Hij zei nog wel dat hij iets over 'de copycat' wou schrijven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hwnngmw is zijn blog aan het wissen
Ik denk dat dit ook wel 1 van de grootste redenen is waarom deze actie door velen ( zelfs door niet huub fans )gesteunt is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Sylvia en Huub van die streamers horen dat Nathanael voorafgaand aan het "duw-incident" létterlijk tegen Bart heeft gezegd dat hij wel een blauwe plek overheeft om Huub tot fysiek geweld uit te lokken.
Er zijn wat briefjes met die strekking naar het huis gestuurd. Leuk bommetje.![]()
wie wel?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef smalfilm het volgende:
Ik wil Natasia helemaal niet zien trainen!
Ik moest er wel erg om lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef Danny het volgende:
wtf? ze zijn echt compleet gestoord dat ze die spraaklessen nog echt gaan zitten oefenen ook. Dan verveel je je écht de pleuris.
Ben in ieder geval blij dat ze niet met z'n allen bezig zijn ermee. Zou een saaie tv week worden dan.
Ik snap sowieso de achterliggende gedachte niet, maar goed, ik ben dan ook geen DGK-redactie
Ik heb de streams allemaal maar op mute gezetquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
wie wel?
Nu kunnen we kiezen tussen nakotsia en stemoefeningen. Joepie
Doen ze nu vast om ons te pesten omdat de logs verpest zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
wie wel?
Ze leggen nu tarotkaarten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Danny het volgende:
wie wel?
Volgens mij iets over haar ex vriend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef farceman het volgende:
Wat staat er nu in die brief en kaart van nena?
mssquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doen ze nu vast om ons te pesten omdat de logs verpest zijn.![]()
Vonden ze niet zo leuk.
da's hun eigen schuld. ze blokkeren half internet, maar dat dan weer net nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
Vonden ze niet zo leuk.
Noemen ze het tegenwoordig "Praten" ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij iets over haar ex vriend.
dat hij graag met haar wil praten als ze het huis uit is.
af en toe talpa site checken, villa vandaagquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef farceman het volgende:
Wat staat er nu in die brief en kaart van nena?
Ja klopt, dat was ik idd, ik vind haar net Rick James of Dave Chapelle's imitatiequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef smalfilm het volgende:
Ik vind Natasia lijken op Dave Chappelle's Rick James imitatie. Volgens mij was dat ook al eerder langsgekomen hier ergens
Ik snap dat verhaal van de redactie eigenlijk niet zo. Wié z'n blogs zijn verpest dan? Hoezo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vonden ze niet zo leuk.
Zal geen leuk gesprek worden, denk dat die gast zich schaamt dat hij met haar in verband wordt gebracht...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Noemen ze het tegenwoordig "Praten" ?![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was ik idd, ik vind haar net Rick James of Dave Chapelle's imitatie
Ik op een hoop dampende kots met een dikke reet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef smalfilm het volgende:
Ik vind Natasia lijken op Dave Chappelle's Rick James imitatie.
ah, kan die blog met een kleine wijziging ook weer op de fake blogquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
http://goudennathanael.web-log.nl/
Weblog van Nathanael is geupdate!
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
Hoe bedoel je, alle reacties gewist? Op deze weblog kon je nooit reageren, op de fake-log dan weer wel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?
Deze vent (lees: dit enge mannetje) wil alleen met zichzelf over zichzelf communiceren. No input.
Hoe noemen ze dit ook alweer? Narcisme?
Nee. op de originele kon je sowieso niet reageren, wel op de nep-blog...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft alle reacties gewist en het onmogelijk gemaakt om te reageren? Begrijp ik dit goed?
Deze vent (lees: dit enge mannetje) wil alleen met zichzelf over zichzelf communiceren. No input.
Nee, er isquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Helder stukje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef smalfilm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |