Helaas voor jou zijn wij geen knödelliefhebbersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef _Bar_ het volgende:
Rewimoyay klinkt super allemaal
Oeh en als het Duitsland word idd dan kom ik zeker langs wil graag Knodel eten enzo
Jamma jamma ik haal ze gewoon daar in de supermarkt hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helaas voor jou zijn wij geen knödelliefhebbersMaar komen moet je zeker doen!
Waarschijnlijk omdat ze haar been hoog moet houden? Dat denk ik tenminste...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Anitra het volgende:
M@x wat goed dat je toch geeld bent!! Stomme vraag maar waarom moet je dan die prikjes doen/.ja trombose dat snap ik, maar is tch geen operatie?
Lekker dat je laptop er is!!Wennen dat hij ineens doet wat jij wil?
ik heb nog steeds ruzie met mijn toetsenbord
Dat was huis nummer 3. Maar dat viel voor ons meteen al af. Te hokkerig. Het was een soort Villa Kakelbont, allemaal kleine kamertjes, een niet al te grote tuin die we ook nog met oma zouden moeten delen en het sprak ons allebei niet aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:10 schreef Troel het volgende:
Welke van die twee was nou inclusief oma? Of is dat nog een ander huis?
Ikke welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:27 schreef Troel het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze haar been hoog moet houden? Dat denk ik tenminste...
Ik heb die prikken zelf gezet na de operatie, ik was niet zo'n Rewimoschijter![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Oma krijgt gratis woonrecht tot ze eruit gaat (op wat voor manier dan ook) en daarna wordt haar gedeelte ook van de nieuwe koper.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je je been minder gebruikt en het daarom moet, maar dan zou oma van 93 die de hele dag in de stol zit ze ook moet hebben toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:40 schreef m@x het volgende:
Welk huis je ook kiest Rewimo, volgens mij zijn ze allebei leuk!
Ik krijg loopgips dus ik neem aan dat ik gewoon mag lopen en niet met mijn been omhoog moet, toch? Wat ik van die doktersassistente begreep is dat ik twee keer per dag zo'n prikje moet ivm het gips. Ik zal er woensdag nog eens naar vragen. Als ik er onder uit kan komen is het natuurlijk helemaal mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |