Is tot 22.00 uur open vandaag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:44 schreef Cee het volgende:
Naar de Efteling? Om kwart voor 3 nog?
Is wel open tot 10 uur en als ik uit mijn raam kijk zie ik in de verte dat het nog behoorlijk druk is op de weg richting de Efteling. Rijdt wel normaal door, maar de weg zit wel behoorlijk vol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:44 schreef Cee het volgende:
Naar de Efteling? Om kwart voor 3 nog?
Ah, ik dacht al zoiets. Maar hij moest vanavond nog stokbroodjes en zo eten. Wordt een latertje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Is wel open tot 10 uur en als ik uit mijn raam kijk zie ik in de verte dat het nog behoorlijk druk is op de weg richting de Efteling. Rijdt wel normaal door, maar de weg zit wel behoorlijk vol.
Bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef Anotherlonelysoul het volgende:
Michiel Veenstra neemt zijn plaats even in tussen 21.00 en 00:00 uur
Rick van Veldhuizenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:42 schreef Zuignapje het volgende:
was moeilijk kiezen vandaag tussen 3fm met Ekdom en 538 met Rick en marloes. heb lekker gezapt maar 538 was hilarisch vanmiddag. soms lijken 538 programma's op 3fm en andersom.
En?? Heeft Ekdom gelijk??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Heb de CD van The Frattelis gekocht![]()
moet 'm nog beluisteren.... zit nu darten te kijkenquote:
Ja! in elk geval was Ekdom wel erg op dreef.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef Jumbooh het volgende:
aah eindelijk thuis! meteen de radio aan..
Heb ik iets gemist?![]()
Ja, doe mij die maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Hoi, D.Rose! andere kandidaat voor de Popprijs schijnt Ilse te zijn, nou die mag het van mij worden!
a balladeer treedt om 22:30 op en Boris en Ilsequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
Wat komt er na 22:00u?
Ach, ff doorbijten maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
tot 2 uur komt er muziek uit Groningen volgens mij
Eerlijk is eerlijk hij was gewoon echt goed zo net, zingen kan hij wel. (hij deed ook een track van zijn nieuwe album wat wel okay klonk)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
ik had wat te voorduren toen Boris idols won
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk hij was gewoon echt goed zo net, zingen kan hij wel. (hij deed ook een track van zijn nieuwe album wat wel okay klonk)![]()
Ja, hij was toen echt wel de beste!quote:
jepquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, hij was toen echt wel de beste!
Jan Smith? wtf moeten wij daar nou weer mee. Doe mij maar Ilse of Spinvis.. Johan vind ik ook zeker niet verkeerd maar Jan Smith? Hoop het toch niet hoor!
Dan zou ik voor Armin van Buuren gaan want die timmert al zo lang aan de weg. Nog 20 minuten en dan weten we het!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
jep
doe anders desnoods Armin van Buuren of Fedde le Grandalles behalve Jan Smit
Hij timmert nog steeds?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Armin van Buuren gaan want die timmert al zo lang aan de weg. !
Ja, als Armin begint te timmeren dan is hij niet te stoppen.quote:
Goede aankoop dus?! lijken de nummers qua stijl veel op Chelsea Dagger?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Zit nu de cd van The Frattelis te luisteren maar hij is echten
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede aankoop dus?! lijken de nummers qua stijl veel op Chelsea Dagger?
Spinvis vind ik nou echt zo kut... met die enorm vage zogenaamd artistiek verantwoorde tekstenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef D.Rose het volgende:
Winnaar popprijs 2006 is geworden....
Spinvis
Mijn muziek is het ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spinvis vind ik nou echt zo kut... met die enorm vage zogenaamd artistiek verantwoorde teksten![]()
uuhhhm klinkt als een goede cd, zelf ben ik wel voorstander van vrolijke deuntjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja er zit heel veel leuke vrolijke deuntjes tussen.... hoog lalalalalallalalalala tatatatatatatatattataa gehalte
het is trouwens Jan Smit zonder h Hansquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm klinkt als een goede cd, zelf ben ik wel voorstander van vrolijke deuntjes.
Terechte winnaar, imo. Ik heb weinig met Spinvis maar hij maakt wel herkenbare en aparte muziek. Alles beter dan Jan Smith..
En daarom krijgt ie in 2007 de prijs van 2006quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Spinvis is toch juist typisch 2005?
aha! goed dat je het zegt want dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is trouwens Jan Smit zonder h Hans
Dat is toch het festival wat nu bezig is?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
He, je kunt deze week kaarten winnen voor Noorderslag
quote:
Hij komt stofzuigen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:36 schreef Toad het volgende:
Voetjes van de vloer... Robbie Williams is in the house.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra "zingt" 9 Crimes van Damien Rice (2 mb)
Cool de postman nu !![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
hahaha ja was echt lechequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Cool de postman nu !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |