Het is van "lang heb ik lopen denken, wat ik nu aan jou zou schenken" niveau.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
ehm ehm ehmmm ik heb nog geen gedichten gezien van hem maar als de tekst van zijn gedichten hetzelfde is als zijn tekst naar de uitgever toe word het lachwekkend ehm
waarom solliciteert hij dan niet als rijmpiet bij de Sintquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is van "lang heb ik lopen denken, wat ik nu aan jou zou schenken" niveau.
Dat is een paar niveau's te hoog gegrepen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
[..]
waarom solliciteert hij dan niet als rijmpiet bij de Sint![]()
ff offtopicquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef demins het volgende:
Pas op de zwarte divan komt er aan!
Als ze dan ff lekker de mond hou dan hoeven wij ook geen vet pijn in onze knar te krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik heb gewoon vet pijn in me knar gewoon"
Die was nog wel aardig, vond ik!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is van "lang heb ik lopen denken, wat ik nu aan jou zou schenken" niveau.
Maar dan kan hij zich wel eindelijk zwart voelen... hij denkt volgens mij dat hij een neger is. Net zoals Oboema de witte neger. En net zoals Ali G. What's up!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is een paar niveau's te hoog gegrepen!
Nou wil je wel met me nuecken, he!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
ff offtopic
Demins je bent wereldberoemd op de streams he, je kaartje werd voorgelezen![]()
Dat heb ik ook al tijden. Ik krijg er een heel smerig gevoel van. Alsof er een of andere viezerik in m'n oor staat te hijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben erachter dat ik Brian niet meer kan aanhoren. Iedere stream waar hij op te horen is gaat hier sowieso op mute.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Meneermax het volgende:
Beste mijnheer de uitgevert,
Zoals afgesproken in die telefoongesprekje, stuur ik u hierbij de eerste van mijn gedigten. Dit gedigt hep ik gesgreven toen ik heel erg emotionineel was. Ik hoop dat je het net zo mooi vind als ik, en dat we zamen vette doekoe eraan gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Brainless
Schaamte en angst
Door Brain
De tergende onzekerheid
Van een gillende zwarte keukenmeid
Je-weet-tog uit de blonde hoek
Ik slikte het allemaal voor zoekte koek.
Toen kwam ineens de post vannacht,
en ineens volledig onverwacht
Mijn leven volledig op hol gebracht.
Al dat rest is schaamte en angst.
stttttttttttttt das offtopic en dan word Day booszzzzzzzzzquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Nou wil je wel met me nuecken, he!![]()
Brian krijgt in zijn marktsegment iig geduchte concurrentie!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Meneermax het volgende:
Beste mijnheer de uitgevert,
Zoals afgesproken in die telefoongesprekje, stuur ik u hierbij de eerste van mijn gedigten. Dit gedigt hep ik gesgreven toen ik heel erg emotionineel was. Ik hoop dat je het net zo mooi vind als ik, en dat we zamen vette doekoe eraan gaan maken.
Met vriendelijke groeten,
Brainless
Schaamte en angst
Door Brain
De tergende onzekerheid
Van een gillende zwarte keukenmeid
Je-weet-tog uit de blonde hoek
Ik slikte het allemaal voor zoekte koek.
Toen kwam ineens de post vannacht,
en ineens volledig onverwacht
Mijn leven volledig op hol gebracht.
Al dat rest is schaamte en angst.
Ze kookt gewoon, en is duidelijk op oorlogspad......quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
Natas zeurt dat haar groenten worden weggegooid, ze zegt het lachend maar ze bedoeld het zeker niet lachend.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
Natasia hunkert naar post. Ik zou zeggen tegen de redactie;
doe even een enorme doos met post. Zet daar met grote letters op:
'NATASIA'
En dan zodra ze 'm open doet een briefje met 'wil jij deze fanmail even aan Huub en Sylvia geven?'
En dan even inzoomen op die porum van d'r
Whahahaquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
En dan zodra ze 'm open doet een briefje met 'wil jij deze fanmail even aan Huub en Sylvia geven?'
waar staat die nepblog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef petraa het volgende:
Brain en NL zitten erg in met de blog van Huub die neppe
Jij bent echt slechtquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
ooooo jij bent echt slecht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
Ik begrijp hoe jij Opper Goeroe bent geworden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
'NATASIA'
Nummerherkenning? Ik zou ook niet opnemen als ik 1 van mijn vrienden of kinderen zo bezig gezien hebquote:
Hij zegt nog net niet dat Natje kansloos is maar het ligt er wel dik opquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:18 schreef Darklight het volgende:
Die gast geeft al hints dat die eruit moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |