abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:35:45 #151
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_45297962
Morgen cabaret op Nederland 3: Klaas van der Eerden
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_45298002
Ik zit de gouden kooi te streamen . Begint ineens verslavend te werken. Het BB effect heeft even geduurdt maar het is er dan eindelijk, een beetje.

Suger rot van die kies. Heb je nog last nu de verdoving is uitgewerkt?
Ik moet nog steeds. Mijn kies is al een paar maanden afgebroken. Maar ik ben niet zo'n held als jij en moet dus nog bellen. Heb inmiddels al wat bruggen en kronen en ook een kies eruit dus weet wat het is. Maar het blijft eng en pijn enzo.
Volgende week maar eens bellen want volgens mij moeten we dan weer voor de jaarlijkse controle (ik raak altijd mijn kaartjes kwijt)

Zo nog maar eens een lekker plakje ontbijtkoek pakken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:00:10 #153
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45298680
Even hier, omdat niet iedereen het kleuter topic leest, denk ik. Mijn oudste ( ) kwijlde enorm, echt plasjes op de grond, zo erg. Nadat logopedie niet had geholpen zijn zijn amandelen eruit gegaan, en met name de neusamandel scheen de boosdoener geweest te zijn. Idd ging het toen twee maanden goed, maar nu is het in volle hevigheid terug.

Kan die neusamandel echt in drie maanden tijd weer aangegroeid zijn???? Ik ga komende week maar weer eens naar de HA (niet dat ik dat kwijlen nou zo vreselijk storend vind, maar zijn hele kin is stuk ervan, en bovendien ben ik toch bang dat ze er hem op school mee gaan pesten ), eens kijken of die nog tips/ideeen heeft.

Maar tips zijn zeeeeeer welkom.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_45298808
Is hij verkouden toevallig? Zou kunnen dat de boel dan weer dichtzit en hij door zijn mond gaat ademen met bijbehorend kwijlen?
Saartje
pi_45298830
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef jessie het volgende:
Ik zit de gouden kooi te streamen . Begint ineens verslavend te werken. Het BB effect heeft even geduurdt maar het is er dan eindelijk, een beetje.
Ik ben er sinds begin deze week ook een beetje ingevallen, was het uit het oog verloren maar zat even bij te lezen en viel met mijn neus in die kaartenactie, het is meteen leuk
Heb vanavond zelfs gekeken naar het tv-programma (streamen begin ik maar niet aan)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_45298906
Leah, ik heb altijd begrepen dat de neusamandel nooit helemaal weggehaald kan worden, maar dat die gepeld wordt. (deels verwijderd)? Dan zou die theoretisch dus weer problemen kunnen geven.

Ik hoop het niet, dat zou wel sneu zijn zeg
Variety is the spice of life
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:07:37 #157
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45298950
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is hij verkouden toevallig? Zou kunnen dat de boel dan weer dichtzit en hij door zijn mond gaat ademen met bijbehorend kwijlen?
Nee, niet verkouden, hij klaagt wel over keelpijn. Nou zit het er ook dik in dat ie buisjes moet binnenkort, hij heeft chronisch ooronsteking, lijkt het.

Even uitleggen, hij klaagt nooit over oorpijn, maar als we toevallig bij de HA/KNO/KA zijn, en die kijken in zijn oren, heeft ie dus altijd oorontsteking. Als je moet slikken en je hebt ooronsteking doet dat natuurlijk pijn.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:09:31 #158
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45299019
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:06 schreef nebelung het volgende:
Leah, ik heb altijd begrepen dat de neusamandel nooit helemaal weggehaald kan worden, maar dat die gepeld wordt. (deels verwijderd)? Dan zou die theoretisch dus weer problemen kunnen geven.

Ik hoop het niet, dat zou wel sneu zijn zeg
Ja, heb ik ook begrepen. Maar ik dacht dat dat niet na 3 maanden alweer zo zou kunnen zijn. Jeumig, we kunnen moeilijk iedere 3 maanden zijn neusamandel rippen .
pi_45299158
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik ben er sinds begin deze week ook een beetje ingevallen, was het uit het oog verloren maar zat even bij te lezen en viel met mijn neus in die kaartenactie, het is meteen leuk
Heb vanavond zelfs gekeken naar het tv-programma (streamen begin ik maar niet aan)
Nu ff gaan doen is wel leuk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45299264
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Leah het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook begrepen. Maar ik dacht dat dat niet na 3 maanden alweer zo zou kunnen zijn. Jeumig, we kunnen moeilijk iedere 3 maanden zijn neusamandel rippen .
Is ook wel erg snel, he? Ik weet niet of dat zo snel kan. Moet je binnenkort nog eens naar een arts (huis/kno)?
Variety is the spice of life
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:18:22 #161
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45299329
Leah bij mijn broertje hebben ze óók meerdere malen de neusamandelen moeten verwijderen omdat die dingen in no-time weer waren aangegroeid.... het is al wat jaartjes geleden dus ik weet niet precies het tijdsbestek, maar die 3 maanden klinkt mij wel erg bekend helaas

M@x een nieuwe laptop en BE d'r kat weer terug
Sugar hoe is het met je-gat-zonder-kies?
Jessie balen zeg, het zal vast niets zijn, maar logisch dat je je er niet fijn bij voelt!
Faja het zit jou ook even tegen he?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:18:29 #162
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45299333
Ja, ik maak komende week even een afspraak met de HA. Eens kijken wat die ervan vindt.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:19:29 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45299372
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef Saffier het volgende:
Leah bij mijn broertje hebben ze óók meerdere malen de neusamandelen moeten verwijderen omdat die dingen in no-time weer waren aangegroeid.... het is al wat jaartjes geleden dus ik weet niet precies het tijdsbestek, maar die 3 maanden klinkt mij wel erg bekend helaas
Jeutje...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:41:25 #164
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45300064
Wil je een neut om van de schrik te bekomen ? Of een bak thee?
Ik zal het morgen bij mijn moeder navragen voor je hoe het bij broer ging.
Ylana
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:48:10 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45300298
Doe maar een neut dan . Je hebt een reputatie of niet hè . Jeetjemina, het zal toch echt niet zo zijn...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:51:30 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45300425
Leah, u riep?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:52:16 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45300448
Ik hoop het niet voor je en al helemaal niet voor je oudste.

Neut staat op tafel in alle soorten en maten, geuren en kleuren, ik ga mijn mandje opzoeken, truste.
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 januari 2007 @ 22:53:20 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45300489
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:04 schreef jessie het volgende:
O maar niet iedereen hoeft te reageren hoor
Rewimo reserveer je alvast wel voor een 6 persoonstent
Staat genoteerd En bij slecht weer mag je in de schuur hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45300549
Iemand toevallig kippensoep over?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 januari 2007 @ 22:55:17 #170
13151 crew  Rewimo
pi_45300560
Volgens mij kan een neusamandel inderdaad weer aangroeien. Maar 3 maanden is wel snel zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:55:54 #171
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45300581
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:51 schreef Moonah het volgende:
Leah, u riep?
Jij bent snel . Ik wilde eigenlijk weten of jij nog wat doet met dat DES schade fonds. Als je daar liever over mailt begrijp ik dat ook hoor! Maar er lopen hier meerdere DES dochters rond, dus wie weet hebben die er ook wat aan.
Ik heb net de lijst ingevuld, vandaar .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:56:46 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45300621
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Saffier het volgende:

Neut staat op tafel in alle soorten en maten, geuren en kleuren, ik ga mijn mandje opzoeken, truste.
Hahaha! Slaap lekker!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:58:15 #173
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45300673
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kan een neusamandel inderdaad weer aangroeien.
Ja, dat had ik ook begrepen. Volgens mij is Eva van Lois er ook meerdere malen aan geholpen.
Maar ik dacht idd meer in jaren , qua termijn.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:00:08 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45300744
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Leah het volgende:

[..]

Jij bent snel .
Zoooo snel!
quote:
Ik wilde eigenlijk weten of jij nog wat doet met dat DES schade fonds. Als je daar liever over mailt begrijp ik dat ook hoor! Maar er lopen hier meerdere DES dochters rond, dus wie weet hebben die er ook wat aan.
Ik heb net de lijst ingevuld, vandaar .
Nee, ik heb er niets mee gedaan. Kwestie van laksigheid, niet goed weten waar te beginnen, het weer vergeten en vrezen dat het toch allemaal wel verspilde moeite zal zijn. Vechten tegen de bierkaai.

Maar jij bent er wél mee bezig begrijp ik?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 januari 2007 @ 23:00:19 #175
13151 crew  Rewimo
pi_45300751
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand toevallig kippensoep over?
Ja ik. Maar die is in Haarlem en ik zit nu in Roosendaal. Dus daar heb je weinig aan denk ik

pi_45300832
kippensoep ingrid??!?

leah, wat rot voor 'm zeg, zoveel oorontsteking. en nu misschien dus die neusamandelen alweer aangegroeid, vreselijk! ik hoop maar dat 't 'alleen' door een toevallig nog een laatste keer langsgewaaide oorontsteking veroorzaakt wordt.

en jessie nee he, groeit jouw galblaas ook alweer aan? dat zal vast niet kunnen maar ik kan me je schrik goed voorstellen. hoop van harte dat 't niks is. had jij niet endometriose? kan 't niet alleen de pijn daarvan zijn? een vriendin van me heeft dat ook en altijd als ze ongesteld moet worden erge pijn. ze is daarom aan een soort prikpil gegaan waarmee ze heel lang NIET ongesteld wordt. iets voor jou?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:03:31 #177
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45300886
Ik hoor net dat een heel goede vriendin van mijn beste vriendin haar kindje doodgeboren is...

Navelstreng zat 3 (drie!) x om dr nekje... tijdens de weeen is ze gestikt en overleden ....

Ben er gewoon helemaal stil van...
pi_45300929
oh suziieee wat afschuwelijk.
pi_45300946
ach nee! wat erg zeg!
Saartje
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:05:52 #180
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45300979
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zoooo snel!
[..]

Nee, ik heb er niets mee gedaan. Kwestie van laksigheid, niet goed weten waar te beginnen, het weer vergeten en vrezen dat het toch allemaal wel verspilde moeite zal zijn. Vechten tegen de bierkaai.

Maar jij bent er wél mee bezig begrijp ik?
Nou, daarom riep ik het ook. Alle regelingen zijn rond, het vechten hebben anderen voor ons gedaan . Het is dus een kwestie van registreren, en dan hoef je er verder weinig aan te doen. Misschien ooit nog een verklaring van je gyn.

Vroegtijdige weeen is dus 1 van de criteria, vandaar dat ik aan jou moest denken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 januari 2007 @ 23:07:11 #181
13151 crew  Rewimo
pi_45301023
Suzziieee, wat vreselijk verdrietig
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:08:15 #182
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45301068
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Suzziieee het volgende:
Ik hoor net dat een heel goede vriendin van mijn beste vriendin haar kindje doodgeboren is...

Navelstreng zat 3 (drie!) x om dr nekje... tijdens de weeen is ze gestikt en overleden ....

Ben er gewoon helemaal stil van...
Ach jee.... wat erg. Tuurlijk ben je daar stil van...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:10:49 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45301171
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef Leah het volgende:

[..]

Nou, daarom riep ik het ook. Alle regelingen zijn rond, het vechten hebben anderen voor ons gedaan . Het is dus een kwestie van registreren, en dan hoef je er verder weinig aan te doen.
Hm, dat verandert de zaak.
Wat goed dat je me erop attendeert.
quote:
Misschien ooit nog een verklaring van je gyn.
Moet ik volgende maand toch naar toe.
quote:
Vroegtijdige weeen is dus 1 van de criteria, vandaar dat ik aan jou moest denken.
Yup, I know.

Tnx , ik zal me er eens toe zetten eea uit te zoeken binnenkort.
Want zoals jij het omschijft is het nu wel heel makkelijk....
pi_45301236
Suzie wat erg!
pi_45301297
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja ik. Maar die is in Haarlem en ik zit nu in Roosendaal. Dus daar heb je weinig aan denk ik

[afbeelding]
Ja, das wel een beetje ver vanuit Assen.

Bix, ik las net dat wetenschappelijk bewezen is dat kippensoep echt helpt als je ziek bent. Bij griep en verkoudheid, vandaar.
pi_45301368
Nou, dan ga ik toch maar een ui opscharrelen. En proberen te slapen. Trusten!
pi_45301369
ohzo! beterschap! en morgen snel maar even djeez een kippensoepje laten brouwen!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:17:19 #188
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45301406
Janus als je nog eens een keer weg loopt krijg je een trap voor je anus Be fijn dat hij weer thuis is
moest die zin typen kreeg hem iet uit mijn hoofd

Jessie meid das niet fijn

Damn de helft alweer kwijt is

M@x verrot dat hij je niet heeft terug gebelt Enige wat ik me nog kan herrinneren bij mijn vader is dat ze zijn achillispees ook hebben verlengt (klompvoeten)aantal weken met beide benen in het loopgips heeft gezeten. Hij daarna enige maanden met van die plastic houders in bed heeft gelegen. Ook dat ze zijn grote teen met schroeven hebben rechtgezet.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:19:18 #189
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45301486
Ik vind het een beetje moeilijk wat ik moet doen..Heb net al lang met me vriendin aan de telefoon gezeten.Haar vriendin ken ik wel..maar niet goed.Ik maak me meer zorgen om mijn vriendin.. ik hoop dat dat niet raar klinkt... ik bedoel het in de goede zin

Ze is nu ook zwanger...ze klonk iig goed.Verdriet heeft ze dr al een paar keer uitgegooid en aan de telefoon zaten we ook bijna samen te janken... Ik kan denk niet heel veel doen.. alleen dr verhalen aanhoren denk ik..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:29:43 #190
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45301865
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:10 schreef Moonah het volgende:

Yup, I know.

Tnx , ik zal me er eens toe zetten eea uit te zoeken binnenkort.
Want zoals jij het omschijft is het nu wel heel makkelijk....
Cin III en conisatie ook trouwens. Registeren kan bij www.desfonds.nl.

Makkelijker kan ik het niet maken . En weet je, het gaat me niet eens om die schadevergoeding, maar laat ze maar weten hoeveel vrouwen hierdoor problemen hebben gehad. Daar gaat het me om.
pi_45301928
Wat erg Suzziieee
Navelstreng om de nek komt heel veel voor, ik dacht 1 op de 5 baby's. Gaat gelukkig vrijwel altijd goed. Als jouw vriendin er bang voor is nu kan ze vast wel op sociale indicatie aan 't eind vd zwangerschap een echo krijgen. Bij Myrthe is toen gezien dat ze de navelstreng 1x om haar nek had. Dat was wel een speciale echo trouwens waarbij ze naar de bloeddoorstroming kijken (met kleurtjes; blauw en rood).
Veel sterkte voor jullie
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:32:15 #192
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45301948
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:19 schreef Suzziieee het volgende:
Ik vind het een beetje moeilijk wat ik moet doen..Heb net al lang met me vriendin aan de telefoon gezeten.Haar vriendin ken ik wel..maar niet goed.Ik maak me meer zorgen om mijn vriendin.. ik hoop dat dat niet raar klinkt... ik bedoel het in de goede zin

Ze is nu ook zwanger...ze klonk iig goed.Verdriet heeft ze dr al een paar keer uitgegooid en aan de telefoon zaten we ook bijna samen te janken... Ik kan denk niet heel veel doen.. alleen dr verhalen aanhoren denk ik..
Misschien een kaartje sturen aan die vriendin? Veel meer kan je idd niet doen...

Dit soort berichten zorgt er altijd voor dat ik nog maar eens een keer naar boven loop, en mijn kindertjes oppak.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:36:46 #193
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_45302113
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef poemojn het volgende:
Wat erg Suzziieee
Navelstreng om de nek komt heel veel voor, ik dacht 1 op de 5 baby's. Gaat gelukkig vrijwel altijd goed. Als jouw vriendin er bang voor is nu kan ze vast wel op sociale indicatie aan 't eind vd zwangerschap een echo krijgen. Bij Myrthe is toen gezien dat ze de navelstreng 1x om haar nek had. Dat was wel een speciale echo trouwens waarbij ze naar de bloeddoorstroming kijken (met kleurtjes; blauw en rood).
Veel sterkte voor jullie
Ik kreeg niet het idee dat ze er nu zelf bang voor was...maar ze is pas eind juli uitgerekend,dus dat kan nog komen natuurlijk...Dus handig om te weten.Thanx Poemojn!!
pi_45302142
bij mij hadden ook beide kinderen de navelstreng om de nek, maar godzijdank zonder zulke ernstige gevolgen.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:40:03 #195
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45302216
Schijnt vrij vaak voor te komen idd. Ik zou trouwens niet weten hoe dat bij mijn kinderen was.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:53:52 #196
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45302616
Bij Kendahl zat de navelstreng er twee keer omheen. De arts vemoedde al zoiets, zei ze later. Steeds als ik een wee had, ging het hartslag ietwat omlaag. Iedereen deed heel kalm toen, maar als ik dit dan weer lees... Heel ontnuchterend!
Sterkte aan die vriendin van je vriendin, Suziieee!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 januari 2007 @ 07:48:10 #197
13151 crew  Rewimo
pi_45307280
Suzziieee, het enige wat je kunt doen voor je vriendin is luisteren en praten denk ik ja. Er voor haar zijn.

Eindelijk zaterdag DLD here we come! wir kommen!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 07:50:00 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_45307286
vandaag kijken naar dat huis rewimo?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 januari 2007 @ 07:56:31 #199
13151 crew  Rewimo
pi_45307304
Drie huizen zelfs We gaan zo weg, eerste afspraak is om 10 uur.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 08:58:55 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_45307497
succes!!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')