quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Deel 1 http://rapidshare.com/files/11148602/Kaartenactiestream2.zip.html
Deel 2 http://rapidshare.com/files/11151093/Kaartenactiestream2.z01.html
Maar ik zet ze ook wel ff ergens in een topic.
Maar nu ga ik eerst slapen, morgen up ik stream 1,3 en 4
Truste all![]()
![]()
(het was weer gezellig)
Het zal in ieder geval naaste familie zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Wat zou dat nou kunnen zijn, met Sylvia?
Ik heb het gevoel dat het iets met Sylvia zelf is! Kan niet precies zeggen waarom...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
Wat zou dat nou kunnen zijn, met Sylvia?
Ja, maar nu is er een tijd aan verbonden. Kan een dag zijn, kan een week zijn, kan een maad maar ook een jaar zijn..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
Maar het was iets dat al 10 jaar speelt?
De angst voor een of andere ziekte die al dan niet zich kan ontwikkelen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
dat begrijp ik wel uit haar verhaal omdat ze zegt dat ze er al 10 jaar niet over kan/wil praten ..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
Ja dat hoorde ik ook, iets waar ze al 10 jaar niet over praat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
kan toch niet rotter.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:20 schreef scanman01 het volgende:
Voor Sylvia zelf is het zwaar beroerd, maar als ze eruit zou gaan is dat voor het programma ook zwaar beroerd.
Klinkt idd als dat iemand 10 jaar geleden kanker heeft gehad..... en dat het nu opnieuw is geconstateerd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:23 schreef Gert het volgende:
Ik denk dan toch aan een sluimerende ziekte bij een zeer naast familielied (een van haar ouders?), die opgelaaid is.
Maar goed, het blijft speculatie inderdaad, aangezien ze er niets over los wil laten.
Zoiets. Maar het kan van alles zijn. MS is ook zo'n ziekte waar iemand jarenlang relatief probleemloos mee kan leven, om dan ineens binnen zeer korte tijd half verlamd in een rolstoel te belanden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt idd als dat iemand 10 jaar geleden kanker heeft gehad..... en dat het nu opnieuw is geconstateerd.
Ik denk iets heel anders, een combinatie van, maar hou d'r verder over op uit respect voor Silvia.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt idd als dat iemand 10 jaar geleden kanker heeft gehad..... en dat het nu opnieuw is geconstateerd.
Ja maar dat is niet zo snel een kwestie van leven en doodquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het kan van alles zijn. MS is ook zo'n ziekte waar iemand jarenlang relatief probleemloos mee kan leven, om dan ineens binnen zeer korte tijd half verlamd in een rolstoel te belanden.
Als we nu met zijn alle hard blazen ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Kan er bij die zonnebank niet een plaatselinge windvlaag plaatsvinden?
Nee, maar als een van je ouders ineens zeer hulpbehoevend wordt, dan kan ik me voorstellen dat je niet meer prettig in dat huis zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo snel een kwestie van leven en dood
Vanmiddag een afscheidsborrel in De Witte Bergen. Zullen we?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
Barbra beheert de relaties en gaat binnenkort weg! 't is maar dat je het weet!![]()
Een actie Blaas mee naar Nena starten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Kan er bij die zonnebank niet een plaatselinge windvlaag plaatsvinden?
GMTA!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als we nu met zijn alle hard blazen ?![]()
"Then I'll huff, and I'll puff...."quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef demins het volgende:
[..]
Een actie Blaas mee naar Nena starten?
"And I can't get enough"quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Then I'll huff, and I'll puff...."
And I'll blow your house in ....quote:
Hier nog een hij denkt echt dat hij geweldig is, ik krijg gewoon kotsneigingen als ik naar zijn kop moet kijken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben erachter dat ik Brian niet meer kan aanhoren. Iedere stream waar hij op te horen is gaat hier sowieso op mute.
Het is van "lang heb ik lopen denken, wat ik nu aan jou zou schenken" niveau.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
ehm ehm ehmmm ik heb nog geen gedichten gezien van hem maar als de tekst van zijn gedichten hetzelfde is als zijn tekst naar de uitgever toe word het lachwekkend ehm
waarom solliciteert hij dan niet als rijmpiet bij de Sintquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is van "lang heb ik lopen denken, wat ik nu aan jou zou schenken" niveau.
Dat is een paar niveau's te hoog gegrepen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom solliciteert hij dan niet als rijmpiet bij de Sint![]()
ff offtopicquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef demins het volgende:
Pas op de zwarte divan komt er aan!
Als ze dan ff lekker de mond hou dan hoeven wij ook geen vet pijn in onze knar te krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik heb gewoon vet pijn in me knar gewoon"
Die was nog wel aardig, vond ik!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is van "lang heb ik lopen denken, wat ik nu aan jou zou schenken" niveau.
Maar dan kan hij zich wel eindelijk zwart voelen... hij denkt volgens mij dat hij een neger is. Net zoals Oboema de witte neger. En net zoals Ali G. What's up!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is een paar niveau's te hoog gegrepen!
Nou wil je wel met me nuecken, he!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
ff offtopic
Demins je bent wereldberoemd op de streams he, je kaartje werd voorgelezen![]()
Dat heb ik ook al tijden. Ik krijg er een heel smerig gevoel van. Alsof er een of andere viezerik in m'n oor staat te hijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben erachter dat ik Brian niet meer kan aanhoren. Iedere stream waar hij op te horen is gaat hier sowieso op mute.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Meneermax het volgende:
Beste mijnheer de uitgevert,
Zoals afgesproken in die telefoongesprekje, stuur ik u hierbij de eerste van mijn gedigten. Dit gedigt hep ik gesgreven toen ik heel erg emotionineel was. Ik hoop dat je het net zo mooi vind als ik, en dat we zamen vette doekoe eraan gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Brainless
Schaamte en angst
Door Brain
De tergende onzekerheid
Van een gillende zwarte keukenmeid
Je-weet-tog uit de blonde hoek
Ik slikte het allemaal voor zoekte koek.
Toen kwam ineens de post vannacht,
en ineens volledig onverwacht
Mijn leven volledig op hol gebracht.
Al dat rest is schaamte en angst.
stttttttttttttt das offtopic en dan word Day booszzzzzzzzzquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou wil je wel met me nuecken, he!![]()
Brian krijgt in zijn marktsegment iig geduchte concurrentie!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Meneermax het volgende:
Beste mijnheer de uitgevert,
Zoals afgesproken in die telefoongesprekje, stuur ik u hierbij de eerste van mijn gedigten. Dit gedigt hep ik gesgreven toen ik heel erg emotionineel was. Ik hoop dat je het net zo mooi vind als ik, en dat we zamen vette doekoe eraan gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Brainless
Schaamte en angst
Door Brain
De tergende onzekerheid
Van een gillende zwarte keukenmeid
Je-weet-tog uit de blonde hoek
Ik slikte het allemaal voor zoekte koek.
Toen kwam ineens de post vannacht,
en ineens volledig onverwacht
Mijn leven volledig op hol gebracht.
Al dat rest is schaamte en angst.
Ze kookt gewoon, en is duidelijk op oorlogspad......quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
Natas zeurt dat haar groenten worden weggegooid, ze zegt het lachend maar ze bedoeld het zeker niet lachend.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
Natasia hunkert naar post. Ik zou zeggen tegen de redactie;
doe even een enorme doos met post. Zet daar met grote letters op:
'NATASIA'
En dan zodra ze 'm open doet een briefje met 'wil jij deze fanmail even aan Huub en Sylvia geven?'
En dan even inzoomen op die porum van d'r
Whahahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
En dan zodra ze 'm open doet een briefje met 'wil jij deze fanmail even aan Huub en Sylvia geven?'
waar staat die nepblog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Brain en NL zitten erg in met de blog van Huub die neppe
Jij bent echt slechtquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
ooooo jij bent echt slecht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
Ik begrijp hoe jij Opper Goeroe bent geworden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
Nummerherkenning? Ik zou ook niet opnemen als ik 1 van mijn vrienden of kinderen zo bezig gezien hebquote:
Hij zegt nog net niet dat Natje kansloos is maar het ligt er wel dik opquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:18 schreef Darklight het volgende:
Die gast geeft al hints dat die eruit moet gaan
Weet je zeker dat 'ie het over Sylvia had en niet over Nathanael's moeder?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef rooie3 het volgende:
Rooie kutsnol zegt die vriend over Sylvia.
Dan kennen we meteen het niveau van de vrienden en fam van de enge man als we dat al niet wistenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef rooie3 het volgende:
Rooie kutsnol zegt die vriend over Sylvia.
In ieder geval vind Nathanael het erg grappigquote:
interesseert me nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
welke duo's zijn er gisteren gevormd, voor de musical?
Wel gaaf dat de redactie hem erop laatquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Brian heeft al het gebash op Nathanael op die Huuub-site gelezen en durft hem bijna niet te vertellen wat daarop staat.
Nathanael verondersteld dat het wel eens de broer van Huub kan zijn die er verantwoordelijk voor is![]()
Is LS Huubs broer ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Brian heeft al het gebash op Nathanael op die Huuub-site gelezen en durft hem bijna niet te vertellen wat daarop staat.
Nathanael verondersteld dat het wel eens de broer van Huub kan zijn die er verantwoordelijk voor is![]()
zielig zielig zieligquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Het was grappig om te horen dat ze begon met roepen : Hey Joep ... eeuh.... Huubquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Meneermax het volgende:
Natasia weet zich echt geen houding te geven tegenover huub
Dan heb je tijd niet meer gekeken ofzo, die komt nog gewoon 5 dagen in de week.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Meneermax het volgende:
Wat is er met lekkerelesley trouwens? Die ik heb ik al in geen eeuwen gezien?
die is de afgelopen week al 3 keer geweest.. vanavond weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Meneermax het volgende:
Wat is er met lekkerelesley trouwens? Die ik heb ik al in geen eeuwen gezien?
Mooi om te zienquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Meneermax het volgende:
Natasia weet zich echt geen houding te geven tegenover huub
okee, niets aan de hand dus. Misschien dat al mijn aandacht ff naar huub en syl uit is gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die is de afgelopen week al 3 keer geweest.. vanavond weer
Die denkt nu zeker dat er iedere dag voor een ander post komt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef Danny het volgende:
natasia zit alweer te janken over post
Is huubweblog niet van jou ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Wat heb ik hier mee te maken?
zoiets als; ikweetnietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:47 schreef CarOnline het volgende:
nee, van weet_ik_veel ofzoiets toch?
quote:Kan iemand Bart, Satan, Brain en Natasia van een nekschot voorzien?
Go HUUB!
Geplaatst door: Danny | 11-1-07 om 12:30
oh, ja ik hou het allemaal niet zo bijquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:47 schreef CarOnline het volgende:
nee, van weet_ik_veel ofzoiets toch?
Copy/Paste ajb!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:48 schreef CarOnline het volgende:
leuk stukje op de talpa site over de kaarten actie
Vooral het onderschrift bij de foto van Natasia
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:48 schreef CarOnline het volgende:
leuk stukje op de talpa site over de kaarten actie
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)page=51230/view=news
Tuurlijk niet, natas zegt dat wij alles verkeerd zien. Zij zien het allemaal goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
En ... hebben ze dat al gedaan ??
Weten we niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tekst: Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
Natasia moet echt een realitycheckquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, natas zegt dat wij alles verkeerd zien. Zij zien het allemaal goed![]()
ik hoop ieder geval dat ze komen als de andere bewoners niet kunnen wegvluchten zoals gisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wanneer vandaag de 2e lichting kaarten binnenkomen, ik verwacht ergens rond etenstijd of iets erna
precies!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ik hoop ieder geval dat ze komen als de andere bewoners niet kunnen wegvluchten zoals gisteren![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)page=51230/view=news
Nou, dan weten we dat hier ookquote:MAUREEN zei om 12:15 op 11 JANUARI 2007
Aan de redactie van Tien ...In jullie topic staat dat de kaarten komen van mensen van Fok maar ik heb een kaart gestuurd via deze site. Fok is misschien de initiator maar de mensen hier hebben gezorgd dat de actie geslaagd is.
Ze hebben gisteren ergens gezegd dat de 2e lading ook bezorgd zou wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Meneermax het volgende:
Ik hoop dat ze komen, die kaarten. Hoe laat maakt me niet uit. Ik hoop dat het geen eenmalige aktie was van de redactie...
Zo dat is snelquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
De twee mannen houden ze aardig uit beeld vandaag.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
De twee mannen 3 loosers houden ze aardig uit beeld vandaag.
Hij heeft ontdekt dat er ook een neplog van hem is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef Darklight het volgende:
Nathanael zit nog steeds te zeuren over die blogs
Dan hoop ik dat hij al de reacties daar kan lezenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat er ook een neplog van hem is.![]()
die is wel erg strak, een copy van de zijne waar reageren wél moegelijk isquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij al de reacties daar kan lezen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.
Vind het niet te begrijpen.
Dacht dat hij gisteren zo moest lachen om die nep Huub log.
Zit hij ook de reacties te lezen onder de artikelen? Die zijn behoorlijk pittig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er wel pissig om.
Vind het niet te begrijpen.
Dacht dat hij gisteren zo moest om die nep Huub log.
Blijkbaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?
Schijnbaar wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
mogen ze nu wel al die nep logs zien dan ?
Weet ik niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit hij ook de reacties te lezen onder de artikelen? Die zijn behoorlijk pittig.![]()
en nu maar hopen dat ze erop mogen blijven komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:21 schreef demins het volgende:
Ik ben ook even op de nephuuublog geweest... Hoop dat ze het lezen!
Hoi Huub,
Met de intelligentie van de meeste medebewoners is het zeer slecht gesteld. Met Brian aan kop -wat is die jongen ongelooflijk dom, met zijn slechte sinterklaasgedichtjes en zijn verwrongen kijk op zijn eigen mogelijkheden op ieder gebied- met Natasia als goede tweede en runner up. Bij beide moet getwijfeld worden of ze uberhaupt een IQ hebben.
Nathanael is slimmer, maar die heeft weer de handicap van zijn persoonlijkheidsstoornissen. Maar in snelheid en helderheid van denken is hij toch de mindere, met jou vergeleken. Je kan hem makkelijk aan zonder zijn moeder erbij te betrekken. Maar of dat een goede reden is om het niet te doen? Bart is een twijfelaar met stenen in zijn buik in plaats van ballen... Die is meer met zijn eigen sores bezig, maar niet lekker!
Syl, Ilona(?) en Nena(?) zijn een kwestie van pappen en nathouden, maar wel een vinger aan de pols! Syl lijkt me puur en oprecht, maar dat kan jij beter beoordelen dan ik. Kortom, ga zo door, en veel succes!
Demins
p.s. Nog even de korte karakteristieken.
Nathanael:
Sneu. Een psychiatrisch geval. Meerdere persoonlijkheidsstoornissen. Dwangbuisrijp.
Brian:
Kasthomo! Spontaan toont hij iedere dag opnieuw zijn domheid aan het volk en denkt dan dat iedereen juicht.
Bart:
Frusti, would-be, is-not. Wil het niveau bewaken. Kan dat het beste doen door te vertrekken.
Natasia:
Het tweede geval dat rijp is voor langdurige, gedwongen opname in een psychiatrisch ziekenhuis. Kinderen zouden tegen haar in bescherming moeten worden genomen. Puur slecht.
Nena:
Inhoudloze Barbiepop.Geef mij maar een echte van Mattel.Heroinehoertje Barbie bijvoorbeeld.
Ilona:
Windvaantje. Heb je niks aan.
Sylvia:
Prima meid. Jullie sluiten een verbond en je zit gebeiteld.
Huub:
Held van de dag. Moet elke dag opnieuw die titel waarmaken!
Ze zijn nu weer (even) op streamquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ze worden steeds weggedraaid.![]()
Jammer dat het je eigen server niet is, kon je leuke grapjes uithalen met NLquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij is nu aan het lezen...
Sorryquote:
Bron: Tien / Talpaquote:11:36-Kaartenactie
KaartenactieHet is tijd voor een hart onder de riem voor Huub en Sylvia, moeten de mensen van het Fok! forum hebben gedacht. Als de nacht net gevallen is, komt er een stapel fanmail binnen voor de twee.
Na de bekendmaking van de koppels, die kans maken om naar Belle en het Beest te gaan, komt er nog een verrassing de Villa in. Als de bel gaat, springt Brian op. Bij de voordeur vindt hij een grote doos met kaarten. Hard gillend komt hij terug: “Fanmail!” Hij komt alleen maar kaarten voor Huub en Sylvia tegen. “Huub is the man!”, gilt hij. Bart gaat door de doos heen om te zoeken of er ook wat voor hem bij zit, maar nee, het is allemaal voor Huub en Sylvia. De Miljonairs kijken vreemd toe hoe de twee onder de kaarten worden bedolven. “Wat is dat nou weer?”, snauwt diva Natasia. “Er staat op dit kaartje: Eerlijkheid duurt het langs’, maar dan ben ik benieuwd hoe ze gekeken hebben.”
Let op de blik van Natasia...
Ilona en Nena zijn de enige die blij zijn voor de twee en lezen lekker met ze mee. Veel mooie berichten zijn geschreven, maar Natasia en Nathanael kan het niet boeien. “Succes nog, jullie zijn vast nog even bezig hè”, reageert Nathanael een beetje té stoer. Natasia probeert Nena bij Huub, Sylvia en Ilona weg te trekken, maar het lukt haar niet. De blondine blijft lekker meelezen.
Eenmaal in de slaapkamer beginnen Nathanael en Natasia gelijk te praten over de kaartenactie. En nee, niet positief. “Wat zal ik daar eens van zeggen? Men vindt ze eerlijk en oprecht? Dan weet ik niet hoe ze kijken”, zegt Natasia. Nathanael begint voor het gemak maar het Fok! forum af te zeiken: “Het is een f*ckforum!” Nou nou, Nathanael; volwassen houding hoor!
Uit pure frustratie gaan de twee samen op bed chips (!) eten en proberen het onderwerp verder te vermijden. Misschien zouden de Miljonairs zichzelf moeten gaan afvragen waarom Huub en Sylvia wel kaarten krijgen en de rest niet…
Ze werd depri van die weblogs volgens mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:32 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Zei ze ook waarom? Of weet ze het niet?
Nu Natasia nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Die fake weblog is helemaal een reality check voor Nathanael
Stuur ze een kaartje!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef Wireless het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met Brian en Nathanael![]()
nee, juist niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ze moeten de soep zelf pakken, rarara waarom zou dat zijn ???
lolquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://goudennatasia.web-log.nl
ook door jou gemaakt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ze spoort niet, maar dat wist ik al !quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, juist niet!![]()
degene die hem maakt, moet hem opscheppen....anders bederfd de soep..![]()
Hmm, als er net zulke reacties opkomen zoals bij .NL zou ik graag hebben dat Natasia die ook onder ogen krijgt. Volgens mij gaat ze dan kapot hard flippenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Waar wil je caps van hebben ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand even capturen...
En we hebben nog...quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:45 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat ze nu beter begrijpen waarom huub die Blog niet kon waarderen![]()
willekeurige reactie op de nep-blog van Natas...quote:NATASIA JE BENT VOOR MIJ HET SLECHTSTE VOORBEELD ALS NEGER.
IK BEN ZELF HALFBLOOD MAAR SCHAAM ME ALS IK JOU ZIE EN HOOR.
WAT EEN VOORBEELD BEN JIJ.
JE DENKT DAT JE EEN GOEDE MOEDER BENT MAAR JE BENT GEWOON EEN GROTE EGOIST, ALS JE KIND HOMO ZEGT TEGEN GORDON DAN ZIT ER TOCH WAT GOED MIS IN JOU OPVOEDING.
MAAR DAT IS OOK NIET ZO RAAR ALS JE ZIET HOE JE MET ANDERE MENSEN OMGAAT.
ALS IK MIJN NAGELS IN JOU ZET DAN BEN JE NOG NIET JARIG !!!!
BELANCHELIJK, WAT DENK JE WEL NIET WAT JE BENT?..EEN DIVA DUS ALLERMINST.
EEN VISWIJF KOMT EERDER IN DE BUURT.
IK ZIE OOK DAT JE EEN GOEDE EN ZACHTE KANT HEBT,..MAAR DIE WORDT HELAAS ZWAAR OVERSCHADUWT DOOR JE GEDRAG, HEEL JAMMER.
DIE OPMERKING OVER SYLVIA DAT JE HAAR KOP AL VANAF DE EERSTE DAG NIET KAN UITSTAAN IS ZOOO DOM.
RESPECT, MOET JIJ NOG LEREN.
GA MAAR LEKKER DOOR MET JE DOMME GEDOE,DAN BEZORG JE DE MEESTEN WEER EEN GEZELLIGE AVOND.
NATASIA IK BEN HET NOOIT MET JOU EENS GEWEEST, JE BENT OVERDREVEN IN ALLES WAT JE DOET. BEN JE BOOS DAN MOET IEDEREEN DAT WETEN, BEN JE BLIJ DAN IS OOK HET HUIS TE KLEIN, WALGELIJK NATASIA.
EN GELOOF ME ZOVEEL FANS HEB JE NIET HOOR, DE MEESTEN KOTSEN JE UIT.
ONDANKS DAT JE HET KIJKCIJFER KANON BENT, OP DE NEGATIVE MANIER.
JE MAG ER VAN MIJ SNEL UIT, GA LEKKER NAAR HUIS, MISSCHIEN BLIJF WILGO DAN BIJ JE,.. MAAR ALS IK HEM WAS DAN HAD IK ALLANG DE BENEN GENOMEN.
JIJ ZEGT DAT JE OPRECHT BENT, MAAR DAT BEN JE TOTAAL NIET, OOK JIJ SPEELT POPPEKAST DAAR, JE LAAT JE TONEELSPEL SOMS OVER DUIDELIJK ZIEN.
IK BEN BENIEUWD WANNEER JE WEER GAAT FLIPPEN
DAG NATASIA !!!!.
klop, hij heeft het echt goed door. Brian daarentegen roep gewoon maar wat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:47 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, niemand snapt het, alleen NL snapt het
Moet ik recorder aan zetten ?quote:
NL heeft het zelf verneukt, met zijn Huub logquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jullie moeten je natuurlijk wel realiseren dat een, in de basis, goed initiatief (Miljonairs laten loggen, hun eigen verhaal laten doen) hiermee volkomen vern**kt is.![]()
In de basis is bloggen voor de bewoners, zoals ze dat deden, gewoon een vorm van tijdverdrijf. Op deze manier zien de bewoners hoe hun acties in de buitenwereld gezien worden, en als ze het allemaal zo op zouden vatten als .nl hebben ze door hoe de vork echt in de steel zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Jullie moeten je natuurlijk wel realiseren dat een, in de basis, goed initiatief (Miljonairs laten loggen, hun eigen verhaal laten doen) hiermee volkomen vern**kt is.![]()
Nee het is niet echt spectaculair maar wel mooi om te zien dat heel langzaam de harde waarheid duidelijk aan het worden isquote:
Alleen Bart, die ineens tegen Huub ging praten.........ja !!!! en geloof het of niet, hij vond het raar dat de mensen niet wisten dat hij Huub wel oke vond, want hij zou immers buiten de kooi, zomaar gezellig een "biertje" bestellen voor huub.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien willen de volgende bewoners wel loggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dan hadden jullie er misschien met de miljonairs over moeten praten dat het afzeiken zoals is gedaan met huub in de blogs van nl niet mocht, dan had het allemaal zo ver niet hoeven komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja, preciesquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is niet echt spectaculair maar wel mooi om te zien dat heel langzaam de harde waarheid duidelijk aan het worden is
Wat mij bereft was het alleen leuk geweest als ze het echt allemaal deden. Nu kregen we eenzijdige berichten van Brian en Nathanael... en daar zaten net niet veel mensen op te wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Eens !quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Die Natasia blog moet ook bekend worden daar. Op deze manier komt ze er veel te goed vanaf.
maar jullie laten de bewoners wel op de blog lezen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Gaan ze toch niet loggen, zo boeiend waren die logs nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dat had NL al voor jullie gedaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nou ja, willekeurig...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
willekeurige reactie op de nep-blog van Natas...
Weet niet of die nep-blogs nou zo'n goed idee zijn...OMG![]()
Dat is weer een heel ander verhaal. Geef ik je ook geen ongelijk in. Overigens had ik het over die nepblogs, en niet over de kaartenaktiequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan hadden jullie er misschien met de miljonairs over moeten praten dat het afzeiken zoals is gedaan met huub in de blogs van nl niet mocht, dan had het allemaal zo ver niet hoeven komen.
Ik heb gesproken![]()
NL en Brian moeten ook gewoon doorgaan. Als ze iets plaatsen moeten ze ook de reacties aanvaarden. Wel ongestraft Huub bashen en dan niet willen horen dat men het niet met je eens is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En wiens schuld is dat? (buiten dat de blogs natuurlijk totaal nergens op sloegen)quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik vind dat NL er op de gemonteerde versie goed vanaf komt, wij die de ongemonteerde versie zien zien de waarheid. Zou hem dat wel graag willen laten weten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Het is allemaal gebaseerd op een gemonteerde soap"
Nee Nathanael. We kijken ook LIVE... als er nog niets gemonteerd is.
dat vind ik zielig...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Die Natasia blog moet ook bekend worden daar. Op deze manier komt ze er veel te goed vanaf.
Daar heb je gelijk in, is het niet mogenlijk om een eigen space te krijgen op de site van DGK zelf ???quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Past wel goed bij hem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef Danny het volgende:
tering wat zit dit nathanael goor smakkend te vreten zeg
Ja lekker ding ik had het ook over de blogs en niet over de kaartenactiequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander verhaal. Geef ik je ook geen ongelijk in. Overigens had ik het over die nepblogs, en niet over de kaartenaktie![]()
Ik lig hier echt gevouwen... chaos...quote:
Precies, een log hoort over jezelf te gaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat? (buiten dat de blogs natuurlijk totaal nergens op sloegen)
juist dat is het doel van loggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies, een log hoort over jezelf te gaan.
-Vandaag heb ik ......
Als je er gewoon voor zorgt dat ze geen internet hebben of logs kunnen lezen, probleem opgelostquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
precies. nu is het alsof het de schuld is van degene die de nepblogs heeft geplaatst dat satanael wil stoppen met z'n (toch al niet interessante) blog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef Darklight het volgende:
Jullie kunnen die nepblogs toch blokken
Daar ben ik het nu echt helemaal mee eens, geen een gesprek van die gast is te volgen met zijn cryptisch gelulquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef Danny het volgende:
@DGK_redactie:
kan het brian niet verboden worden om quasi intelligente engelstalige bullshit te uiten ?
die foto is maar half?? Even uitsnijden misschien?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij moet even naar de homepage van de blog:
http://goudennatanael.web-log.nl
Hij wil intelligent overkomen, alleen het lukt nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef pullup het volgende:
Goed verhaal weer van Brian...en zo duidelijk ook![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:59 schreef Danny het volgende:
@DGK_redactie:
kan het brian niet verboden worden om quasi intelligente engelstalige bullshit te uiten ?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045546.html
dit vindt Brian een leuk bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |