Niet alleen de kaartjes he? ook die webblogs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:25 schreef tutjehola het volgende:
Wat een kaarten actie niet teweeg kan brengen, het hele programma krijgt een andere wending, volgens mij heb ik dit nog nooit eerder meegemaakt. Kijkers die zo'n grote invloed hebben op een programma, Chapeau!
Die blijft ook in dat huis als haar kind weer opgenomen wordt in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef CarOnline het volgende:
Ze is er totaal niet van onder de indruk he!
Huub is eerlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef jessie het volgende:
Wauw Huub over Nenavolgens zijn brieven
Haar kinderen verdienen vooraal háár niet. Dus wat dat betreft zijn ze momenteel beter af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:Ik hoop dat de kinderbescherming nog wel meekijkt! Deze vrouw verdient GEEN kinderen.
En Bart en Huub zijn koppeltje voor de musical. De rest zouden nu unaniem voor die 2 moeten gaan stemmen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
![]()
Ilona "Bart zat tussen Syl en Huub in, ik schrok er van en deed gauw de deur weer dicht"
Bart probeert zich er uit te redden "Ze hebben gewoon gelijk, die gasten van fok.nl"
TOO LATE !!!
LOSER
Haha, dan zijn ze nu wel grappig bezig moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
oh het is hun eigen PP presentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |