M@x wat balen dat je die man niet te pakken kreeg. Walgelijk hoe ze in ziekenhuizen met je omgaan. Bleh, ik ben er nog steeds als de dood voor omdat je zo afhankelijk bent en je daardoor eigenlijk niet altijd kan zeggen wat je werkelijk wil. Zoals je zegt ; ik moet nog verder met die vent. Maar eigenlijk hoort het dus zo te zijn dat die vent denkt. He laat ik maar netjes bellen want ik wil nog verder met die M@x
![]()
En ik hoop zo dat het goed komt en je over een poosje gewoon weer lekker kunt huppelen
![]()
Spitsvoeten is toch met je tenen helemaal naar beneden. Dus zeg maar je achillespees dan helemaal ingetrokken. Zoals het bij jou nu is neem ik aan.
Faja zonde
![]()
BE gelukkig Janussie terug
![]()
Githa wat errug dat je naast al je zorgen ook hier zo achteraan moet en met je neus op de feiten gedrukt word. Ik hoop heel erg dat er toch ergens iets te vinden is dat je nog wat terug krijgt.
Bo heeft vandaag een klein kadootje (prikpen met kaarten) gekregen omdat ik zo trots ben. De hele dag hangen we al aan elkaar
![]()
En ik ga toch ook weer een afspraak maken bij de dokter hoor. Ik heb weer op de plek waar me galblaas ZAT steken. Ik moet weer ongesteld worden en het voelt nu weer zoals ik het vaak voelde voordat ik een aanval kreeg. Ik word er echt niet goed van. Ik ben constant bang dat het doorzet. Volgens mij heb ik gewoon iets heel geks en engs.
[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 12-01-2007 20:51:49 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!