dit vind ik dan weer een respectabele positie, het zou mij in ieder geval niet bezwaren. Politiek is al met al ook een bijzonder banaal gebeuren, en alleen de nimmer afwezige weerzinwekkendheid roept bij sommigen een zekere voyeuristische nieuwsgierigheid op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:06 schreef Floripas het volgende:
.........Mensen die geen drol afweten van politiek.
........
Een voyeursime dat ik graag deel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dit vind ik dan weer een respectabele positie, het zou mij in ieder geval niet bezwaren. Politiek is al met al ook een bijzonder banaal gebeuren, en alleen de nimmer afwezige weerzinwekkendheid roept bij sommigen een zekere voyeuristische nieuwsgierigheid op.
... met anderen (?)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een voyeursime dat ik graag deel.
Al mijn bedgenoten waren onverdacht links. Zelfs degenen die ik vergeten benquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:06 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie ooit weleens iets gehad met iemand van een andere politieke opvatting? Zou je dat ooit doen?
PS, kom je naar De vijfde POL-meeting; 10 februari in Utrecht ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef buachaille het volgende:
Gelukkig vinden de dames die ik tegenkom politiek een vies woord.
Sommige figuren hier op Fok daar zou ik best wel eens een biertje mee willen drinken ja. Ik houd me aanbevolen voor een volgende keerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
PS, kom je naar De vijfde POL-meeting; 10 februari in Utrecht ?
Platonische liaisons met politieke tegenstanders ga ik heel vaak aanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Sommige figuren hier op Fok daar zou ik best wel eens een biertje mee willen drinken ja. Ik houd me aanbevolen voor een volgende keer![]()
"Ik respecteer jou!"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
De politieke voorkeur van mijn vrouw en ik verschillen maar we respecteren elkaars mening en dat is de basis van elke relatie respect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |