Laat ze het maar zelf betalen ze willen toch deel uit maken van de maatschappij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:30 schreef du_ke het volgende:
Dat het een lastig iets is lijkt me duidelijk. Maar die mensen zijn hier nu eenmaal en ze maken deel uit van onze maatschappij. jij gaat voor het aan laten rommelen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.thewashingtonnote.com/archives/001869.php
http://www.talkingpointsmemo.com/archives/011886.phpquote:I'm getting some hints that this raid on the Iranian consulate in northern Iraq may be part of something much bigger. Is there a classified presidential directive to the CIA and DOD to take down Syrian and Iranian operations inside Iraq, even so far as operations into Iranian and Syrian territory? And is the aim here to provoke a conflict with one or the other of these states? To provoke an attack from Iran perhaps? The plan from the neocons was always to build the chaos outwards. Never too late, I guess. Watch this. Something's up.
Volgens mij zijn het voornamelijk anderen die willen dat ze deel uit gaan maken van onze maatschappij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laat ze het maar zelf betalen ze willen toch deel uit maken van de maatschappij.
Gelukkig voor deze mensen zijn er overheden die geld genoeg hebben. Het is toch geld van een ander daar hoef je niet zo zuinig mee te zijn. Ik zou het niet kunnen maar ik bezit dan ook fatsoen.
Ik heb er even naar gekeken, maar het is vrij kansloos. Ik denk dat hij massapsychologie bedoelt en ten tijde van WO2, was de psychiatrie niet zo ver gevorderd dat het mogelijk was om zelfs Hitler door te zagen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid?
Amusant...iemand op psychiaterjacht...het is weer eens wat anders dan moslim- of jodenjacht.
Mag ik?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nota bene de AIVD heeft onderzocht hoe ze het best beveiligd konden worden en zo gaat het ook gebeuren. Zelfs de broncode wordt onderzocht. Wat wil je nog meer?
Dat is slechts interpretatie. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens mij weet je niet wat ik ermee bedoel. Maar goed, het is weer woordenboektijd:
tra·di·tie (de ~ (v.))
1 van generatie op generatie overgeleverde gewoonten of cultuurgoederen
2 [jur.] bezitsoverdracht, levering
Dienstplicht is een politiek fenomeen. Probeer het eens nog een keer.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou bevestigings-e-mail doen. Dan ga ik ervan uit dat 'e-mail' geldt als een initiaalwoord, net als pc-netwerk. Volgens de regels van het groene boekje gebruik je in een samenstelling met een initiaalwoord een koppelteken.
Bron
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verdomd, het is inderdaad een initiaalwoord, 'e-mailen'.
Maar volgens de Van Dale mag je 'e-mail' afkorten als 'mail', dus 'bevestigingsmail' lijkt me nog altijd de beste (lees: mooiste) oplossing.
Ten oosten van middernacht (East of Midnight)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat wist ik. De uiteindelijke compositie vertoont echter de onmiskenbare toets van iemand die ten oosten van zijn laatste rustplaats verblijft.
Ik dacht dat je zei: "Wie houdt er nou niet van Stadskanaal?"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:54 schreef Monidique het volgende:
"My Fox guys, I love every single one of them."
Wie houdt er nou niet van het staatskanaal?
Ik moet inderdaad gauw weer eens een stevige bloedworst hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goodmorning! I love the smell of frustration in the morning.
Gekkerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad gauw weer eens een stevige bloedworst hebben.
Wel I wish. Zeker weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
Er zijn geen goede redenen denkbaar voor het draaien van Stevie Wonder.
Goed topic.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef Floripas het volgende:
Neem het hier op voor een partij die niet de jouwe is!
Scientologyfiguur? Die zijn namelijk nogal anti-psychiatrie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid?
Amusant...iemand op psychiaterjacht...het is weer eens wat anders dan moslim- of jodenjacht.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
Er zijn geen goede redenen denkbaar voor het draaien van Stevie Wonder.
Of de aksiegroep Wij Eisen Geluk, die was ook vrij kritisch over psychiatriequote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Scientologyfiguur? Die zijn namelijk nogal anti-psychiatrie.
Ok, de echte Stevie Wonder keihard rondtollen, of zachtjes in de verkeerde richting draaien, daar zijn eigenlijk best goede redenen voor te bedenken.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)n_zeggen_ja_op_7-7-7quote:Op Vlieland kwam de eerste boeking [huwelijk] voor 7-7-7 twee jaar geleden al binnen. ‘Die datum was al vroeg vol, halverwege 2006 heeft zich het vijfde en laatste stel gemeld’, vertelde een medewerker van afdeling Burgerzaken.
Kan Marokko z'n spaarzame centen niet veel beter gebruiken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
Eerste kerncentrale van Marokko gaat binnenkort open, met een stempel van de USA.
Tja het is iets meer dan een kerncentrale alleen, er zal een heel medisch centrum aan verbonden zitten. Dus naast het doel van elektriciteit opwekken heeft het ook nog wat andere doelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan Marokko z'n spaarzame centen niet veel beter gebruiken?
quote:Operations at Moroccan nuclear plant start soon -- paper
PWR-MOROCCO-NUCLEAR
Operations at Moroccan nuclear plant start soon -- paper
RABAT, Jan 11 (KUNA) -- Morocco is expected to start operating its first nuclear plant in the Rabat suburbs soon, a local daily said Thursday.
The plant, according to Al-Alam, will be used to produce medical and industrial technology as well as its primary purpose of generating electricity and desalinating sea water.
The daily reported the U.S. Ambassador to the IAEA Gregory Schulte who is in Morocco on an official visit saying, Morocco is a model for using nuclear energy in an open and transparent way for other nations in the region.
The IAEA and the Moroccan National Center for Energy, science and nuclear technology have partnered to research methods for using nuclear technology in civil and peaceful ways, Schulte said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |