self esteem
Chorus
When she's saying, all that she want's only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she's saying, that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess, I should speak up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care Right? Yeah!
Succes, en gebruik die ellebogen he! Als het druk is, tenminste.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
over boodschappen gesproken, wij gaan ons er ook maar aan wagen
succes!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:17 schreef D.Rose het volgende:
over boodschappen gesproken, wij gaan ons er ook maar aan wagen
Wendy van Dijk heeft daar vroeger als danseres mee opgetreden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Haddaway, jeugd sentiment!
Ja idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wendy van Dijk heeft daar vroeger als danseres mee opgetreden.
Mijn schuld niet!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:22 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Hey, zo wordt dat natuurlijk nooit wat met die soep!!![]()
Pa Ekdom heeft je screenshot reeds bekeken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:32 schreef IedeK. het volgende:
Had je niet moeten zeggen Gerard.![]()
[afbeelding]
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:35 schreef IedeK. het volgende:
Everything you say can and will be used against you!![]()
Moet ik toch nog maar eens uit de podcast van gisteren gaan trekken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:39 schreef -Hans- het volgende:
De 9 Crimes uitvoering van Michiel Veenstra is ubber cool.
Eerste uur en dan minuut 20, echt geweldig was dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik toch nog maar eens uit de podcast van gisteren gaan trekken.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste uur en dan minuut 20, echt geweldig was dat.
Is tot 22.00 uur open vandaag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:44 schreef Cee het volgende:
Naar de Efteling? Om kwart voor 3 nog?
Is wel open tot 10 uur en als ik uit mijn raam kijk zie ik in de verte dat het nog behoorlijk druk is op de weg richting de Efteling. Rijdt wel normaal door, maar de weg zit wel behoorlijk vol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:44 schreef Cee het volgende:
Naar de Efteling? Om kwart voor 3 nog?
Ah, ik dacht al zoiets. Maar hij moest vanavond nog stokbroodjes en zo eten. Wordt een latertje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Is wel open tot 10 uur en als ik uit mijn raam kijk zie ik in de verte dat het nog behoorlijk druk is op de weg richting de Efteling. Rijdt wel normaal door, maar de weg zit wel behoorlijk vol.
Bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef Anotherlonelysoul het volgende:
Michiel Veenstra neemt zijn plaats even in tussen 21.00 en 00:00 uur
Rick van Veldhuizenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:42 schreef Zuignapje het volgende:
was moeilijk kiezen vandaag tussen 3fm met Ekdom en 538 met Rick en marloes. heb lekker gezapt maar 538 was hilarisch vanmiddag. soms lijken 538 programma's op 3fm en andersom.
En?? Heeft Ekdom gelijk??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Heb de CD van The Frattelis gekocht![]()
moet 'm nog beluisteren.... zit nu darten te kijkenquote:
Ja! in elk geval was Ekdom wel erg op dreef.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef Jumbooh het volgende:
aah eindelijk thuis! meteen de radio aan..
Heb ik iets gemist?![]()
Ja, doe mij die maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Hoi, D.Rose! andere kandidaat voor de Popprijs schijnt Ilse te zijn, nou die mag het van mij worden!
a balladeer treedt om 22:30 op en Boris en Ilsequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Wat komt er na 22:00u?
Ach, ff doorbijten maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
tot 2 uur komt er muziek uit Groningen volgens mij
Eerlijk is eerlijk hij was gewoon echt goed zo net, zingen kan hij wel. (hij deed ook een track van zijn nieuwe album wat wel okay klonk)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
ik had wat te voorduren toen Boris idols won
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk hij was gewoon echt goed zo net, zingen kan hij wel. (hij deed ook een track van zijn nieuwe album wat wel okay klonk)![]()
Ja, hij was toen echt wel de beste!quote:
jepquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, hij was toen echt wel de beste!
Jan Smith? wtf moeten wij daar nou weer mee. Doe mij maar Ilse of Spinvis.. Johan vind ik ook zeker niet verkeerd maar Jan Smith? Hoop het toch niet hoor!
Dan zou ik voor Armin van Buuren gaan want die timmert al zo lang aan de weg. Nog 20 minuten en dan weten we het!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
jep
doe anders desnoods Armin van Buuren of Fedde le Grandalles behalve Jan Smit
Hij timmert nog steeds?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Armin van Buuren gaan want die timmert al zo lang aan de weg. !
Ja, als Armin begint te timmeren dan is hij niet te stoppen.quote:
Goede aankoop dus?! lijken de nummers qua stijl veel op Chelsea Dagger?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Zit nu de cd van The Frattelis te luisteren maar hij is echten
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede aankoop dus?! lijken de nummers qua stijl veel op Chelsea Dagger?
Spinvis vind ik nou echt zo kut... met die enorm vage zogenaamd artistiek verantwoorde tekstenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef D.Rose het volgende:
Winnaar popprijs 2006 is geworden....
Spinvis
Mijn muziek is het ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spinvis vind ik nou echt zo kut... met die enorm vage zogenaamd artistiek verantwoorde teksten![]()
uuhhhm klinkt als een goede cd, zelf ben ik wel voorstander van vrolijke deuntjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja er zit heel veel leuke vrolijke deuntjes tussen.... hoog lalalalalallalalalala tatatatatatatatattataa gehalte
het is trouwens Jan Smit zonder h Hansquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm klinkt als een goede cd, zelf ben ik wel voorstander van vrolijke deuntjes.
Terechte winnaar, imo. Ik heb weinig met Spinvis maar hij maakt wel herkenbare en aparte muziek. Alles beter dan Jan Smith..
En daarom krijgt ie in 2007 de prijs van 2006quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Spinvis is toch juist typisch 2005?
aha! goed dat je het zegt want dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is trouwens Jan Smit zonder h Hans
Dat is toch het festival wat nu bezig is?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
He, je kunt deze week kaarten winnen voor Noorderslag
quote:
Hij komt stofzuigen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:36 schreef Toad het volgende:
Voetjes van de vloer... Robbie Williams is in the house.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra "zingt" 9 Crimes van Damien Rice (2 mb)
Cool de postman nu !![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
hahaha ja was echt lechequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Cool de postman nu !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |