Ik ben er sinds begin deze week ook een beetje ingevallen, was het uit het oog verloren maar zat even bij te lezen en viel met mijn neus in die kaartenactie, het is meteen leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef jessie het volgende:
Ik zit de gouden kooi te streamen . Begint ineens verslavend te werken. Het BB effect heeft even geduurdt maar het is er dan eindelijk, een beetje.
Nee, niet verkouden, hij klaagt wel over keelpijn. Nou zit het er ook dik in dat ie buisjes moet binnenkort, hij heeft chronisch ooronsteking, lijkt het.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is hij verkouden toevallig? Zou kunnen dat de boel dan weer dichtzit en hij door zijn mond gaat ademen met bijbehorend kwijlen?
Ja, heb ik ook begrepen. Maar ik dacht dat dat niet na 3 maanden alweer zo zou kunnen zijn. Jeumig, we kunnen moeilijk iedere 3 maanden zijn neusamandel rippenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:06 schreef nebelung het volgende:
Leah, ik heb altijd begrepen dat de neusamandel nooit helemaal weggehaald kan worden, maar dat die gepeld wordt. (deels verwijderd)? Dan zou die theoretisch dus weer problemen kunnen geven.
Ik hoop het niet, dat zou wel sneu zijn zeg![]()
Nu ff gaan doen is wel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben er sinds begin deze week ook een beetje ingevallen, was het uit het oog verloren maar zat even bij te lezen en viel met mijn neus in die kaartenactie, het is meteen leuk
Heb vanavond zelfs gekeken naar het tv-programma(streamen begin ik maar niet aan)
Is ook wel erg snel, he? Ik weet niet of dat zo snel kan. Moet je binnenkort nog eens naar een arts (huis/kno)?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:09 schreef Leah het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook begrepen. Maar ik dacht dat dat niet na 3 maanden alweer zo zou kunnen zijn. Jeumig, we kunnen moeilijk iedere 3 maanden zijn neusamandel rippen.
Jeutje...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef Saffier het volgende:
Leah bij mijn broertje hebben ze óók meerdere malen de neusamandelen moeten verwijderen omdat die dingen in no-time weer waren aangegroeid.... het is al wat jaartjes geleden dus ik weet niet precies het tijdsbestek, maar die 3 maanden klinkt mij wel erg bekend helaas
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:04 schreef jessie het volgende:
O maar niet iedereen hoeft te reageren hoor
Rewimo reserveer je alvast wel voor een 6 persoonstent
Jij bent snelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:51 schreef Moonah het volgende:
Leah, u riep?
Hahaha! Slaap lekker!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Saffier het volgende:
Neut staat op tafel in alle soorten en maten, geuren en kleuren, ik ga mijn mandje opzoeken, truste.
Ja, dat had ik ook begrepen. Volgens mij is Eva van Lois er ook meerdere malen aan geholpen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kan een neusamandel inderdaad weer aangroeien.
Zoooo snel!quote:
Nee, ik heb er niets mee gedaan. Kwestie van laksigheid, niet goed weten waar te beginnen, het weer vergeten en vrezen dat het toch allemaal wel verspilde moeite zal zijn. Vechten tegen de bierkaai.quote:Ik wilde eigenlijk weten of jij nog wat doet met dat DES schade fonds. Als je daar liever over mailt begrijp ik dat ook hoor! Maar er lopen hier meerdere DES dochters rond, dus wie weet hebben die er ook wat aan.
Ik heb net de lijst ingevuld, vandaar.
Ja ik. Maar die is in Haarlem en ik zit nu in Roosendaal. Dus daar heb je weinig aan denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand toevallig kippensoep over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |