[MOV] Filmpjes van de Kaartenactie voor Huub & Sylviaquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik heb de live streams niet gezien, ik hoop dat ze die kaartenactie, en ik neem aan van wel, in de reguliere uitzending laten zien
Okee dan vergiste ik me. Ws door het feit dat ik net daar voor meende 'de stem' iets te horen murmelen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Nee sfeerplaatjes om eventueel in uitzending te monteren
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als Natasia haar jaloezie en ergernis gisteren al niet kon inhouden dan na vandaag (lees: het nare telefoontje met Wilgo) al helemaal niet!
Jij wilt dat ze elkaar elke dág verrot schelden of zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
Niemand eruit, eerder iemand erbij het wordt nl. echt veel te gezapig allemaal dat zag je ook gisteren bij het zogenaamde "vuurwerk" over de musical
Ja dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel apart is dat er geen FOK!ker in mag.
Ik werd van de week gebeld om de volgende dag op gesprek te komen en ik zou er nog een mailtje van krijgen, voor de tijd en plaats.
Maar omdat je op internet je niet helemaal kon toelichten heb ik er ook meteen een brief bij gestuurd. Met daarin wat meer uitleg. (Waaronder dat ik een streamer ben en dat ik al eens ben geweest voor de Chantal-date).
Kreeg meteen geen mailtje meer![]()
Achteraf niet zo erg, want kreeg ook nieuwe baan aangeboden, die ik zeker niet laat schieten.
Tuurlijk zit ze wel met Wilgo, alleen denkt ze dat zij het juist heeft. Dat telt echt wel mee voor de uitbarsting die ze vandaag misschien wel zal krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer : leer nu eens dat Natasia dat echt allemaal geen zak kan schelen. Ze wil alleen aandacht maakt niet uit hoe en zal NOOIT vrijwillig de villa verlaten.
Als gesprek haar niet zint,kapt ze gesprek gewoon af (ze heeft al lang afscheid genomen van zielige Wilgo )
Siquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Post anders nog wat in het Spaans.![]()
Eerste heb je gelijk, tweede niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ze wel met Wilgo, alleen denkt ze dat zij het juist heeft. Dat telt echt wel mee voor de uitbarsting die ze vandaag misschien wel zal krijgen
Quieres caracoles?quote:
Dat kan ook ja. Maar Natasia kennende zal ze er sowieso wel een drama van maken, en dan zal Wilgo er uiteindelijk ook wel bij betrokken worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef farceman het volgende:
[..]
Eerste heb je gelijk, tweede niet.
Ze wilde met Wilgo trouwen in Villa (= aandacht) toen hij dat niet wilde heeft ze afscheid van hem genomen. Als je goed luistert heeft ze dat al paar keer gezegd ook vandaag weer in tel. gesprek en al eerdere keren
Dat wist je nog helemaal niet. Want ik heb nog nooit gezegd, dat ik er ook een brief bij had gestuurd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Post anders nog wat in het Spaans.![]()
Dan is er niks meer te verstaan van wat je zegt! Hoe komt Brian aan zo'n slim plan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Brian stelt voor aan NL om straks ff een jacuzzi te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |