Klinkt idd als dat iemand 10 jaar geleden kanker heeft gehad..... en dat het nu opnieuw is geconstateerd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:23 schreef Gert het volgende:
Ik denk dan toch aan een sluimerende ziekte bij een zeer naast familielied (een van haar ouders?), die opgelaaid is.
Maar goed, het blijft speculatie inderdaad, aangezien ze er niets over los wil laten.
Zoiets. Maar het kan van alles zijn. MS is ook zo'n ziekte waar iemand jarenlang relatief probleemloos mee kan leven, om dan ineens binnen zeer korte tijd half verlamd in een rolstoel te belanden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt idd als dat iemand 10 jaar geleden kanker heeft gehad..... en dat het nu opnieuw is geconstateerd.
Ik denk iets heel anders, een combinatie van, maar hou d'r verder over op uit respect voor Silvia.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt idd als dat iemand 10 jaar geleden kanker heeft gehad..... en dat het nu opnieuw is geconstateerd.
Ja maar dat is niet zo snel een kwestie van leven en doodquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het kan van alles zijn. MS is ook zo'n ziekte waar iemand jarenlang relatief probleemloos mee kan leven, om dan ineens binnen zeer korte tijd half verlamd in een rolstoel te belanden.
Als we nu met zijn alle hard blazen ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Kan er bij die zonnebank niet een plaatselinge windvlaag plaatsvinden?
Nee, maar als een van je ouders ineens zeer hulpbehoevend wordt, dan kan ik me voorstellen dat je niet meer prettig in dat huis zit.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo snel een kwestie van leven en dood
Vanmiddag een afscheidsborrel in De Witte Bergen. Zullen we?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
Barbra beheert de relaties en gaat binnenkort weg! 't is maar dat je het weet!![]()
Een actie Blaas mee naar Nena starten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Kan er bij die zonnebank niet een plaatselinge windvlaag plaatsvinden?
GMTA!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als we nu met zijn alle hard blazen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |