Valt idd erg op dat Bart beetje afstand heeft gedaan van .NL , maar dit was ook al voor de kaartenactie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef smalfilm het volgende:
Bart is maar mee gaan sporten met Natasia, heb hem de hele dag niet bij Brian of Nathanael gezien.
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Missy_1974 het volgende:
elke dag neemt hij meer afstand dit was al een paar dagen aan de gang, en nu neemt hij nog meer afstand.
wie zou er eind van de maand uitgaan, huub zeker niet, NL misschien ?
ben wel nieuwsgierig wat de rest van de kaarten teweeg brengt
Plus het feit dat ze vanochtend/vanmiddag zat te zeuren dat zij óók post wilt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!
Nee sfeerplaatjes om eventueel in uitzending te monterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:02 schreef Veulen het volgende:
Streamlock?
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze vanochtend/vanmiddag zat te zeuren dat zij óók post wilt.
Gelukkig hebben we haar even uit die droom geholpenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...![]()
D'r staan filmpjes in een ander topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de live streams niet gezien, ik hoop dat ze die kaartenactie, en ik neem aan van wel, in de reguliere uitzending laten zien
Dat is ze volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |