quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:
SOOO HEEEEE, wat een ontaard wijf is dat zeg! Die vreselijke Natasia. Ongelofelijk! Daar wil je toch ook absoluut niet mee samen zijn.Ik hoop dat de kinderbescherming nog wel meekijkt! Deze vrouw verdient GEEN kinderen.
Ze gaat écht wel hoor! Maar eerst haar billen borsten benen buik rijbewijs vliegles vaarbewijs extentions nepnagels ooglift typediploma fitnesscursus logopedie cursus kraamzorg voor beginners en een kunstbeen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blijft ook in dat huis als haar kind weer opgenomen wordt in het ziekenhuis.
To-táál gefixeerd op zichzelf.
"Werk zoeken"? Wat zegt die achterlijk Surinamer nú weer? Diva's werken niet. En voor het opvoeden van hun kinderen hebben ze personeel.
Als Wilgo haar zou dumpen zou ze volgens mij nog steeds zo zeggen van 'alles is goed hoor!'quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze gaat écht wel hoor! Maar eerst haar billen borsten benen buik rijbewijs vliegles vaarbewijs extentions nepnagels ooglift typediploma fitnesscursus logopedie cursus kraamzorg voor beginners en een kunstbeen.
Hopelijk dumpt ie haar snel. Maar zelfs dan vraagt ze naar Naomi want dan heeft ze hem alweer lang genoeg gesproken ofzo.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze gaat écht wel hoor! Maar eerst haar billen borsten benen buik rijbewijs vliegles vaarbewijs extentions nepnagels ooglift typediploma fitnesscursus logopedie cursus kraamzorg voor beginners en een kunstbeen.
Hopelijk dumpt ie haar snel. Maar zelfs dan vraagt ze naar Naomi want dan heeft ze hem alweer lang genoeg gesproken ofzo.
en netwerken bij een musical met bekende mensen die ze gewoon negeert zodat ze kunnen zien dat ze heel gewoon is gebleven!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet CD opnemen en animatiefilms inspreken
David, de poolboy.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Grimm het volgende:
Wie is die vent in die witte jas
de poolboyquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef Grimm het volgende:
Wie is die vent in die witte jas
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Nena verslikt zich.
Natasia: "Niet stikken Nena, want dan kunnen we niet naar de musical"
Ik vind het zo apart dat Natasia alles, maar dan ook ALLES, op haarzelf kan betrekken. En ik vind het bijzonder knap dat Wilgo het al 5 jaar volhoudt met haar, hoewel het nu misschien eindelijk over is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Nena verslikt zich.
Natasia: "Niet stikken Nena, want dan kunnen we niet naar de musical"
Iemand van de regie/redactie volgens mij, hij had ook geen zender omquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:54 schreef Grimm het volgende:
Wie is jerry nou weer
goed, zeg!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef Slyboy het volgende:
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=7811 Wilgo gaat weg bij Natasia
Hieraan zie je echt dat het een nagemaakte is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
![]()
Ilona "Bart zat tussen Syl en Huub in, ik schrok er van en deed gauw de deur weer dicht"
Bart probeert zich er uit te redden "Ze hebben gewoon gelijk, die gasten van fok.nl"
TOO LATE !!!
LOSER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |