DHL?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:09 schreef Floripas het volgende:
Nee, nou ja, ik weet het anders ook niet. Het MOET gewoon.
Hoe heet dat andere wereldwijde bedrijf ook alweer?
Nee, dat pikt dat bureaucratische bedrijf niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Kun je hem niet faxen of mailen en de gewone brief er per normale post achteraan sturen?
Canada, niet Amerika!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:24 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dan zou ik maar snel voor die 45 euro gaan.
Alhoewel, ik vraag me af heh, binnen 2 dagen zeg je? Het is over 2 dagen zondag. Bozorgen ze dan wel in Amerika?
Jajaja, ik bedoelde Canada!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Canada, niet Amerika!![]()
En voor voldoende centen is alles mogelijk![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:27 schreef tonks het volgende:
En maandag is het MLK day
Racistenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
Da's een Amerikaanse feestdag, geen Canadese!![]()
Ik zeg van wel, mits TS bereid is haar knip te trekkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Oke, laten we me een schone lei beginnen
Ik zeg: TS krijgt zijn pakketje niet voor zondag in Canada.
En wat zeggen jullie?
Het gaat om een contract van zes jaar met een bedrijf om er te werken, ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Oké, dat moet goed komen. Denk dan dat UPS de goedkoopste is?
En dat enkel voor een brief.. jeetje, het moet wel erg belangrijk zijn dan!
IN Canada? Nog een baantje over?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat om een contract van zes jaar met een bedrijf om er te werken, ja.
Blech, da's inderdaad weinig, maar ja, dat zou ik er wel voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je bereid bent te leven van het schijntje dat ik ga verdienen (26.000 dollar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |