nee tochquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef sombie het volgende:
De volgorde is andersom, Githa: basisschool, voortgezet onderwijs, middelbare school.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef beefcake het volgende:
Middelbare school en voortgezet onderwijs is toch hetzelfde
waar het hart vol van is stroomt de mond van over zeggen ze tochquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef Rottdog het volgende:
Lees ik urinenerds
Duimen met je mee BE, weet zelf hoe frustrerend het kan zijn.![]()
'In elk geval niet van urinequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
waar het hart vol van is stroomt de mond van over zeggen ze toch![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja m@x laat eens wat van je horen
Voor wie hem niet kan openen: even opslaan en dan de naam aanpassen, je moet er even .exe achter zetten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Om jullie dag een beetje op te vrolijken: een schaapje dat door je beeld wandelt en allerlei grappige dingen doet (310kb dus echt een klein beestje).
Je hebt altijd baas boven baas he...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hier staat mijn 3000 stukjes puzzel me nog steeds aan te staren, maar met 3 toetsen volgende week moet hij nog even wachten.
Ha! Bij mij deed ie 't idd niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor wie hem niet kan openen: even opslaan en dan de naam aanpassen, je moet er even .exe achter zetten.
Balen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik wil even mij ei kwijt hier, was en ben nog steeds op zoek naar een andere (partime/fulltime) baan en had afgelopen woensdag mijn 2e gesprek bij een bedrijf maar kreeg vanmiddag een telefoontje dat er een andere kandidaat beter was dan ik. Ben nu ff flink telleurgesteld en pissig.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Je zal hem best kunnen missen, maar toch is het even niet leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:23 schreef Sugar het volgende:
BE, het was een heel slechte kies, weinig kalk en weinig glazuur. Herstellen zou vooral onhandig zijn en ik kon 'm missen. Maar het is me een beetje teveel...![]()
Nee, we gaan met zijn drietjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, je hoeft nog maar één nachtje te slapen en dan lekker huissies kijken. Leuk hoor ! Gaan jullie met zijn 2'en of gaat Christan mee? Het zal wel een dagtripje worden, mede gezien de afstand. Neem je -zoals-echte-Hollanders- .lunchpakketjes mee? Anyway, alvast veel plezier
Heb je toevallig rechtsbijstand? Zo niet, misschien kom je dan in aanmerking voor een toevoeging . Ik vind het heel erg naar dat jullie je hier ook nog es druk om moeten makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:14 schreef Githa het volgende:
Fijn! maarja...willen we dat, kunnen we datFinancieel en mentaal!
Dat klinkt wel stoer. Ik wil ook een beroepsdeformatie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:21 schreef Belana het volgende:
beroepsdeformatie heet dat he
Weet je wat pas echt irritant leuk is? Je kunt dat ding een keer of 10 tegelijk opstartenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:43 schreef Marie79 het volgende:
Rewimo, ik wou even zeggen dat ik je schaapje onderaan mijn beeldscherm heb lopen en ik vind hem nu al knap irritant worden
OMG!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt irritant leuk is? Je kunt dat ding een keer of 10 tegelijk opstarten
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Githa het volgende:
We hebben wel rechtsbijstand dus dat is idd mogelijk, ik heb me daar eigenlijk nog niet in verdiept. Vandaag de orthopeet niet meer te pakken kunnen krijgen, dus dat gaat maandag worden en dan het probleem en de vraag maar bij hem neerleggen.
Verder had ik van de week al een verzoek gedaan naar de chirurg of ze nóg een brief wilde schrijven en dinsdag moeten we zelf naar haar toe, dus dan gaan we het daar ook nog maar eens over hebben.
Evenstar, gemeente geeft dus ook geen vergoeding. Dat zou dan vallen onder bijzondere bijstand, maar daar verdienen we weer te veel voor, ze kijken niet eens naar wat voor bedrag het gaat, stom hé!
Heel goed Githa... even proberen van het weekend te genieten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef Githa het volgende:
Thnx voor de reacties![]()
Ik ga er dit weekend maar niet aan denken, proberen iig en maandag zien we wel weer verder.
Jessie![]()
Ik ben er sinds begin deze week ook een beetje ingevallen, was het uit het oog verloren maar zat even bij te lezen en viel met mijn neus in die kaartenactie, het is meteen leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef jessie het volgende:
Ik zit de gouden kooi te streamen . Begint ineens verslavend te werken. Het BB effect heeft even geduurdt maar het is er dan eindelijk, een beetje.
Nee, niet verkouden, hij klaagt wel over keelpijn. Nou zit het er ook dik in dat ie buisjes moet binnenkort, hij heeft chronisch ooronsteking, lijkt het.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is hij verkouden toevallig? Zou kunnen dat de boel dan weer dichtzit en hij door zijn mond gaat ademen met bijbehorend kwijlen?
Ja, heb ik ook begrepen. Maar ik dacht dat dat niet na 3 maanden alweer zo zou kunnen zijn. Jeumig, we kunnen moeilijk iedere 3 maanden zijn neusamandel rippenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:06 schreef nebelung het volgende:
Leah, ik heb altijd begrepen dat de neusamandel nooit helemaal weggehaald kan worden, maar dat die gepeld wordt. (deels verwijderd)? Dan zou die theoretisch dus weer problemen kunnen geven.
Ik hoop het niet, dat zou wel sneu zijn zeg![]()
Nu ff gaan doen is wel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben er sinds begin deze week ook een beetje ingevallen, was het uit het oog verloren maar zat even bij te lezen en viel met mijn neus in die kaartenactie, het is meteen leuk
Heb vanavond zelfs gekeken naar het tv-programma(streamen begin ik maar niet aan)
Is ook wel erg snel, he? Ik weet niet of dat zo snel kan. Moet je binnenkort nog eens naar een arts (huis/kno)?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Leah het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook begrepen. Maar ik dacht dat dat niet na 3 maanden alweer zo zou kunnen zijn. Jeumig, we kunnen moeilijk iedere 3 maanden zijn neusamandel rippen.
Jeutje...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef Saffier het volgende:
Leah bij mijn broertje hebben ze óók meerdere malen de neusamandelen moeten verwijderen omdat die dingen in no-time weer waren aangegroeid.... het is al wat jaartjes geleden dus ik weet niet precies het tijdsbestek, maar die 3 maanden klinkt mij wel erg bekend helaas
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:04 schreef jessie het volgende:
O maar niet iedereen hoeft te reageren hoor
Rewimo reserveer je alvast wel voor een 6 persoonstent
Jij bent snelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:51 schreef Moonah het volgende:
Leah, u riep?
Hahaha! Slaap lekker!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Saffier het volgende:
Neut staat op tafel in alle soorten en maten, geuren en kleuren, ik ga mijn mandje opzoeken, truste.
Ja, dat had ik ook begrepen. Volgens mij is Eva van Lois er ook meerdere malen aan geholpen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kan een neusamandel inderdaad weer aangroeien.
Zoooo snel!quote:
Nee, ik heb er niets mee gedaan. Kwestie van laksigheid, niet goed weten waar te beginnen, het weer vergeten en vrezen dat het toch allemaal wel verspilde moeite zal zijn. Vechten tegen de bierkaai.quote:Ik wilde eigenlijk weten of jij nog wat doet met dat DES schade fonds. Als je daar liever over mailt begrijp ik dat ook hoor! Maar er lopen hier meerdere DES dochters rond, dus wie weet hebben die er ook wat aan.
Ik heb net de lijst ingevuld, vandaar.
Ja ik. Maar die is in Haarlem en ik zit nu in Roosendaal. Dus daar heb je weinig aan denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand toevallig kippensoep over?
Nou, daarom riep ik het ook. Alle regelingen zijn rond, het vechten hebben anderen voor ons gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zoooo snel!![]()
[..]
Nee, ik heb er niets mee gedaan. Kwestie van laksigheid, niet goed weten waar te beginnen, het weer vergeten en vrezen dat het toch allemaal wel verspilde moeite zal zijn. Vechten tegen de bierkaai.
Maar jij bent er wél mee bezig begrijp ik?
Ach jee.... wat erg. Tuurlijk ben je daar stil van...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Suzziieee het volgende:
Ik hoor net dat een heel goede vriendin van mijn beste vriendin haar kindje doodgeboren is...![]()
Navelstreng zat 3 (drie!) x om dr nekje... tijdens de weeen is ze gestikt en overleden ....![]()
![]()
Ben er gewoon helemaal stil van...![]()
Hm, dat verandert de zaak.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Nou, daarom riep ik het ook. Alle regelingen zijn rond, het vechten hebben anderen voor ons gedaan. Het is dus een kwestie van registreren, en dan hoef je er verder weinig aan te doen.
Moet ik volgende maand toch naar toe.quote:Misschien ooit nog een verklaring van je gyn.
Yup, I know.quote:Vroegtijdige weeen is dus 1 van de criteria, vandaar dat ik aan jou moest denken.
Ja, das wel een beetje ver vanuit Assen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja ik. Maar die is in Haarlem en ik zit nu in Roosendaal. Dus daar heb je weinig aan denk ik
[afbeelding]
Cin III en conisatie ook trouwens. Registeren kan bij www.desfonds.nl.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:10 schreef Moonah het volgende:
Yup, I know.
Tnx, ik zal me er eens toe zetten eea uit te zoeken binnenkort.
Want zoals jij het omschijft is het nu wel heel makkelijk....
Misschien een kaartje sturen aan die vriendin? Veel meer kan je idd niet doen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:19 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind het een beetje moeilijk wat ik moet doen..Heb net al lang met me vriendin aan de telefoon gezeten.Haar vriendin ken ik wel..maar niet goed.Ik maak me meer zorgen om mijn vriendin.. ik hoop dat dat niet raar klinkt... ik bedoel het in de goede zin
Ze is nu ook zwanger...ze klonk iig goed.Verdriet heeft ze dr al een paar keer uitgegooid en aan de telefoon zaten we ook bijna samen te janken... Ik kan denk niet heel veel doen.. alleen dr verhalen aanhoren denk ik..![]()
Ik kreeg niet het idee dat ze er nu zelf bang voor was...maar ze is pas eind juli uitgerekend,dus dat kan nog komen natuurlijk...Dus handig om te weten.Thanx Poemojn!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef poemojn het volgende:
Wat erg Suzziieee
Navelstreng om de nek komt heel veel voor, ik dacht 1 op de 5 baby's. Gaat gelukkig vrijwel altijd goed. Als jouw vriendin er bang voor is nu kan ze vast wel op sociale indicatie aan 't eind vd zwangerschap een echo krijgen. Bij Myrthe is toen gezien dat ze de navelstreng 1x om haar nek had. Dat was wel een speciale echo trouwens waarbij ze naar de bloeddoorstroming kijken (met kleurtjes; blauw en rood).
Veel sterkte voor jullie![]()
[uit lurkstand komt]quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef m@x het volgende:
Het enige waar ik wel een beetje bang voor ben zijn de prikjes die ik mezelf moet geven om trombose te voorkomen. Het zal vast wel wennen maar ik ben niet zo'n held met injecties.
Helaas voor jou zijn wij geen knödelliefhebbersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
Rewimoyay klinkt super allemaal
Oeh en als het Duitsland word idd dan kom ik zeker langs wil graag Knodel eten enzo
Jamma jamma ik haal ze gewoon daar in de supermarkt hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helaas voor jou zijn wij geen knödelliefhebbersMaar komen moet je zeker doen!
Waarschijnlijk omdat ze haar been hoog moet houden? Dat denk ik tenminste...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Anitra het volgende:
M@x wat goed dat je toch geeld bent!! Stomme vraag maar waarom moet je dan die prikjes doen/.ja trombose dat snap ik, maar is tch geen operatie?
Lekker dat je laptop er is!!Wennen dat hij ineens doet wat jij wil?
ik heb nog steeds ruzie met mijn toetsenbord
Dat was huis nummer 3. Maar dat viel voor ons meteen al af. Te hokkerig. Het was een soort Villa Kakelbont, allemaal kleine kamertjes, een niet al te grote tuin die we ook nog met oma zouden moeten delen en het sprak ons allebei niet aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef Troel het volgende:
Welke van die twee was nou inclusief oma? Of is dat nog een ander huis?
Ikke welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Troel het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze haar been hoog moet houden? Dat denk ik tenminste...
Ik heb die prikken zelf gezet na de operatie, ik was niet zo'n Rewimoschijter![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Oma krijgt gratis woonrecht tot ze eruit gaat (op wat voor manier dan ook) en daarna wordt haar gedeelte ook van de nieuwe koper.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je je been minder gebruikt en het daarom moet, maar dan zou oma van 93 die de hele dag in de stol zit ze ook moet hebben toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:40 schreef m@x het volgende:
Welk huis je ook kiest Rewimo, volgens mij zijn ze allebei leuk!
Ik krijg loopgips dus ik neem aan dat ik gewoon mag lopen en niet met mijn been omhoog moet, toch? Wat ik van die doktersassistente begreep is dat ik twee keer per dag zo'n prikje moet ivm het gips. Ik zal er woensdag nog eens naar vragen. Als ik er onder uit kan komen is het natuurlijk helemaal mooi
Beetje het "gouden kooi" idee?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pfft, binnen een week hebje zo`n oud besje er toch wel uit zeker?
Nee, oma woont er al haar hele leven begreep ik en die wil niet weg. Ze is 71. En ze gebruikt alleen de benedenverdieping van haar gedeelte. Geen idee hoe kras ze nog isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:![]()
Maareh, waarom nemen ze oma zelf niet mee? Is dat in de hoop dat de nieuwe bewoner haar gaat verzorgen?
ik heb geen oma's, dus stuur maar doorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn buik vol van sommige oma's en zit niet te wachten op nog eentjeEn het huis was ook al niks
Ja, zoiets..Ben ook begonnen met anti depressiva vorige week en heb nog wat last van de bijwerkingen.quote:Op zondag 14 januari 2007 07:09 schreef m@x het volgende:
Maggie, ben je ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |