nee, dat biertje was erger want dat meende hij (of probeerde hij serieus te menen)quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:56 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hieraan zie je echt dat het een nagemaakte is.![]()
Dit is nog een raardere uitspraak dan dat biertje ( die die ineens wil gaan drinken met Huub )
Maar hij zat daarwel en ik heb hem daar nog nooit eerder tussen gezien, want dat waren mannetjes zoals "huub" niet waard.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
[..]
oke.....
nee, dat biertje was erger want dat meende hij (of probeerde hij serieus te menen)
Dit was een slappe poging om zich met een grapje te redden.
ah dat zou wel een mooie wending zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Gert het volgende:
Bij de volgende lading briefkaarten beginnen ze Huub's schoenen af te likken.![]()
Das lekker dan, dan komt tie helemaal niet meer uit zijn woorden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ah dat zou wel een mooie wending zijn
Overigens;
kan het vloeken en schelden gewoon weer terugkomen en dat dan Brian voortaan alleen nog maar Nederlands mag lullen?
en dat is erg omdat??quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Das lekker dan, dan komt tie helemaal niet meer uit zijn woorden.![]()
Ik neem aan dat je in DGK bedoeld en niet hier op het forum?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ah dat zou wel een mooie wending zijn
Overigens;
kan het vloeken en schelden gewoon weer terugkomen en dat dan Brian voortaan alleen nog maar Nederlands mag lullen?
Hier mag godverdomme gewoon gevloekt worden hoor. We zitten niet bij de EOquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in DGK bedoeld en niet hier op het forum?![]()
Laat het nou net andersom zijn...denk eerder dat Yvonne smoel op hem heeft hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef Miraaa het volgende:
FF een vraagje, ( dit is de eerste x dat ik overdag kan kijken )
Die poolboy, ........daarvan wordt toch in de uitzendingen gesugreerd dat hij die Yvette leuk vind ??
Zo ja......ik schat hem een jaar of 25 en haar 45
Of zit ik weer helemaal fout.![]()
ja je heb gelijk.......Brain vult zowiezo al de verhalen met zijn eigen teksten in en die neiging heb ik ook altijd als ik mensen hoor stotteren.quote:
Ehhhquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gloeiendegloeiendegloeiende.... eeeh lekkerr.........
maarre @miraa wie de neuck is yvette?
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Sylvia en Huub van die streamers horen dat Nathanael voorafgaand aan het "duw-incident" létterlijk tegen Bart heeft gezegd dat hij wel een blauwe plek overheeft om Huub tot fysiek geweld uit te lokken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze hebben t weer over fok!... "Streamers noemen ze zich ook wel" wahahaha
Hwnngmw is zijn blog aan het wissenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterend hoe Satanael en Loverboy heeeeelemaaaaaaaal geobsedeerd zijn door internet en de blogs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |