Nee, we gaan met zijn drietjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:55 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, je hoeft nog maar één nachtje te slapen en dan lekker huissies kijken. Leuk hoor ! Gaan jullie met zijn 2'en of gaat Christan mee? Het zal wel een dagtripje worden, mede gezien de afstand. Neem je -zoals-echte-Hollanders- .lunchpakketjes mee? Anyway, alvast veel plezier
Heb je toevallig rechtsbijstand? Zo niet, misschien kom je dan in aanmerking voor een toevoeging . Ik vind het heel erg naar dat jullie je hier ook nog es druk om moeten makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:14 schreef Githa het volgende:
Fijn! maarja...willen we dat, kunnen we datFinancieel en mentaal!
Dat klinkt wel stoer. Ik wil ook een beroepsdeformatie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:21 schreef Belana het volgende:
beroepsdeformatie heet dat he
Weet je wat pas echt irritant leuk is? Je kunt dat ding een keer of 10 tegelijk opstartenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:43 schreef Marie79 het volgende:
Rewimo, ik wou even zeggen dat ik je schaapje onderaan mijn beeldscherm heb lopen en ik vind hem nu al knap irritant worden
OMG!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt irritant leuk is? Je kunt dat ding een keer of 10 tegelijk opstarten
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Githa het volgende:
We hebben wel rechtsbijstand dus dat is idd mogelijk, ik heb me daar eigenlijk nog niet in verdiept. Vandaag de orthopeet niet meer te pakken kunnen krijgen, dus dat gaat maandag worden en dan het probleem en de vraag maar bij hem neerleggen.
Verder had ik van de week al een verzoek gedaan naar de chirurg of ze nóg een brief wilde schrijven en dinsdag moeten we zelf naar haar toe, dus dan gaan we het daar ook nog maar eens over hebben.
Evenstar, gemeente geeft dus ook geen vergoeding. Dat zou dan vallen onder bijzondere bijstand, maar daar verdienen we weer te veel voor, ze kijken niet eens naar wat voor bedrag het gaat, stom hé!
Heel goed Githa... even proberen van het weekend te genieten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef Githa het volgende:
Thnx voor de reacties![]()
Ik ga er dit weekend maar niet aan denken, proberen iig en maandag zien we wel weer verder.
Jessie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |