Laat ze het maar zelf betalen ze willen toch deel uit maken van de maatschappij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:30 schreef du_ke het volgende:
Dat het een lastig iets is lijkt me duidelijk. Maar die mensen zijn hier nu eenmaal en ze maken deel uit van onze maatschappij. jij gaat voor het aan laten rommelen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.thewashingtonnote.com/archives/001869.php
http://www.talkingpointsmemo.com/archives/011886.phpquote:I'm getting some hints that this raid on the Iranian consulate in northern Iraq may be part of something much bigger. Is there a classified presidential directive to the CIA and DOD to take down Syrian and Iranian operations inside Iraq, even so far as operations into Iranian and Syrian territory? And is the aim here to provoke a conflict with one or the other of these states? To provoke an attack from Iran perhaps? The plan from the neocons was always to build the chaos outwards. Never too late, I guess. Watch this. Something's up.
Volgens mij zijn het voornamelijk anderen die willen dat ze deel uit gaan maken van onze maatschappij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laat ze het maar zelf betalen ze willen toch deel uit maken van de maatschappij.
Gelukkig voor deze mensen zijn er overheden die geld genoeg hebben. Het is toch geld van een ander daar hoef je niet zo zuinig mee te zijn. Ik zou het niet kunnen maar ik bezit dan ook fatsoen.
Ik heb er even naar gekeken, maar het is vrij kansloos. Ik denk dat hij massapsychologie bedoelt en ten tijde van WO2, was de psychiatrie niet zo ver gevorderd dat het mogelijk was om zelfs Hitler door te zagen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid?
Amusant...iemand op psychiaterjacht...het is weer eens wat anders dan moslim- of jodenjacht.
Mag ik?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nota bene de AIVD heeft onderzocht hoe ze het best beveiligd konden worden en zo gaat het ook gebeuren. Zelfs de broncode wordt onderzocht. Wat wil je nog meer?
Dat is slechts interpretatie. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens mij weet je niet wat ik ermee bedoel. Maar goed, het is weer woordenboektijd:
tra·di·tie (de ~ (v.))
1 van generatie op generatie overgeleverde gewoonten of cultuurgoederen
2 [jur.] bezitsoverdracht, levering
Dienstplicht is een politiek fenomeen. Probeer het eens nog een keer.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou bevestigings-e-mail doen. Dan ga ik ervan uit dat 'e-mail' geldt als een initiaalwoord, net als pc-netwerk. Volgens de regels van het groene boekje gebruik je in een samenstelling met een initiaalwoord een koppelteken.
Bron
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verdomd, het is inderdaad een initiaalwoord, 'e-mailen'.
Maar volgens de Van Dale mag je 'e-mail' afkorten als 'mail', dus 'bevestigingsmail' lijkt me nog altijd de beste (lees: mooiste) oplossing.
Ten oosten van middernacht (East of Midnight)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat wist ik. De uiteindelijke compositie vertoont echter de onmiskenbare toets van iemand die ten oosten van zijn laatste rustplaats verblijft.
Ik dacht dat je zei: "Wie houdt er nou niet van Stadskanaal?"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Monidique het volgende:
"My Fox guys, I love every single one of them."
Wie houdt er nou niet van het staatskanaal?
Ik moet inderdaad gauw weer eens een stevige bloedworst hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goodmorning! I love the smell of frustration in the morning.
Gekkerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad gauw weer eens een stevige bloedworst hebben.
Wel I wish. Zeker weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
Er zijn geen goede redenen denkbaar voor het draaien van Stevie Wonder.
Goed topic.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef Floripas het volgende:
Neem het hier op voor een partij die niet de jouwe is!
Scientologyfiguur? Die zijn namelijk nogal anti-psychiatrie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid?
Amusant...iemand op psychiaterjacht...het is weer eens wat anders dan moslim- of jodenjacht.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
Er zijn geen goede redenen denkbaar voor het draaien van Stevie Wonder.
Of de aksiegroep Wij Eisen Geluk, die was ook vrij kritisch over psychiatriequote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Scientologyfiguur? Die zijn namelijk nogal anti-psychiatrie.
Ok, de echte Stevie Wonder keihard rondtollen, of zachtjes in de verkeerde richting draaien, daar zijn eigenlijk best goede redenen voor te bedenken.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)n_zeggen_ja_op_7-7-7quote:Op Vlieland kwam de eerste boeking [huwelijk] voor 7-7-7 twee jaar geleden al binnen. ‘Die datum was al vroeg vol, halverwege 2006 heeft zich het vijfde en laatste stel gemeld’, vertelde een medewerker van afdeling Burgerzaken.
Kan Marokko z'n spaarzame centen niet veel beter gebruiken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
Eerste kerncentrale van Marokko gaat binnenkort open, met een stempel van de USA.
Tja het is iets meer dan een kerncentrale alleen, er zal een heel medisch centrum aan verbonden zitten. Dus naast het doel van elektriciteit opwekken heeft het ook nog wat andere doelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan Marokko z'n spaarzame centen niet veel beter gebruiken?
quote:Operations at Moroccan nuclear plant start soon -- paper
PWR-MOROCCO-NUCLEAR
Operations at Moroccan nuclear plant start soon -- paper
RABAT, Jan 11 (KUNA) -- Morocco is expected to start operating its first nuclear plant in the Rabat suburbs soon, a local daily said Thursday.
The plant, according to Al-Alam, will be used to produce medical and industrial technology as well as its primary purpose of generating electricity and desalinating sea water.
The daily reported the U.S. Ambassador to the IAEA Gregory Schulte who is in Morocco on an official visit saying, Morocco is a model for using nuclear energy in an open and transparent way for other nations in the region.
The IAEA and the Moroccan National Center for Energy, science and nuclear technology have partnered to research methods for using nuclear technology in civil and peaceful ways, Schulte said.
Nog even, en we kunnen prozac en ritalin er genetisch inbouwen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:55 schreef sigme het volgende:
"Genetisch gemanipuleerde koe kan niet gek worden"
Wanneer kweken we de gekte uit mensen?
Voor uw eigen bestwil. Niemand wil toch ziek en/of ongelukkig zijn? Als u niet wil, dan doen we het toch, want de meerderheid staat erachter, en nadat u behandeld bent zult u zeggen dat het bij nader inzien beter was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nog even, en we kunnen prozac en ritalin er genetisch inbouwen.
Heb jij vandaag d/t-ziekte? Heb ik nog nooit gezien bij jou...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor uw eigen bestwil. Niemand wil toch ziek en/of ongelukkig zijn? Als u niet wil, dan doen we het toch, want de meerderheid staat erachter, en nadat u behandeld bent zult u zeggen dat het bij nader inzien beter was.
Bovendien bespaard het enorm op de kosten van de zorg.
Nee, ik ben wat lui. Je wil niet weten hoe veel moeite enigzins correct spellen mij kost..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij vandaag d/t-ziekte? Heb ik nog nooit gezien bij jou...
Ik denk dat het eerst de ouders zijn die gaan rommelen in hun kind.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor uw eigen bestwil. Niemand wil toch ziek en/of ongelukkig zijn? Als u niet wil, dan doen we het toch, want de meerderheid staat erachter, en nadat u behandeld bent zult u zeggen dat het bij nader inzien beter was.
Bovendien bespaard het enorm op de kosten van de zorg.
Ja, het zullen zeker eerst de ouders zijn. De prenatale diagnostiek werkt ook al eugenetisch.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerst de ouders zijn die gaan rommelen in hun kind.
Het was voor je eigen bestwil jongen, wij dachten dat je beter af was zonder ADHD en irritaties als zorgen en pijn. Nu je als een bezetene studeert omdat je je beter kunt concentreren heb je een garantie tot een topbaan! Topbaan! En wij kunnen ermee pronken.
Sy-roxxx, ik ben weg. Later!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik ben wat lui. Je wil niet weten hoe veel moeite enigzins correct spellen mij kost..
Yipquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Autodidact het volgende:
Scientologyfiguur? Die zijn namelijk nogal anti-psychiatrie.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:42 schreef ScienceJapan het volgende:
Absoluut geen onzin, dat zou jij als geschiedenis kenner toch moeten weten!
Ze hebben miljoenen mensen vermoord. Ik geloof iets van 400 miljoen mensen, maar ik weet het niet precies. Zodra ik een referentie vind dan zal ik het hier plaatsen
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
Later?!? LATER? We zijn geen ali b!
Gelul Floripas.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie wil er dan de Sha'ria invoeren?
In Canada is-ie overigens al ingevoerd.
Hopelijk toch niet over mij gedroomd, he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
ik heb gedroomd over de FOKmeet. Da's dan toch wel weer tragisch.
Dat zit je wel vedraait hoog, die Hans van Baalen. Daar komt je steeds maar weer mee....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef sigme het volgende:
Beetje vergelijkbaar met het gerucht dat van Baalen een brief aan Glimmerveen geschreven zou hebben. Het bekt wel lekker, dat maakt het nog niet waar.
Je doet wel je best he, kijken of je mensen persoonlijk kan raken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zit je wel vedraait hoog, die Hans van Baalen. Daar komt je steeds maar weer mee....![]()
Ken je hem soms persoonlijk?, omdat het je zo raakt?
Je verdraait z'n woord!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef Autodidact het volgende:
Verdraait.
Nee. Ik doe daar mijn best helemaal niet op. Ik doe daar geen moeite voor. Maar dingen vallen mij nu eenmaal op. Dat gebeurt nu eenmaal automatisch....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Je doet wel je best he, kijken of je mensen persoonlijk kan raken?
Ja, heb ik gedaan. Goed topic!quote:Lees even de OP van het topic wat Floripas vandaag opende. Neem het hier op voor een partij die niet de jouwe is!
Nee, nog niet. Ik ga zo douchen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
Heb je je wel gedouched vandaag, M? Ik ben m'n scheerapparaat kwijt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
Heb je je wel gedouched vandaag, M? Ik ben m'n scheerapparaat kwijt.
Als ik dat nu eens wist. Hij heeft wel camouflagekleuren, in verhouding met mijn kamer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een scheerapparaat kwijtraken?
Nou dan sta je vandaag wel erg ver weg van dat scheerapparaat...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als ik dat nu eens wist. Hij heeft wel camouflagekleuren, in verhouding met mijn kamer.
Misschien moet je er dan eens wel op gaan letten. Zodra een discussie wat hoog oploopt kom jij snel met persoonlijke aanvallen. Bootjes, mensen die je minder dan niks acht etc.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Ik doe daar mijn best helemaal niet op. Ik doe daar geen moeite voor. Maar dingen vallen mij nu eenmaal op. Dat gebeurt nu eenmaal automatisch....
Maar ik ben er niet op uit om mensen te raken....Ik heb sowieso geen invloed op andermans gevoel van raken...
Je kunt dan ook gewoon een tondeuse gebruiken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Als ik mij anderhalve week niet scheer, dan kan ik nog gerust scheermesjes gebruiken. Wat een geweldige dingen zijn het toch.
Vlekkig, harig en vettig is een kleur geworden?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als ik dat nu eens wist. Hij heeft wel camouflagekleuren, in verhouding met mijn kamer.
Ik weet niet wat jouwquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vlekkig, harig en vettig is een kleur geworden?
Die heb ik niet. Ja, op mijn oude scheerapparaten, maar dat is meer trekken dan scheren. En het gaat heel eenvoudig met scheermesjes, geen probleem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon een tondeuse gebruiken.
Er is een wezenlijk verschil tussen ageren en reageren. Maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan eens wel op gaan letten. Zodra een discussie wat hoog oploopt kom jij snel met persoonlijke aanvallen. Bootjes, mensen die je minder dan niks acht etc.
Gaan we er een gewoonte van maken om stelselmatig naar de bekende weg te vragen?quote:Waar sloeg je sigme is mogelijk van marokkaanse afkomst op, eigenlijk?
Nee, hij is welonderhouden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vlekkig, harig en vettig is een kleur geworden?
Hoe ziet dat eruit?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, hij is welonderhouden.
Dit is het signalement.
Ik heb een hekel aan baardsnorsik.
Je kan van brandenetels ook kleding maken dus waarom van spelt niet maar of het lukt er een das van te knopen..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef sigme het volgende:
Heb je wel een daspelt?
De baardtrimmer, ook een geweldige uitvindingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon een tondeuse gebruiken.
Ach waarom constructief zijn wat voor nut heeft dat nou in het leven?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Monidique het volgende:
Het... is...moeilijk... mij... in... te... houden... en... zo... makkelijk... gewoon... in... lachen... uit... te... barsten... in... sommige... topics... hoewel... ik... niet... denk... dat... het... constructief... is...
Het gaat niet over fel reageren, het gaat over op de man spelen. Dat is wat anders, al betwijfel ik of jij het verschil ziet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen ageren en reageren. Maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen.
Als ik fel reageer, dan is er vast wel een aanleiding geweest. Ja, Draaijer, ja, ja Sickie ja....
Noem je hun ( re)ageren wenselijk?
Wat is er NIET discrimerend aan het melden dat iemand van specifieke afkomst zou zijn?quote:[..]
Gaan we er een gewoonte van maken om stelselmatig naar de bekende weg te vragen?
Kennelijk was de boodschap helder genoeg. Pmb pakte hem gelukkig wel, waarom jij dan niet?
Haast me weer te zeggen DAT HET NIET DISCRIMINEREND IS BEDOELD.
En je kamer is daarop lijkend? Woon je in een danshol?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, hij is welonderhouden.
Dit is het signalement.
Dat klinkt wel veel leuker dan pratende kut.quote:Ik heb een hekel aan baardsnorsik.
Blauw en groen komen toevallig veel voor in mijn kamer....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef sigme het volgende:
[..]
En je kamer is daarop lijkend? Woon je in een danshol?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef sigme het volgende:
Dat klinkt wel veel leuker dan pratende kut.
En mijn reactie was geen reactie op stelselmatig het ZWAAR op de man spelen door Sickie en Draaijer op mijn persoon?????????????????????. Je bent wel erg eenzijdig bezig, madamequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat niet over fel reageren, het gaat over op de man spelen.
Jij had het net dat ik weinig respectvol was in de richting van anderen. Noem jij dit wel respectvol???????? Dit is niet op de man spelen???????????????????????quote:Dat is wat anders, al betwijfel ik of jij het verschil ziet.
Jemig wat heb jij lange tenen zeg......Natuurlijk in de letterlijke zin wel, maar je trekt het nu zelf in de negatieve sfeer en ik niet dus. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Dus schuif dat niet in andermans schoenen.quote:Wat is er NIET discrimerend aan het melden dat iemand van specifieke afkomst zou zijn?
Wat is in vredesnaam het probleem??????????????????????? niet dat ik er benieuwd naar ben, je zoekt echt spijkers op bijzonder laag water. Daar stop ik echt geen energie in hoor. Je vast niets beters te doen zeker...quote:Je bedoelt vermoedelijk dat je het niet negatief kwalificeert, maar daar vroeg ik niet naar.
Ja, je vraagt echt naar de bekende weg. Je probeert andere op woorden te vangen met je basistekstanalytische spelletjes. Daar heb ik gewoon geen zin an. Discussie voeren is imo net wat meer....quote:Je beschuldigde mij laatst ook al van vragen naar de bekende weg toen ik je je bewering dat je mijn claim even rechtzette vroeg te onderbouwen. Ik had die claim niet gedaan he? Weet je nog? Even vergeten recht te zetten zeker, dat je er compleet naast zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |