Hey Ekdom! Die LUCHT!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Ekdom het volgende:
HEEEEY GASTEN!! Daar ben ik dan weer...
Hoi Ceequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Cee het volgende:
Heyyy Hans!![]()
Heb gisteren niet de hele Ekstra weekend meegekregen maar wel nageluisterd, en ik ben niet zo'n nachtbraker dus ik heb de Freaknacht voorbij laten gaan. Aan de topics na te lezen heb ik met Giel niet veel gemist.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rubyx3, Maria Mena, the Kooks, Van Velzen, Snow Patrol, Fratellis. Ik ga dat lijstje afstrepen, durf te wedden dat ie helemaal doorgestreept is aan het einde van de uitzending.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Is Giel hier afgelopen nacht ook nog geweest trouwens?
Die had het te druk met de dames.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Hooguit even om wat nieuws op te zoeken, maar tijdens zijn overvolle uitzending gaat hij niet op het gemak Fok!kenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Lurken is zo 2006quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Hooguit even om wat nieuws op te zoeken, maar tijdens zijn overvolle uitzending gaat hij niet op het gemak Fok!ken
Net even Windows Media Player 11 geinstalleerd en nu lukt het weer iig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:35 schreef IedeK. het volgende:
TVP, Ik kan in één keer niet meer luisteren en kijken.![]()
Zal wel aan Windows Media Player liggen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zou ook wel weer eens leuk vinden om The Proclaimers te horen met I would walk....
meen je dat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Zou ook wel weer eens leuk vinden om The Proclaimers te horen met I would walk....
Serieusquote:
ik ben er ook geen fan vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:52 schreef D.Rose het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik die Tessel een *censuur* vindt?
Toen jij dus ff weg was van de radio..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieuswanneer dan
was effe weg van de radio
Da's dan toevallig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieuswanneer dan
was effe weg van de radio
Het was toch de 3e of 4e plaat dit uur, hij was iig. aangevraagd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Toen jij dus ff weg was van de radio..![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben even weg van de PC.
Doet bij jullie msn trouwens ook stom?
haha ja zo kun je het idd ook bekijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Depeche Mode is goed, Jamilia een profiteur
Goed idee als request zijndequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Dat laatste stukje gitaar deed me denken aan Yes - Owner of a lonely heart
Ik kan ook geen seconde wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's dan toevallig!Ik dacht al, waarom wil je die nog een keer horen binnen 'n uur? Ik bedoel, leuke plaat hoor, maar...
![]()
Dus Gerard Ekdom?! Yes - Owner of a lonely heart graagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe hier alsmaar goede requests, maar Gerard pikt ze niet op, of negeert ze bewust
* Zhukov stemt voor!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:04 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dus Gerard Ekdom?! Yes - Owner of a lonely heart graag![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind die Tessel niet zo heel veel aan eigenlijk..![]()
Ik ook niet, die zal hier ook wel niet gaan posten als ik de reacties zo inventariseerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Vind die Tessel niet zo heel veel aan eigenlijk..![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef Cee het volgende:
Haal die glowsticks maar uit de kast!
[afbeelding]
Dat pik je toch mooi even mee!quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:30 schreef Cee het volgende:
"Ze keek 'm aan als een aangespoelde walvis die net menthol-sigaretten heeft gerookt."
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks het mooiste Coldplay-nummer van de afgelopen jaren!
Op de een of andere manier ben ik me gaan irriteren aan Coldplay in de afgelopen jaren... kan er de vinger niet op leggen maar ik ben er een beetje op uitgekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:31 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay - Clocks het mooiste nummer van de afgelopen jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |