Niet te hopen voor syl!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
Gaat die motorrijles gewoon door met dit weer ?
Schakelen ze net overquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Interessante TT
* streams ff snel aangooit![]()
Daar regent het nog niet, hier zie ik geen hand voor ogen meer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:09 schreef Danny het volgende:
wat een kutweer om te motorrijden...
Dat zouden ze ook moeten verbieden, werken moeten zequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
*streams weer uitgooit.
Gesprekken met externe personen erbij, levert meestal niet veel boeiends op.
Best wel opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:10 schreef schizolientje het volgende:
Waar is Bart eigenlijk, of heeft hij nu ineens door dat hij niet geassocieerd moet worden met de enge man en Brian
inderdaad tot gister was het net zwaan kleef aan en nu is hij hele dag al alleenquote:
dawastofquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
danny wat vind je ervan dat fok gisteravond zo vaak is genoemd door "onze" kaarten aktie???
Het gasten aantal is met 600 omhoog, ik denk niet dat danny het erg vindquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
danny wat vind je ervan dat fok gisteravond zo vaak is genoemd door "onze" kaarten aktie???
ja idd, maar zou hij daar nu ook aandenken aan wat hij heeft gedaan door huub zo af te zeiken op zijn blog ???quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef Missy_1974 het volgende:
och NL gaat lopen janken over een blog waar rake dingen in staan, lol en hij vond het raar dat huub boos was
whahahahahahhahahahaha
Moet idd niet veel gekker wordenquote:
van haar zus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
heeft nena een brief van haar ex ?
ja, het schijntquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:22 schreef Missy_1974 het volgende:
welke heeft nl gezien die huuub ?
Wanneer zou de andere helft komen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft een brief gehad. Volgens mij een halve liefdesbrief van haar ex.
[afbeelding]
Naar Nathanael?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
NL zit er wel mee hoor.
*kaartje is al verstuurd*
Omdat het eikels zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:25 schreef Utrecht het volgende:
waarom mogen we het gesprek van Brian en NL niet meer volgen, het werd net leuk
180 graden omgedraaidquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
Bart is het met Fok.nl eens!
Alles wat Bart zei was cynisch natuurlijk. Dat was toch wel duidelijk? Hij wilde er dus eigenlijk het tegenovergestelde mee zeggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
Bart is het met Fok.nl eens!
ja ik ook!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon erg opgefokt was![]()
Idemquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nog nooit z'n egoïstisch kreng meegemaakt zeg...
Je bedoelt ironisch.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat Bart zei was cynisch natuurlijk. Dat was toch wel duidelijk? Hij wilde er dus eigenlijk het tegenovergestelde mee zeggen.
Niet alleen de kaartjes he? ook die webblogs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:25 schreef tutjehola het volgende:
Wat een kaarten actie niet teweeg kan brengen, het hele programma krijgt een andere wending, volgens mij heb ik dit nog nooit eerder meegemaakt. Kijkers die zo'n grote invloed hebben op een programma, Chapeau!
Die blijft ook in dat huis als haar kind weer opgenomen wordt in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef CarOnline het volgende:
Ze is er totaal niet van onder de indruk he!
Huub is eerlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef jessie het volgende:
Wauw Huub over Nenavolgens zijn brieven
Haar kinderen verdienen vooraal háár niet. Dus wat dat betreft zijn ze momenteel beter af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:Ik hoop dat de kinderbescherming nog wel meekijkt! Deze vrouw verdient GEEN kinderen.
En Bart en Huub zijn koppeltje voor de musical. De rest zouden nu unaniem voor die 2 moeten gaan stemmen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
![]()
Ilona "Bart zat tussen Syl en Huub in, ik schrok er van en deed gauw de deur weer dicht"
Bart probeert zich er uit te redden "Ze hebben gewoon gelijk, die gasten van fok.nl"
TOO LATE !!!
LOSER
Haha, dan zijn ze nu wel grappig bezig moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oh het is hun eigen PP presentatie
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:
SOOO HEEEEE, wat een ontaard wijf is dat zeg! Die vreselijke Natasia. Ongelofelijk! Daar wil je toch ook absoluut niet mee samen zijn.Ik hoop dat de kinderbescherming nog wel meekijkt! Deze vrouw verdient GEEN kinderen.
Ze gaat écht wel hoor! Maar eerst haar billen borsten benen buik rijbewijs vliegles vaarbewijs extentions nepnagels ooglift typediploma fitnesscursus logopedie cursus kraamzorg voor beginners en een kunstbeen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blijft ook in dat huis als haar kind weer opgenomen wordt in het ziekenhuis.
To-táál gefixeerd op zichzelf.
"Werk zoeken"? Wat zegt die achterlijk Surinamer nú weer? Diva's werken niet. En voor het opvoeden van hun kinderen hebben ze personeel.
Als Wilgo haar zou dumpen zou ze volgens mij nog steeds zo zeggen van 'alles is goed hoor!'quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze gaat écht wel hoor! Maar eerst haar billen borsten benen buik rijbewijs vliegles vaarbewijs extentions nepnagels ooglift typediploma fitnesscursus logopedie cursus kraamzorg voor beginners en een kunstbeen.
Hopelijk dumpt ie haar snel. Maar zelfs dan vraagt ze naar Naomi want dan heeft ze hem alweer lang genoeg gesproken ofzo.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze gaat écht wel hoor! Maar eerst haar billen borsten benen buik rijbewijs vliegles vaarbewijs extentions nepnagels ooglift typediploma fitnesscursus logopedie cursus kraamzorg voor beginners en een kunstbeen.
Hopelijk dumpt ie haar snel. Maar zelfs dan vraagt ze naar Naomi want dan heeft ze hem alweer lang genoeg gesproken ofzo.
en netwerken bij een musical met bekende mensen die ze gewoon negeert zodat ze kunnen zien dat ze heel gewoon is gebleven!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet CD opnemen en animatiefilms inspreken
David, de poolboy.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Grimm het volgende:
Wie is die vent in die witte jas
de poolboyquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Grimm het volgende:
Wie is die vent in die witte jas
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Nena verslikt zich.
Natasia: "Niet stikken Nena, want dan kunnen we niet naar de musical"
Ik vind het zo apart dat Natasia alles, maar dan ook ALLES, op haarzelf kan betrekken. En ik vind het bijzonder knap dat Wilgo het al 5 jaar volhoudt met haar, hoewel het nu misschien eindelijk over is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Nena verslikt zich.
Natasia: "Niet stikken Nena, want dan kunnen we niet naar de musical"
Iemand van de regie/redactie volgens mij, hij had ook geen zender omquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:54 schreef Grimm het volgende:
Wie is jerry nou weer
goed, zeg!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef Slyboy het volgende:
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=7811 Wilgo gaat weg bij Natasia
Hieraan zie je echt dat het een nagemaakte is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
![]()
Ilona "Bart zat tussen Syl en Huub in, ik schrok er van en deed gauw de deur weer dicht"
Bart probeert zich er uit te redden "Ze hebben gewoon gelijk, die gasten van fok.nl"
TOO LATE !!!
LOSER
nee, dat biertje was erger want dat meende hij (of probeerde hij serieus te menen)quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:56 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hieraan zie je echt dat het een nagemaakte is.![]()
Dit is nog een raardere uitspraak dan dat biertje ( die die ineens wil gaan drinken met Huub )
Maar hij zat daarwel en ik heb hem daar nog nooit eerder tussen gezien, want dat waren mannetjes zoals "huub" niet waard.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
[..]
oke.....
nee, dat biertje was erger want dat meende hij (of probeerde hij serieus te menen)
Dit was een slappe poging om zich met een grapje te redden.
ah dat zou wel een mooie wending zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Gert het volgende:
Bij de volgende lading briefkaarten beginnen ze Huub's schoenen af te likken.![]()
Das lekker dan, dan komt tie helemaal niet meer uit zijn woorden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ah dat zou wel een mooie wending zijn
Overigens;
kan het vloeken en schelden gewoon weer terugkomen en dat dan Brian voortaan alleen nog maar Nederlands mag lullen?
en dat is erg omdat??quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Das lekker dan, dan komt tie helemaal niet meer uit zijn woorden.![]()
Ik neem aan dat je in DGK bedoeld en niet hier op het forum?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ah dat zou wel een mooie wending zijn
Overigens;
kan het vloeken en schelden gewoon weer terugkomen en dat dan Brian voortaan alleen nog maar Nederlands mag lullen?
Hier mag godverdomme gewoon gevloekt worden hoor. We zitten niet bij de EOquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in DGK bedoeld en niet hier op het forum?![]()
Laat het nou net andersom zijn...denk eerder dat Yvonne smoel op hem heeft hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef Miraaa het volgende:
FF een vraagje, ( dit is de eerste x dat ik overdag kan kijken )
Die poolboy, ........daarvan wordt toch in de uitzendingen gesugreerd dat hij die Yvette leuk vind ??
Zo ja......ik schat hem een jaar of 25 en haar 45
Of zit ik weer helemaal fout.![]()
ja je heb gelijk.......Brain vult zowiezo al de verhalen met zijn eigen teksten in en die neiging heb ik ook altijd als ik mensen hoor stotteren.quote:
Ehhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gloeiendegloeiendegloeiende.... eeeh lekkerr.........
maarre @miraa wie de neuck is yvette?
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Sylvia en Huub van die streamers horen dat Nathanael voorafgaand aan het "duw-incident" létterlijk tegen Bart heeft gezegd dat hij wel een blauwe plek overheeft om Huub tot fysiek geweld uit te lokken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze hebben t weer over fok!... "Streamers noemen ze zich ook wel" wahahaha
Hwnngmw is zijn blog aan het wissenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterend hoe Satanael en Loverboy heeeeelemaaaaaaaal geobsedeerd zijn door internet en de blogs.
Hij zei nog wel dat hij iets over 'de copycat' wou schrijven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hwnngmw is zijn blog aan het wissen
Ik denk dat dit ook wel 1 van de grootste redenen is waarom deze actie door velen ( zelfs door niet huub fans )gesteunt is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Sylvia en Huub van die streamers horen dat Nathanael voorafgaand aan het "duw-incident" létterlijk tegen Bart heeft gezegd dat hij wel een blauwe plek overheeft om Huub tot fysiek geweld uit te lokken.
Er zijn wat briefjes met die strekking naar het huis gestuurd. Leuk bommetje.![]()
wie wel?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef smalfilm het volgende:
Ik wil Natasia helemaal niet zien trainen!
Ik moest er wel erg om lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef Danny het volgende:
wtf? ze zijn echt compleet gestoord dat ze die spraaklessen nog echt gaan zitten oefenen ook. Dan verveel je je écht de pleuris.
Ben in ieder geval blij dat ze niet met z'n allen bezig zijn ermee. Zou een saaie tv week worden dan.
Ik snap sowieso de achterliggende gedachte niet, maar goed, ik ben dan ook geen DGK-redactie
Ik heb de streams allemaal maar op mute gezetquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
wie wel?
Nu kunnen we kiezen tussen nakotsia en stemoefeningen. Joepie
Doen ze nu vast om ons te pesten omdat de logs verpest zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
wie wel?
Ze leggen nu tarotkaarten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
wie wel?
Volgens mij iets over haar ex vriend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef farceman het volgende:
Wat staat er nu in die brief en kaart van nena?
mssquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doen ze nu vast om ons te pesten omdat de logs verpest zijn.![]()
Vonden ze niet zo leuk.
da's hun eigen schuld. ze blokkeren half internet, maar dat dan weer net nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
Vonden ze niet zo leuk.
Noemen ze het tegenwoordig "Praten" ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij iets over haar ex vriend.
dat hij graag met haar wil praten als ze het huis uit is.
af en toe talpa site checken, villa vandaagquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef farceman het volgende:
Wat staat er nu in die brief en kaart van nena?
Ja klopt, dat was ik idd, ik vind haar net Rick James of Dave Chapelle's imitatiequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef smalfilm het volgende:
Ik vind Natasia lijken op Dave Chappelle's Rick James imitatie. Volgens mij was dat ook al eerder langsgekomen hier ergens
Ik snap dat verhaal van de redactie eigenlijk niet zo. Wié z'n blogs zijn verpest dan? Hoezo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vonden ze niet zo leuk.
Zal geen leuk gesprek worden, denk dat die gast zich schaamt dat hij met haar in verband wordt gebracht...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Noemen ze het tegenwoordig "Praten" ?![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was ik idd, ik vind haar net Rick James of Dave Chapelle's imitatie
Ik op een hoop dampende kots met een dikke reet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef smalfilm het volgende:
Ik vind Natasia lijken op Dave Chappelle's Rick James imitatie.
ah, kan die blog met een kleine wijziging ook weer op de fake blogquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
http://goudennathanael.web-log.nl/
Weblog van Nathanael is geupdate!
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
Hoe bedoel je, alle reacties gewist? Op deze weblog kon je nooit reageren, op de fake-log dan weer wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?
Deze vent (lees: dit enge mannetje) wil alleen met zichzelf over zichzelf communiceren. No input.
Hoe noemen ze dit ook alweer? Narcisme?
Nee. op de originele kon je sowieso niet reageren, wel op de nep-blog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?
Deze vent (lees: dit enge mannetje) wil alleen met zichzelf over zichzelf communiceren. No input.
Nee, er isquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Helder stukje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
neee!! goed lezen! Je kunt bij hem niet reageren, [ mag niet van dgk-redactie] op de fake wel, en die reacties heeft hij gelezen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is en blijft een stumper.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
Of hij geeft hier indirect aan dat alles geregisseerd wordt van achteren. Welk vermoeden er al langer bestaat. Hij zegt het alleen niet met zoveel woorden.quote:Als wij als bewoners ons laten leiden door alle reacties van mensen, dan is de show dood. Ik benadruk de show. In dit huis kunnen jullie als lezer, TV kijker of internetwatcher "kijken door de muren van de buren". Maar meer dan dat kun je ook niet. Ik kan er over mee praten want, ik zit hier 'slechts' 6 weken. Ik had ook een bepaald beeld voordat ik hier in kwam. Ik moest dit echter al aan passen op het moment dat ik de villa binnenstapte. Met welke bombarie dan ook.
Onderbroekenlolquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:
Nena verklapt brians geheim........ hij heeft een kleintje!
![]()
![]()
Hee kleintje noemt ze hem.
![]()
Tja, hij kijkt daar natuurlijk niet van op
![]()
![]()
haha zei ze dat echt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:
Nena verklapt brians geheim........ hij heeft een kleintje!
![]()
![]()
Hee kleintje noemt ze hem.
![]()
Tja, hij kijkt daar natuurlijk niet van op
![]()
![]()
Valt idd erg op dat Bart beetje afstand heeft gedaan van .NL , maar dit was ook al voor de kaartenactie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef smalfilm het volgende:
Bart is maar mee gaan sporten met Natasia, heb hem de hele dag niet bij Brian of Nathanael gezien.
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Missy_1974 het volgende:
elke dag neemt hij meer afstand dit was al een paar dagen aan de gang, en nu neemt hij nog meer afstand.
wie zou er eind van de maand uitgaan, huub zeker niet, NL misschien ?
ben wel nieuwsgierig wat de rest van de kaarten teweeg brengt
Plus het feit dat ze vanochtend/vanmiddag zat te zeuren dat zij óók post wilt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!
Nee sfeerplaatjes om eventueel in uitzending te monterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:02 schreef Veulen het volgende:
Streamlock?
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze vanochtend/vanmiddag zat te zeuren dat zij óók post wilt.
Gelukkig hebben we haar even uit die droom geholpenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...![]()
D'r staan filmpjes in een ander topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de live streams niet gezien, ik hoop dat ze die kaartenactie, en ik neem aan van wel, in de reguliere uitzending laten zien
Dat is ze volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...![]()
[MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylviaquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de live streams niet gezien, ik hoop dat ze die kaartenactie, en ik neem aan van wel, in de reguliere uitzending laten zien
Okee dan vergiste ik me. Ws door het feit dat ik net daar voor meende 'de stem' iets te horen murmelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Nee sfeerplaatjes om eventueel in uitzending te monteren
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!
Jij wilt dat ze elkaar elke dág verrot schelden of zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
Niemand eruit, eerder iemand erbij het wordt nl. echt veel te gezapig allemaal dat zag je ook gisteren bij het zogenaamde "vuurwerk" over de musical
Ja dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel apart is dat er geen FOK!ker in mag.
Ik werd van de week gebeld om de volgende dag op gesprek te komen en ik zou er nog een mailtje van krijgen, voor de tijd en plaats.
Maar omdat je op internet je niet helemaal kon toelichten heb ik er ook meteen een brief bij gestuurd. Met daarin wat meer uitleg. (Waaronder dat ik een streamer ben en dat ik al eens ben geweest voor de Chantal-date).
Kreeg meteen geen mailtje meer![]()
Achteraf niet zo erg, want kreeg ook nieuwe baan aangeboden, die ik zeker niet laat schieten.
Tuurlijk zit ze wel met Wilgo, alleen denkt ze dat zij het juist heeft. Dat telt echt wel mee voor de uitbarsting die ze vandaag misschien wel zal krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.
Als gesprek haar niet zint,kapt ze gesprek gewoon af (ze heeft al lang afscheid genomen van zielige Wilgo )
Siquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Post anders nog wat in het Spaans.![]()
Eerste heb je gelijk, tweede niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ze wel met Wilgo, alleen denkt ze dat zij het juist heeft. Dat telt echt wel mee voor de uitbarsting die ze vandaag misschien wel zal krijgen
Quieres caracoles?quote:
Dat kan ook ja. Maar Natasia kennende zal ze er sowieso wel een drama van maken, en dan zal Wilgo er uiteindelijk ook wel bij betrokken worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef farceman het volgende:
[..]
Eerste heb je gelijk, tweede niet.
Ze wilde met Wilgo trouwen in Villa (= aandacht) toen hij dat niet wilde heeft ze afscheid van hem genomen. Als je goed luistert heeft ze dat al paar keer gezegd ook vandaag weer in tel. gesprek en al eerdere keren
Dat wist je nog helemaal niet. Want ik heb nog nooit gezegd, dat ik er ook een brief bij had gestuurd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Post anders nog wat in het Spaans.![]()
Dan is er niks meer te verstaan van wat je zegt! Hoe komt Brian aan zo'n slim plan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Brian stelt voor aan NL om straks ff een jacuzzi te pakken
Lijkt mij niet dat jij het helemaal begrijpt...jij impliceert hiermee dat het Natasia Syberisch laat dat anderen fanmail krijgen en zij nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.
Als gesprek haar niet zint,kapt ze gesprek gewoon af (ze heeft al lang afscheid genomen van zielige Wilgo )
Nog informatie achterhouden ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wist je nog helemaal niet. Want ik heb nog nooit gezegd, dat ik er ook een brief bij had gestuurd.
Ik heb alleen maar gezegd, dat ik gebeld was. En niets van die begeleidende brief.![]()
![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel apart is dat er geen FOK!ker in mag.
Ik werd van de week gebeld om de volgende dag op gesprek te komen en ik zou er nog een mailtje van krijgen, voor de tijd en plaats.
Maar omdat je op internet je niet helemaal kon toelichten heb ik er ook meteen een brief bij gestuurd. Met daarin wat meer uitleg. (Waaronder dat ik een streamer ben en dat ik al eens ben geweest voor de Chantal-date).
Kreeg meteen geen mailtje meer![]()
Achteraf niet zo erg, want kreeg ook nieuwe baan aangeboden, die ik zeker niet laat schieten.
ik kan het anders prima volgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef crohntje het volgende:
Waar hebben ze het in godesnaam over?![]()
Ze begrijpen elkaar wel, zal wel gekkentaal zijn.![]()
Thanks, straks maar even kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylvia
Euthanasiaquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Danny het volgende:
Die Euthenasia traint zich nog eens dood trouwens...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Danny het volgende:
Ook gek?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik kan het anders prima volgen
Whisfull thinking?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Danny het volgende:
Volgens mij vind de redactie ons niet meer lief.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael wil ook in "the picture" komen. Hij laat een brief van weken oud zien.
Wat een lol zou het zijn als er vanavond weer een doos post binnen komt voor Huub en Sylvia.
Het is voor mij de enige reden om naar d'r te kijken.quote:
Nou ze vonden zelf de brieven ook hartstikke leuk begreep ik, dus ik neem aan van wel toch!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij vind de redactie ons niet meer lief.
Dus weet niet of ze vandaag nog wel de brieven doen![]()
jawel !quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat het stoppen vd blogs door de bewoners meer aan de redactie te wijten is dan aan degenen die ze heeft nagemaakt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb die foto al naar obesitas gestuurd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is voor mij de enige reden om naar d'r te kijken.
OMFG!!!
Ik zie nu pas die ranzige string van d'r !!!
en ik moet nog eten
Bart was ook wel érg opzichtig bezig om weer op wat betere voet met Huub te komen, vandaag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:26 schreef Suikeroom het volgende:
Brian trekt steeds meer naar .NL toe.. ze hebben het zelfs nu over Bart
Jammer, misschien toch haar hoofd er niet bij gehadquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Sylvia is gezakt !
Helaas nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef schizolientje het volgende:
En.........heeft Sylvia haar theorie gehaald?
Ik denk dat ze te hard geleerd heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jammer, misschien toch haar hoofd er niet bij gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |