nee tochquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef sombie het volgende:
De volgorde is andersom, Githa: basisschool, voortgezet onderwijs, middelbare school.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef beefcake het volgende:
Middelbare school en voortgezet onderwijs is toch hetzelfde
waar het hart vol van is stroomt de mond van over zeggen ze tochquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:32 schreef Rottdog het volgende:
Lees ik urinenerds
Duimen met je mee BE, weet zelf hoe frustrerend het kan zijn.![]()
'In elk geval niet van urinequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
waar het hart vol van is stroomt de mond van over zeggen ze toch![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja m@x laat eens wat van je horen
Voor wie hem niet kan openen: even opslaan en dan de naam aanpassen, je moet er even .exe achter zetten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Om jullie dag een beetje op te vrolijken: een schaapje dat door je beeld wandelt en allerlei grappige dingen doet (310kb dus echt een klein beestje).
Je hebt altijd baas boven baas he...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hier staat mijn 3000 stukjes puzzel me nog steeds aan te staren, maar met 3 toetsen volgende week moet hij nog even wachten.
Ha! Bij mij deed ie 't idd niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor wie hem niet kan openen: even opslaan en dan de naam aanpassen, je moet er even .exe achter zetten.
Balen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik wil even mij ei kwijt hier, was en ben nog steeds op zoek naar een andere (partime/fulltime) baan en had afgelopen woensdag mijn 2e gesprek bij een bedrijf maar kreeg vanmiddag een telefoontje dat er een andere kandidaat beter was dan ik. Ben nu ff flink telleurgesteld en pissig.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Je zal hem best kunnen missen, maar toch is het even niet leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:23 schreef Sugar het volgende:
BE, het was een heel slechte kies, weinig kalk en weinig glazuur. Herstellen zou vooral onhandig zijn en ik kon 'm missen. Maar het is me een beetje teveel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |