quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was ik idd, ik vind haar net Rick James of Dave Chapelle's imitatie
Ik op een hoop dampende kots met een dikke reet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef smalfilm het volgende:
Ik vind Natasia lijken op Dave Chappelle's Rick James imitatie.
ah, kan die blog met een kleine wijziging ook weer op de fake blogquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
http://goudennathanael.web-log.nl/
Weblog van Nathanael is geupdate!
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
Hoe bedoel je, alle reacties gewist? Op deze weblog kon je nooit reageren, op de fake-log dan weer wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?
Deze vent (lees: dit enge mannetje) wil alleen met zichzelf over zichzelf communiceren. No input.
Hoe noemen ze dit ook alweer? Narcisme?
Nee. op de originele kon je sowieso niet reageren, wel op de nep-blog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?
Deze vent (lees: dit enge mannetje) wil alleen met zichzelf over zichzelf communiceren. No input.
Nee, er isquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Helder stukje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
neee!! goed lezen! Je kunt bij hem niet reageren, [ mag niet van dgk-redactie] op de fake wel, en die reacties heeft hij gelezen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is en blijft een stumper.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
Of hij geeft hier indirect aan dat alles geregisseerd wordt van achteren. Welk vermoeden er al langer bestaat. Hij zegt het alleen niet met zoveel woorden.quote:Als wij als bewoners ons laten leiden door alle reacties van mensen, dan is de show dood. Ik benadruk de show. In dit huis kunnen jullie als lezer, TV kijker of internetwatcher "kijken door de muren van de buren". Maar meer dan dat kun je ook niet. Ik kan er over mee praten want, ik zit hier 'slechts' 6 weken. Ik had ook een bepaald beeld voordat ik hier in kwam. Ik moest dit echter al aan passen op het moment dat ik de villa binnenstapte. Met welke bombarie dan ook.
Onderbroekenlolquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:
Nena verklapt brians geheim........ hij heeft een kleintje!
![]()
![]()
Hee kleintje noemt ze hem.
![]()
Tja, hij kijkt daar natuurlijk niet van op
![]()
![]()
haha zei ze dat echt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef Lieve het volgende:
Nena verklapt brians geheim........ hij heeft een kleintje!
![]()
![]()
Hee kleintje noemt ze hem.
![]()
Tja, hij kijkt daar natuurlijk niet van op
![]()
![]()
Valt idd erg op dat Bart beetje afstand heeft gedaan van .NL , maar dit was ook al voor de kaartenactie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef smalfilm het volgende:
Bart is maar mee gaan sporten met Natasia, heb hem de hele dag niet bij Brian of Nathanael gezien.
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:55 schreef Missy_1974 het volgende:
elke dag neemt hij meer afstand dit was al een paar dagen aan de gang, en nu neemt hij nog meer afstand.
wie zou er eind van de maand uitgaan, huub zeker niet, NL misschien ?
ben wel nieuwsgierig wat de rest van de kaarten teweeg brengt
Plus het feit dat ze vanochtend/vanmiddag zat te zeuren dat zij óók post wilt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!
Nee sfeerplaatjes om eventueel in uitzending te monterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:02 schreef Veulen het volgende:
Streamlock?
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze vanochtend/vanmiddag zat te zeuren dat zij óók post wilt.
Gelukkig hebben we haar even uit die droom geholpenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...![]()
D'r staan filmpjes in een ander topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de live streams niet gezien, ik hoop dat ze die kaartenactie, en ik neem aan van wel, in de reguliere uitzending laten zien
Dat is ze volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk echt in de veronderstelling dat zij waanzinnig populair was buiten de poort...![]()
[MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylviaquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de live streams niet gezien, ik hoop dat ze die kaartenactie, en ik neem aan van wel, in de reguliere uitzending laten zien
Okee dan vergiste ik me. Ws door het feit dat ik net daar voor meende 'de stem' iets te horen murmelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Nee sfeerplaatjes om eventueel in uitzending te monteren
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!
Jij wilt dat ze elkaar elke dág verrot schelden of zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
Niemand eruit, eerder iemand erbij het wordt nl. echt veel te gezapig allemaal dat zag je ook gisteren bij het zogenaamde "vuurwerk" over de musical
Ja dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel apart is dat er geen FOK!ker in mag.
Ik werd van de week gebeld om de volgende dag op gesprek te komen en ik zou er nog een mailtje van krijgen, voor de tijd en plaats.
Maar omdat je op internet je niet helemaal kon toelichten heb ik er ook meteen een brief bij gestuurd. Met daarin wat meer uitleg. (Waaronder dat ik een streamer ben en dat ik al eens ben geweest voor de Chantal-date).
Kreeg meteen geen mailtje meer![]()
Achteraf niet zo erg, want kreeg ook nieuwe baan aangeboden, die ik zeker niet laat schieten.
Tuurlijk zit ze wel met Wilgo, alleen denkt ze dat zij het juist heeft. Dat telt echt wel mee voor de uitbarsting die ze vandaag misschien wel zal krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.
Als gesprek haar niet zint,kapt ze gesprek gewoon af (ze heeft al lang afscheid genomen van zielige Wilgo )
Siquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Post anders nog wat in het Spaans.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |